X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interstellar Marines


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-09 16:41 
Hey boys.

Check this out.

Interstellar Marines
For The Love Of The Game
185 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-09 16:41 
Hey boys.

Check this out.

Interstellar Marines
For The Love Of The Game
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/05-09 17:07 
Ser ellers fedt ud :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ChronoChronoSkrevet 12/05-09 19:27 
Hvor er jeres For The Love of The Game video sej. Et community-finansieret AAA-spil? Hvordan gør I det?

Spillet er det svært at sige så meget til uden en gameplay video :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-09 20:05 
Orv hvad er det? Jeg er spændt på at se siden! Keep us posted! :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-09 20:20 
Hvad er det vi har set på, og hvordan kommer det til at udskille sig fra Halo og andre first person shooters?
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 12/05-09 21:28 
Man er positivt nysgerrig. Kan I/du fortælle noget?
Hvad sker der?
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-09 11:43 
Der kommer mere info omkring vores AAA-Indie strategi på fredag.

Hvordan kommer vi til at skille os ud fra halo, killzone, call of duty, og de andre?

Det er begrænset hvad jeg kan sige lige nu.
Men her er nogle eksempler på nogle features som gerne skulle skille os ud fra de andre.

Interstellar Marines et taktisk open-ended spil,
med stor focus på realisme og immersion.
Med kick ass våben lavet ligeså lækkert som i Killzone 2.

Det er 4 player co-op.
Masser af forskellige våben,
Karakter udvikling igennem et dybt skill system.
Vi har en interessant og uforudsigelig storyline.
Det er et open-ended spil, så man selv bestemmer hvordan man vil klare sine objectives og i hvilken rækkefølge.

En dynamisk AI som reagere på hvad spilleren gør,
så oplevelsen aldrig bliver den samme.
Ens karakter er til stede i verden.
Fjenderne ved kun hvor du er hvis de ser eller hører dig.
Vi har bl.a. dynamisk lys som kan skydes ud (eller slukkes, eller hackes), som kan bruges taktisk mod fjenderne.

Håber det gør jer lidt klogere :)
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-09 12:56 
Såeh, vi snakker eksklusivt PC? Og synsvinklen er FP? Genren FPS/tactical shooter/adventure/exploration/RPG?
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-09 22:06 
Genren er first person shooter :)
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-09 15:41 
Så jeres nye trailer. Det er nogen vilde land hajer i holder jer :)
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-09 16:03 
Hehe.. yeah, land sharks :)

Her er et link til HD traileren.

Husk at tjekke www.interstellarmarines.com for en masse shit.

First In-Game Screenshot Trailer
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 15/05-09 17:22, rettet 15/05-09 17:26 
Det lyder til at blive et fedt spil, håber I får stor succes :)

Fed trailer i øvrigt, god humor. Er det en licenseret grafikmotor? I taler om "our main technology provider."
ChronoChronoSkrevet 15/05-09 19:10 
Det er nu altså et fedt koncept - AAA indie. Jeg håber I får finder en masse "Spearhead Units" så I kan finansiere udviklingen. Det er ikke lige min genre, men jeg overvejer nu alligevel at købe en "Meritorious Unit Award" for at få god karma og adgang til HQ trailers :)

I burde få nogle flere in-game screenshots op siden, så folk har en bedre mulighed for at vurdere hvad spillet handler om - mange vil slet ikke gide "enlist" fordi de ikke kan se hvad spillet er for noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-09 19:16 
Det er måske lidt svært at finde. Men her står hvorfor der ikke er noget gameplay at se endnu.

Where's the gameplay footage?
For The Love Of The Game
ChronoChronoSkrevet 15/05-09 20:33 
Jeg talte også med en kollega om, at det ikke ville være dumt at basere spillet på en gammel licens. Det ville få en masse nostalgikere interesserede. Jeg ved så ikke lige hvad det skulle være... Turrican måske?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/05-09 20:46 
JA! Jeg har ventet sindsygt længe på en efterfølger til den geniale 2'er, og eftersom Factor 5 lukkede og slukkede officielt i denne uge, må andre jo gøre arbejdet for dem :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 15/05-09 20:52 


Hurrican?
KTCKTCSkrevet 15/05-09 21:22 
Echelon VI>
JA! Jeg har ventet sindsygt længe på en efterfølger til den geniale 2'er, og eftersom Factor 5 lukkede og slukkede officielt i denne uge, må andre jo gøre arbejdet for dem :)
Har du ikke spillet Turrican 3 (Mega Turrican på MegaDrive)?
Det er i øvrigt synd at Factor 5 er lukket, men Lair var selvfølgelig lidt af en stinker, så måske var gnisten død for længe siden...

Det lyder i øvrigt lidt spændende med jeres projekt, men jeg skal lige studere siden noget mere, før jeg overvejer at spytte i kassen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 15/05-09 21:31 
Jeg må indrømme at jeg ikke tror på det. For det første, har jeg lidt svært ved at at tage det seriøst, når et firma uden tidligere erfaring siger at de vil lave noget der er AAA. Det er gas nok når udgiverne siger det, men de har i det mindste noget at basere det på.

Når udviklingen tilmed skal være baseret på handouts fra brugere, så vælter luftkastellet altså. Tanken er sød, men så heller ikke mere end det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 15/05-09 21:52 
Off-topic:
Har du overset
Super Turrican
Super Turrican 2
Mega Turrican

Dem til SNES skulle være udmærkede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 15/05-09 22:02 
KTC>
Det er i øvrigt synd at Factor 5 er lukket, men Lair var selvfølgelig lidt af en stinker, så måske var gnisten død for længe siden...

Det er kun den amerikanske afdeling der er lukket. Turrican blev lavet i Tyskland. Så vidt jeg ved da.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-09 21:13 
Check den her video :)

If it's not real, It's not in the game
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/05-09 21:30 
Haaahaa, den er kær, den lille murder-bot! Sådan en vil jeg ha'! :-D
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-09 13:54 
Husk at alle som har en profil på www.interstellarmarines.com er med i lodtrækningen om at vinde en kick ass model af vores marine. Den har kostet omkring 20.000kr af fremstille, og den ser pisse godt ud :)

Her er nogle billeder og film af modellen.
http://www.interstellarmarines.com/info-center/win-the-marine-model-competition/

Og så længe at man bare har en gratis profil på siden, så er man med i lodtrækningen. Siden siger noget andet, men det bliver rettet ASAP.

Kom join us people, and please spread the word. vi har brug for så mange members som muligt for at få lavet det her spil færdigt. Og ikke betalende medlemmer vil også blive værdsat, trust me!

Kom join us people, and please spread the word. vi har brug for så mange members som muligt for at få lavet det her spil færdigt. Og ikke betalende medlemmer vil også blive værdsat, trust me!
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-09 15:33 
Ikke at der er så meget gang i den tråd her, Men her er lidt behind the scene til dem om er interesseret.

Behind The Photo Session
For The Love Of The Game
ElgenElgenSkrevet 18/05-09 16:02 
Der står at det muligvis vil komme til X360; er der nogen tidshorisont på det?
Spil til PC har generelt ikke min interesse; det er simpelthen blevet for bølvet med hardware-upgrade-helvede i een uendelighed for kunne spille de nyeste spil.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/05-09 16:54 
Hvis det kommer til 360´eren er jeg klar :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KalicolaKalicolaSkrevet 19/05-09 10:00 
Det er egentligt op til gamerne om det kommer til 360 og ps3. Der kommer en feature på hjemmesiden så folk kan vise os hvilket format de helst vil ha spillet i. Og så er det om at overbevise microsoft og sony om at spillet skal udgives til de konsoller.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 19/05-09 10:14 
Hvorfor skal de overbevises?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/05-09 10:22 
Ja, det burde være nok at finde en publisher der vil være med på det :)
KalicolaKalicolaSkrevet 19/05-09 10:46 
Ideén med Indie er at køre udenom publishers.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 19/05-09 11:30 
Jeg kan stadig ikke se hvorfor de skal overbevises? I er jo jeres egen publisher, så er I vel selv herre over hvilket format der skal udgives til?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 19/05-09 13:38 
Det bliver beskrevet bedre på hjemmesiden snart. Jeg er jo animator, så jeg snakker jo bare om det jeg hører rundt omkring i firmaet. Så jeg ved ikke så meget mere omkring det end det jeg har sagt :) Og jeg er slet ikke inde i markeds førring og salg strategi'er osv. Jeg kan godt høre på alle jeres skeptiske spørgsmål at jeg måske fik sagt noget som jeg ikke ved så meget om igen. My bad.

Jeg vil jo allerhelst gerne fortælle jer om alt hvad jeg ved omkring spillet og strategier og grafik og gameplay osv. Men som i selv lige har været vidne til, så kan der komme en stor diskution ud over den mindste ting der bliver sagt. Så jeg håber at i forstår den sparsomme info herinde. Jeg snakker ikke med jer for at skabe diskutioner, men mere for at dele med jer hvad der sker omkring spillet og firmaet.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 19/05-09 13:56 
Bare du finder dig i at vi spørger til det ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 19/05-09 14:00 
Selvføgelig :) Jeg vil bare helst ikke fanges i krydsild, hvis du forstår.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 29/05-09 08:43 
Vores "Meet the Team" side er oppe :)

Meet the Team
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 29/05-09 20:06 
Nu kan jeg altså ikke holde det tilbage mere...

Hvorfor ville nogen lave en falsk gruppefoto, Darknon?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 00:33 
Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener? Kan du uddybe det lidt?
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 30/05-09 00:45 
Hvis du havde kigget dig over din venstre skulder (til højre for dig på billedet), da billedet blev taget, havde du ikke set ham gutten i den sorte t-shirt, for han er tilsyneladende klippet ind i billedet senere...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 30/05-09 09:54 
Det kunne være, at han var syg den dag, billedet blev taget ?
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 30/05-09 10:17 
Så er man jo bare ikke med på et billede. Det har jeg selv oplevet i det firma jeg arbejder i, og det ville da være helt utilstedeligt, hvis jeg blev klippet ind efterfølgende. Det er jo hele idéen med et gruppebillede, at folk er samlet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 30/05-09 10:48 
Haha, Darknon, ville du ikke have lagt mærke til det, hvis du stod oven på hans fod, da billedet blev taget? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 11:32 
Hehe.. Det er Jon. Han var der ikke den dag vi tog billedet nej. Det er bestemt ikke nogen let opgave af få alle i firmaet samlet. Og vi er jo i en periode hvor vi gerne vil poste nye ting på vores site hele tiden, så det blev besluttet bare at klippe ham ind. At det så er gjort lidt sjusket er fordi vi ikke har haft tid til det. Get over it :)
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 30/05-09 11:40 
Jeg er lidt spændt på hvordan spillet bliver, når I ikke engang kan tage rigtige billeder uden at lave clipping-fejl ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 12:30 
1 - 0
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 30/05-09 13:05, rettet 30/05-09 13:06 
Du er ikke selv klippet ind, vel?

Grunden til jeg spørger er, at der i håret over dit højre øje, er en underlig lodret mørk streg, som passer med plankeværkets mønster bag dig. Det ser mest af alt ud som om du er blevet klippet ind, hvor opasity på området ved dit hår er mindre end 100%.

Nicolais venstre arm har også en lidt mistænkelig mørk streg op imod rummet mellem din krop og arm, og det virker også som om der er et eller andet galt med dine bukser, men disse ting er ikke så tydelige/mistænklige som det i håret.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 13:29 
Haha... Tro mig når jeg siger, at Jon er den eneste vi har puttet ind. Og jeg indrømmer gerne at mit alt for lange hår ikke var forberedt på fotografering den dag. Desuden har mit hår været farvet sort med lyde striber i, men det er længe siden, så nu ser det bare underligt ud.
Med hensyn til nicolai og mine bukser så er det altså bare sådan det ser ud :)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 30/05-09 13:29 
Sådan ser Darknon vel bare ud! :D Haha
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 30/05-09 13:35, rettet 30/05-09 13:35 
Fair nok, det var også bare af nysgerrighed jeg spurgte til dig.
Har I nogen idé om, hvornår vi kan få lov at se noget reelt gameplay?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-09 14:43 
Det er det vi kommer til at arbejde hårdt på de næste 4 måneder eller sådan noget. Der er stadig en masse ubekendte. Jeg vil ikke love noget som helst endnu. Men i de næste måneder er det dét som bliver vores fokus. Og i har fuldstændigt ret i, at der snart skal vises noget gameplay.
For The Love Of The Game
185 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig