X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sidney Lee pro gaming!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/05-09 20:03 
Priceless!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
78 emne(r).
« < 1 2

Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 12/05-09 15:04 
Hvornår kommer der noget mere i Sidney Sagaen?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CronossCronossSkrevet 12/05-09 15:11 
Grundet reglen om menneskets frie vilje er det svært at sige...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/05-09 15:58 
Nu er der sådan en meget perfid tone her i tråden, men er der nogen her, der har konkrete beviser på, at han IKKE har vundet de konkurrencer?


Jeg har nemlig også hørt fra folk, der har oplevet ham før, og ift. deres forklaringer er det sådan set rigtigt nok, at han er mere end almindeligt god til Tekken og lignende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 12/05-09 16:04 
...Og jeg dør sku ik af og finde ud af han ikke er så god til Tekken anyway, så "vildt" er det heller ik og være god til tekken eller andre fighting spil. det er mere de historier han kommer med af og til hans dating turer og druk turer der er grinern.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/05-09 16:32, rettet 12/05-09 16:33 
SeventhSun>
Nu er der sådan en meget perfid tone her i tråden, men er der nogen her, der har konkrete beviser på, at han IKKE har vundet de konkurrencer?

Hvilke konkurrencer?

Det komiske er jo netop at fjolset ikke engang kan nævne en konkurrence/turnering som han har deltaget i. Det er vel bevis nok i sig selv. Ellers kan jeg også sige jeg har været på månen uden du kan modbevise mig, selvom jeg ikke kan komme med nogle fakta overhovedet.

Hvis han nu bare kunne nævne nogle nogle steder eller turneringer/konkurrencer hvor han har deltaget. Men istedet snakker han bare uden om at nævner alverdens lande hvor han har vundet.

Han får det hele til at lyde af ingenting, somom det er små turninger i en eller ande spilbutik hvor vinderen får en T-shirt. Men han påstår han har levet af det og jeg nægter at tro på at nogen stiller flere tusinde på højkant i en eller anden ubetydelig biks i Frankrig eller hvor end han nu påstår han har deltaget. Det er jo absolut ingen sammenhæng i det vrøvl han lukker ud.

Det er da meget muligt at han er god til Tekken, men det har sådan set ikke ret meget med sagen at gøre.
HeroldHeroldSkrevet 12/05-09 17:01 
Han er også god til Mortal Kombat og Street Fighter :P

Jeg mener at de på TV2 citerer ham for at sige at på gode måneder tjener han 60.000 danske kroner og på dårlige 10-12.000.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 12/05-09 18:44 
Så er der jo ikke meget tilbage når regningen for solarie og hudplejeprodukter er betalt...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-09 19:33 
Det er jo totalt tydeligt at manden er på kontanthjælp og har taget lån til op over begge øre for at få råd til sine maskiner. Han er bare helt vildt genert over det af en eller anden grund.
HankyHankySkrevet 12/05-09 19:36, rettet 12/05-09 20:25 
Han er ikke på kontanthjælp, og han har ingen lån - så fik vi det på plads :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-09 20:04 
Ah ok. Det er da fedt han ikke er belånt... De ville være et totalt knæk hvis han ikke har det så godt i forvejen og når interessen ender en dag.
HeroldHeroldSkrevet 12/05-09 20:46 
Han har en rig far, hører jeg fra en der kender ham :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WonderboyWonderboySkrevet 12/05-09 20:54 
Jeg har også en rig onkel, men han vil desværre ikke give mig nogle penge:)
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-11 10:15 
Han har sku taget fusen på os alle. Han har smidt masken idag. Nice stunt! :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 01/04-11 10:15 
Ja, sjovt det skulle ske 1. april......... :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-11 10:20 
Han var i Go'morgen danmark, tror du at det er en 1. april joke og han stadig er Sidney Lee eller?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 01/04-11 10:22 
Hvad mener du med "tror"? ò_Ô
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-11 10:26 
Han var i Go' morgen danmark, der havde han ingen tatoos og sagde det var et stunt det hele, men ja det kunne jo også være en aprilsnar. Hans tatoos kunne jo være dækket med noget selvbruner :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 01/04-11 10:47, rettet 01/04-11 10:50 
Jeg så det ikke, men flere her på kontoret gjorde, og INGEN var overbevist. De havde klædt ham alt for nydeligt ud, han sad stadigvæk og, i fuld alvor, sagde ting som 'hate', og var generelt bare en dårlig skuespiller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-11 10:58 
Jeg tror heller ikke det passer, efter at have tænkte lidt mere over det og det er jo d. 1 april. Han sagde også selv at efter de 4 år sad de ord stadig lidt fast i ham. Er også glad for at det ikke passer, han er en sjoveret :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SonicSonicSkrevet 01/04-11 11:03 
Det er så fake. Han er stadigvæk i virkeligheden en ramlende tosse.

Se klippet her
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 11:42, rettet 01/04-11 11:42 
Ideen er egentligt sjov men manden spiller så dårligt at det slet ikke er overbevisende nok til at man kommer i tvivl. Hjælper heller ikke at de står og småfniser i starten af klippet.
SumezSumezSkrevet 01/04-11 11:47 
Det har vel heller ikke været meningen at det skal snyde nogen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 11:50, rettet 01/04-11 11:51 
Ideen med aprilnar er da at man skal snyde/narre nogen - det hedder jo ikke aprilsvits :)
SumezSumezSkrevet 01/04-11 12:00, rettet 01/04-11 12:00 
Jeg synes nu tit der kommer mange aprilsnarer der er så langt ude at de blot er hysterisk morsomme. GameSpot og Blizzard plejer at have nogle ret gennemførte nogen, og dette er da også et perfekt eksempel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 12:05, rettet 01/04-11 12:05 
Jeps, men det gør det jo ikke en bedre aprilsnar.
SumezSumezSkrevet 01/04-11 12:08 
Det er jo et spørgsmål om hvordan man ser på det, men det var jo heller ikke men pointe om det var en "god" aprilsnar? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 13:33 
Tja.. kan skam godt se din pointe med aprilsnarre der er åbenlyse og alligevel sjove nok. Jeg syntes bare de er bedst når der er et element af troværdighed og hvor man lige kan komme i tvivl :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/04-11 16:30 
Hold da kæft mand, han gør sig jo endnu mere til grin med det der, der er jo direkte elendigt "skuespil" :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
78 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig