X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DUX (Hucast)


Svar
HankyHankySkrevet 21/05-09 02:38, rettet 21/05-09 02:41 
Så er DUX færdigudviklet, og vil udkomme i starten af juni. En horisontal shooter, med en mærkelig grafisk stil.

Det ser umiddelbart ret "cheap" ud, men det er et nyt Dreamcast spil, og sådanne skal støttes :-)

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=lhpVYNQ9y_c
Boss Rush (mulig spoiler): http://www.youtube.com/watch?v=fAYOciGJb8U&feature=related

PlayAsia har preorders åben, og har haft det længe - både normal og LE-udgaver.

Tryk her
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-09 02:42 
Jeg tror det er noget man skal se køre før man køber. Men som du skriver er det fedt når der kommer nyt til Dreamcast :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/05-09 13:49 
Hanky>
En horisontal shooter, med en mærkelig grafisk stil.

Jeg vil nu ikke tøve med at sige, at det ser virkelig, virkelig gysligt ud rent grafisk. Hvis det ikke har et direkte fantastisk gameplay, er det ikke et spil, jeg vil kyle penge efter... Dreamcast eller ej :/
AV Intelligent Terminal
TheDukeTheDukeSkrevet 21/05-09 15:54 
Det ligner en Disneyudgave af R-Type :P

Og så virker gameplayet ret klaustrofobisk, der er ikke ret meget plads at bevæge sig rundt på.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 18:42 
Release: 17th June 2009 (www.dux.hucast.net)

Grafik og spildesign af René Hellwig, der har erfaring med Last Hope fra NG:DEV.TEAM. Dux skulle dog være meget anderledes.

Ifølge udvikler er Dux gameplaymæssigt inspireret af Pulstar og R-Type II, og grafikmæssigt af Pink Sweets og P.N.03.

Musikken virker Axelay-agtig med en knivspids Super Castlevania IV. Det er nu helt fint med mig, men det er muligt den lyder anderledes i andres ører. ;)

http://www.racketboy.com/retro/sega/dreamcast/2008/05/dux-new-dreamcast-shmup-game.html]Interview: Behind The Scenes With DUX: The Upcoming Dreamcast Shooter[/LINK]" target="">Interview: Behind The Scenes With DUX: The Upcoming Dreamcast Shooter

Den originale trailer (.avi) kan hentes ved at klikke på preview-billedet nedenfor:

http://www.dux.hucast.net/dux_trailer.avi]DUX (Hucast)[/LINK]" target="">DUX (Hucast)

P:R Info > Titler > Dux (DC)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Per SPer SSkrevet 07/07-09 18:35 
Advarsel:

(tekst fra VGI)

Note: a small bug has been found in Dux.

It ONLY rears it's ugly head on PAL Dreamcast consoles and even then, there is no problem with PAL consoles if you are using VGA.

However, if you are using RF, Composite Video, S-Video or RGB, then shooting one of the enemies will give you an insanely high score.

A patch disc should be released by the end of July.

If you require the patch disc, please either email us or mention it in the 'additional comments' box when ordering.

Also mention if you want us to hold off on shipping the game until the patch disc arrives. Otherwise we will send the game immediately and send the patch disc as soon as it arrives.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 16/05-12 16:18, rettet 16/05-12 16:20 
Det er muligt at få Dux og efterfølgeren Redux: Dark Matter til $65 inkl. porto:

"Our goal is to publish "Redux: Dark Matters" on STEAM, XBLA and PSN. To achieve this, we are offering a Kickstarter exclusive preorder for a Limited Edition of Redux on Sega Dreamcast. Only 1000 copies will be produced ever! It will only be available, right now, exclusively through this Kickstarter campaign."

"On top of Redux: Dark Matters, the long awaited DUX 1.5 for Sega Dreamcast is finally here and it is included with the Limited Edition of Redux: Dark Matters. DUX 1.5 is a refined and polished version of the original DUX released in 2009. This is the only time and place it will ever be available! Two new games in one limited edition set!"

De har opnået deres Kickstarter-mål, og der er lige nu 548 eksemplarer tilbage til $65, og 120 til $100 (inkluderer soundtracks).

Umiddelbart ser Redux et nøk pænere ud end Dux.

http://www.kickstarter.com/projects/redux/redux-dark-matters-a-shmup-for-sega-dreamcast
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-12 16:35, rettet 16/05-12 16:36 
Jeg støttede projektet(65$) for et par timer siden. Ikke at det ser så fedt ud, men musikken virker god :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-12 16:12 
Man kan nu også få en steelbook hvis man støtter med $100 eller mere. Jeg synes den er forfærdelig grim så jeg støttede kun med $65 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 04/06-12 10:57, rettet 04/06-12 10:58 
Jeg har også smidt $65 i afsted på DUX. Det var enten det, eller støtte til en udgivelse af en tribute CD til Daft Punk - udført af et Brass Band.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 08/06-12 16:14, rettet 16/10-13 21:51 
Fik en bekræftigelse på at REDUX har nået det beløb der skal til for at det bliver udgivet. Der er sat en cirka dato til december 2012.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-12 16:16 
Ja de er jo langt over deres mål på $25.000. Alt sammen noget man har kunne læse på kickstarter siden ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 16/10-13 21:53 
Redux: Dark Matters er sat til release den 3. december i år.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-13 18:25 
Ca. et år forsinket. Det er ret vildt alligevel :)

Jeg forventer ikke noget, men det bliver da sjovt at modtage alligevel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 13/12-13 06:57 
Spillet er netop gået gold efter betatesting, men releasen er så rykket til 14. januar 2014. Nåh ja. Det er jo snart alligevel.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 27/01-14 16:11 
Ny releasetrailer.

Releasetrailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 28/01-14 10:36, rettet 28/01-14 10:36 
Jeg glæder mig sindssygt meget til at høre Huelsbecks soundtrack på Redux!
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig