X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessante JAP-only 360-spil


Svar
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 18:42, rettet 11/06-09 18:24 
Nu hvor vi er en flok som inden alt for længe får en japansk Xbox 360 ind ad døren, så skal vi jo også have nogle spil til den ;)

Min motivation er at Cave for alvor kommer igang med at udgive spil til konsollen, og ligesom konverteringerne til PS2, så kommer de kun ud i Japan. Således følgende ser en liste over udkomne og kommende shmups til Xbox 360 ud.

Udgivet:
... Se hele indlægget
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
243 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 18:42, rettet 11/06-09 18:24 
Nu hvor vi er en flok som inden alt for længe får en japansk Xbox 360 ind ad døren, så skal vi jo også have nogle spil til den ;)

Min motivation er at Cave for alvor kommer igang med at udgive spil til konsollen, og ligesom konverteringerne til PS2, så kommer de kun ud i Japan. Således følgende ser en liste over udkomne og kommende shmups til Xbox 360 ud.

Udgivet:

Shikigami no Shiro III
Raiden Fighters Aces
Raiden IV
Otomedius Gorgeous
Dodonpachi Dai-ou-jou Black Label Extra
Shooting Love 200X
Death Smiles

På vej:

Ketsui - 2009 (TBA)
Mushihimesama Futari (TBA)
Mamoru-kun (25. Juni)

DDP3 Black Label Extra er kun en mindre ændring i forhold til PS2-udgivelsen, så hvis man har den kan man godt spare pengene, og gå direkte til Death Smiles. Raiden Fighters Aces er faktisk kommet ud i USA til sølle $20, men ligesom den japanske udgivelse er den regionslåst, så for os vil den japanske udgivelse stadig være det eneste mulige valg. Death Smiles er et must og Raiden Fighters Aces kan jeg VARMT anbefale. Alle der har prøvet Jet ude hos Rune ved hvor godt det er.

Yderligere forslag til interessante JAP/Asia-only udgivelser bedes nævnt i denne tråd :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 26/05-09 18:49, rettet 26/05-09 18:50 
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men vil regne med at denne her bliver JAP-only (godt nok ikke fra Cave men fra SNK):

King of Fighters: Skystage (TBA)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 27/05-09 10:28 
Så vidt jeg husker, bliver det en XBLA-titel, hvilket forhåbentlig før at en EU-udgivelse ikke er utænkelig?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/05-09 11:50, rettet 27/05-09 11:55 
Det ser godt nok lækkert ud! Jeg er overhovedet ikke misundelig...

Ingen tvivl om det bliver superfedt for de heldige som får maskinen. Jeg kan bare ikke forstå hvis maskinen er så upopulær i Japanland hvorfor bliver de spil så overhovedet udgivet til den platform? DE SKAL KOMME TIL PS3 MAND! Hvad sker der?!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 27/05-09 12:21 
Uden at være sikker overhovedet, vil jeg umiddelbart tro at i tilfældet med Cave, er det fordi de gerne ser spillene blive inden for landets grænser (mener jeg at have hørt i et interview). Med PS3'ens regionsfrihed, er det nok ikke noget for dem. Et gæt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 27/05-09 12:50, rettet 27/05-09 12:50 
Jeg er ret sikker på det ikke er småting som regionsfriheden; det har nok nærmere noget at gøre med hvor nemme/svære maskinerne er at programmere til, hvor billigt/dyrt det er at udgive, og muligvis også at Microsoft har været mere imødekommende end Sony, trods det at de ikke ville udgive spillene på Xbox Live. Desuden har 360'eren angiveligt relativt godt fat i hardcore gamer-segmentet i Japan, hvor man ikke bekymrer sig så meget om hvem der har lavet konsollen. Spil som shmups fra Cave tiltaler naturligvis dette segment mere end den gennemsnitlige gamer.

Men det er ikke det denne tråd skal handle om ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 27/05-09 17:07, rettet 27/05-09 17:07 
Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det er det mig en gåde? Hardcore gamer eller ej! Sorry men det er sku for åndsvagt :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 30/05-09 10:38 
Nåh! Jeg fandt et lille review af Raiden Fighters Aces på gamespot.

Linky :-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 30/05-09 10:43, rettet 30/05-09 10:45 
Og hun begår den samme latterlige fejl som de fleste andre uvidende idioter begår, når de for første gang kommer i kontakt med et shmup: Under 'The Bad' skriver hun 'Only about an hour of actual game content'. Spasser.

Vi har en meget bedre anmeldelse af Raiden Fighters Jet her på siden ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 30/05-09 11:53 
Heh! So right :-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 04/06-09 14:37, rettet 04/06-09 14:40 
Ny trailer til Mamoru-kun is Cursed, som udkommer senere i denne måned.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 06/06-09 17:12 
Ser sjovt ud på sådan en 1989-agtig måde. Er der co-op i? Det fremgik ikke af traileren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 06/06-09 17:18 
Det ser da godt nok noget bedre ud "in motion" end på billeder - der ser det til gengæld også ret skidt ud :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/06-09 17:01 
Bare lige ti minutter med Death Smiles, og jeg er meget imponeret. Det er meget pænere end jeg havde opfattet det på billeder/video - meget mere 2d-agtigt end jeg troede, og ikke så fake-3d. Det virker også enormt underholdende - umiddelbart det sjoveste jeg nogensinde har haft det med en horisontal shooter. Umiddelbart virker det dog meget let, men der er jo forskellige indstillinger og modes, så...

Ville bare lige give en heads up på, at folk godt kan glæde sig til det, hvis de ikke allerede gjorde det. Det overgår i hvert fald mine forventninger, som dog heller ikke var vildt høje.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/06-09 17:13 
Jeg har kunnet styre forventningerne, så meget som jeg nu kan med et nyt Cave shmup i sigte, men nu kan jeg ikke rigtig lade være med at glæde mig en del ;) Mangler sværhedsgraden lidt er der, som nævnt, flere indstillinger og modes, samt den der Black Label-tingest man kan købe over XBL. På nedenstående link kan man købe 1400 point (udvidelsen koster 1200) for $25 (koden kommer per mail, så ingen forsendelsestid eller toldfare).

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 11/06-09 18:12, rettet 11/06-09 18:24 
Og så skulle patchen til Death Smiles være ude. Nu ikke mere disc-spinneri selvom man har installeret spillet, og andre smårettelser.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-09 18:19, rettet 11/06-09 18:19 
Naiera>
Nu hvor vi er en flok som inden alt for længe får en japansk Xbox 360 ind ad døren, så skal vi jo også have nogle spil til den ;)

Opdagede den fællesindkøbstråd *lige akkurat for sent*. Bad luck mann. :/ Nå, men det kan være nogen fortryder deres køb af en japansk X360'er...så send mig gerne lige en besked, tak ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 11/06-09 23:35 
Efter et par spil mere, må jeg gentage førsteindtrykket af Death Smiles. Det både ser godt ud og lyder godt. Jeg kan ikke lade være med at tænke på det som en shooter-udgave af Castlevania.

Men det er altså helt fjollet let på standard sværhedsgrad. Efter tre spil (hvor jeg stadig ikke har fattet havldelen af konceptet), kan jeg uden at anstrenge mig nå til slutbanen på én credit. Der stiger sværhedsgraden så også en del. Med andre ord er jeg med en halv times træning kommet længere, end jeg er kommet på et halvt år med ESP Ra.De. :) Og for at det ikke skal være løgn, så spiller jeg med mit defekte standard d-pad.

Af de fem modes der er i spillet, så er to af dem i øvrigt Black Label, som man skal downloade (og have harddisk til), den ene er den originale arcade-udgave i lavopløsningsgrafik, og den sidste har mærkelig styring. Så der er vel kun én rigtig spilbar mode som det er, så man skal nok lige ind og stille sværhedsgraden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 11/06-09 23:43, rettet 11/06-09 23:44 
Jeg vil bestemt mene at du kan flytte din PAL harddisk mellem dine to xboxe. Prøv det da i det mindste.

Røg der i øvrigt told på jeres forsendelse?

Skyblazer: Er sikker på at min bror gerne vil sende dig en jap xbox for et rimeligt beløb.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-09 23:54 
dRxL>
Skyblazer: Er sikker på at min bror gerne vil sende dig en jap xbox for et rimeligt beløb.

Ellers tak - jeg nuppede Hankys, der var så rar at overgive sin. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 11/06-09 23:59 
Nogen der rent faktisk har prøvet at skifte sin harddisk frem og tilbage mellem forskellige Xboxe?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/06-09 00:20 
Jeg har mellem 2 pal maskiner, det fungerer fint.
Det eneste er at det købte indhold er licenseret til den ene af maskinerne, så det forfalder til trial, medmindre jeg logger ind på live.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-09 00:41 
@RJK. Ja for dælen. Det var et mareridt af bureaukrati at få lov til det.

Du kan læse om det cirkus jeg skulle igennem hér:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29364
dRxLdRxLSkrevet 12/06-09 01:01 
Jeg tror at det er noget lidt andet RJK er ude i at ville undersøge. Tanken var jo at han kunne bruge sin PAL harddisk sammen med sin japanske xbox 360 så han kunne downloade en udvidelse til Death Smiles.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 12/06-09 10:25 
Lyder fandeme godt med Death Smiles. Jeg vil vildt gerne prøve det.

Om ikke andet er det da i hvert fald et must til næste J-Popcon! Hvem har bestilt en jap-X360 og bor i Københavnsområdet? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/06-09 11:04, rettet 12/06-09 11:05 
Otomedius Gorgeous synes jeg til gengæld ikke der er meget ved. Det er vel en slags Parodius tilsat nogle piger med store bryster, så jeg ved heller ikke hvad jeg skulle have forventet (...), men det er altså meget plain og basic. Som et Parodius lavet med 3d-grafik som PS2 launchtitel, simpelt og langsomt. Jeg har ikke spillet så meget Parodius, at jeg ved om det også er sådan, men jeg kunne genkende mange af banerne fra forskellige Gradius-spil (primært 2'eren), og det er meget sødt lavet, i og med at hele bane-opbygningen er bevaret, men et sat ind i nye temaer - bane 2 fra Gradius II foregår så fx her i sådan et Ancient Egypt-tema. Måske af samme grund fandt jeg spillet ret let. Summa summarum vil jeg tro at folk der synes godt om Parodius og i lidt mindre grad Gradius, vil føle sig godt underholdt, på en meget retro-agtig måde. Har man derimod ikke set det store lys i de serier, så bliver man ret sikkert ikke overbevist her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/06-09 11:52, rettet 12/06-09 11:54 
RJK>
Det er vel en slags Parodius tilsat nogle piger med store bryster

Hvordan kan det på nogen måde være en dårlig blanding?

Men jo, Parodius-spillene er i stor grad baseret på elementer og bane-koncepter i Gradius-spillene, for det meste bare skin'et på en ret absurd komisk facon. De senere spil i serien bruger så også ting fra et utal andre Konami-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 12:01, rettet 12/06-09 12:15 
Meget rart med grundig tilbagemelding på Jap-titler. De spil skal - for mit vedkommende - *bare holde*, hvis de koster nærved "400 kr" at hente hjem + potentiel told oveni hatten. Jeg har dog på fornemmelsen, at Death Smiles er værd at bruge tid på. Og er mere end "bare" et japansk cutie-shmup, som der er 117 andre slags af i genren (indrømmet: er mere til *rå* horisontale R-Type-spil og horisontale Raiden-spil, men når det er sagt, er Parodious til SNES blandt mine all-time favoritspil ever :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 12:08 
Sumez>
Men jo, Parodius-spillene er i stor grad baseret på elementer og bane-koncepter i Gradius-spillene, for det meste bare skin'et på en ret absurd komisk facon.

Og det bunder vel netop i, at Parodius-serien skal være "parodisk". :) Jeg tror også de fleste, der har spillet Gradius, vil opleve at blive i bedre humør, når de så sætter sig ned foran et Parodius-spil. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
WehnerWehnerSkrevet 12/06-09 12:10 
Jeg vil gerne høre mere om kompatibiliteten mellem harddiskene, når du ved mere Rune.

Kan man have sin gamerprofil på et memory card og flytte det rundt mellem maskinerne frit, så man får sine japanske achievements? Altså det antager jeg naturligvis, at man kan, men lige for at være helt sikker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 12/06-09 12:21, rettet 12/06-09 12:21 
SkyblazeR>
De spil skal - for mit vedkommende - *bare holde*, hvis de koster nærved "400 kr" at hente hjem + potentiel told oveni hatten.

Tjah, det er jo stadig mindre end alle andre giver for den nyeste version af FIFA i Fona, og hvad angår de her titler, så bliver de nok aldrig væsentligt billigere, og kun sværere at få fat på, så fra mit synspunkt er det ikke det store tab, hvis nogen af dem ikke er fantastiske. Har man pengene til det, er det nemmere at ærgre sig over dem, man ikke har købt, synes jeg :)

Men derudover var det netop min tanke at det var fint, hvis man lige her skrev hvad man syntes om de forskellige titler, så folk vidste hvad der var værd at investere i. Jeg kunne godt tænke mig at høre om Shooting Love og Raiden IV, hvis nogen har taget dém.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 12:36, rettet 12/06-09 12:38 
RJK>
Tjah, det er jo stadig mindre end alle andre giver for den nyeste version af FIFA i Fona

Jo, men så er der jo risiko for told mv. oven i pris for et japansk importspil. Men hvis de forbliver eksklusive til et japansk system, kan jeg godt se motivationen i dét for deciderede samlere.

Bemærk i øvrigt, at www.yesasia.com er blandt de billigste med japanske importspil *uden risiko for told mv.* (jeg har handlet hos dem i 10 år uden at opleve ekstraudgifter). De har også gratis fragt ved bestillinger over US$39. Desværre har de kun US-udgaven af Raiden Fighters Aces. :/

Death Smiles for 395 kr. inkl. fragt hos YesAsia
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 16:22 
RJK>
Tjah, det er jo stadig mindre end alle andre giver for den nyeste version af FIFA i Fona, og hvad angår de her titler, så bliver de nok aldrig væsentligt billigere, og kun sværere at få fat på, så fra mit synspunkt er det ikke det store tab, hvis nogen af dem ikke er fantastiske. Har man pengene til det, er det nemmere at ærgre sig over dem, man ikke har købt, synes jeg :)

De her shmups, især dem fra Cave, bør man bare købe når de kommer ud. Prisen ryger ikke ned, og selv Play-Asia og lignende ryger med på legen, når eBay-sælgerne begynder for alvor at presse prisen op.

Shooting Love er bare Trizeal og Exzeal i samme pakke, plus en slags training mode. Jeg tror kun det er noget man køber for samlervanens skyld. Udover Death Smiles og RFA har jeg kun bestilt Mamoru-kun, som ser ud til at kunne være rimeligt underholdende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 16:49 
Sig gerne lige til, hvis RFA kan fås billigere fra andre end PlayAsia uden eller med lav risiko for toldeftersyn.

Mamoru-Kun fra G.rev virker også ret fristende - min første tanke var noget Pocky & Rocky-agtigt, men skal vist lige se lidt flere videoer af det.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 16:58 
SkyblazeR>
Sig gerne lige til, hvis RFA kan fås billigere fra andre end PlayAsia uden eller med lav risiko for toldeftersyn.

Du kan håbe på at den lave US-pris gør, at lige netop RFA ikke stiger i pris eller sjældenhed.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 17:19, rettet 12/06-09 17:20 
RJK>
Otomedius Gorgeous synes jeg til gengæld ikke der er meget ved. Det er vel en slags Parodius tilsat nogle piger med store bryster, så jeg ved heller ikke hvad jeg skulle have forventet (...), men det er altså meget plain og basic. Som et Parodius lavet med 3d-grafik som PS2 launchtitel, simpelt og langsomt.

Eurogamer lander på 7/10 med lidt bedre ting at sige om det.

"In-game, Otomedius Gorgeous! is basically sexless." :)

Eurogamer review: Otomedius G
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 12/06-09 17:24 
En middelmådig Eurogamer 7/10 svarende til en 5/10 hos os, lyder nok ganske passende...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 20:07 
Det ligner mere end 5/10 i den video, jeg lige har set fra Eurogamer. Men det er muligt, spillet er mest for folk, der tidligere har spillet Parodius godt og grundigt. Leder lige efter video i højere kvalitet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 12/06-09 20:13 
Jeg har spillet det en halv time - tag det nu ikke for mere, end det umiddelbare indtryk, det var ment som :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 20:28 
Gik ud fra du havde spillet det *i noget længere tid*. Det lyder jo ellers underholdende nok for "Parodius-tilhængere".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 21:55 
Umiddelbart fatter jeg hat af Death Smiles ;) Men der er jo de der 1, 2 og 3-tingester nede i bunden, når man vælger bane, som vel må være noget sværhedsgrad af en art.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/06-09 21:56 
Umiddelbart synes jeg ikke de gør nogen forskel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/06-09 22:09 
Okay, du har ret. Det må være de tre forskellige udgaver af hver bane, tilsvarende hvordan det normalt virker i Cave-shooters - hvor det altså normalt er sådan at første bane er level 1, anden bane level 2 etc. Her kan man så bare selv vælge. Det forklarer selvfølgelig en del af det - jeg har spillet mest på level 1, da det er default valget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 22:21 
Jeg kan godt lide lock-on skudet. Man skal lige risikere at komme tæt på fjenderne for at det virker, men så giver det også pote. Tovejssystemet fungerer godt, synes jeg også. Hvad droneknappen gør har jeg dog ikke fundet ud af, og så er det underligt, at et Cave-shmup kan tage hele seks knapper at styre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 22:32, rettet 12/06-09 22:32 
Raiden Fighters Aces, må jeg gentage, kan varmt anbefales. Konverteringerne virker til at være rigtigt gode, og man drukner i indstillingsmuligheder, der gør det muligt at få spillet til at se ud som på en CRT-monitor, selvom man spiller det på en fladskærm.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/06-09 22:46 
Hvis man i Death Smiles vælger Lv. 1 på de to første baner man spiller, Lv. 2 på de to næste og Lv. 3 på de to sidste (før slutbanerne), så minder sværhedsgraden langt mere om et normalt Cave-spil.

Hvad bruger man de skulls man samler op til, når man spiller 360-versionen? Når man spiller v.1.1 arcade-versionen, så bruges de til at lave super, hvilket tilføjer en del til spillet. Styringen er bare stadig problematisk i den version, uden stick, fordi der er så mange knapper, at man skal bruge skulderknapperne...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 23:05, rettet 12/06-09 23:14 
Arcadestick a la Otomedius fra Hori med touch pad-support. Dog ikke helt nemt at opstøve (udgået hos PlayAsia).

Interessante JAP-only 360-spil
Interessante JAP-only 360-spil

EDIT: Det har for øvrigt "Sanwa JLF joystick and Sanwa OBSF 30 pushbuttons".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-09 23:17 
Hvad skal man bruge den touch pad til?
dRxLdRxLSkrevet 12/06-09 23:34, rettet 13/06-09 00:21 
Fandt denne lille bid til dig:

1UP Preview>
The new "D-Burst" system allows you to tap the button for a normal bomb or charge it for a pin-point attack that uses the touch screen to aim. You have to be careful when using this though, as it sends out your options, and once the attack is over, you have to run out and retrieve them before they go offscreen.


Kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 00:10, rettet 13/06-09 00:12 
Touch pad-displayet i Otomedius er åbenbart mere end "bare" en gimmick. Det er også i arcadekabinettet, men jeg læste en spøjs beskrivelse af det et sted (husker ikke hvor) med lidt kinky undertoner. Skribenten skrev ivrigt uden at uddybe, at det nu var muligt at sidde og pille ved berøringsdisplayet i en hjemmeversion (det var vist oversat med Google Translation, så skal tages med et gran salt ;)).

Hvis nogen er interesseret i sticket, er der en fransk forhandler, som sælger det. Prisen er ret pepret (399,99 € ~ 3.000 kr), så jeg springer over i denne omgang. :) Jeg undersøger lige, om de sender udenlands, inden jeg linker her i tråden. Sticket blev kun lanceret i Japan sammen med spillet, som jeg også går ud fra følger med hos den franske forhandler.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
243 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig