X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Conduit


Svar
HulleHulleSkrevet 15/05-09 08:26 
Så kan hardcore fps spillere godt snart vågne op. The Conduit skulle bevise at Wii kan levere grafisk og lover online multiplayer med Wii Speak.

Jeg har lige bestilt min special edition. Håber at spille mod nogen P:R'er online (nu hvor ingen ville spille COD:WAW).

Eurogamers Conduit side..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 15/05-09 15:26 
Hvor har du gjort det henne, er det billigt?

Overvejer stadig spillet, selvom jeg tvivler på, at det kan slå Call of Duty 4 :P
HulleHulleSkrevet 15/05-09 15:49 
Fik det rigtig billigt på Gameplay.co.uk. 30£ inkl. fragt. Så ryger den ikke i tolden.. Bemærk dog at deres leveringsdato ikke passer.

Men nej, det slår nok næppe COD4, men der skal satme også meget til. Lidt off-topic, så håber jeg at Infinity Ward kommer til fornuft, og leverer COD6 til Wii..

Gameplay
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 15/05-09 17:59 
Ser dælme lækkert ud, det tror jeg da også at jeg må ha'.
Hvad er Wii Speak, hvordan fungerer det og hvad skal man bruge af ekstraudstyr (og hvor meget koster det).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 17/05-09 09:47 
Wii Speak er Nintendos svar på chat i spil. Du køber en lille mikrofon som placeres på sensor baren og tilsluttes USB på maskinen, downloader Wii Speak kanalen med den medfølgende kode, og så er du klar.. Det er dog ikke mange spil der endnu understøtter Wii Speak. Så vidt jeg ved er det kun Animal Crossing og Conduit, men mon ikke at flere kommer til.

Køb det på play.com!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-09 10:13 
Endnu en elegant løsning fra Nintendo... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 17/05-09 22:13 
Ahh, sarkasme.. Nyder når den slags farer rundt i luften og fylder mine lunger og sjæl med glæden ved en vel leveret indforstået bemærkning :)

Vil du uddybe, Palle?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 17/05-09 22:22 
Jeg tror han mener "Dyrt og besværligt tilbehør, der i den sidste ende er mere eller mindre ligegyldigt, da man ikke kan bruge det til mere end nogle få udvalgte titler".

Ligesom Broadband-adaptoren til cuben og den elegante mangel på et netværksstik i Wiien ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 17/05-09 22:34, rettet 17/05-09 22:34 
Jeg har svært ved at se at det er dyrt, jf. linket til play.com. Det koster lidt mere (2£) end et headset til 360, og kun halvdelen af et trådløst headset til 360.

Hvor mange spil der kommer til at understøtte det kan jeg, som dig, godt tvivle lidt på, men lad os nu se. Produktet er forholdsvis nyt og gør Nintendo det nemt at implementere, så er der vel ingen undskyldning for udviklerne, eller grund til at de skulle lade være.

Jeg har egentlig aldrig tænkt over at Wii mangler et netværksstik, kun været glad for at den var trådløs. Men kan da se det er et problem hvis man sværger til kabler.. Men hvorfor ønsker du egentlig netværksstik?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-09 22:59, rettet 17/05-09 23:01 
Jeg synes også det virker som en hovsaløsning at Wii Speak skal sidde ved fjernsynet frem for at være på hovedet af den der spiller. Man må gå ud fra at man ikke kan have lyden ret højt skruet op før det går i mikrofonen?

Med hensyn til trådløst og netværksstik så synes jeg de tog de dårlige valg af de to muligheder. For mig gir det slet ingen mening at vælge trådløst over kabel når maskinen alligevel aldrig skal fjernes fra pladsen under tvet.

Jeg har selv min Wii sat til med wireless og det fungerer da, men PS3'en har jeg sat til med kabel frem for trådløst da det for mig ikke fungerede specielt godt der. Fejlen ligger nok ikke i PS3'en men derimod min router, jeg smider ikke penge ud på en ny router bare for at slippe for et ekstra kabel jeg alligevel ikke kan se :)
Hvordan Wii ter sig med online-spil har jeg ikke prøvet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 17/05-09 23:01 
Hulle>
Men hvorfor ønsker du egentlig netværksstik?

Gør jeg heller ikke længere, men når den trådløse netværksdims sidder deri i forvejen, hvorfor så ikke et netværksstik? Og hvorfor skal alternativet være en kæmpeklods til 300 kr.?

Egentlig er det fra min side bare generel spot og harme over Nintendo og deres online nooberi.

Hvem gider at spille online uden headset? Hvorfor skal løsningerne altid være dyrt hardware der ikke burde være nødvendigt? Hvorfor skal det være dumme talkoder i stedet for profiler? Og hvorfor bliver jeg ved med at bruge krudt på at bitche over Nintendos dumme beslutninger?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 18/05-09 12:05 
Jeg spiller Wii online (COD:WAW), det fungerer upåklageligt og vil personligt hellere have trådløst end kabel, til hver en tid.
Hvorvidt mikrofonen opsnapper for meget lyd ved jeg ikke, da jeg ikke har prøvet et spil med Wii speak endnu.

Omvendt jer, er jeg super irriteret over at M$ ikke inkluderer et trådløst kort i deres maskine, og at jeg skal give over 400 for et ekstra kort for at få den trådløs. Dette gør at jeg sjældent er online på den. For selvom maskinen rigtig nok aldrig skal flyttes, så vil det kræve at trække et kabel gennem vores rum hvis den altid skulle være online tilgængelig. Det er unødigt og grimt.. Hver sine problemer..

Og du har ret Core, Nintendos online er ikke optimalt. De burde have faste profiler, præcis som M$.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/05-09 12:23, rettet 18/05-09 12:24 
Jeg har ikke prøvet wii-speak men tvivler på kvaliteten er god - kan ikke undgå at opfange for meget lyd i lokalet, evt. tilskuerere og anden støj. Anvendeligheden kommer vel også an på hvor langt man sidder fra maskinen. Forstår ikke hvorfor de ikke bare har lavet et trådløst headset - speciel når maskinen understøtter bluetooth.

Men når det nu er sagt - så er jeg ret spændt på The Conduit :)
WikzoWikzoSkrevet 18/05-09 16:36 
Wii Speak-mikrofonen er uden tvivl henvendt mod casual-spillere; familier der sidder i deres stue og spiller Animal Crossing med deres venner.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig