X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EDGE eller 3G til surfing?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 21/05-09 20:00, rettet 21/05-09 20:14 
Får en Iphone 3G en af dagene og jeg skal have fundet mig et godt og billigt abonnement. Jeg har overvejet 3boost abbo fra 3 med surf, som inkluderer 100 mb dataforbrug og max 199 kr. pr. månede uanset forbrug, hvis man overskrider de 100 mb.

Et andet alternativ er et Telia flex abbo, hvor jeg har tænkt mig flg: 2 timers taletid, fri sms og 1gb data forbrug til 249 kr. pr månede.

Jeg har tænkt mig at bruge dataforbruget til at tjekke min mail og surfe på diverse sider af og til, men ikke downloade noget som sådan.

Da telia har dårlig dækning i min by med 3G, så ender jeg nok med at skulle køre på deres Edge netværk istedet for, men kan dette betale sig sammenlignet med 3's 3G netværk, og er det hurtigt nok til at surfe med på nettet, for det er røvirritrende, hvis det tager en halv dag for at loade en side, så foretrækker jeg hellere 3G netværket, hvis det er meget hurtigere til surfing?..

Hvad har i af erfaringer med de 2?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
happyEDhappyEDSkrevet 21/05-09 21:19 
Med telia er der slet ikke noget 3g havde min i 4 måender, oplevede aldrig 3G, men det sskal dog siges at EDGE er ok, men også kun ok.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig