X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/11-09 19:40 
Så kom Sega fanboy'en vidst op i Konsolkongen ;)

Snes spillet er ret godt imo, jeg går pt og venter at få det ind af døren, fandt det til 20$ på ebay, kunne jeg ikke lade være med at slå til.

Det er da et ganske flot spil, men ikke blandt de flotteste til SNES. Er rimelig langt fra det grafiske niveau i fx Yoshi island, mmx2/3 og DKC spillene.
nerosnerosSkrevet 26/11-09 19:50 
KroeboCop>
Gud? :=P

LOL haha arggh jeg hopper ikke baglæns ellers er det satme godt gået, men jeg er lidt usikker på om han bruger en cheat? Den måde han klare slutbossen som jeg iøvrigt har på min "hall of fame af slutbosser" :-) er ret snedigt med at slå til den anden side, men det skal sku times godt. Fatter heller ikke helt hvordan han slår den orange ninja mand ihjel så hurtigt inden han går ned i kælderen og går amok :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-09 20:03 
Azzkikr>
Snes spillet er ret godt imo, jeg går pt og venter at få det ind af døren, fandt det til 20$ på ebay, kunne jeg ikke lade være med at slå til.

Til den pris kan det være det skal ha en chance engang. Jeg har dog stort set ikke haft gang i min SNES efter jeg fik den og næsten alle Rockman spil købt :p
Har du købt JAP eller PAL? Hvis PAL må du endelig gerne melde tilbage om det kan tvinges i 60Hz hvis du har mulighed for det. JAP er nu ingen hindring for mig hvis det er :)

Det er da et ganske flot spil, men ikke blandt de flotteste til SNES. Er rimelig langt fra det grafiske niveau i fx Yoshi island, mmx2/3 og DKC spillene.

DKC er efter min mening noget af det værste grafik i hele 16-bit generationen. Yoshi har jeg kun set på screens så det skal jeg ikke udtale mig om, men det ligner ikke umildbart noget for mig :)
Og personligt kan jeg bedst lide grafikken i Rockman 7 og Rockman und Forte frem for X2 og X3. Det er dog kun bedømt ud fra ganske få minutters spil af X serien så det er muligt den sparker benene væk under mig senere.

Så kunne vi næsten heller ikke være mere uenige :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/11-09 20:26, rettet 26/11-09 20:38 
At du ikke kan lide grafikken i DKC ændrer jo ikke på at det teknisk set nok er det flotteste på konsollen sammen med yohsi's island der også har en lidt speciel stil :)

Der er ikke særlig stor forskel på de 4 megaman spil der rent grafik mæssigt, mmx2 og 3 har dog en speciel indbygget chip til at vise nogle wireframe 3D effekter, noget der var ret nyt på det tidspunkt.

Star Ocean, Seiken Densetsu 3 og Tales of Phantasia skal desuden også nævnes som nogle af de absolut flotteste spil til SNES. Killer Instinct og Mario RPG osv også, der er mange :P

Sparkster i desuden US, så jeg kan ikke hjælpe dig der. Det er desuden CIB, derfor det er et så godt fund, har ikke tidligere set det til under 50$ CIB. Man kan selfølgelig købe cart only, men så ryger hele samler effekten jo :).
SumezSumezSkrevet 26/11-09 21:52, rettet 26/11-09 21:53 
Jeg synes klart at Star Ocean, SD3 og ToP som du nævner er blandt de allerflotteste spil til maskinen (og nogle andre mindre kendte, som Treasure Hunter G).

Jeg er mildest talt ikke vild med den pre-rendered 3D-grafik der blev populær sent i maskinens levetid. Killer Instinct er gyseligt, Super Mario RPG er til at holde ud at se på, men meget grumset i det, og DKC-spillene var mest bare pæne i forhold til standarden da de kom (3'eren synes jeg dog stadig holder ret godt).
Yoshi's Island, der ironisk nok blev holdt tilbage ved udgivelsen netop pga grafikken (ifølge rygterne dengang i hvert fald, ved ikke hvor meget hold der er i det), synes jeg nok er det muligvis flotteste 16-bit spil nogensinde. Det er klart at stilen er speciel, men den er udført helt perfekt, og prøver modsat de andre eksempler ikke at række ud over hvad man kan opnå på hardwaren, men tilpasser sig mulighederne.

Sparkster udmærker sig primært via effekterne, der var ret ulig andet man havde set på det tidspunkt, og de meget store, farverige sprites.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/11-09 21:58 
Jeg har iøvrigt snuset lidt rundt på Mobygames, og Konami havde rimelig forvirrende credits i de tidlige 90'ere (lidt ligesom Capcom i 80'erne), men det lader til at være folkene bag Axelay, der står bag Sparkster til SNES. Og Axelay er da om noget et kvalitetsspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/11-09 22:50 
Det er det samme hold der senere brød ud og lavede Treasure.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/11-09 23:45 
SNES-spillet kom først efter Treasure "brød ud".
Men der har jo været folk fra begge "lejre" inde over spillene med Konami på, og det er jo ikke ligefrem fordi at resten af Konamis folk ikke kunne deres kram.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-09 18:58 
Muscle March bliver lokaliseret til Wii ware

http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-muscle-march/59623
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-09 20:46 
Genialt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 04/12-09 09:31 
Yes!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/12-09 00:03 
Final Fight - Double Impact og Magical Sword kommer til April til XBLA og PSN

http://www.capcom-unity.com/s-kill/blog/2009/11/30/final_fight__magic_sword__final_fight_double_impact_
nerosnerosSkrevet 11/12-09 00:19 
Så det skal altså hedde "Double Impact" på grund af, at det er i HD eller hva?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/12-09 08:16 
Old nose fra 26-11-2009 09:08:26 ;)
nerosnerosSkrevet 11/12-09 09:18 
Øh... :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/12-09 09:33 
Jeg tror han mener "old news" :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/12-09 09:50 
Nåh ja haha!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 12:34 
Mega Man 10 på vej til Wiiware/PSN/XBLA

"Mega Man 10 Isn't A Nintendo Exclusive"
SumezSumezSkrevet 16/12-09 12:45 
Jeg synes Mega Man 9 var et meget sjovt nostalgi-trip, men er jeg virkelig den eneste, der gerne vil have et nyt Mega Man i flot HD 2D-grafik? Eller evt. bare i samme stil som Mega Man 8...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 13:00 
Sumez>
...men er jeg virkelig den eneste, der gerne vil have et nyt Mega Man i flot HD 2D-grafik?

Nej ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/12-09 20:15 
Castlevania: The Adventure Rebirth kommer snart til Wii Ware.

http://www.konami.com/games/castlevania/castlevania-adventure-rebirth.php

Ved ikke om den funky drum n bass er det nye soundtrack eller hvad.
SumezSumezSkrevet 21/12-09 09:17 
Jeg ved ikke om jeg er vild med et CV-spil, der er "staying true to the original GameBoy version" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/12-09 16:46 
Det nye Rocket Knight er stadig ikke særlig pænt, men lader til at spille præcis som de gamle spil i serien:

http://gamevideos.1up.com/video/id/27447
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 21/12-09 17:47 
Ja, det er ikke så pænt, men glæder mig nu alligevel en smule. Jeg er virkelig glad for de to tidligere til MD.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-09 17:59 
Det ligner heldigvis at det holder sig meget tæt op ad det første Rocket Knight hvad gameplay angår. Ærgeligt at det ligner Crash Bandicoot, men hvis prisen er god nok så bliver det nok købt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 21/12-09 18:38 
Så hellere købe det til Megadrive. Faktisk er det en af de titler jeg mangler i min samling.

Synes det her ser meget grimt ud.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/12-09 18:57 
Ham der spiller har pænt styr på det synes jeg :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 15/01-10 09:57 
Nyt shoot-em-up på vej til PSP/XBLA/Wiiware/PC... Eclosion

Kilde med screenshots
jaesjaesSkrevet 16/01-10 14:11, rettet 16/01-10 15:31 
Endelig udkommer The Misadventures of P.B Winterbottom. Den 17/2 på XBLA for 800 points.

Det er fedt, at der efterhånden udkommer en del action-puzzlere. Nu har dette spil vist været under udvikling længe, men som helhed er der vel næsten tale om en Braid-effekt :)

Desværre afspejler det også en anden tendens på indie-scenen - fokus på nogle få genrer, og nok også en begyndende tendens til mindre unikke spil end tidligere. Men sådan er det jo, når der er penge involveret og hård konkurrence.

http://www.destructoid.com/the-misadventures-of-p-b-winterbottom-coming-in-feburary-160523.phtml

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej

EDIT: Uddybelse.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/02-10 20:10 
Darkbeat>
Castlevania: The Adventure Rebirth kommer snart til Wii Ware.

http://www.konami.com/games/castlevania/castlevania-adventure-rebirth.php

Ved ikke om den funky drum n bass er det nye soundtrack eller hvad.

Nogen der har spillet det? Er det noget "Castlevania light for 8-årige, der kan gennemføre det, mens de samtidig sidder og spiser bussemænd"?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 01/03-10 14:22, rettet 01/03-10 14:23 
Jeg fik mulighed for at prøve CV: ReBirth til SSKT4 i den foregående weekend, og det var langt over forventningerne! Det var virkelig klassisk old school Castlevania med alt hvad det indebærer. Det betyder desværre også at nogle af de indiskutabelt forbedrende ændringer i de "senere" spil også er droppet, f.eks. muligheden for at hoppe af/på trapper og at samle sit gamle subweapon op igen.

Grafikken er også lidt tvivlsom, spillet er pænt nok at se på hele vejen igennem, men hovedpersonen ligner en dum amerikansk muskelmand. Det var dog også lidt tilfældet i CV4, og det afholdt det ikke fra at være et klasse-spil.

Spillet lader også til at indeholde mange forskellige veje gennem hver bane, meget i stil med PC-Engine udgaven af Rondo of Blood, og bruger nøgle-konceptet fra samme spil meget mere, hvilket lader til at bidrage til mængden af hemmeligheder og flere gennemspilninger. Hvor omfattende det helt præcis er, er svært at sige ud fra den smule jeg spillede, men på første bane var der mindst én tydelig forgrening på banen, mens der allerede på anden bane var mange forskellige steder, man kunne gå flere veje. Nogle mere hemmelige end andre.

Mht. sværhedsgraden, vil jeg ikke mene at spillet virkede særlig svært, men spillede som sagt kun de første par baner, og det var bestemt heller ikke ALT for nemt.


Samlet set en kvalitetsudgivelse, jeg helt sikkert selv agter at bruge penge på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/03-10 14:23 
Lara Croft vender tilbage til sommer i ny udforming på PSN/XBLA/PC : Lara Croft and the Guardian of Light.

Artikel og billeder
WehnerWehnerSkrevet 11/03-10 16:45 
Det lyder sådan set meget spændende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 14/03-10 14:58 
Monkey Island 2 Special Edition er på vej. Ville personligt hellere have at LucasArts prøvede noget andet denne gang, både koncept og spilmæssigt, men de skal jo tjene penge ;)

Aber på mange platforme.
SumezSumezSkrevet 14/03-10 16:07 
Jeg ved ikke lige hvad LucasArts ellers skulle gøre, de har jo ikke selv folk der kan lave nye spil længere :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 16/03-10 18:44 
De kan vel lære af at studere de gamle spil ;)

Nej, men tænkte bare på lidt mere effektive opdateringer, og så noget der trænger mindre til opdatering end lige MI2.
SumezSumezSkrevet 16/03-10 22:12 
Yeah, Zak McCracken f.eks. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/03-10 06:08, rettet 19/03-10 06:09 
GOTY 2010

http://www.youtube.com/watch?v=QgR9JzthRIQ
http://www.youtube.com/watch?v=68zdnWdi4mg
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/03-10 13:12 
jaes>
Monkey Island 2 Special Edition er på vej. Ville personligt hellere have at LucasArts prøvede noget andet denne gang, både koncept og spilmæssigt, men de skal jo tjene penge ;)

Nice, glæder mig :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 10/04-10 09:16 
Nyt Rush'n Attack (Green Beret) spil på vej til XBLA/PSN - nice!

"Rush N Attack: Ex-Patriot reignites Cold War tensions"
BeanoBeanoSkrevet 13/04-10 10:03 
Final Fight: Double Impact i morgen på XBLM (800 spacebucks) og torsdag på PSN Store.

Gameplay video:
http://www.gametrailers.com/video/ces-10-final-fight/60741

Kilde
nerosnerosSkrevet 13/04-10 10:13 
Nu spørger jeg måske dumt, men er det sådan det skal se ud med hensyn til den oldschool skærm?

De skulle ALDRIG have pillet ved soundtracket :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/04-10 10:16 
neros>
Nu spørger jeg måske dumt, men er det sådan det skal se ud med hensyn til den oldschool skærm?

Det er vel noget der kan slås fra...
JmogJmogSkrevet 13/04-10 10:18 
Det er blot et af de visuelle modes spillet kan køres i, så man kan frit vælge hvordan det skal se ud.
nerosnerosSkrevet 13/04-10 10:20 
Pyha..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/04-10 10:12 
Final Fight: Double Impact indeholder også Magic Sword... det havde jeg helt overset :D

Gametrailers video review
SumezSumezSkrevet 15/04-10 10:16 
Åh sejt, det vil jeg hellere have :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 15/04-10 13:22 
Kom nu bare med Cadillacs & Dinosaurs og Three Wonders... Naarh ja og saa lige Progear og 3s :P
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 15/04-10 14:07, rettet 15/04-10 14:07 
Söldner-X 2: Final Prototype på PSN i maj.

Trailer
ElgenElgenSkrevet 15/04-10 14:24 
Mums, det er lige før jeg overvejer at investere i en PS3 nu };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig