X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

To års garanti på spil?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 20/05-09 13:24 
Set på Boomtown.

Kort fortalt.
EU ønsker at få det indført, at licens software er underlagt samme regler som andre ting. Hvor man har 2 års garanti for a produktet ikke har fabriktions fejl. I artiklen nævnes ting som glitch/bug som hindre gennemførelsen af spil.

Jeg kan godt se at spil kunne blive forsinket eller måske slet ikke komme til EU. Men at kunne returnere et spil som Big Rigs eller Splinter Cell som nogle nævner på Boomtown (kender det ikke selv) er fandemer iorden!

Jeg ville faktisk også sige at ting som Thief 3 difficulty buggen på xboxen er en bug stor nok til at skulle give en retur ret.. også selvom spillet er muligt at gennemføre.

BBC
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HulleHulleSkrevet 20/05-09 14:06, rettet 20/05-09 14:07 
Lyder da som en fin idé. Nu er det ikke noget jeg tit oplever, men har da prøvet at side fast i et par spil, grundet at en bug ikke lod mig komme videre..

I praksis er det nok bare svært, for hvor går grænsen egentlig. Er det iorden at udviklerne patcher sig ud af det, og i så fald, hvad så med den forbruger der ikke har internet og dermed ikke har adgang til patchen?

Og med det eksempel du nævner med Thief, er det en fejl stor nok til, at forbrugeren må retunere spillet.. Det bliver svært at sætte retningslinier for.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig