X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløst USB-netkort søges


Svar
jaesjaesSkrevet 18/05-09 17:08, rettet 18/05-09 17:11 
Jeg har akut og midlertidigt brug for et trådløst USB-netkort. Så hvis nogen ligger inde med et de vil sælge, eller ved hvor det fås hurtigt og billigt, så sig til :)

EDIT: Fysiske butikker skal være i København eller omegn.
ElgenElgenSkrevet 18/05-09 17:31 
Nu ved jeg jo ikke præcis hvad 'billigt' er for dig.
Men jeg købte det jeg bruger til ungernes pc på deres værelse for 160kr (så vidt jeg husker, eller også var det 120kr) i ElGigante i Fields på Amager.
Det er fra den relative ukendte producent Jensen.

Jeg synes det var billigt og er godt tilfreds med det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 18/05-09 22:50, rettet 18/05-09 23:12 
Tak for tippet. Er også faldet over den, som noget af det billigste i fysiske butikker i København, det er 180 kr., den koster. Det irriterer mig bare lidt, at man kan få en SMC til kun 80 kr. i ComputerSalg, og at der er så langt fra København til Jylland :)

Som nævnt er det kun til midlertidig brug, så det skal helst være så billigt som muligt. Alternativt kan jeg prøve at sælge den bagefter, men ved ikke hvor let det er at afsætte sådan nogle tingester. Hvis nogen er friske på en god deal, så vil jeg sælge den om et par uger til 60-70% af nyprisen.

EDIT: Det var så ikke ComputerSalg, der ligger i Jylland - men Haslev er sgu' også for langt væk :)
silverstarsilverstarSkrevet 18/05-09 23:20 
Edbpriser er din ven.

Trådløse USB netkort
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
jaesjaesSkrevet 19/05-09 01:00, rettet 19/05-09 01:09 
Jep, der har jeg også hængt ud i går, men tak.

Det har dog også sine fordele at spørge på et forum, fx er der ikke mange fysiske butikker på Edbpriser.

EDIT: Rette, rette, rette. Er lidt træt i dag :)
silverstarsilverstarSkrevet 19/05-09 12:34 
Ja, hvis det skal være en fysisk butik er edbpriser ikke helt optimalt. Jeg oplever dog ofte at såfremt butikken har tingene på lager, så har man det bestilte dagen efter, hvis man får bestilt tidligt på dagen.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig