X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Last Guardian


Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 04:23, rettet 20/05-09 04:23 
Det tredie Team Ico spil skulle være afsløret under titlen Project Trico (arbejdstitel?). Ikke officielt annonceret og kan være fake - men traileren ser meget troværdigt og lækkert ud IMO :)

"Team ICO’s Project Trico HD Trailer"
321 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 04:23, rettet 20/05-09 04:23 
Det tredie Team Ico spil skulle være afsløret under titlen Project Trico (arbejdstitel?). Ikke officielt annonceret og kan være fake - men traileren ser meget troværdigt og lækkert ud IMO :)

"Team ICO’s Project Trico HD Trailer"
SonicSonicSkrevet 20/05-09 08:12 
Awesomesauce da!!! :O
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 20/05-09 12:13 
Er det min mac der er ved at blive svag i det eller hakker denne film også vildt meget under afspilning for jer?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 12:17 
Smooth her...
dRxLdRxLSkrevet 20/05-09 12:31 
Det "hakker", men det er en del af filmen, må være en tidlig rendering med dårlig kamerakode.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 12:34 
Det kører en anelse ujævnt i starten - hvis det er det du mener?
Videoen skulle eftersigende være næsten et år gammel og tidlig kode.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/05-09 12:38 
Hakker også en del her... Søg efter Project Trico på You Tube, der er en bedre version.... Som kører bedre...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 12:40, rettet 20/05-09 12:40 
Videoen i artiklen er fra YouTube.
SonicSonicSkrevet 20/05-09 12:46 
Har set videoen et par gange nu, og damn, jeg er yderst begejstret. I want a pet like that :D

Mon der kommer noget nyt omkring denne titel til E3? Do want ihvertfald!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 12:47, rettet 20/05-09 12:48 
Sonic>
I want a pet like that :D

Sårn een her? :D

http://www.youtube.com/watch?v=aPENA1Bpm68
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/05-09 12:49 
Beano>
Videoen i artiklen er fra YouTube.

Ja, men den kører bedre hvis du ser den på YouTube... Der må være noget andet på PS-siden som ødelægger performance på filmen på siden... (F.eks. andre flashbannere osv.)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/05-09 12:53 
Ok, det kan være. Kører dog identisk hos mig.
IqonIqonSkrevet 21/05-09 00:33 
Jeg vil have det spil nu!
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 14:30, rettet 10/06-09 14:30 
Beano>
Videoen skulle eftersigende være næsten et år gammel og tidlig kode.

Yes, det er Sonys gamle interne trailer, der blev lækket sidste år med arbejdstitlen "Project Trico" (3:47 min).

E3 2009-præsentationen af den nye titel "The Last Guardian" er forbedret og længere (4:29 min). Den pt. bedste trailer findes i http://www.n4g.com/events_e32009/News-342159.aspx]Sonys pressekonferencevideo i HD 720p[/LINK]" target="">Sonys pressekonferencevideo i HD 720p.

Nogen har været flinke at udtrække TLG-traileren i oprindelig kvalitet, så det gider jeg ikke gøre, men poster den lige nedenfor. ;) Mind mig evt. lige om, hvis denne gratis upload-host sletter traileren, eller der er andre problemer, for så uploader jeg den et andet sted (eller andre skal være velkomne til dét).

Bemærk: Gametrailers samme trailer i MOV-format er komprimeret ca. 50% i forhold til *den rigtige 720p-trailer* i Sonys konferencevideo.

E32009_TheLastGuardian-Trailer-HD720.mp4 (MP4/H.264)(1280x720)(~220 MB)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 14:57 
Få fingeren ud Sony og læg traileren ud på PSN!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 15:00 
Den er på PSN.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 15:17 
Fuldstændig samme trailer i 720p? Gider du linke?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 15:19 
Jeg syntes bestemt at jeg hentede den derfra - måske US Store. Vil lige checke senere :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 15:23, rettet 10/06-09 15:23 
Tænker du ikke på HELE konferencen, hvor den var med? Eller er det reelt en *selvstændig trailer* af TLG? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 15:24 
Mener den er selvstændig men er ikke sikker. Checker senere :)
WehnerWehnerSkrevet 10/06-09 15:35 
SkyblazeR>
Tænker du ikke på HELE konferencen, hvor den var med? Eller er det reelt en *selvstændig trailer* af TLG? :)

Beano tænkte at Palle sagde ét, og så måtte han nødvendigvis sige noget andet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 15:39, rettet 10/06-09 15:40 
Jeg er ligeglad med konferencen, vil bare have traileren - og den er hverken på EU eller US store... Har tjekket flere gange, tro mig... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 15:40, rettet 10/06-09 15:42 
Én ting er helt sikkert: 720p-traileren findes i denne tråd :)

Link til indlæg med link til 720p-trailer ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-09 15:44 
Jeg kan ikke finde den i hverken US eller EU store. Underligt, jeg synes også at have hentet den fra PSN...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 16:14, rettet 10/06-09 16:15 
My bad!

Har lige checket og den er ikke at finde - har nok forvekslet det med presseventen som jeg så den i så :(

Sorry Palle!

Egentligt underligt de ikke har lagt den op - da noget af det bedste de viste frem.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 17:06 
Præcis...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 17:14 
Måske dukker den op i morgen sammen med ICO/SotC gøjlet til LBP...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 17:42 
Så bliver det meget muligt den samme 720p-trailer, der *allerede* er postet fra konferencen...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 20:49 
Ja, men den er ikke postet på PSN - kun hele konferencen. Jeg vil have traileren alene på PSN, så jeg kan nyde den på mit fede tv... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 21:02 
Ellers læg 720p-traileren (ca. 220 MB) fra linket i tråden her på et USB-stik og smæk det i PS3. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 21:03, rettet 10/06-09 21:03 
Hvis du vil det nu, så kan din PS3 sagtens afspille filen som er linket til ovenover :)

Bare kopier den til memory stick, USB stick/disk eller lign. Eller hvis du har noget UPnP streaming software på din PC kan det også lade sig gøre på den måde.

EDIT: To slow...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 22:12 
*meep meep!* ... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 10/06-09 23:29 
http://www.penny-arcade.com/images/2009/20090608.jpg
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-09 00:44 
"Baby Gryphon"? Aka "griffon" (hunderace) eller en "gåsegrib" (fugl). :)

Jeg har også set folk kalde væsnet for en "hundefugl/fuglehund". :) Fra Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Guardian]"Trico" (トリコ, Toriko?), can be taken to mean "prisoner" (toriko), "baby bird" (tori no kodomo), or a mashup of "bird" (tori) and "cat" (neko)[/LINK]" target="">"Trico" (トリコ, Toriko?), can be taken to mean "prisoner" (toriko), "baby bird" (tori no kodomo), or a mashup of "bird" (tori) and "cat" (neko).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 11/06-09 01:00, rettet 11/06-09 01:02 
Jeg tror med trico menes Three-Ico. Det er Ico holdets tredje spil.
dRxLdRxLSkrevet 11/06-09 01:06 
Shadow of the Colossus havde kodenavnet Nico, ala Next ICO.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/06-09 02:18, rettet 22/06-09 02:22 
Det udelukker dog ikke, at der er en relation mellem Trico (kodenavn) og Toriko (væsnet). Spillets designer Fumito Ueda bekræftede, at "Toriko" henviser til væsnet som en "fange, babyfugl, blanding af en fugl/kat".

Den "officielle" japanske titel er:

"Hito Kui no Oowashi Toriko."

Det skulle bogstaveligt oversat være:

"The Giant Man-Eating Eagle Toriko." :)

Der er ikke just noget "Ico" over dét.

--
The "Oowashi," or "Giant Eagle," part of the title is what the development team uses to refer to the bird-like giant, Ueda told the magazine"

http://ps3.ign.com/articles/990/990431p1.html
--

For øvrigt - latinsk opslag på "trico":

trico, tricare, tricavi, tricatus
[behave in evasive manner; trifle/delay/dally; cause]
[trouble; pull/play tricks;]
[Early uncommon mischief-maker (Plautus);]

Det lyder ikke komplet urelateret med væsnet i spillet.

http://www.archives.nd.edu/cgi-bin/words.exe?trico
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 22/06-09 02:22 
Hvilket minder mig om at da jeg spurgte efter ICO i japanske butikker, så blev de rundforvirrede, indtil jeg fandt ud af at det i japan staves IKO. Toriko indeholder i øvrigt så vidt jeg kan se IKO ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/06-09 02:30 
Relationen er vel også helt (dobbelt)tyd(ig)elig. Det er derfor lidt sjovt at Ueda kun omtaler "Toriko" som en "babyfugl", eller whatever, men ikke siger en dyt om, at det synes at udspringe fra Ic(k)o. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 22/06-09 15:40, rettet 22/06-09 15:56 
dRxL>
Hvilket minder mig om at da jeg spurgte efter ICO i japanske butikker, så blev de rundforvirrede, indtil jeg fandt ud af at det i japan staves IKO. Toriko indeholder i øvrigt så vidt jeg kan se IKO ;-)

Nu er der på japansk jo heller ikke noget "c" som sådan. Skriver man kana er det enten "s" eller "k".
SumezSumezSkrevet 18/09-10 12:46 
Dden nye, fantastisk flotte trailer, neros linkede til i den anden tråd herinde:

neros>
Jeg troede der var en tråd om dette spil? Slet den her hvis den findes!

Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på denne nye trailer :-)

http://www.gametrailers.com/video/tgs-10-the-last/704589]Årets spil[/LINK]" target="">Årets spil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/09-10 13:20 
Jeg vil gerne snart se noget gameplay?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/09-10 16:14, rettet 18/09-10 16:14 
Jeg tror da det meste af det man ser i den video er gameplay :)
Tænker du på længere sammenhængende sekvenser?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/09-10 17:36 
Ja lidt men det kan godt være det er gameplay man ser på?
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/09-10 18:10, rettet 18/09-10 18:11 
Det er gameplay det meste af det der vises i dit andet link Neros, men det er jo så små klip at man slet ikke kan bedømme hvordan spillet fungerer, så jeg er helt enig i at jeg gerne vil se noget rigtigt gameplay.

Jeg skal også se meget mere før jeg springer på vognen, jeg kan overhovedet ikke forstå hypen pt og jeg kan sådan set heller ikke forstå hvordan nogen kan hype det når der ikke er frigivet mere materiale omkring spillet.

Lad os nu ikke hype spil bare for sagens skyld, blot fordi det ser ud til at afvige fra diverse mainstream titler...
SumezSumezSkrevet 18/09-10 18:18, rettet 18/09-10 18:19 
TLG hypes fordi vi med Ico og SotC ved hvor vilde produktioner, Ueda og hans hold kan opnå, og der er intet der tyder på at TLG bliver mindre ambitiøst, snarere det omvendte, det har intet at gøre med hvor "mainstream" det er.

Der er mange ting der kan gå galt, men hjernerne bag spillet har før vist hvor gode de er til at undgå den slags falggrubber, og bare det at de kan fremvise så meget som de gør i de videoer, men alligevel har afsat endnu et halvandet år til at udvikle spillet i, synes jeg er et sikkert tegn på at de vil kæle mindst ligeså meget for detaljerne som i SotC. Jeg tror Sony giver Uedas hold afsindigt frie hænder til det her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/09-10 18:49 
Sumez>
TLG hypes fordi vi med Ico og SotC ved hvor vilde produktioner, Ueda og hans hold kan opnå, og der er intet der tyder på at TLG bliver mindre ambitiøst, snarere det omvendte, det har intet at gøre med hvor "mainstream" det er.

Igen, hvordan kan i drage den konklusion udfra de stærkt begrænsede video'er der er blevet frigivet indtil videre?

I har 2-3 video'er der ikke viser andet en små klip af en dreng og en stor hund med vinger og så den info at spillet er noget adventure/puzzle agtigt halløj, det er alt. Ingen har set så meget som 10 sekunders sammenhængende gameplay og alligevel falder folk totalt i staver. At folkene bag spillet har lavet gode spil tidligere er heller ikke ensbetydende med at det her bliver godt.

Jeg kan ikke helt forstå at ovenstående er nok til allerede at betragte spillet som årets spil.

Jeg siger ikke spillet ikke bliver godt og det er heller ikke for at irritere folk at jeg skriver det her, jeg forstår bare ikke at folk kan ryge op ad stolen så hurtigt.
SumezSumezSkrevet 18/09-10 19:08, rettet 18/09-10 19:09 
Azzkikr>
I har 2-3 video'er der ikke viser andet en små klip af en dreng og en stor hund med vinger og så den info at spillet er noget adventure/puzzle agtigt halløj, det er alt.

Hvis det er det eneste du ser af de videoer, er du vist alligevel ikke i spillets målgruppe. :)
Men jeg ville nu være sindssygt hyped på det her spil selv hvis der ikke var nogen videoer. Faktisk har jeg været det lige siden jeg gennemførte Shadow of the Colossus. Så videoen i sig selv gør ikke nogen forskel, udover at bekræfte alle mine forhåbninger om at Ico-holdet helt sikkert kan gøre det igen.

Glæder du dig måske ikke til Persona 5, selvom du ikke har set nogen videoer fra det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/09-10 19:12 
Sumez>
Men jeg ville nu være sindssygt hyped på det her spil selv hvis der ikke var nogen videoer. Faktisk har jeg været det lige siden jeg gennemførte Shadow of the Colossus. Så videoen i sig selv gør ikke nogen forskel, udover at bekræfte alle mine forhåbninger om at Ico-holdet helt sikkert kan gøre det igen.

Sådan har jeg det også :-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/09-10 23:26 
Sumez>
Glæder du dig måske ikke til Persona 5, selvom du ikke har set nogen videoer fra det?

Jo da, men nu er glæde og hype jo heller ikke det samme.
321 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig