X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
Alf81Alf81Skrevet 16/03-11 15:52 
Kom nu bare med mit Toki, og snart egårh!

Der var også rygter om Tumble Pop på et tidspunkt. Er det bare blevet glemt og gemt af vejen?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/03-11 21:04 
Sumez>
Nyt Shoot'em up fra G.Rev, kommer om under to uger:

http://www.youtube.com/watch?v=JlzQW2zQj3g

Det må da have været omtalt herinde før? Synes ikke jeg har set det.

Mega fed musik, glæder mig til at prøve det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 16/03-11 21:54 
Alf81>
Kom nu bare med mit Toki

Det ville jeg godt nok også blive glad for!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 16/03-11 22:18 
Det er alligevel ved at være et stykke tid siden de fremviste videoer af det. Jeg mener, hvor svært kan det være?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 16/03-11 22:33, rettet 16/03-11 22:40 
Troede faktisk bare det var noget du ønskede dig, men nu bliver jeg da helt glad ved tanken om at det virkelig kommer! Husker jeg fik MD versionen af det og blev pænt skuffet..

Der er bare så meget monkey over det spil :D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 29/03-11 13:59, rettet 29/03-11 13:59 
Det meget roste adventurespil, Machinarium, er på vej til WiiWare og PSN:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/03/28/machinarium-masterminds-reveal-next-three-projects.aspx
Bede-xBede-xSkrevet 03/04-11 01:33 
Wizardry: Labyrinth of Lost Souls er på vej til PSN:

http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-24-wizardry-rpg-a-psn-exclusive-this-spring
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 06/04-11 11:36 
Monster World IV kommer til XBLA og PSN. Desværre ingen yderligere info eller screens/film:
http://www.joystiq.com/2011/03/31/segas-monster-world-4-coming-to-xbla-psn-and-not-virtual-cons/
BeanoBeanoSkrevet 06/04-11 11:45 
Ny BurgerTime på vej til PSN, XBLA, WiiWare og PC.

BurgerTime HD trailer
SumezSumezSkrevet 06/04-11 11:48 
jaes>
Monster World IV kommer til XBLA og PSN. Desværre ingen yderligere info eller screens/film:
http://www.joystiq.com/2011/03/31/segas-monster-world-4-coming-to-xbla-psn-and-not-virtual-cons/

Ej og her har man kastet penge efter MD-versionen :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/04-11 09:46 
Galaga Legions DX til PSN og XBLA.

Trailer
SumezSumezSkrevet 13/04-11 20:06 
Trouble Witches Neo (japansk indie-shooter) har fået en dato, 27. april! Det er snart!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-11 09:18 
Outland udkommer april 26/27 på PSN/XBLA... ihvertfald i US.

Det ser utroligt spændende ud :)

Kilde med trailer
SumezSumezSkrevet 14/04-11 09:31 
Har hørt meget om det spil, og det ser bestemt spændende ud, men jeg skal prøve det før jeg tør sige noget om det på godt eller ondt! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-11 09:36 
Vrøvl! Det er jo fra Housemarque så det kan kun være godt :D
SumezSumezSkrevet 14/04-11 09:46 
Hvem er det, og er det et navn man burde have hørt før?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-11 10:07, rettet 14/04-11 10:09 
De har lavet Super Stardust HD som er et af de absolut bedste twin-stick shooters IMO. Dead Nation var også ret fedt men kortlivet og manglede variation.
HeroldHeroldSkrevet 14/04-11 10:36 
Jeg kunne godt lide Dead Nation som en zombie shooter, og Outland ligner også noget der er værd at investere i. Instant buy her!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/04-11 12:04 
Spillet er lige bekræftet til EU d. 27 på PSN Store :)

Kilde
SumezSumezSkrevet 14/04-11 12:31, rettet 14/04-11 12:31 
Fedt så kommer der jo to spændende spil den 27. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/04-11 09:02 
Ok, TRE spændende spil.

Cave's precision platformer "Nin-2-Jump" kommer åbenbart også her den 27.!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/05-11 21:21 
Rocketbirds: Reloaded kommer på PSN senere på året, og man kan spille flashudgaven af første bane her:
http://www.rocketbirds.com/revolution.php
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 04/05-11 23:18 
Capsized skulle komme snart til konsollerne (minimum XBLA).

Virker som en kompetent Metroid/Castlevania-ting, med fokus på udforskning, puzzles og action. Om ikke andet værd at støtte, for at få flere spil med håndtegnet 2D-grafik :)

Gameplay-trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=SrYUEa00dGM&feature=player_embedded

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-11 14:17 
Snuppet fra Rllmuk:

SEGA® of America, Inc. and SEGA® Europe Ltd. today announced the upcoming re-release of Guardian Heroes™, a classic Action-RPG Brawler by celebrated developers Treasure. Originally released for the SEGA Saturn™ in 1996, Guardian Heroes has been re-mastered with enhanced graphics, online co-op and battle modes, all-new modes of play, and more. The game will be available via Xbox LIVE® Arcade for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft this fall.

“Ever since we began to make SEGA’s classic Dreamcast and the Mega Drive titles available for modern systems, the fan response has been overwhelming – and the demand for their favorite games has been pouring in,” said Haruki Satomi, VP of Digital Business at SEGA. “Players have been clamoring for this treasured favorite from the Saturn days, and we cannot wait to show them what we have got for them.”

Guardian Heroes brings the Saturn favorite to life with new HD graphics, presenting Treasure’s iconic fast-paced gameplay on a new generation of hardware, with all of the convenience of purchase via instant download. The game also features:

Action-RPG Brawling: Choose one of five heroes to level up and guide along a branching storyline with five different endings
Friends, Foes, and Fighters: Play the game’s Story Mode alone or with a second player, or challenge Versus Mode with up to 12 players at once
Extended Gameplay: Time Attack Mode, Arcade Mode, Arrange Mode and more allow players to explore every nuance of 45 different fighters
Fully Re-Mastered: All-new graphics and visual effects bring the classic to life in a completely high-definition, widescreen presentation.

Jubii :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 05/05-11 14:20 
Ikke værst men kom nu bare med det Daytona 2 og Golden Axe The Revenge Of Death Adder SEGA !
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-11 14:30, rettet 05/05-11 14:30 
Hellere Scud Race end Daytona 2, men Revenge of Death Adder ville være meget velkommen.

Synes også godt de lige kunne smide Mischief Makers op, sådan de fleste af Treasures vigtigste spil er samlet på 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/05-11 14:32 
Er Mischief Makers vigtigt? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-11 14:36 
Skal du være flabet? :)

Selvfølgelig er MM vigtigt. Efter min mening en af de bedste sidescrollers der er lavet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/05-11 14:37 
Virkelig? Jamen jeg må indrømme jeg aldrig har spillet det, det virker bare ikke som om det har fået særlig meget anerkendelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-11 14:51, rettet 05/05-11 14:55 
Havde det været på Saturn frem for N64 har jeg på fornemmelsen, at det ville forholde sig anderledes. Hvorom alting er, så giv det en chance. Det er betydeligt bedre end fx Silhouette Mirage, men det var nu engang Saturnen som blev import darlingen, hvilket betyder en del i den sammenhæng :P

En lille teaser fra Hardcoregaming 101:

Fan favorite developer Treasure made a name for themselves with the Genesis title Gunstar Heroes, which took the action-shooter template from Contra and turned it on its head. Later, they took on the beat-em-up genre with their Saturn title Guardian Heroes. But while Treasure had attempted to invade the mascot platformer field with their Genesis title Dynamite Headdy, their first attempt at a full blown, Nintendo-style Super Mario Bros. type game was Mischief Makers. It's actually far closer in structure and function to Super Mario World or Yoshi's Island than any of Nintendo's efforts for their own 64-bit system, and does an admirable job at mimicking Nintendo style games while possessing a flair of its own.

(..)

The ravages of time have not been particularly kind to the Nintendo 64 - while its competitors had a number of 2D games that have aged gracefully over the years, a huge amount of the games on the system relied on blurry, choppy 3D, with only a handful of Nintendo's own titles that still hold up. In that respect, Mischief Makers is one of the scant few titles in a league of its own, and still one of the most own titles for the system. It's also one of the only games that actually does a damn good job at matching Nintendo's own style of platforming games, something Nintendo itself seemed to have lost after Yoshi's Island on the SNES. It's also pretty cheap on the used game market, so it's quite easy to find, and most definitely worth it.

http://hardcoregaming101.net/mischiefmakers/mischiefmakers.htm

Alt fra artwork til musik skriger Treasure og efter første gennemførsel kommer man til at sidde og undre sig over, hvordan det overhovedet er muligt at få S-ranks i spillet. Derfra udvikler det sig til et sublimt speedrun spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/05-11 14:53 
Tja, Sin & Punishment har da fået et rimelig vildt kultfølge, og det er IMO også et rigtig godt spil.
Synes jeg har hørt folk udtale sig noget mere lunkent omkring Mischief Makers, men må da forsøge mig med det på et tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 13/05-11 00:59, rettet 13/05-11 01:51 
jaes>
Monster World IV kommer til XBLA og PSN. Desværre ingen yderligere info eller screens/film:
http://www.joystiq.com/2011/03/31/segas-monster-world-4-coming-to-xbla-psn-and-not-virtual-cons/

Det bliver så som en del af Vintage Collection 3 til PSN og Virtual Console.

"Here’s everything that’s on the way:

Monster World IV (Genesis/Mega Drive)
Wonder Boy in Monster Land (Arcade)
Revenge of Shinobi (Genesis/Mega Drive)
Alex Kidd in Miracle World (Master System)
Wonder Boy in Monster World (Genesis/Mega Drive)"
http://blogs.sega.com/usa/2011/05/12/vintage-collection-3-announced/

EDIT: Længere nede i teksten snakker skribenten om, at Super Hang-On også er med.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-11 08:12 
Monster World IV er fantastisk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/05-11 09:10 
Det bliver super nizzle :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 15:10 
Journey gameplay trailer fra Thatgamecompany (Flow, Flower).

Link
SumezSumezSkrevet 06/06-11 15:26 
Spændende, det var et af det spil jeg så frem til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/06-11 15:12 
Mossmouths 2D-platform-rouguelike-hybrid, Spelunky, ser sjovt ud. Kommer på XBLA. Filmklip lige her:
http://www.gamesetwatch.com/2011/06/spelunky_for_xbla.php

Og Minecraft er på vej til XBLA:
http://www.joystiq.com/2011/06/07/minecraft-on-360-wont-be-a-straight-port-not-developed-by-mo/
HeroldHeroldSkrevet 15/06-11 18:16 
Spelunky er day 1 buy for mig. Jeg har spillet pc-versionen ihjel... oooh, det bliver godt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/06-11 18:48 
Hvad er forskellen på Spelunky og Spelunker?
HeroldHeroldSkrevet 15/06-11 23:46 
At jeg ved hvad Spelunky er, men aner ikke hvad Spelunker er?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 08:09, rettet 16/06-11 08:10 
Ser ud til at Spelunky er kraftigt inspireret at Spelunker - ihvertfald på overfladen.

Der kom en Spelunker HD på PSN sidste år men Spekunky ser langt sjovere ud i traileren IMO.

Spelunker på wiki
SumezSumezSkrevet 20/06-11 16:00 
Jeg ved hvad Spelunker er, men hvad er Spelunky? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/06-11 17:58 
Se videoen længere oppe :)

Nyt spil på vej til PSN: Dyad

Ser noget Tempest inspireret ud.

Info og trailer
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-11 18:02, rettet 20/06-11 18:06 
Sumez>
Jeg ved hvad Spelunker er, men hvad er Spelunky? :)

En platformer rogue-like af Derek Yu som var ret sjovt på pc og ikke mindst gratis. XBLA versionen ligner endnu en must-have:

http://www.youtube.com/watch?v=TCswu85rJYY&feature=player_embedded

Jeg havde håbet på, at det var en del af summer of arcade, men det ser ud til, at vi skal vente lidt længere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/06-11 12:03 
Pixeljunk Sidescroller...

Gameplay og interview fra E3
jaesjaesSkrevet 27/06-11 22:16 
Der er kommet dato på nogle af de mere ventede titler:

Bastion - 20/7
From Dust - 27/7
Insanely Twisted Shadow Planet - 3/8

Alle kommer til at koste 1200 points.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-27-xbl-summer-of-arcade-release-schedule
SumezSumezSkrevet 28/06-11 08:14 
Det er Summer of Arcade-titler, men jeg har slet ikke hørt om nogen af dem, er der nogen der ser særligt interessante ud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/06-11 12:41 
Hvis de alle er ventede, er de vel alle interessante, afhængig af smag selvfølgelig. Der er vist ikke andet for end at hive fat i Google.

Og Bastion har du hørt om, for du kommenterede på en video herinde ;)
SumezSumezSkrevet 28/06-11 12:58 
Efter at have set billeder, genkender jeg både Shadow Planet og From Dust. Bastion genkendte jeg så sjovt nok ikke, men alle tre spil ser da ud som om de har potentiale. De to andre Summer of Arcade-titler ser til gengæld ret ligegyldige ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/06-11 16:32 
Jeg ser personligt frem til det nye Toy soldiers :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig