X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boom Blox: Bash Party


Svar
HulleHulleSkrevet 19/05-09 17:22 
Så kom efterfølgeren til Boom Blox. Eurogamer siger udviklerne har lyttet til fans og det skulle være en fantastisk efterfølger..

Eurogamer>
As sequels go, Boom Blox: Bash Party is one of the best.

En af de rigtig gode ting skulle være den nye måde online fungerer på!

Læs selv!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 20/05-09 09:14, rettet 20/05-09 09:22 
Ups.. En moderator der vil smide den op under Wii, hvor den hører til..
Tak :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 20/05-09 10:03 
Jeg prøvede det kort i Stockholm for et par måneder siden, og jeg blev så hooked på konceptet, at jeg købte det første :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 20/05-09 10:16 
Det første er også et fantastisk spil :) Derfor kan jeg kun blive glad for at efterfølgeren er større, vildere, mere og online.

En af de ting jeg nød rigtig meget var at lave mine egne baner. Desværre var der bare ikke nogen at dele sine kreationer med, så gav hurtigt op igen. Denne gang kan de uploades til en server, brugere kan downloade dem og give dem karakterer.. Det giver jo en utømmelig holdbarhed.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BonziniBonziniSkrevet 28/10-09 17:05 
Det kan fås for £12.95 hos zavvi (porto er £0,95) Der er dog mulighed for told, men jeg har taget chancen

Zavvi
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig