X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 slim på vej?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/05-09 12:22 
Så er rygtemaskinen igang igen :)

Kotaku : "These The First Pics Of The PS3 Slim?"
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
IqonIqonSkrevet 02/10-09 10:35 
Sony har vist heller aldrig selv officielt kaldt den "Slim" - det er simpelthen bare den nye udgave af PS3'en. Det er medierne og butikkerne, der bliver ved med at kalde den Slim.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-09 10:54 
Den tynde PS2 hedder officielt PStwo ligsom den redesignede PS1 hed PSone. Har dog ikke set den nye PS3 blevet kaldt PSthree nogen steder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:56 
Det kommer nok næste gang de omdesigner den - og den bliver "slim" og ikke bare "slimmer" eller "less-fat" ;)
BeanoBeanoSkrevet 05/07-12 11:52 
Rygte: Endnu mindre PS3 på vej?

"Documents appear to show PS3 Super Slim "
SumezSumezSkrevet 05/07-12 11:55 
Hvis den ikke er bagudkompatibel med PS2-spil, gider jeg ikke have den!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/07-12 12:01 
Det er den selvfølgeligt ikke.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 15:30 
Noget tyder på de nye "slim" modeller annonceres på TGS i denne uge.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-17-new-ps3-super-slim-advertised-ahead-of-tokyo-game-show-reveal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-12 18:55 
Jeg håber ikke den kommer til at se sådan ud. Jeg har intet imod toploaders, men slidelåg er ikke skide smart :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 19:17 
Det må da være mere praktisk mht. plads end et flip-låg. Men jeg vil nu til enhver tid foretrække front-loading som det er i dag.
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 08:37, rettet 19/09-12 08:39 
Så blev den nye model officiel... 20% lettere og 25% mindre end den nuværende slim og med top-loading.

Kommer i to udgaver til at starte med: 500GB model som lanceres d. 28 september bundlet med FIFA 13 til vejl. pris €300,- og en 12GB flash baseret (kan opgraderes med HDD) d. 12 oktober til vejl. pris €230,-

Kilde med mere info og billeder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 08:42 
Den er godt nok ikke pæn :s Forhåbentlig kan man stadig få den nuværende Slim, når det bliver nødvendigt at udskifte min Fat PS3.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 08:50 
Den nuværende slim model udgår så den vil forsvinde fra hylderne ret hurtigt tror jeg.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 09:03 
Ja, det lyder sandsynligt. Jeg må sætte min lid til at det nye Blu-ray drev jeg har sat i min Fat holder den i live.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 19/09-12 09:43, rettet 19/09-12 09:44 
Det var alligevel ikke meget mindre, i forhold til at det er tredje revision. Hvis den ikke kan spille PS2-spil, er jeg ligeglad. :)

Men rart med top loading.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 11:14, rettet 19/09-12 11:31 
Det er jeg langt fra fan af, men hvis den er mere stille og strømbesparende end den nuværende slim, så kunne jeg godt blive fristet af en af de billige 12GB modeller som BD/DVD afspiller.

EDIT: Power rating af den nye slim er noget lavere end den gamle (190W vs 250W), så det faktiske strømforbrug må også være lavere. Jeg målte det til omkring 90W under gameplay.
KTCKTCSkrevet 19/09-12 11:55 
You are one ugly motherf.....
Det er specielt grimt at den er "sidetung" med det nye design. Jeg ved godt at det "sidetunge" design har været der siden PlayStation 2, men i denne udgave er det godt nok utiltalende.
Lidt sjovt at de vælger designe oversiden, så den mest ligner en Atari 2600 :)

Fint nok at de har fået presset hardwaren ned i størrelse og at den bruger mindre strøm (og sikkert bliver mindre varm), men ellers er der godt nok ikke meget, der umiddelbart tiltaler mig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 19/09-12 12:01, rettet 19/09-12 12:01 
Slim! But why?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-12 14:14 
Ved første øjekast tænkte jeg "Det ligner en CD-I" men side om side ligner de selvfølgelig ikke helt hinanden.

PS3 slim på vej?
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-12 15:38 
Ser ud til at der er tæt på pris paritet mellem den nye slim og Wii U i Japan:

Wii U White - ¥25,000
PS3 White - ¥24,980
Wii U Black - ¥30,000
PS3 Black 500 GB - ¥29,980

Så det da irriterende at Wii U ser ud til at blive væsentlig dyrere end en PS3 herhjemme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 19/09-12 15:50, rettet 19/09-12 15:51 
Mon ikke det er tiltænkt samme markedsprocess som PS2'erne? Pionærerne og dem med mønt på lommen kan få lov til at købe de store klodser. Derefter kommer de mindre modeller som er lettere at sælge til hjemmets teenagere og late slackers.

Tror ikke Sony regner med at mange vil udskifte deres gamle PS3, men at redesigns kan åbne for nye segmenter. Men de har jo før taget fejl. :)

Medmindre der kommer radikale hardware forbedringer og nye funktionaliteter, er det svært at sælge et redesign til mig. Den nuværende PS3 står alligevel skjult bag fjernsynet. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 19/09-12 16:54, rettet 19/09-12 16:55 
Darkbeat>
Ved første øjekast tænkte jeg "Det ligner en CD-I" men side om side ligner de selvfølgelig ikke helt hinanden.

Det var det jeg tænkte da de viste den første PS3. Men dog nok i større grad en Turbo Duo

PS3 slim på vej?

Sony er i hvert fald kørt all in på retro-stilen denne generation, ved ikke om det er overlagt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-12 19:49 
Ja det top loader design minder mig om et eller andet midt-090'er stereoanlæg.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-12 21:06 
Tror da det ender med jeg skal have købt mig en PS3, inden der kun er misfostre at finde på butikshylderne :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 19/09-12 21:34 
Trods alt bøvl med Sony, så er PS3 nok på top 5 listen over de fedeste og mest brugte maskiner jeg har i hjemmet.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-12 22:56 
At jeg endnu ikke ejer en, er skam heller ikke udtryk for at jeg ikke bryder mig om den :P
Lige pt. har jeg bare et pladsbehov - Ellers var jeg vist allerede indehaver af både PS3 og Wii (og Wii-U når den kommer) :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 20/09-12 09:33 
Sumez>
Men rart med top loading.

sarkasme?
SumezSumezSkrevet 20/09-12 09:55 
Nej? Cd-drev der ligger fast i maskinen og ikke er afhængig af mekanik som cd-skuffer og slot-ins, besidder da som regel en væsentlig bedre holdbarhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/09-12 10:00 
Det nye design ser faktisk ret lækkert ud, men jeg har jo en PS3 så gider da ikke købe en ny model bare for designets skyld..Måske har den lidt bedre mekanik, men ikke noget jeg ville mærke alligevel.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/09-12 12:22 
Jeg synes sgu også, den er lidt lækker. Mest pga. det lave strømforbrug. Hvis jeg orkede at have en faldskærm.. øhh, fladskærm i mit hjem, kunne jeg godt overveje at købe sådan en superslimet PS3.
AV Intelligent Terminal
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/09-12 13:04 
Bare den ogsaa kom i hvid til EU.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 13:11 
Ja den er faktisk ret kinky i hvid. Ligner en Star Wars Storm Trooper's madkasse :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/09-12 13:19 
These aren't the lunchboxes we're looking for!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-12 20:01 
Låg-mekanismen er ca. lige så low-fi billig som jeg havde forestillet mig. Den ligner lidt min første mini-stereo.

Unboxing hos IGN
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 20/09-12 21:51 
Har de fyret deres design team? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 21:51 
Skrammel... underligt at lågen åbnes langsommere når den er lodret.

Men støjtesten slap de alt for billigt om ved.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-12 22:09 
Jeg synes det er lidt frækt at tage samme pris for konsollen. Det er tydeligt at der brugt materialer af væsentligt ringere kvalitet. Jeg synes ikke kvalitetsforskellen er lige så tydelig mellem PS2 og PStwo og da slet ikke PS1 og PSone. Jeg håber Sony lancerer en endnu mindre udgave om nogle år, der er til at holde ud af se på.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/09-12 05:05, rettet 21/09-12 05:07 
Wow, sikke en usexet loademekanisme... Jeg skal koebe en PS3 i oktober, og jeg naegter sgu at koebe en af disse her fisher price modeller. Er der nogen steder, der har den gamle slim i hvid stadig? Jeg kan se ElGiganten har...

EDIT: Arg, nej. Nu er der kun silver tilbage... Crap.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/09-12 08:09 
Er præcis i samme situation som dig. Selv havde jeg dog udtænkt det røde sexede bæst lige indtil den nye slim dukkede op. Men så var det lige jeg så ovenstående video med det berygtede paplåg, og nu vil jeg bare gerne købe den røde alligevel. Jeg bliver vist nødt til at kontakte Elgiganten i dag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 21/09-12 08:45 
DeluxScan>
Wow, sikke en usexet loademekanisme... Jeg skal koebe en PS3 i oktober, og jeg naegter sgu at koebe en af disse her fisher price modeller. Er der nogen steder, der har den gamle slim i hvid stadig? Jeg kan se ElGiganten har...

EDIT: Arg, nej. Nu er der kun silver tilbage... Crap.

Nej, der er da ikke? Faktisk skrev jeg mit indlæg i den tro at der ikke var flere almindelige tilbage. Heldigvis er det jo tilfældet :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 08:51 
Ellers har Wupti de hvide endnu.
SumezSumezSkrevet 21/09-12 09:31, rettet 21/09-12 09:31 
Sonic>
Har de fyret deres design team? :)

Hvorfor er der pludselig så meget had på designet?
Ikke at jeg synes den er superflot, men noget nyt er det heller ikke. Det er jo præcis samme gurndlæggende designkoncept som de to andre modeller af PS3'en, kan ikke helt se hvad det gyselige er.

Ok, jeg er enig i at den nuværende PS3-model er pænere at se på (men stadig alt for stor, IMO), men den er da stadig ikke nær så grim som den første udgave.

PS3 slim på vej?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/09-12 09:53 
Personligt synes jeg hovedsagligt det er det rillede plastik (kombineret med high gloss plastik), de brudte linjer i låget og skydemekanismen i sig selv, der gør den ækel og billig.

Den gamle fat er ikke meget kønnere, men har i det mindste ikke nogen synlige mekaniske dele. Den nuværende Slim synes jeg er flere niveauer over de andre modeller designmæssigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 21/09-12 09:56 
Når et firma som Sony laver en maskine der er sådanne lidt "fremtidsagtig" med Bluray og hvad har vi, men vælger at lave et billigt skydelåg ud af det tyndeste plastik (ifølge den video review der linkes til tidligere fra IGN), må man da mene, at kæden hoppede af et eller andet sted i koncept fasen. Det virker billigt og kluntet. Selve formen er fin nok, men det toploader spas der er da en ommer?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 21/09-12 09:58 
Jeg forstår _slet_ ikke hvordan folk kan være _imod_ top loading? Det var nok den absolut største fordel ved slim PS2'en udover forskellen i størrelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 21/09-12 10:01 
Det er da sikkert også holdbar nok, men selve dørmekanismen kunne de da ihvertfald have lavet mindre skrammel-agtig.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 21/09-12 10:20 
Ok, må indrømme jeg ikke har prøvet den. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 21/09-12 11:53 
Den video bekræftede bare mit første indtryk. Da de sad med den i den åbne indstilling, gav det mig straks dårlige nerver, da støv, spyt og andet snask har glimrende mulighed for at sætte sig på linse og i mekanikken.
Jeg blev dog overrasket over, at den "bløde" slide-mekanisme kun er aktiv når maskinen står op. Jeg havde aldrig drømt om at de havde lavet en så cheap fornemmelse, når den ligger ned.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 13:41 
Jeg er 100% overbevist om det er et stort mediestunt for at panik-booste salget den gamle slim model...ok måske ikke, men der er godt nok skåret ind til benet med den load mekanisme!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/09-12 02:46 
Juggernaut>
Nej, der er da ikke? Faktisk skrev jeg mit indlæg i den tro at der ikke var flere almindelige tilbage. Heldigvis er det jo tilfældet :)

Hvor ser du den? Jeg kan kun se roed og silver...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 22/09-12 06:59 
DeluxScan>
Hvor ser du den? Jeg kan kun se roed og silver...

Jeg må altså lære lige at læse indlæggene ordenligt inden jeg svarer. Jeg _troede_ at du mente den alm. PS3 Slim generelt, og ikke specifikt den hvide. Så nej, jeg har ikke set den i denne omgang hos Elgiganten. Beklager forvirringen :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig