X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interstellar Marines


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-09 16:41 
Hey boys.

Check this out.

Interstellar Marines
For The Love Of The Game
185 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/05-09 15:56, rettet 30/05-09 15:56 
Jeg har sagt til Kristian Waneck at han bare skal sende klippet til mig så lægger vi det op på kanalen. Vi har talt om lave et indslag om jer i løbet af sommeren.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 16:55 
Awesome :) Tak
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 21:30 
For-the-love-of-the-game video'en er oppe på gametrailers.

For The Love Of The Game
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 04/06-09 16:25 
Så er der kommet lidt bag om character modeling :)

Character Modeling Pipeline
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-09 15:23 
Så er forumet kommet op og køre :)

Interstellar Marines Forum
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-09 16:01 
Så er det sidste chance for at være med i lodtrækningen om den her model. Sign up folks :)

Modellen
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 04/07-09 10:50 
En lille video om vores tur til gamespot uk.

Gamespot
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/07-09 11:38 
Darknon>
Awesome :) Tak

Ja, men kunne du sparke til nogen? Det er som om der ikke er kontakt. Vi vil stadig gerne vise jeres trailere og lave et indslag, men det kræver at nogen svarer igen :)
KalicolaKalicolaSkrevet 04/07-09 15:39 
Det blir sagt videre :)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-09 16:28, rettet 04/07-09 16:30 
Det er måske bare mig, men hvorfor kan man hverken finde screenshots eller ingame videoer fra spillet? Hvorfor skjule spillet i GameSpot videoen?

Jeg forstår ikke at i siger i laver "AAA"-spil og så slet ikke har noget at vise udover en gammel trailer fra '05.

Der er ikke rigtig noget at køre hypen på endnu, og det bliver der for mit vedkommende nok aldrig hvis det kun kommer på PC.

Og undskyld hvis det lyder super negativt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 04/07-09 16:50, rettet 04/07-09 16:51 
Jeg savner også noget mere fra spillet.

Men som Konsolkongen også er inde på, så er spillet også ret uinteressant for mig, hvis det ikke også udkommer til konsollerne. Det er trods år 2009, vi lever i nu :)

Ovenstående skal ses som konstruktiv kritik.
What is the Matrix?
la0sla0sSkrevet 04/07-09 17:00, rettet 04/07-09 17:01 
Nu har jeg slet ikke fulgt særlig godt med, men hvis man orkede at læse bare en smule, ville det gå op for én, at grunden til man ikke kan se noget fra spillet endnu er pga. noget licensing-juridsk-værk vedr. engine osv. som der vist skal købes komerciel licens til før der må vises screenshots.

Det er vist der indie i AAA-indie kommer ind.

I øvrigt synes jeg RPS' kommentaren var fin: hvis de kalder sig AAA-indie mener de så at de er bedre end alt andet indie? ;)
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-09 17:08 
Hvor finder du den information, smarte? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-09 17:23, rettet 04/07-09 17:27 
Jeg havde ret svært ved at finde det, men det er åbenbart det her du mente:
http://www.interstellarmarines.com/development/where-s-the-gameplay-footage/

Der er ikke rigtig nogen information i teksten andet end det drejer sig om nogle licens-problemer.

Det at man skal ned og læse i kommentarerne at det omhandler engine synes jeg er lidt noget andet end at "læse bare en smule"...
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 04/07-09 17:39, rettet 04/07-09 17:43 
Det har også været omtalt på Gamespot og RockPaperShotgun :)

edit: Eller rettere hver gang jeg har stødt på noget info om spillet har jeg bare læst om det. Det kan selvfølgelig godt være et tilfælde, selvom der jo også er linket til det i den her tråd :)
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-09 17:44, rettet 04/07-09 17:53 
Jeg har kun været på den officielle side da jeg gik ud fra de vidste mere om spillet end GameSpot :)

Men nu ved vi så hvad det skyldes, så håber jeg i snart får betalt SEGA for brug af deres Hedgehog Engine så vi kan se noget rigtig ingame :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 06/07-09 19:06 
Her kan i finde et par gameplay screens, hvis i kigger godt efter :)

IM Image section
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-09 20:25 
Tak for det :) Ikke noget specielt grafisk, i hvert fald ret aliased. Men siden der er tale om tidlige screens så bliver det vel kun flottere jo tættere vi kommer på release.

Jeg synes tilgengæld at jeres concept artwork er rigtig flot :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 14/07-09 10:56 
Så er der en gamespot article/preview oppe.

Gamespot preview
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 15/07-09 19:05 
Hmm. Zero Point Software er gået konkurs.

Gert Haar-Jørgensen (investor) udtaler dog, at man fortsætter arbejdet på Interstellar Marines.

Zero Point Software er gået konkurs
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 15/07-09 22:02 
Her er tråden på hjemmesiden omkring konkursen. Eller som vi andre kalder det, midlertidigt setback.

IM tråd
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 02/10-09 11:45 
Her er nyt til dem som stadig tror på projektet :)

The Vault Teaser
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-09 15:56 
Så er the vault åben for alle :)

Enjoy

The Vault is open
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-09 11:25 
Bulls Eye Teaser

Youtube link
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/11-09 14:18 
Er der stadig liv i det projekt?? Eller er det en slags trodsreaktion - at du skal det bare være færdigt?? :)

Hvordan vil spillet blive udgivet?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/12-09 08:58 
Ja der er stadig gang i projektet, ihvertfald året ud :) Anyways. Efter konkursen kørte vi jo videre med et lille hold, og startede helt forfra i Unity. Og målet er så lige pt at få noget spilbart ud til jul.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-09 10:28, rettet 21/12-09 13:35 
Gameplay footage

First playble chapter this christmas
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 23/12-09 12:56 
Så fik vi endelig vores første spilbare chapter på banen.

Det hedder Bullseye, og kan spilles gratis på hjemmesiden. Man skal dog registrere for at kunne gemme sine scores, levels og weapon unlocks.

Idén er at dele udviklingen af Interstellar Marines med vores community. Det vil sige at første chapter er Bullseye, som er shooting delen af IM. Det tog os 2 måneder at lave from scratch i Unity. Det er stadig work in progress, men det fungerer rigtigt godt som det er nu.

Næste skridt kunne være movement. Det vil sige at næste `release` måske bliver forskellige baner som viser vores movement i IM. Næste chapter igen kunne være multiplayer osv osv. På den måde deler vi vores udvikling med folket, og til sidst strikker vi det hele sammen til en fed 1 - 4 player campaign og multiplayer osv, altså det færdige spil.

Tjek Bullseye og kom med jeres ucensurede meninger :)

Og husk at share jeres scores (som er under jeres profil) på facebook, så vi kan få spredt det ud, og skabe interesse nok til at investore og developers vil poste penge i, så vi kan lave det færdigt :)

Bullseye First Playable
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 23/12-09 13:50, rettet 23/12-09 13:50 
Jeg kan slet ikke komme ind på siden :(

Edit: Nå, der kom den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 23/12-09 21:11 
Vi havde lige lidt problemer med serveren. Men alt skulle være godt nu.

Smut ind og prøv spillet :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 23/12-09 21:59 
Jeg har prøvet det, og jeg synes I har fået ret meget ud af en browser på kun 2 måneder. Jeg savner noget fysik, og synes måske det er lidt for plastique det hele, men det er jo også tidlig start. Hvor mange har I været om det?

Kørte I ikke på Unreal før? Har I ikke måtte skrotte meget for skiftet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 23/12-09 22:37, rettet 24/12-09 01:28 
Vi har været 8 ansatte om det, og brugt 7 uger på det.

Jo vi havde lavet en helvedes masse i Unreal engine 3, men måtte jo skrotte rigtigt meget af det da vi skiftede engine. Karakteren og våbenet kunne vi beholde, resten var forfra.

Play Bullseye Here
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 28/12-09 11:32 
Der er kun 1 herinde fra som har prøvet Bullseye endnu. Hvordan kan det være? Jeg troede at i var med på at støtte indie development og dansk spil udvikling. Det er tilmed lavet på en dansk game engine.

Jeg er meget interesseret i at høre hvorfor folk ikke gider at prøve Bullseye.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 28/12-09 11:43 
Jeg vil skyde på at det er fordi folk er meget konsolorienterede herinde. Har du prøvet et sted som Boomtown?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 28/12-09 12:10 
Fordi det ikke er på konsol.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-09 12:15 
For mit vedkommende har jeg ikke spillet fordi Unity ikke findes til Linux. Og så har jeg ikke gidet starte min windows partition op for at spille noget der i mine øjne kun ligner et grafisk imponerende flash minispil. Med alt den hype havde jeg nok forventet noget helt andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/12-09 12:42, rettet 28/12-09 12:55 
Darknon>
Der er kun 1 herinde fra som har prøvet Bullseye endnu. Hvordan kan det være? Jeg troede at i var med på at støtte indie development og dansk spil udvikling. Det er tilmed lavet på en dansk game engine.

Jeg er meget interesseret i at høre hvorfor folk ikke gider at prøve Bullseye.

Jeg må indrømme at jeg hele vejen har overset denne tråd. Jeg har været inde i den et par gange, men kun lukket den hurtigt. Årsag? Titlen er et spil, jeg ikke har hørt om før, og navnet alene skriger "Kliché FPS", hvilket allerede her får min interesse til at dale. Men det kunne jo være det var noget sjovt, så jeg klikker mig ind og ser blot "Check this out" og så et link, som jeg ikke lige umiddelbart har "tid til" at checke ud i en tid, hvor man konstant bliver spammet med YouTube-links fra MSN og Facebook og hvad det alt sammen hedder. Jeg følger i det hele taget ret sjældent links fra P:R, medmindre det i samme ombæring uddybes præcis hvad det går ud på. Alt for mange links kræver at man klikker sig rundt på en side for at finde brudstykker af information, eller ser en video, før man finder ud af hvorfor nogen overhovedet har postet omtalte link.

Men for at opsummere det kort:
Det er først nu gået op for mig at det her omhandler udviklingen af et dansk spil som du er involveret i, og ikke et eller andet uinteressant Xbox-spil.
Jeg vil utroligt gerne prøve at se hvad det er, I har fået lavet. Men jeg tvivler stærkt på at min computer er særlig gode venner med moderne 3D grafik

edit: Hovsa :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/12-09 13:09, rettet 28/12-09 13:10 
Har siddet og kigget rundt på siden.
Tillykke med scoopet med Terri Brosius. SHODAN var fantastisk, og alene at høre hendes stemme igen bør kunne få det til at løbe koldt ned ad ryggen på alle, der har spillet SS-spillene.
Ret morsomt at siden omtaler SS2 som "one of the greatest coop games ever made", eftersom spillet slet understøtter nogen form for multiplayer. Co-op-spillet er jo en patch, der først udkom mange år senere.
Det til trods, fungerer spillet faktisk fantastisk godt i co-op, så noget sandhed er der helt klart i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 28/12-09 21:00 
Patchen til System Shock 2 med co-op udkom kort efter udgivelsen af spillet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 28/12-09 21:06 
Unity er en sej engine. I har forsøgt i årevis at lave noget med Unreal Engine uden at det førte til noget, og nu har I noget at vise frem efter få ugers arbejde. Det er jo fedt :)

Jeg kedede mig dog lidt, og stoppede efter fire challenges. I skulle have valgt et andet våben - det er så trist at sidde og vente på reload-animationen. Ærgerligt også at man ikke kan ramme brandslukkeren og sprænge sig selv i luften :p

Men en fin teaser, der dog godt kunne have lidt mere arcade-feel over sig for rigtigt at fænge. Det føles lidt tungt. Måske også fordi min framerate ikke var så høj. Prøv evt. at spille Link's Crossbow Training - det er samme genre og ganske sjovt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 28/12-09 22:33, rettet 28/12-09 22:34 
Chrono: Nu er reload et gameplay i sig selv i Bullseye. Der er 3 af slagsen alt efter hvor mange kugler der er tilbage i magasinet osv. Det vil sige at hvis du reload på det rigtige tidspunkt (når du hører en bip lyd), så laver du den hurtigste reload som er 3 gange hurtigere end den lange kedelige reload. Plus at du bliver hurtigere til at reloade i takt med at du stiger levels.

Sumez: Ok, jeg vil gi dig ret. Det er også sjældent at jeg følger et link til døren hvis jeg skal klikke mig igennem flere sider.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 29/12-09 09:31 
Herold>
Patchen til System Shock 2 med co-op udkom kort efter udgivelsen af spillet :)

Jeg mener der gik er par år, kan huske det var et argument for at spille spillet igennem igen da den kom. Men måske jeg bare først har opdaget den senere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 29/12-09 11:09 
Fedt at se at I faktisk har lavet noget ;)

Glæder mig til at se en mere "dybdegående" demo!

Håber det vil give jer nogle flere investorer.
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 06/01-10 14:15 
Jeg tillader mig lige at bumpe den tråd her. Jo flere folk som spiller det her spil, jo størrer er chancen for at vi overlever, og kan arbejde videre på den her AAA title.

Giv det er spiller og del jeres score på facebook, og forhåbentligt kan vi starte en rullende snebold.

We need your support!

Bullseye - The game
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 06/01-10 15:01 
Som ventet kører spillet med omkring 1FPS her, så gav op efter at have skudt efter to skydeskiver.

Men det ser jo flot og professionelt ud, ikke noget i vejen der. Men hvorfor vælger I noget så kedeligt som en shooting range simulator til at demonstrere Jeres spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/01-10 16:24 
Så vidt jeg har forstået, så udvikler de det i sektioner, for at have noget at vise frem. Næste del bliver noget med... hold nu godt fast... bevægelse! :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/01-10 17:51, rettet 07/01-10 17:52 
Herold: Det er fint nok at latterlige gøre det, det er jo ikke din skyld at du ikke ved bedre.

Sumez: 1FPS? Hvordan kører mirrors edge, farcry 2, crysis og andre first person shooters på din maskine?

Hvorfor vi vælger noget så kedeligt som en shooting range simulator. Puha, det er en lang historie, men jeg gir den gerne igen. For at gøre en lang historie kort. Vi arbejdede på unreal engine 3. Gik konkurs. Startede forfra med en ny engine, og kun 8 ansatte.
Vi fik 7 uger til at lave noget spilbart. Det vigtigste i en first person shooter er at det føles fedt når man skyder med sit våben. Det valgte vi så at fokusere på og skære ALT andet væk, som movement, AI, multiplayer osv osv.

Vi gjorde det umulige og skabte en shooting range som er bedre end nogen anden shooting range derude, samtidigt med at vi har en shooting mekanisme som er på højde og tilmed overgår mange af de store spil for tiden (ja kom bare med jeres jantelov).

I modsætning til, lad os bare sige call of duty, så har vi lavet en våben simulator som indeholder flere elementer end de store spil derude idag. Lyden alene har vi fået kæmpe ros for. Vi har forskellige attachments til våbenet, silencer, red dot scope, effective range scope, flashlight som man kan vælge at bruge som man vil. Vi har fede impact effecter, og destruction. Go kickback fra våbenet. Vi har level-up som gør at man bliver mere præcis med sit våben, man reloader hurtigere, man får flere bullets, hurtigere fra hip-to-aim osv.
Vi har 3 forskellige reloads i forskellige hastigheder alt efter hvor mange kugler man har tilbage når man reloader (det er originalt gameplay også). Disse ting eksisterer ikke i call of duty.

Min pointe er at vi har knoklet røven ud af bukserne i 7 uger for at lave Bullseye, og på den tid har vi opnået et super fedt skydespil, som tilmed kører i en browser, plus at vi rent skyde-messigt er oppe på et højere nivea end mange andre store spil. Selvfølgelig er vi bagud med meget som f.eks depth of field, og sådan noget. Men prøv at sammenlign med shooting rangen i call of duty og så vil du forhåbentlig se forskellen.

Men, vi var i en presset situation, og det er vi stadig, så der må skæres nogle hjørner nogle steder.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/01-10 19:16, rettet 07/01-10 19:21 
Darknon>
Hvordan kører mirrors edge, farcry 2, crysis og andre first person shooters på din maskine?

Ingen anelse.

Jeg er enig i at det Jeres "shooting range simulator" er virkelig godt lavet, det er derfor jeg synes det er synd at i holder folk hen med at vise noget der ikke fastholder folks interesse, og iøvrigt er noget alle har prøvet tusind gange før i sektioner man som regel bare spiller for at komme videre i spillet.

Jeg synes sagtens man kunne lave et mere interessant skydespil uden bevægelse eller AI, men i det mindste viser I at Jeres "AAA" koncept holder, resultatet er meget professionelt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/01-10 19:27 
Først fremmest kan jeg sagtens forstå at I har været presset, og at du derfor er lidt emotionel omkring projektet - husk på at du er i et kreativt fag, hvor du altid vil møde kritik.

Med din beskrivelse følte jeg det nødvendigt at prøve første del af jeres spil. Jeg synes godt om det I (indtil videre) har lavet; Håndteringen af våbenet føles god - dog fangede jeg ikke helt det med at reloade? Opnår man kun hurtigere reload, ved opgradering af våbenet, eller kan man gøre noget aktivt? Sigtet ryster, intentionelt, når man zoomer ind, men nogen gange følte jeg at det satte sig fast, og jeg blev nødt til at løfte musen? Det kan selvfølgelig være et lokalt problem.

Det mest imponerende er IMO den detaljegrad og afpudsning der ligger i et projekt i kun har brugt syv uger på - flot klaret!

Du beskriver at i har fået ros flere steder fra - betyder det at der er en udgiver/nogle penge-mænd klar?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 07/01-10 19:38 
Darknon: Det var nu ikke for at latterliggøre det, men d
for at understrege at der kom mere af det Sumez efterlyste. :) Jeg glæder mig skam til at prøve resten - får I noget feedback på det udefra?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
185 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig