X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessante JAP-only 360-spil


Svar
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 18:42, rettet 11/06-09 18:24 
Nu hvor vi er en flok som inden alt for længe får en japansk Xbox 360 ind ad døren, så skal vi jo også have nogle spil til den ;)

Min motivation er at Cave for alvor kommer igang med at udgive spil til konsollen, og ligesom konverteringerne til PS2, så kommer de kun ud i Japan. Således følgende ser en liste over udkomne og kommende shmups til Xbox 360 ud.

Udgivet:
... Se hele indlægget
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
243 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 00:15 
Bad news: 2xmoinscher.com sender desværre kun Otomedius-sticket til "France métropolitaine, Belgique, Suisse, Luxembourg, Dom ou CT.".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 00:45, rettet 13/06-09 00:46 
dRxL>
Fandt denne lille bid til dig:

1UP Preview>
The new \"D-Burst\" system allows you to tap the button for a normal bomb or charge it for a pin-point attack that uses the touch screen to aim. You have to be careful when using this though, as it sends out your options, and once the attack is over, you have to run out and retrieve them before they go offscreen.


Det forlyder desuden, at touch pad-funktionen kan udføres med højre analoge pind på controlleren.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 13/06-09 12:52, rettet 21/08-09 21:58 
Guide til at få Mega Black Label til Death Smiles.

1. Lav en japansk konto:
After selecting to get an account, it will display 4 steps. Choose "Sign Me Up".
Afterwards, enter your email,
then enter your password. It will also ask for your date of birth, probably to filter stuff for people under 18.
After this you should be on "Verify information". Locale determines which marketplace you're going to sign up for, so choose Japan.
Accept the Terms of Service. If it's not in Japanese, go back and do it again.
After accepting the terms, it should prompt you with a menu displaying what Xbox Live offers. Click "Continue".
Choose "I don't want a gold membership", and it should say that you're eligible for 1 month of Gold (note, this can only be done three times per console). Continue.
It'll ask you if you wish to add payment info, choose "No, add it later."
Now it'll ask for your first/last name, phone number, and contact email (which should already be there).
Next it'll ask you if you wish to sign up for "exclusive insider information", and the bottom choice asks if you wish to share your information with parnters. I assume the top option just sends you email junk and the bottom option registers you on MyGamercard, I dunno, choose whatever and click Continue.
Select a gamerzone: Recreation, Pro, Family or Underground.
Past a few menus, it'll ask you to choose a gamertag. This is your online identity. Note: If the gamertag is available and you choose OK, it'll proceed to create it immediately. If it isn't available, it'll ask you to try another gamertag.
And you're done. Choose a Mii/Avatar thing and have fun.

(sakset fra http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=23501&start=180)

2. Køb 2x 700 JAPANSKE Xbox Live point (MBL til DS koster 1200 point)
Jeg købte mine gennem en gut på shmups-forummet, og det kostede mig $24, betalt med PayPal. Japanvideogames.com sælger også koder med 1400 point på, men deres system fungerer ikke ordentligt. Play-Asia sælger også point, og på eBay kan de ligeledes købes. Husk at de skal være japanske.

3. Indløs pointene på Xbox 360-konsollen
Nemmere sagt end gjort ;) Man kan ikke bruge pointene som voucher til at hente MBL til DS, så man skal trykke på X/blå og indløse pointene på den måde. Man trykker koden ind og så beder konsollen om flere oplysninger, og når den beder om area code skal man taste 238-0012 ind. Det dur ikke bare at indtaste tilfældige tal, som med telefonnummeret. Da jeg tastede ovennævnte områdekode ind, udfyldte den resten automatisk, og jeg kunne nu indløse mine 1400 point, og hente MBL til Death Smiles.

Mega Black Label giver, umiddelbart, en ekstra karakter at spille med, og en Lvl 999 sværhedsgrad, udover de tre normale.

Jeg ved ikke om man på andre måder kan få MBL til Death Smiles (uden at lave en japansk konto, ved at købe asiatiske point, eller hvad ved jeg). Ovennævnte virkede for mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 18:49 
RJK>
Jeg kan ikke lade være med at tænke på det som en shooter-udgave af Castlevania.

Så blev jeg klart motiveret til Death Smiles efter http://www.gametrailers.com/video/gameplay-trailer-death-smiles/48311?type=mov]et par heftige HD 720p-trailere[/LINK]" target="">et par heftige HD 720p-trailere. Det var især Akumajo Dracula X: Chi No Rondo, jeg fik i tankerne, men det var måske det olme ko/tyr-agtige væsen, der kom frem i baggrunden, som gjorde dét udslag :) Det ser umiddelbart Castlevaniansk ud i baggrunde og de enorme fjender/bosser, der virker meget onde i sulet og imponerende lavet. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Alf81Alf81Skrevet 13/06-09 18:55, rettet 13/06-09 19:45 
Jeg synes ikke der har været så meget ballade med at finde ud af, hvordan gameplayet skal opfattes. Man samler skulls og når man er rammer 1000 kan man aktivere en multiplier, ved at trykke på begge skudknapper på samme tid.

Fangede det med level-systemet allerede ved videoer af spillet, så synes slet ikke at føle mig ukendt med konceptet.

Jeg elsker det, virkelig!!!

EDIT:

Bedste horisontale shoot 'em up, mother effen ever. Selv Progear må smide sig.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 14/06-09 14:55, rettet 21/06-09 21:07 
Jeg er også blevet ret vild med Death Smiles. Jeg vil stadig gerne spille Progear igen, hvis ikke andet så for at se hvilket af de to der er bedst, men umiddelbart foretrækker jeg temaet der, som jeg husker som noget steampunk-agtigt.

Men Death Smiles i sig selv holder hele vejen. Sværhedsgraden kan man skræddersy som man vil, og der er masser af baner. Scoringssystemet er enkelt men effektivt; meget bedre end i Donpachi'erne, for eksempel. Det er smart at man, lidt ala Ketsui, bliver belønnet for at være tæt på fjenderne når man skyder dem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 17/06-09 20:45, rettet 17/06-09 20:52 
Ret lækkert med den guide du har postet her i tråden :)

Er der iøvrigt nogen der ved hvordan det leader board funger? Med min score, står jeg til at skulle være på en 9 plads, men kan ingen steder se den, når jeg tjekker efter. Og ja, jeg har oploadet den :)
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 21/06-09 20:44 
Grrrrr!

Hvorfor er det nu lige at Raiden Fighters Aces koster $75 i JAP-version når det kun koster $25 i US-version (begge på Play-Asia).

Det var jo ikke derfor jeg købte en JAP konsol };-!

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ej-49-en-70-38mm.html
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-br-77-1-49-en-15-raiden+fighters+aces-70-2hbm.html
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 21/06-09 21:05 
Sådan noget ville man vide, hvis man læste det første indlæg i tråden ;)

En forskel på $50 må man lige leve med, eftersom det ville være pænt meget dyere at købe en US konsol. For de $75 får man tre geniale shmups. At købe PCB'et med Jet alene er snildt pengene værd, og for en brøkdel af prisen får man lige de to andre med her, og konverteringerne fejler ikke noget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 22/06-09 12:29 
Åh jeg kan ikke tåle at læse den her tråd må hellere holde op nu ;D Snøft..
Bashful Neophyte
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 22/06-09 20:39 
neros>
Åh jeg kan ikke tåle at læse den her tråd må hellere holde op nu ;D Snøft..

Jeg bliver også lidt ramt af jalousien sytnes jeg : (
har siddet og stenet Death smiles en del på youtube, ser bare rætttiii lækkert ud : (

røvbananer : (
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 22/06-09 20:44 
Ja sku meget ærgeligt, at vi ikke lige red med på bølgen der :-(
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 15/07-09 10:23 
ESPGaluda II skulle være så godt som bekræftet som fremtidig hjemmeudgivelse, og dermed sandsynligvis også til Xbox 360.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 15/07-09 10:41 
Jeg har aldrig prøvet 2eren, så det lyder alt, alt for fedt med en udgivelse til 360. At man skulle blive begavet med så meget morskab fra Cave på den maskine, havde jeg aldrig troet.
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 18/07-09 17:37, rettet 18/07-09 17:41 
Har aldrig handlet på Play-Asia før, men har lige bestilt et spil.
Når jeg går ind på ordre status er der en rubrik der hedder Invoice hvor der står:

date method ref# type amount
Jul 18, 2009 PayPal 1HX51363G86786732 Payment 70.75
Less order cost -72.80
Balance -2.05

Er der andre der har været ude for det?
Jeg betalte via PayPal...
Betyder det at de skylder mig penge, jeg skylder dem penge, eller er det noget jeg bare skal ignorere?
Ordre status er 'Paid via PayPal' og et grønt flueben, hvilket jo indikerer at alt burde være a'ok.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 18/07-09 17:47 
Hvis man køber Mega Black Label på en japansk konto, er det så kun fra denne konto man kan bruge pakken?
Eller kan den bruges af alle konti på den maskine pakken oprindeligt er downloaded til?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 19/07-09 13:06 
Alle konti på den maskine licensen er låst til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 19/07-09 22:00 
BUMP på det med play-asia (se lidt længere oppe), er der virkelig ikke nogen der ved noget om det???
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 20/07-09 10:12 
Elgen>
Betyder det at de skylder mig penge, jeg skylder dem penge, eller er det noget jeg bare skal ignorere?

Ud fra hvad jeg kan se, ser det ud som om at du skylder dem penge. Men det kan jo let afgøres - betalte du dem 70.75 eller 72.80? Du kan se det på din PayPal history.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 20/07-09 10:22 
Takker. Det havde jeg ikke lige tænkt på };-!
Betalte $72.80, så det vel ok I guess.

EDIT: Har lige modtaget besked om at min ordre er shipped };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 29/07-09 00:19, rettet 29/07-09 09:59 
Bliver der stadig spillet Death Smiles af andre end undertegnede? Jeg synes jeg blev færdig med den normale udgave og gik igang med Mega Black Label, og det tilfører jo spillet en hel masse :) Isbanen er fuldstændig gal i skralden, og jeg snuppede vel lidt over 60 millioner point alene dér, uden egentlig at vide hvad det var jeg lavede ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 29/07-09 00:29 
Næh, ikke endnu. Xbox og spil i hver sin ende af landet ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 29/07-09 07:57 
Fik det ind ad døren i går. Så det skal da voldspilles de næste par dage };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 29/07-09 09:41 
Naiera>
Bliver der stadig spillet Death Smiles af andre end undertegnede?

Jeg vil fandeme gerne snart prøve det. :)
Er der ikke snart konsoltræf?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/08-09 08:35 
Er der nogen der har fundet andre forskelle på X360 og V1.1 end styringen i DS? For mig at se er det den eneste forskel jeg har kunne finde.

- og jer (bl.a. Naiera) der nu har haft udviselsen i et stykke tid: Er det noget I kan anbefale at bruge krudt på at investere i; er det pengene værd?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 04/08-09 10:03 
Elgen>
Er der nogen der har fundet andre forskelle på X360 og V1.1 end styringen i DS?

Man har kun én bombe, og såvidt jeg husker kommer de der kugler ens option kan æde allerede på lvl 3 sværhedsgraden. Desuden er der også forskel i supersystemet, men præcis hvordan det er i forhold til X360-udgaven og MBL husker jeg ikke.

Elgen>
- og jer (bl.a. Naiera) der nu har haft udviselsen i et stykke tid: Er det noget I kan anbefale at bruge krudt på at investere i; er det pengene værd?

Når du er ved at få nok af det normale spil, så køb udvidelsen. Den skal nok give spillet helt nyt liv, jævnfør det opdaterede scoringssystem, tilføjelsen af heksen Sakura som spilbar karakter, og tilføjelsen af en helt ny, og helt vild, bane.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 04/08-09 12:11 
Naiera>...Japanvideogames.com sælger også koder med 1400 point på, men deres system fungerer ikke ordentligt...

Hvad præcis ved deres system er det der ikke fungerer ordenligt? Sender de ikke koden eller hvordan?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 04/08-09 18:33 
Når man forsøger at tjekke ud fjerner de ikke forsendelsesomkostningerne fra kurven. Det kan godt være de vil refundere det bagefter (det skal de jo), men den slags bøvl gider jeg ikke rode med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/08-09 20:32 
Komplet ude i skoven, men har stadig Death Smiles liggende totalt uspillet :/ Jeg smækker det i "én af dagene". :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ElgenElgenSkrevet 04/08-09 20:49 
Jeg melder dig til shoot'em'up-politiet med det samme };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/08-09 21:15 
Jeg er skam tæt på at melde mig selv :=) Manglede lige en harddisk til min japanske X360. Den er landet, så nu skal jeg hen og have koblet den på, når jeg lige kan overskue dét ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ElgenElgenSkrevet 12/08-09 10:56 
Nu vil jeg gerne snart hive endnu en JAP-shoot'em'up hjem til Vanløse.
Mit umiddelbare valg står mellem

Shikigami no Shiro III

eller

Shooting Love 200X

men er der nogen der kan hjælpe med lidt for og imod og evt. har prøvet en eller begge titler.
Shooting Love 200X kender jeg ikke rigtig noget til, men det virker meget flot (nogen der kan sige noget om sværhedsgraden?)
Shikigami no Shiro har jeg for nyelig købt 2'eren af til PS2 og er generelt ret glad for det. Er 3'eren mere af samme skuffe eller hvordan?

De koster næsten det samme, så prisen er ikke rigtig en parameter der kan differentieres på...

(er de faktisk så fede at jeg bare burde snuppe dem begge med det samme };-))

Hjælp mig lidt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 12/08-09 10:57 
Køb Dodonpachi Dai-Ou-Jou Black Label Extra.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 12/08-09 10:59 
Ok? Er det klart bedre end de 2 andre nævnte?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 12/08-09 11:12 
Konverteringen er lidt noget rod i forhold til PS2-udgaven, men DDP3 er ti gange bedre end de spil du nævner. Det er jo Cave ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 12/08-09 21:51 
Well, you're the expert, Dodonpachi Dai-Ou-Jou Black Label Extra it is };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/08-09 22:10 
Det var et godt valg :)

Jeg har lige købt jap point hos Japanvideogames.com og der valgte jeg bare "Store pickup" under forsendelse og jeg havde koden via mail et kvarter efter betalingen :)
Og takket være Naieras guide er jeg i fuld gang med at downloade sjove sager.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
ElgenElgenSkrevet 13/08-09 00:14 
Ahhh, smart. Det vil jeg prøve...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 13/08-09 01:52 
Hehe, du har så åbenbart købt de sidste jap M$-points der, for nu er de out-of-stock };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 16/08-09 10:57 
Mushihime-sama Futari skulle udkomme d. 26/11.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 17/08-09 10:12, rettet 17/08-09 10:12 
Kan du japansk, eller bruger du en eller anden web-translator?
For får intet ud af det gugu der står på siden du linker til.
Har forsøgt at smide den gennem yahoos babel-fish, men får fejl når den forsøger...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 17/08-09 10:38 
Jeg læste et indlæg på et andet forum, skrevet af en der tydeligvis taler sproget ;) I det der nu er andet indlæg fra toppen på linket, kan man se datoen '11/26'.

Limited Edition kommer med to soundtrack cd'er fra det første spil og Futari.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 17/08-09 21:38 
ESPGaluda II kommer til foråret (med Arrange, 360 enhanced, osv.) og Death Smiles Mega Black Label 1.1 er under udvikling. Tilsyneladende intet nyt om Ketsui :(

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/08-09 11:37 
Men er der ikke nok at glæde sig til i forvejen? :)

Spiller folk ikke stadig DS? Jeg har lige gennemført det med Rosa og en score på 167 millioner, så det er først nu jeg tillader mig at dykke ned i MBL :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 18/08-09 18:24, rettet 18/08-09 18:24 
Kristensen>
Men er der ikke nok at glæde sig til i forvejen? :)

Ketsui skulle være et af Caves allerbedste, og det ville være ret trist hvis netop dét skulle blive fortabt i et eller andet rettighedsudviklerhelvede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 18/08-09 19:30, rettet 18/08-09 19:33 
@Kristensen: Jo spiller det stadig meget.
Det var først her i går at jeg for alvor begyndte at forsøge mig med andre sværhedsgrader end 1 (i det der man vælger inden hver bane); det giver jo spillet helt nye dimensioner. Bosserne bliver dælme svære };-)

For slet ikke at tale om hvis man vælger 'Extra' lige inden Final. De der stjerner der kommer når baddies dør er godt nok frustrerende....

Regner med snart at købe MBL, JapanVideoGames.com har lige restocked JAP Live-points };-P

Er der iøvrigt nogen af jer der har forsøgt jer med 2-player over Live? Tilføj mig gerne, hvis vi skal prøve. Spiller altid på min alm. Live-profil. Har dog stadig ikke fået tilføjet et headset-stik på mit moddet Namco Arcade Stick, så det bliver i givet fald uden snak...foreløbig.

Jeg har iøvrigt stadig ikke helt fattet det fede (om der da er noget) i V1.1; synes at styringen er hammer-irriterende og praktisk talt umulig på mit stick...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 21/08-09 21:57, rettet 21/08-09 21:59 
Metoden til at skrive sig op til en ordentlig japansk konto ændret sig, så jeg har rettet i mit indlæg på den anden side.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 21/08-09 22:05, rettet 21/08-09 22:05 
Vil det sige at man nu kan oprette en JAP konto, UDEN først at lave et JAP LivePassPort (eller hvad pokker det der man også bruger til MSN efterhånden hedder, synes det skifter navn hele tiden (.NET-PassPort, LiveAccount osv))?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 21/08-09 22:10 
Jeg har ikke sat mig ind i det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 24/08-09 21:25 
Jeg synes at de JAP spil jeg har købt ikke har helt samme kvalitet som mine EU titler. Hermed mener jeg at kassetten er fremstillet af en mere blødt (nærmest gummiagtigt) plast, trykket på forsiden af skiven er tit (ja ok, jeg ved godt at jeg kun har 4 spil, men det gælder altså for dem alle) lidt 'shakey' og gnidret og i bookleten til fx. mit Death Smiles er farvereproet forskudt i forhold til hinanden på flere af siderne.

(Man kunne næsten fristes til at tro at det var en uautoriseret kopi!?)

Spillet virker naturligvis perfekt, men det andet undrer mig.

Er det bare common knowledge for 'gamle JAP-import-rotter' at man ikke går så meget op i disse ting i østen eller har jeg bare fået nogle dårlige eksemplarer?

Er det iøvrigt også sådan for andre platforme?

Alle 4 spil er købt hos Play-Asia.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
243 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig