X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Segas Alien Vs. Predator


Svar
nerosnerosSkrevet 20/05-09 23:29, rettet 20/05-09 23:31 
Lad os håbe det her bliver bedre end de to film. Det er jo SEGA :-)

Teaser
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 20/05-09 23:51 
Wow.. Udkommer også til 360'eren! Spillet er jo lavet af Rebellion Studios - dvs. gutterne, der stod bag det klassiske AvPspil til Atari Jaguar. Spændende-spændende..
[inspirational quote here]
dpldplSkrevet 21/05-09 02:32, rettet 21/05-09 02:33 
Tro nu mere du skal kigge efter aliens versus predator spillet til PC fra 1999 (og AvP2 fra monolith).

Regner med det er en efterfølger til dem. Nogen mine bedste minder fra den tid. uh gode spil!!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 21/05-09 10:06 
Ja PC spilende er også nogle af mine favoritter, men AvP til Jaguaren er altså også et rigtig fedt spil IMO.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 21/05-09 12:18 
Nu har jeg aldrig haft muligheden for at spille AvP på Jaguar. Hvad var det gjore den version så god?
ViolatorViolatorSkrevet 21/05-09 16:34 
Hvad blev der egentlig af deres "ALiens: Colonial Marines"? Er det spil helt dødt nu eller?
XiwanaXiwanaSkrevet 21/05-09 16:45 
Who knows? Blockbuster does! De har i al fald angivet, at spillet får `release` nytårsaften(sdag) i år. Men det skal man vist tage med et gran salt!

Aliens Colonial Marines 31/12 hos Blockbuster
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 21/05-09 20:32, rettet 21/05-09 20:36 
Greaseball>
Nu har jeg aldrig haft muligheden for at spille AvP på Jaguar. Hvad var det gjore den version så god?

Spillet var forud for sin tid da det udkom. Spillet havde/har en ret fed atmosfære uden musik som gør at det hele bliver mere uhyggeligt. Tro mig jeg har hoppet i stolen et par gange over det spil :-) Man kunne gennemfører spillet på 3 forskellige måder: Alien, Marine og Predator. Så spillet havde faktisk mange timer at gå i krig med. Idag ja er spillet grafisk ikke ligefrem det bedste man kan få, men man bliver ihvertfald ikke søsyg af det ligesom Wolfenstein det første spil ;-) Det kan godt være man skal være fan af universet før man ville spille det så meget som jeg har gjort.

Jeg glæder mig godt nok også rigtig meget til Aliens: Colonial Marines.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 21/05-09 22:25 
neros>
Idag ja er spillet grafisk ikke ligefrem det bedste man kan få, men man bliver ihvertfald ikke søsyg af det ligesom Wolfenstein det første spil ;-)


Hey... good old motion sickness XD
Kun to spil har gjort mig søsyg, Doom på Saturn og Marathon på XboxLive. Især Marathon.
nerosnerosSkrevet 21/05-09 23:05, rettet 21/05-09 23:06 
Jeg har kun spillet Marathon på Mac den gang det udkom og var faktisk rigtig glad for det spil. Det er vist noget med at de har speeded spillet lidt op til XboxLive :-) Puha!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 30/07-09 19:15 
Køligt :-)

NY TRAILER!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 30/07-09 23:01 
Ser ikke så ringe ud. Hvis de kan få det til at køre godt så.
Hvem er holdet bag spillet?
HeroldHeroldSkrevet 31/07-09 00:05 
Rebellion Software.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 31/07-09 02:58, rettet 31/07-09 03:02 
åh det minder om det første avp til pc, hvilket er godt.. og skidt. Godt fordi det helt klart fangede de vigtigste ting fra begge franchises og skidt fordi jeg lever mig for meget ind i spil og er tæt på at være lige så meget et fjerkræ som den lørdagskylling der ligger i fryseren.

Det andet spil var cool nok, men skuffede meget på en del punkter, multiplayer var slet ikke par med det første(aliens vs. marines var ultra sejt og coop survial halløj hvor alle var marines var sjovere end svencoop eller hvad det hed til Halflife), campaigns var for forudsigelige og banedesign hæmmende.

Så jeg håber virkelig at det læner sig så meget op af 1'eren som muligt!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/07-09 09:17 
Det er heldigvis Rebellion, som også lavede originalen, der står for udviklingen. Monolith udviklede den efterfølgende 2'er, så man må gå ud fra at det bliver mest a la det første, hvilket udelukkende er en god ting :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 31/07-09 09:26 
Jeg synes at 2'eren havde klart nogle interessante idéer. Jeg håber de formår at skabe noget nyt - jeg brugte meget tid på det første, men det havde klart nogle store mangler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 31/07-09 09:28 
He... husker jeg engang anmeldte AVP2 filmen, og modsat alle så var jeg faktisk positivt opstemt.

1'eren synes jeg derimod var irriterende poleret og pastelfarvet.

AVP2 my two cents
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 31/07-09 09:29 
"Originalen" heh :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig