X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 12:42, rettet 03/01-11 12:42 
Ja, den er ret så mærket af slowdowns og left-outs.

EDIT:

Men slet, slet ikke uspillelig.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 03/01-11 12:42 
Det skulle ihvertfald bare være meget bedre til Saturn, men jeg er også SEGA fan boy :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/01-11 17:23, rettet 05/01-11 17:23 
Nogen særlig grund til at afholde sig fra PS1-udgaverne af DoDonpachi på den japanske PSN?
Og med "særlig" mener jeg relevant nok til at man ikke mener at spillet er 40 kr værd. :)

Andre anbefalinger fra den japanske eller amerikanske version af PSN værdsættes også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/01-11 17:59 
Der er overhovedet ingen grund til at holde sig fra DDP. Tror selv jeg køber det, på et tidspunkt.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/01-11 07:08, rettet 06/01-11 07:08 
Hard Corps Rising kommer den 16/2. Beyond Good & Evil HD er også lige på trapperne som del af "Xbox Live Arcade House Party"

Kilde
SumezSumezSkrevet 06/01-11 08:16 
Nice! To af de titler jeg glæder mig mest til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/01-11 08:17 
Torchlight er åbenbart også med. Nogen der har spillet PC-udgaven meget som kan overtales til at hente X360-demoen og adressere de vigtigste forskelle? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/01-11 09:54 
Darkbeat>
Hard Corps Rising kommer den 16/2.

LOL den titel altså.....! :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/01-11 09:59 
Sumez>
Torchlight er åbenbart også med. Nogen der har spillet PC-udgaven meget som kan overtales til at hente X360-demoen og adressere de vigtigste forskelle? :)

Jeg er da klar på at hente en trial i det mindste for at se hvad det er for noget
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/01-11 15:57 
Nu hvor man ser at Dreamcast spil kommer på psn og xbl, er der så nogen der ved om speed devils (og gerne med online delen) kommer på en af disse?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-11 17:08 
Indtil videre er det kun SEGA's titler der er kommet så du skal nok ikke regne med noget. Speed Devils online kunne ellers være fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/01-11 19:12 
Ja det kunne være super. Brugte over 4.000 én måned på at spille med to Dreamcast online over ISDN dengang. Vi sad to på mit værelse med hver vores skærm, det var stort dengang :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-11 19:29, rettet 06/01-11 19:30 
Lol jeg kan også huske at min fars telefonregning steg ret voldsomt da jeg fik fingrene i Phantasy Star Online ;) Det står stadig som den største online oplevelse jeg har haft med et spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 06/01-11 20:20 
Oh ja.. PSO og en Dreamcast der var sat op med en US internet disk. For der kunne man selv vælge sin udbyder ^^D Først senere at man kunne det med en EU disk.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/01-11 22:51 
Spille også vanvittig meget Unreal online på min DC dengang, det var sku skægt :-)
Meget sjovt når jeg tænker over det, synes det var lidt blæret dengang med Alien front at man kunne "snakke" online :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-11 23:08 
Var der noget registrering i forbindelse med Allan Front Online? Jeg kunne ikke få det til at virke dengang, men jeg havde også kun en pirat udgave :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/01-11 01:44 
Min var også en "lånt" version ;-)
Kan faktisk ikke huske om man skulle registrere sig noget sted, men jeg var onlinr med det samme dag som jeg fik "hentet" det. Du er gået glip af noget hvis du ikke var online dengang mht. Alien front, idag tror jeg spillet ville virke lidt kedeligt efter en times tid, men minderne er gode :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 07/01-11 12:39 
Bionic Commando Rearmed 2 svinger forbi 1/2 februar på PSN og XBLA.

Kilde
SaftenSaftenSkrevet 18/01-11 17:18, rettet 18/01-11 17:27 
Catherine-demo kommer på japansk xbox live her den 27. for Guld og den 3. februar for silver medlemmer. Glæder mig til at se hvordan det spiller. Bliver nok ikke klogere på historien;)

Destructoid.com: Catherine demo hits Japan next week
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SumezSumezSkrevet 31/01-11 12:04, rettet 31/01-11 12:05 
Apropros Xenogears har Mitsuda netop produceret et nyt album med orkester-indspilninger af musikken fra spillet. Ved ikke om det var tanken at det skulle være med til at promovere Xenoblade, eller om de bare havde lyst?

Soundtracket til Xenogears er IMO et af de bedste han overhovedet har lavet, og at dømme efter YouTube lyder det meget godt (går ud fra at den dårlige lydkvalitet ikke går igen på cd'en)

http://www.youtube.com/watch?v=u8C73YTzSSM
http://www.youtube.com/watch?v=OJX31RIyXUI
http://www.youtube.com/watch?v=8Y8b94NrsLU
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 01/02-11 17:36 
Nyt Sega Rally på vej...

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-11 17:49 
Nice! SEGA Rally Revo var fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 01/02-11 17:55 
Cool!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 01/02-11 20:49 
Også ret glad for Revo. Håber dog dette er mere end bare en hurtig DL udgave for at score ekstra cash.
Bede-xBede-xSkrevet 03/02-11 16:24 
PlayStation 3 users looking to enjoy Bionic Commando: Rearmed 2 must have an active PlayStation Network connection whenever they boot the game up, Capcom has revealed.

According to Joystiq, a message pops up once the game has downloaded explaining, "NOTE: You must log-in to the PlayStation Network each time to play the game."

Seeing as Capcom's platformer has no online component, it seems this is some kind of DRM measure. Great news if you're anti-piracy, not so good if you've got an unreliable internet connection.


http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-02-bc-rearmed-2-demands-psn-connection

Håber ikke det bliver standard fremover :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 03/02-11 17:04 
Jeg er anti-piracy og jeg synes det er forfærdelige nyheder... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 03/02-11 17:04, rettet 03/02-11 17:20 
Der er faktisk flere Capcom PS3 titler der bruger det samme online-DRM fis - så ikke noget nyt heldigvis :P

EDIT: Huskede forkert - vist kun Final Fight Double Impact som bruger online DRM på PS3. Mente at 1942 og Commando 3 også gjorde, men det passer ikke.

"Capcom Apologises For Final Fight DRM"
SumezSumezSkrevet 03/02-11 19:30 
RJK>
Jeg er anti-piracy og jeg synes det er forfærdelige nyheder... :-/

Det er klart, det gør jo kun det hele besværligt for os der køber sådan noget lovligt. Piraterne finder jo nok en anden løsning indenfor en uges tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/02-11 19:39 
Synes det er noget crap med det der DRM noget, min PS3 locker feks. ud af PSN i tide og utide, så ikke særlig fedt at side og spille og så få pause skærm pga. det :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RJKRJKSkrevet 03/02-11 20:08 
Sumez>
Det er klart, det gør jo kun det hele besværligt for os der køber sådan noget lovligt.

Hvis det ikke var klart, så var det en kommentar til Eurogamers påstand om at det er "Great news if you're anti-piracy"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JonassoeJonassoeSkrevet 03/02-11 21:56 
Jep, folk der er imod pirateri er helt vildt glade for, at spiludgiverne er nødt til at gøre livet surt for dem på grund af pirater :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-11 12:01 
Nægter at tro på at DRM stopper piratteri.
Hvis det gør noget er det da netop at opmuntre dem der ikke gør det til at starte på det så de kan slippe for alt det ligegyldige møg man skal slæbes igennem som ærlig forbruger.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 04/02-11 12:43 
Det som Capcom ikke er glade for, er den frihed som alm. PSN DRM giver. Dvs. muligheden man som alm forbruger har for at hente de købte spil til 5 aktive konsoller (f.eks. hvis man køber en maskine mere i husstanden eller udskifter til ny model). Problemer er at systemet også udnyttes til nemt at "dele" spil med andre hvilket ikke er meningen.

Det snyderi stopper Capcom's online DRM effektivt. Men dem som downloader piratkopierede spil fra nettet og spiller dem på jailbreakede PS3'er, vil det ikke gøre noget ved da spillene sikkert bare knækkes.

Syntes det er synd Sony tillader at Capcom implementerer den slags crap og ikke bare gør det muligt at DRM'en strammes en smule op så deling ikke er så nemt - f.eks. at den konto som har købt spillet, er den eneste som kan afvikle det (som Warhawk).
jaesjaesSkrevet 07/02-11 19:51, rettet 07/02-11 21:19 
Primal Carnage:
En multiplayer-FPS hvor man kan vælge mellem at være menneske eller dinosaur. Der er bl.a. lagt vægt på samarbejde, og der kommer sandsynligvis en offline mode mod bots. Det ser ret flot og sjawt ud:
http://www.youtube.com/watch?v=9ROL47N6L0g&feature=player_embedded

Udviklerne har planer om at udgive det til PS3, X360 og pc. Ved ikke med sikkerhed, om det bliver en download-titel, men når målet er en pris på ca. $20, må det næsten være tilfældet.

Officielt site:
http://www.primalcarnage.com/website/

EDIT: Sjawt som i underholdende og lidt gakgak - stilen ser ud til at blive relativ realistisk, ikke comedy :)
BeanoBeanoSkrevet 11/02-11 08:43, rettet 11/02-11 10:23 
Pixeljunk Shooter 2 kommer d. 2. marts... samme dag som Beyond Good and Evil HD. Allrightythen!

EDIT: 2-tal tilføjet :D

Kilde
HeroldHeroldSkrevet 11/02-11 09:22 
Pixeljunk Shooter _2_!

Godt med en fortsættelse til et af de bedste spil på PSN!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/02-11 10:22 
Ja etteren var ihvertfald rigtig fed :D
jaesjaesSkrevet 04/03-11 00:01 
Fancy Pants Adventures - ny 2D-platformer-runner-ting på vej til XBLA og PSN. Ser fedt ud. Video:
http://www.gametrailers.com/video/gdc-11-fancy-pants/711250

Det er oprindeligt nogle Flash-spil, så nysgerrige kan jo tjekke dem ud. Har prøvet et af dem, og det var vist ganske fedt.
BeanoBeanoSkrevet 08/03-11 09:07 
Burger Time vender tilbage. Udkommer angiveligt som download titel på PS3, 360, Wii og PC.

Håber ikke prisen bliver for pebret (sorry!)

"BurgerTime HD footage shows a twist on the coin-op classic"
jaesjaesSkrevet 08/03-11 17:22 
Jeg var kun mildt interesseret i Magicka, indtil jeg så videoen af udvidelsespakken Magicka: Vietnam. Troldmænd med militærhjelme holder!

Top-down-lækkerier.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/03-11 05:04 
Kommer det på XBLA? Ser sku fedt ud :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 09/03-11 10:29 
Gattling Gears ligner en rimelig standard top-down shooter, men for et billigt grin så prøv at se denne video og bid mærke i hvad udvikleren mener er den største innovation i hans spil. :P

http://www.youtube.com/watch?v=av7GUnuowGI
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/03-11 10:45 
Fjender der skyder efter spilleren?

Ja det lyder temmeligt innovativt...
jaesjaesSkrevet 15/03-11 15:15, rettet 15/03-11 17:59 
Bastion - et interessant SNES-agtigt action-RPG med smækker, håndtegnet HD-grafik - er på vej til XBLA til sommer.

Det udvikles af Supergiant Games, med Gamespots tidligere chefredaktør, Greg Kasavin, som Creative Director.

Gameplay-film:
http://www.gametrailers.com/video/pax-east-bastion/711732

EDIT: Hehe, kunne sgu' pludselig ikke huske, om "editor in chief" har en dansk pendant, rettet :)
EDIT 2: SNES-agtig stil, ikke retro-grafik ;)

Bastion.
SumezSumezSkrevet 15/03-11 17:39 
Pænt vild SNES der ku' håndtere det spil :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/03-11 17:58 
Overvejede faktisk at rette det, så det blev slået fast, at der med SNES ikke mentes oldschool-grafik, men stilmæssigt ;)
SumezSumezSkrevet 16/03-11 09:55, rettet 16/03-11 09:55 
Nyt Shoot'em up fra G.Rev, kommer om under to uger:

http://www.youtube.com/watch?v=JlzQW2zQj3g

Det må da have været omtalt herinde før? Synes ikke jeg har set det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/03-11 10:09 
Rush'n Attack: Ex-Patriot udgives d. 29/30 marts på PSN og XBL.

Kilde
SumezSumezSkrevet 16/03-11 10:11, rettet 16/03-11 10:12 
Vatra Games? Var det ikke dem der også havde overtaget Silent Hill-serien?
edit: Det ser ret godt ud :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/03-11 10:12 
Ser sådan ud.

Wiki
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig