X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interstellar Marines


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-09 16:41 
Hey boys.

Check this out.

Interstellar Marines
For The Love Of The Game
185 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 05/03-10 11:21 
Her er et GTV interview med Zero Point Software, hvor der bliver talt om spillet Interstellar Marines, og om the Vault og Bullseye, og hvordan vores strategi er med at udvikle spillet, og hvad rolle vores community har. Interviewet skulle gerne svare på de fleste spørgsmål som i har :)

GTV Interview
For The Love Of The Game
TheDukeTheDukeSkrevet 02/04-10 14:24 
Jeg så at Bullseye blev brugt i en af Unity's reklamer, så tillykke med det :)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/04-10 23:42 
Endnu et interview med os. Denne gang fra gamere.dk

ZPS Interview - gamere.dk
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 23/04-10 21:11 
Interstellar Marines - Running Man Reveal Teaser

Youtube link
For The Love Of The Game
RaGeRaGeSkrevet 23/04-10 22:32 
ser sgu godt ud, og vildt at i kan få det til at køre igennem browseren :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-10 23:57 
Så er Alpha'en af vores næste `release` online for dem som har købt endten Spearhead, Frontliner eller Support medals.

Please enjoy og kom med jeres uncensureret feedback :)

Running Man (Alpha)
For The Love Of The Game
KadaverKadaverSkrevet 12/05-10 15:14 
Er det et dansk spil og hvor kan man hente den demo?

Når jeg går til det link her, så får jeg en side med betalings oplysninger og krav om at betale næsten 300 DKR for at kunne se nogle videoer i HD kvalitet!?? Det må være en joke?

http://www.interstellarmarines.com/accounts/upgrade/
HeroldHeroldSkrevet 12/05-10 15:25 
Læs længere oppe. Folk der støtter dem med penge får adgang til spilelementerne før andre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-10 16:17 
mindste man kan betale er ca 30kr for en support medal, og den giver adgang til running man.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 14/05-10 16:48, rettet 16/05-10 07:43 
Her er lidt gameplay :)

Running Man (Alpha) gameplay
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 06/07-10 21:05 
Så er Running Man released.

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-running-interstellar-marines/701453
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 07/07-10 06:15 
Drenge. Det er en gratis first person shooter som kører i en browser. What's not to like?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/07-10 08:04 
Når nu du spørger så direkte, så synes jeg ikke at nogen af delene lyder særlig tiltalende, især i samspil - men fordi det er nogen herindefra der har medvirket til det, og fordi projektet i sig selv er interessant vil jeg gerne prøve det. Ved bare ikke om jeg nogensinde kommer i nærheden af en PC der kan køre det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 19/07-10 06:47 
Her er en ny video log bag running man

IM - FPS Evolved - Phase 1
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 07/09-10 15:14 
Her er noget gameplay fra da vi havde spillet kørende i unreal engine. Det er 100% gameplay alt hvad i ser. Ja vi nåede faktisk at få lavet ret meget. Men i må desværre nøjes med den trailer-ting her.

Enjoy!

GDC demo ´08
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/09-10 15:40, rettet 07/09-10 15:43 
Men kommer det ikke til at se stort set ligesådan ud i Unity? (evt. uden diverse flashy Unreal effekter) Selve logikken og designet bagved grafikken er vel stadig det samme? Og I har jo vist at i sagtens kan lave et pisseflot spil i Unity.

Iøvrigt læste jeg forleden dag om UDK-licenserne. Til et spil som udgives offentligt, er det jo ikke særlig dyrt at bruge deres engine. Så når I har valgt at droppe enginen af, så vidt jeg husker, økonomiske årsager, skyldes det at I ikke har lyst til at smide 25% af Jeres indtjening over $5000 efter Epic?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 22/12-10 13:07 
Go jul fra Zero point software!

Marry Christmas from ZPS
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 22/12-10 13:19 
I see you @ 1:38 :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 22/12-10 15:27 
Creepy!
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-11 16:50 
Ny video...

You will belive
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 29/01-11 18:11 
Det ser lovende ud!

Kan du ikke give en status på projektet, synes ikke der er noget konkret info på sitet? Tænker mest hvor sikkert det p.t. er, at spillet bliver til noget og hvor langt I ca. er i udviklingen?
la0sla0sSkrevet 29/01-11 18:35 
Interessant og spændende, håber virkelig det lykkes jer! Det mener jeg sgu.

MEN! :)

Det ville dog klæde jer at bruge færre buzzwords og salgssnak, når I kalder jer indie. Det der med at det er så immersive, at man ikke ved hvornår virkeligheden stopper, er jo salgsgas som de store publishers bruger (eller brugte) og virker underligt fra jer når I prøver at distancere jer fra lige præcis big business. Den vinkel jeg køber er, at I brænder vildt for det og vil det så meget at det nok skal lykkes og I gør det bedre fordi I ikke skal leve op til krav fra tungnemme publishers.

Medmindre I selvfølgelig kan leve op til så vild en påstand?

Anyway, bare lidt bjæffen herfra. At skrive at det er fedt I gør det, fylder jo på linier mindre end ovenstående kritik... men det er nu det vigtigste budskab.
Hvad sker der?
KalicolaKalicolaSkrevet 31/01-11 12:26, rettet 31/01-11 12:29 
Jeg er fuldstændig enig i at det er en mega cheesy speak. Reklame snak. Når det er sagt, så er vores ambitioner rimeligt høje. Og bare fordi vi er indy, betyder det jo ikke at man ikke må ha høje visioner, og SKAL lave små simple spil. Målet er jo at slå call of duty og de andre, men for meget færre penge. Kald os bare arogante, men det er lykkedes os at lave Running man på et rimeligt højt niveau, med kun 8 man, og meget kort tid. Vi tror på et lille hold af super dygtige folk, er bedre end et stort hold af ok folk.

Nåh, nok salgs snak :) Vi håber bare at folk vil gå ind og spille running man, og forhåbentligt mærke den kærlighed som er lagt i det.

For the love of the game!

Jaes: Lige nu er vi gået 100% i "skaf-penge-mode", så der sker intet på productions siden lige pt. Det fremgår vidst nok også af sidste nyhedsbrev, men det kræver jo lige at man har meldt sig på det.
For The Love Of The Game
la0sla0sSkrevet 31/01-11 15:11 
Jeg synes kun de høje ambitioner klæder spillet, og at I vil banke CoD osv synes jeg også kun er sympatisk og fedt. Jeg tror/ved bare at når jeres fundament i høj grad er gamerne direkte derude, skal I ikke "sælge" til dem og heller ikke bruge så simpel (og gammeldags) salgssnak som I gør. Det giver nemlig projektet en aura af de firmaer i netop kæmper mod og giver også spilleren/køber/målgruppen en følelse af at i bare lirer, ja, gas af.

Jeres helt reelle historie er langt mere interessant, troværdig og sælgende (især når I har så meget lækkert content) end det andet.

Hvis jeg stod for PR på projektet var det helt sikkert den vinkel jeg ville vælge. Anyways og igen, det er fedt I gør det.
Hvad sker der?
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-11 11:27 
Ask the developers. Her står der noget omkring rpg og skill systemet.

"What kind of RPG elements will we see in IM?"..
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 27/12-11 18:44 
Her er seneste playable demo fra interstellar marines. Det er der aller første spæde trin til en multiplayer, og open door development..

Enjoy!

Deadlock
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 02/05-12 12:36 
Har jeg forstået det korrekt, at man skal spytte i kassen for at prøve Deadlock demoen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 02/05-12 14:09 
Betale penge for en demo? Altså samme koncept som Gran Turismo 5 Prologue...hmm :(
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 07/06-12 22:55 
Deadlock kan spilles gratis, vist resten af ugen. I samme periode er der halv pris på pre-orders m.m.:
http://www.interstellarmarines.com/e3im/

KTC/enfen: Så vidt jeg ved er det mere en "work-in-progress"-prototype hvor der indimellem kommer nyt indhold, fx baner.
millenniummillenniumSkrevet 07/06-12 23:17 
Er det mig, eller taler udviklerne med en lidt overdrevet dansk accent? :-)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 08/06-12 20:56 
Det er ikke noget, der bringer mit pis i kog. Men vi er jo som danskere hurtige til at kritisere andre ;)

Deres ordforråd er jo godt nok, så jeg ser ikke problemet. Anders Fogh taler da heller ikke helt uden accent, men han han da vist langt mere veltalende på engelsk end de fleste andre danskere :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 09/06-12 11:28 
Det er vel indlysende nok, når nu det er danskere
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 09/06-12 11:36 
Det får heller ikke mit pis i kog, jeg synes bare det er sjovt de overdriver deres accent så meget, når nu der ordforåd er så godt. Måske er det en form for branding?! :-) yes, we come from the land of Limbo.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 09/06-12 12:16 
Jeg er også stort set flydende i mit engelske ordforråd, det betyder ikke det ikke lyder af lort når jeg prøver at snakke det. :) Jeg tror tit ens accent er værre end man lige umiddelbart selv er klar over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/02-14 17:00, rettet 22/02-14 16:03 
Så kan man få spillet via et bundle med Early Access til $1+. Og faktisk et fint bundle generelt, hvis man vælger at betale $6 eller mere. Der er lidt over 7 timer tilbage.

Til dem der ikke kender Early Access, så er det tidlige testversioner af spilllene, på Steam, og man får så det fulde spil, når det udkommer.

http://www.indiegala.com/interstellar

EDIT: Må have kigget forkert - der er over 6 dage tilbage nu.
EDIT 2: Åbenbart bare forlænget.
185 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig