X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Indie-spil


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/05-09 23:58 
Jeg synes vi mangler en dedikeret tråd til indie-spil, med f.eks. forslag til interessante ideer og spil koncepter.

Jeg stødte for nyligt på Today I Die (se link), som er et stemningsfyldt lille spil, med stor fokus på at lade brugeren eksperimentere.

Daniel Benmergui, der står bag spillet, har et par andre interessante koncepter liggende på hans hjemmeside www.Ludomancy.com. Flere af dem forsøger at bryde med den gængse måde at tænke spildesign på; Især Hunter RPG er en sjov tanke og et af de mest interessante koncepter jeg har set længe.

Today I Die
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 10/05-09 00:18 
Er der andre end mig, der har spillet Zeno Clash? Det er værd at opleve for dets bizarre verden alene.

Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 10/05-09 09:42 
Vil da lige linke til denne tråd der er blevet brugt før, bare lige for man kan få link med til de spil jeg har langt i sidte indlæg.

http://playright.dk/forumemne.php?id=15468#400392
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KajikaKajikaSkrevet 10/05-09 12:30 
Jeg nød meget Today I Die, og donerede da også 10$ for at få "den fulde pakke", I wish I were the moon er bestemt værd også at spille.

Jeg bakser pt. med at få Rogue Hunter til at virke, ingen af filerne reagerer, og .jar filen skal åbnes med Nokia Application Installer, det siger min PC ihvertfald.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
jaesjaesSkrevet 10/05-09 15:56 
Vi har sådan set allerede en tråd til indie-spil :)

http://playright.dk/forumemne.php?id=21737#387943
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-09 16:07 
Så kan jeg bedre jeg ikke fandt noget ved at søge på Indie-games :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 10/05-09 16:15 
Ja, lad os bruge den eksisterende tråd. Jeg låser denne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig