X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guitar Hero 5


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/05-09 19:49, rettet 15/05-09 19:50 
Første info og billeder fra GH5... stakkels naboer!

"Guitar Hero 5 lets you cram 4 drumsets into your living room"
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-09 22:35 
To titler og 99kr :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 10/09-09 23:10 
Det tilbud har jeg set. Men kan nu også være sikker på at det virker med Guitar Hero. Jeg har ikke nogen af Rock Band spillene og ville være surt hvis udgiveren bag de to spil finder ud af at lige deres instrumenter ikke må virker med andre spil end deres egne.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-09 23:30 
Det virker med GH:WT. Jeg har ikke testet med andre spil.

PlayStation Rock Band instrumenterne virker både til PS3 og PS2 det er lidt smart. Har dog ikke testet endnu om guitaren virker til PS2 GH-spillene, men det gør den nok ikke da den er USB og de alm GH-controllers er alm. PS-stik.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-09 17:50 
Jeg købte guitar hero 5 i "game" på fisketorvet til 349kr. super billigt mod gamestops 499kr var det vidst.

Spillet er en fornøjelse at spille. Eller nærmere at komme igang med. Man sloges ikke længere med menu'erne, det er rå simpelt at komme igang med, og så starter spillet bare automatisk op i party mode, som virker super fedt.

Og rent grafisk har de også uppet sig lidt. De har ihvertfald fået styr på farverne :) hvilket er et stort plus.

MEN. Sangene på disken er på ingen måde ligeså stærk som nogle af de forrige guitar hero skiver. Men man kan importere sangene fra både world tour og gratest hits, og så hjælper det altså noget på det.
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 12/09-09 18:31, rettet 12/09-09 18:32 
Darknon>
MEN. Sangene på disken er på ingen måde ligeså stærk som nogle af de forrige guitar hero skiver. Men man kan importere sangene fra både world tour og gratest hits, og så hjælper det altså noget på det.

Nope, en meget meget slatten track-liste. Og efter min mening er ingen af de fede numre fra WT og Greatest kommet med i overførsels-pakkerne. Meget kedeligt :(

Dylan-nummeret overraskede mig dog positivt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-09 18:33 
Er det ikke kun 2-3 sange som ikke kan overføres?
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 12/09-09 22:20 
Beano>
Det er desværrre kun ca. 35 sange ud af 86 man kan få lov at "overføre" fra GHWT.

Og det er lige så få eller færre der kan overføres fra Greatest Hits.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/09-09 11:09 
Og hvor er vi SÅ henne?
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 13/09-09 12:44 
Tilbage i Rock Band 2, når GH5 er gennemført.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/10-09 18:20 
Jeg ved ikke om det er den rigtige tråd og om det stadig er aktuelt eller har interesse. Jeg fandt lige en voucher som jeg fik for en måned siden til noget halløj. Det er er en Download Metallicas Death Magnetic Album til GH.

Da jeg aldrig kommer til at spille noget der starter med M og slutter på 'etallica' og sikkert heller ikke GH, så er koden up for grabs. Send mig en PM
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-09 08:43 
Og jeg fandt en der ville ha den :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/02-10 19:26 
Så rydder Activision op i de små udviklere.

http://kotaku.com/5469858/activision-takes-axe-to-guitar-heros-neversoft-shuts-down-luxoflux

Så ikke mere GH efter nummer 6, I guess...
CoreCoreSkrevet 12/02-10 21:13 
Hyakotake>
Så rydder Activision op i de små udviklere.

Kunne de da bare snart få trukket stikket på latterlige Treyarch i stedet... :S
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
XiwanaXiwanaSkrevet 12/02-10 21:17 
Core>

Kunne de da bare snart få trukket stikket på latterlige Treyarch i stedet... :S


Sådan set enig - selvom Spiderman 2 nu var meget godt og Quantum of Solace-porten til ps2 var hæderlig. Alt i alt dog et selskab, der i den grad mangler originalitet. Call of Duty 7(!!) - come-on... nu stopper det altså!
[inspirational quote here]
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/03-10 16:16, rettet 31/03-10 16:17 
Så har jeg endelig fået prøvet GH5 og hold kææææft, hvor er det skuffende. Ja, fedt nok, at man ikke er låst af at være et standard-band og andre små tiltag, men hele grundblokken er bare så forfejlet.

Musikvalget er klart det ringeste i hele seriens levetid (også i forhold til RB). Ukendte bands, mindre kendte bands ukende numre, max en håndfuld af "the good stuff", som man rent faktisk gider spille mere end én gang. Dertil kommer håbløse nodeopsætninger (også meget værre end tidligere set) med idiotiske halve toner, ude-af-takt, keyboard-sektioner, der skal tappes osv.

Alt i alt, crap crap crap! >:-( Lad den serie dø og lad nogle folk, som kan finde ud af at programmere musikspil komme til.
SumezSumezSkrevet 31/03-10 18:21 
Nu tjekkede jeg lige listen over numre, og bandnavnene er da præcis de samme som de plejer at være, hverken mere eller mindre kendte, og rigtig mange er deres hits, faktisk synes jeg at udvalget ser en smule bedre ud end det plejer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig