X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-10 15:08, rettet 15/04-10 15:09 
Alf81 >

I second that > Cadillacs & Dinosaurs! Er jo tragisk, at det endnu ikke findes i en hjemmeudgave. :/

Sumez >

Ikke mig, medmindre arcade-udgaven af Magic Sword er meget bedre end på SNES. FF har IMO bedre replay-value - måske mest hvis man er til den genre. Lyder i øvrigt super med CV:ReBirth. Mht hovedperson = "amerikansk muskelmand" kunne noget tyde på, at de har kigget John Morris fra Bloodlines over skulderen, der IMO er det hidtil værste eksempel på et spil-individ i CV-serien - altså lige ud over Cornell fra Legacy Of Darkness... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-10 15:11 
neros>
De skulle ALDRIG have pillet ved soundtracket :-(

Så er der altså ikke mulighed for at vælge mellem originalmusik og remix i FF?! Det er da messed up... :(
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 15/04-10 15:17 
Nårh... ikke? :)

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej
SumezSumezSkrevet 15/04-10 15:21 
Det er da godt nok også misvisende at kalde et remix/cover for "remastered" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-10 15:32, rettet 15/04-10 15:32 
Beano > Hvis jeg tyder det screenshot korrekt, så får man den klassiske muzak ved at fjerne fluebenet fra "Remastered" (?) Det ville jo så være helt genialt... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 15/04-10 15:32, rettet 15/04-10 15:32 
Jojo jeg spiller skam kun med det gamle musik :-)
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-10 15:35 
OK, så vil jeg gå ud fra, at den musik er totalt ens med den "John Hammer"-agtige arcade-udgave... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 15/04-10 15:35 
SkyblazeR>
Lyder i øvrigt super med CV:ReBirth. Mht hovedperson = "amerikansk muskelmand" kunne noget tyde på, at de har kigget John Morris fra Bloodlines over skulderen, der IMO er det hidtil værste eksempel på et spil-individ i CV-serien - altså lige ud over Cornell fra Legacy Of Darkness... :)

Ok, du tabte mig lidt der, men må da fremhæve at både ReBirth og Bloodlines er fremragende spil, muskelmænd eller ej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-10 15:46, rettet 15/04-10 15:51 
Jeg kan se, at dit indlæg, jeg kommenterede for godt 8 indlæg siden uden at citere dig på er lidt halvgammelt, så for at mindske forvirringen, så kommenterede jeg det her:

Sumez>
men hovedpersonen ligner en dum amerikansk muskelmand. Det var dog også lidt tilfældet i CV4, og det afholdt det ikke fra at være et klasse-spil.

Som tilføjelse er jeg også enig i, at ringe figurdesign ikke gør spillene elendige (CV4 og Bloodlines), og jeg synes jo endda, at Legacy Of Darkness var underholdende nok at spille med Cornell, selvom han ikke ligefrem er som skræddersyet til et CV-spil...

EDIT: Har bællet for meget kaffe > koffeinrus = "tastefejl"
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 19/05-10 16:11, rettet 19/05-10 16:18 
Trailer fra Lara Croft and the Guardian of Light. Det ser sgu' godt ud, efter min mening. Sårn' lidt retro-action blandet med puzzles. Håber co-op bliver vellykket.

http://gamersyde.com/stream_lara_croft_and_the_guardian_of_light_announcement_trailer-15427_en.html
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-10 15:05 
Jeg gad godt snart se noget http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1529]Strider 2[/LINK]" target="">Strider 2 på PSN i HD (naturligvis Capcoms eget, ikke det crap til Megadrive/Genesis).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Captain NCaptain NSkrevet 13/06-10 21:20 
Jeg gad godt snart vide hvornår Cave Story kommer til Wii herhjemme. De har været ude længe i USA nu. Hva pokker tager dog så lang tid:/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/07-10 08:47, rettet 21/07-10 08:48 
Shank på PSN og XBLA d. 25. august til $15/1200p.

Ser herligt ud IMO :)

Kilde
jaesjaesSkrevet 18/08-10 23:38 
Eric Chahis gudesimulator Project Dust er officielt blevet annonceret, og hedder nu From Dust. Det ser rigtig godt ud!

Screens, tech demo, info, yadayada:
http://www.gamersyde.com/news_gc_project_dust_becomes_from_dust-9801_en.html
Alf81Alf81Skrevet 20/08-10 23:00 
Nogen der ved hvornår Scott Pilgrim Vs. The World udkommer på XBLA?

Trækker de den lidt, pga de lige skal have smidt noget online co-op med? :P
Ting om dét og pis.
KamekKamekSkrevet 20/08-10 23:02, rettet 20/08-10 23:02 
Det kommer på onsdag.

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Alf81Alf81Skrevet 20/08-10 23:04 
JADA!!!
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-10 02:19 
Ved ikke med online co-op, men jeg tror de lige skulle igennem det dér "Summer of Arcade" halløj
jaesjaesSkrevet 03/09-10 14:56 
Prince of Persia + Ikaruga = Outland. Lyder spændende og ser ganske nam-agtigt ud.

http://xboxlive.ign.com/articles/111/1117613p1.html
SumezSumezSkrevet 03/09-10 16:24 
Meget! Er der ikke en video af det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-10 11:42 
PSN ser ud til at få import spil i denne måned i USA ihvertfald... Det kommer vel så også til EU på et tidspunkt må man håbe

http://www.thesixthaxis.com/2010/09/17/psn-to-get-import-section/
SumezSumezSkrevet 17/09-10 11:54 
Cho Aniki :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/09-10 11:26, rettet 20/09-10 11:27 
Front Mission 3 (PSX) er landet på PSN til 40 kr.... og han er sej!
BeanoBeanoSkrevet 02/11-10 11:04 
Blood Drive (Twisted-Metal-med-zombier) skulle komme på PSN Store (ihvertfald US) og XBLM i denne uge.

Info og trailer
Alf81Alf81Skrevet 02/11-10 14:59 
Darkbeat>
Front Mission 3 (PSX) er landet på PSN til 40 kr.... og han er sej!

Et af Squares ubetinget bedste spil lige der, IMO.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 02/11-10 15:17 
Hmm måske det skal overvejes
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/11-10 17:15, rettet 02/11-10 17:15 
Ja FM3 er et ganske udmærket spil.

Et af squares bedste synes jeg nu langt fra, det er ikke engang det bedste front mission spil efter min mening, men det er da fra dengang hvor square rent faktisk kunne finde ud af at lave spil.

Desværre er den tid forbi.
Alf81Alf81Skrevet 02/11-10 17:21 
Hvis jeg skulle lave en top 5 over bedste Square-spil, kom FM3 helt sikkert med.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 02/11-10 17:37 
Er der egentlig ikke udkommet et nyt Front Mission til PS3 eller XBOX360?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-10 17:48 
Jo, det er sådan et 3rd person shooter spil...
nerosnerosSkrevet 02/11-10 18:55 
OK er det noget ved?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-10 21:03, rettet 02/11-10 21:03 
Umiddelbart...

...nej, og hvor er det ærgerligt, at der pludselig skulle ændres på det turbaserede...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 02/11-10 21:27 
Jeg har taget det med over i en ny tråd :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/12-10 13:17, rettet 08/12-10 13:17 
Neo Geo spil på vej til PS3+PSP via PSN i Europa - første titler lander allerede i denne måned :)

SNK PLAYMORE and SCEE proudly announce the European Release of high-quality NEOGEO ports for download via the “Latest” and/or “ALL GAMES A-Z” category of the PlayStation Store, beginning this December.

After its `release` in 1990, the revolutionary “NEOGEO” videogame system has fascinated millions of fans worldwide with its unforgettable fighting, action, shooting, sports, and other arcade genre titles. In commemorating the 20th anniversary of the legendary NEOGEO MVS & AES hardware, SNK PLAYMORE is pleased to announce the worldwide PlayStation Store `release` of “NEOGEO Station” titles, exclusively on PlayStation 3 and PSP*.

VERSUS and/or CO-OP Play with players all over the world via PlayStation Network becomes possible with online NETWORK MODE for PS3 (PSP Versions will be compatible with Ad-Hoc Mode**), along with a variety of features both hardcore fans and a new generation of NEOGEO gamers will be sure to appreciate.

Along with content from flagship NEOGEO game series such as “FATAL FURY,” “METAL SLUG,” “SAMURAI SHODOWN,” and “THE KING OF FIGHTERS,” SNK PLAYMORE will also offer various other game titles that made the NEOGEO world-famous in the 90s.

We are also pleased to disclose details of our collaboration with PlayStation Plus in Europe, starting on 22 December when SAMURAI SHODOWN (PS3) will be free to Plus members, and followed by NEOGEO launch title and hardcore gaming classic MAGICIAN LORD (PS3), free to Plus members in February.

In addition to these free NEOGEO fan favourites, for two weeks Plus members in Europe will get a 20% off all NEOGEO Station titles.

Finally, today marks the `release` of our new hardcore shooting PSP title NEOGEO HEROES -Ultimate Shooting- only on PlayStation Store. Please be sure to check out this new hardcore shooting title, and we hope you look forward to the launch of “NEOGEO Station” content on PSN!


Kilde
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/12-10 14:39 
Håber at de også smider shoctroopers ud på PSN, kunne være nice :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 03/01-11 11:30 
Legend of Mana, Vagrant Story og Xenogears er på vej til PSN i USA. Er der nogen somhelst chance for at de nogensinde kommer til det europæiske? Hvordan er trenden for tidligere PS1-titler?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 11:41, rettet 03/01-11 11:43 
Vagrant Story er allerede oppe på EU store, men kører jo' som bekendt kun i 50Hz. Men kan ikke se hvad der stopper dig i at lave en US konto?

Har de sidste par dage spillet Alundra, som jeg downloadede fra US store. Havde helt glemt hvor mega fedt det spil er.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/01-11 11:44 
Jeg ved ikke noget om at lave en US konto, er det bare helt problemfrit og uden regionsbeskyttelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 11:45 
Ja, det er meget, meget let. Godtnok kunne jeg ikke bruge mit kreditkort, men US points kan man købe alle steder.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/01-11 11:46 
FEDT! Glæder mig som en gal til at spille Xenogears igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 11:48 
Det samme gælder JAP konto. Jeg har allerede downloadet Adventure of Little Ralph :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/01-11 11:48 
Kan du pege mig i retning af en pålidelig guide til oprettelse af udenlandske kontoer? Eller er det måske bare "at gøre det"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/01-11 11:52 
Alf81>
Adventure of Little Ralph :)

Hvorfor har jeg aldrig hørt om det spil? Det ser jo fantastisk ud! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 11:52 
Den samme guide som Beano postede til mig, da jeg spurgte om det samme i dumhedstråden:

http://www.youtube.com/watch?v=d_Kfm0gCTX0
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 03/01-11 11:53 
Sumez>
Hvorfor har jeg aldrig hørt om det spil? Det ser jo fantastisk ud! :)

Det er ellers ret eftertragtet.

De har også en helvedes masse shmups liggende. Mit næste køb bliver Zanac X Zanac.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 03/01-11 12:02, rettet 03/01-11 12:04 
Hvilke shumps er det der ligger på Jap store da? Er det ikke bare gamle PS1 spil? Jeg har kikket mange gange på US storen under jap PS1 spil, men synes ikke der er noget at komme efter.

Jeg vil gerne have en liste... NU :D
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 03/01-11 12:02 
Legend of mana på psn.. Oh lord.. jeg var lige ved at købe en ps1 for at få lov til at spille det. Fik aldrig gjort det, da det lød for besværligt med us spil osv... Det glæder jeg mig godt nok til at prøve. hvis altså det kommer til EU. Ellers må jeg vel også lave en US account.. hader at have flere accounts
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 03/01-11 12:10, rettet 03/01-11 12:13 
Neros:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSOne_Classics

Tryk på det lille ikon udfor "Japan" to gange :)

edit: Christ, de har både Donpachi, DoDonpachi og Thunder Force V! Det kan godt være det ikke er Saturn-udgaverne, men anede alligevel aldrig at de var udgivet digitalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/01-11 12:26 
Det var dog en ubehagelig nyhed!

Thunder Force V vil jeg ALDRIG spille på en playstation..

Dodonpachi er derimod noget der rykker lidt ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/01-11 12:40 
Er PS1-udgaven virkelig så slem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig