X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption


Svar
FourDFourDSkrevet 07/05-09 08:56 
Oh yeah, så har vi den igen, Rockstar-traileren der oser af kaPOW-hollywood-game-production, saltet med slow-motion og tilfældige udsnit fra spillets voiceacting. Men det er vel også dér gaming er på vej hen, eller hvad?
Den all-round filmiske oplevelse af et spil?
GTA4 var god underholdning, men jeg savnede bare ofte variation i gameplayet, og jeg er garanteret ikke den eneste der har det på denne måde. Kan de formå at lave et next-generation spil denne gang, som ikke bare er endnu en CG film, forklædt som et sandbox spil? (groft sagt)

Når det er sagt, så ER det faktisk en rigtig fed trailer. Det lover ikke ligefrem dårligt :)

For 10 years we fought the indians.. Tough men!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
nerosnerosSkrevet 07/05-09 09:14 
Jeg synes nu ikke det er den fedeste trailer, men jeg er jo lidt af en western fan så jeg bliver nok nødt til at se hvad det her er for noget.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/05-09 10:40, rettet 07/05-09 10:40 
Nogen der har spillet 1'eren?
Så vidt jeg husker, blev det ikke så positivt modtaget.

Umiddelbart siger traileren ikke noget om gameplayet, hvilket må siges at være altafgørende, men stemningen ser rigtig fed ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/05-09 10:53 
Jeg synes faktisk det var ganske udmærket. Jeg blev aldrig færdig med det, men jeg morede mig faktisk, så vidt jeg husker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/05-09 13:00 
Jeg synes det var rimelig fedt faktisk.
Mit største problem var at de ellers meget RPG'ede byer, var befolket ligesom GTA byerne = alt for mange kloner af den samme figur.

Så hvis de bruger noget teknologi fra GTA IV er jeg glad.

Også nåede jeg til en duel, der var så svær at jeg måtte gi' op :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 07/05-09 13:16 
Hvis det bliver som GTA i det vilde vesten, springer jeg i hvert fald over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/05-09 13:26 
Jeg mindes ikke det var som GTA i det vilde vesten, men jeg kan sådan set ikke huske vildt meget andet end duellerne. GUN derimod, var mere som GTA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-09 14:44, rettet 07/05-09 14:45 
Red Dead var af gode grunde slet ikke som GTA da det oprindeligt var et Capcom spil.

Jeg var meget godt underholdt da jeg spillede det, men det skyldes nok spillets rødder :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 07/05-09 14:46 
Men Capcom var vel kun distributør, så de har vel ikke haft skidemeget med det at gøre (og droppede det vel fordi det ikke var Capcom-agtigt nok)?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-09 15:01, rettet 07/05-09 15:05 
Så vidt jeg har forstået var det Capcom der lavede spillet men valgte så at droppe det igen. Rockstar har så samlet spillet op og gjort det færdigt, men det har selvfølgelig haft stor betydning for det færdige produkt.

EDIT: Men det ser nu ikke ud som om forskellen er så stor:

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/05-09 15:01 
Konsolkongen>
Red Dead var af gode grunde slet ikke som GTA da det oprindeligt var et Capcom spil.

Nåja, men det er det her jo ikke
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-09 15:02 
Nej jeg er derfor også meget skeptisk overfor toeren ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 07/05-09 19:37, rettet 07/05-09 22:19 
Selvom jeg ikke har gennemført 1'eren, vil jeg alligevel klart anbefale det. Rockstar overtog som nævnt produktionen fra Capcom, og man kan tydeligt mærke Capcoms indflydelse. Blandt andet med nogle ganske fede bosskampe og et meget arcade-agtigt gameplay.

Western-stemningen er fanget rigtig godt, og gameplayet varieret fra shoot-outs til bar-fights. Og så er der et cover-stystem, tag den, GoW! ;)

Ej, RDR var vist ikke første spil med cover-system, og det er da også lidt upolereret, ligesom selve spillet er det. Men det kan anbefales til westernfans.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-09 21:40 
Har set traileren og læst lidt om spillet på div. gamer sites. Må nok sige at det virker som et spil jeg godt kunne finde på at spille. Jeg holdt meget af spille GTA4 så med lidt rå western oven i, kan det ikke gå helt galt XD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig