X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 05/07-12 21:09 
Marvel vs. Capcom Origins annonceret.

Link...
GreaseballGreaseballSkrevet 16/07-12 09:39 
Sonic Adventure 2 er på vej til XboxLIVE og PSN

Link...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/07-12 22:43 
På torsdag kommer Wizorb. Det ligner endnu et retro-mashup der kunne være underholdende.

Wizorb trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 23/07-12 22:51, rettet 23/07-12 22:59 
Fedt! Det skal nok lige kunne udfylde hullet indtil Retro City Rampage. Kom nuuu!

Det har i øvrigt været ude på Mac og PC et stykke tid. Og ikke mindst på XBLA Indie, hvor jeg først stiftede bekendtskab med det.

http://www.wizorb.com/
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/07-12 22:54 
Jeg glæder mig godt nok også til Retro City Rampage. Det har godt nok også været færdigt lige om snart, ret længe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 23/07-12 22:56 
Ja, de har satme godt nok trukket den.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 24/07-12 08:56 
Wizorb er en sjov idé, men så heller ikke meget mere, det er ikke særlig langtidsholdbart, men er vild med stilen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-12 12:01, rettet 26/07-12 12:01 
Jeg har ikke en PSP at teste med, men på Vita er den ellers flotte pixelgrafik fuldstændig forvrænget til det hæslige i Wizorb, uden mulighed for at fjerne filtre eller spille i original opløsning. Det er altså ikke den platform man skal købe spillet til.

Det undre mig, for "Where is my heart" ser glimrende ud på Vita, uden nogen form for forvrængning.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-12 12:07, rettet 26/07-12 12:09 
Du kan trykke og holde på skærmen for at få options til PSP spil frem, men selv med filtre slået fra er de blurry på Vita.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-12 12:21 
Den mulighed kender jeg til.

I "Where is my heart" er der bare ingen forvræning af pixelgrafikken, når alle filtre er slået fra, mens det er som om man har forsøgt at opskalere grafikken et skævt antal gange i Wizorb så de enkelte pixels ser forskellige ud i størrelse. Jeg testede lige med PS3 og der er problemet det samme, og der er endda sorte bjælker rundt omkring hele billedet! Det er vist bare et elendigt konverteringsarbejde. Jeg troede alligevel ikke at folk der lavede spil med pixelgrafik kunne begå så elementær en fejl.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-12 12:32, rettet 26/07-12 12:34 
Det er vist nemmere med et visuelt eksempel:

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej
Sådan skal det se ud.

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej
Sådan ser det ud.

Som sagt sker det ikke i "Where Is My Heart", som ellers har en lignende pixelgrafik.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-12 20:03 
Den flinke Jonathan Lavigne fra Tribute Games, der står bag Wizorb, har som et svar på ovenstående problematik foræret mig en digital kopi af spillet på Steam, fortalt at de ikke er tilfredse med konverteringen og at det er en anden udvikler der har stået for processen. Umiddelbart lød det dog ikke som om at lige netop forvræningen kunne løses, men at der var andre bugs de var igang med at se på.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 01/08-12 12:33, rettet 01/08-12 12:55 
jaes>
(...) jeg har en lurende fornemmelse at vampyrer bliver de næste zombier :/

Tror desværre min profeti går i opfyldelse. Men action-RPG'et Blood Knights ser nu fint nok ud gameplay-mæssigt (men også lidt B-agtigt). Udkommer til PSN, XBLA og pc her om meget snart (sommer).

Digtube:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BINTVBl2wbI
jaesjaesSkrevet 10/08-12 10:55 
25/9 udkommer Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit på PSN og dagen efter på XBLA - det er et nyt run and gun udviklet af Arkedo og udgivet af Sega.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=nQit577hit4&feature=plcp

Site:
http://www.sega.com/hellyeah/?t=EnglishUSA
SumezSumezSkrevet 10/08-12 11:50 
Crazy at Arkedo har fået Sega som udgivere, det må da betegnes som en succeshistorie.

Spillet ved jeg ikke hvad jeg skal synes om :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 13/08-12 07:57, rettet 13/08-12 08:18 
Ser ud til at Jet Set Radio endeligt har fået en release date.
PS+ 11. september
PSN 18. september
360 19. september
Vita who cares

$9.99 eller 800ms pts.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 13/08-12 08:53 
Vita udgave d. 19 oktober.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/10-12 17:49 
Echelon VI>
Jeg glæder mig godt nok også til Retro City Rampage. Det har godt nok også været færdigt lige om snart, ret længe.

Læste lige det her, det viste jeg ikke at det var Grand Theftendo det startede med. Jeg kan huske jeg var oppe at køre over at det ville komme et GTA til NES, men det kom aldrig og det er så...

...derfor
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-12 10:14 
Fighting Vipers, Sonic the Fighters og Virtua Fighter 2 på PSN Store og XBLM snart...

'90s fighting games Fighting Vipers, Sonic the Fighters and Virtua Fighter 2 will release on PlayStation Network and Xbox Live Arcade, SEGA has announced.

Each release includes online multiplayer, and achievements and trophies. They are complete versions of the arcade originals, Sega said.

There's a somewhat convoluted release schedule for the games. On PlayStation Network they release on 5th December in Europe for £3.69 / €4.49 each, and in the US on 27th November for $4.99 each.

On Xbox Live they release everywhere on 28th November for 400 Microsoft Points each. There's no word on PC, unfortunately.

Sonic the Fighters launched in Japanese arcades in May 1996 using mechanics based on the Virtua Fighting series. It was later released on GameCube and PlayStation 2 as part of the Sonic Gems Collection. Fighting Vipers launched in Japanese arcades a year earlier, in 1995, and was later released on the Sega Saturn, also using mechanics taken from the Virtua Fighting series. And, topping the trio off, Virtua Fighter 2, which launched in Japanese arcades in 1994 and a year later on the Sega Saturn.


Kilde
BeanoBeanoSkrevet 21/11-12 12:38, rettet 21/11-12 12:38 
Og 3D Space Harrier til 3DS eShop :)

Space Harrier, one of Sega's '80s arcade greats, is hitting the 3DS's eShop according to recent reports - and it could be heading up a series of Sega 3D Classics plucked from the company's rich history.

An article popped up on Japanese site Gamer overnight, and was translated over at NeoGAF. There's no words on timings, or on a EU release - we've checked in with Sega for confirmation of its existence as well as any further details, and are waiting to hear back.

Space Harrier's got the 3D treatment before on the Master System in 1988, though this looks like a spruced up version of the arcade original.

Originally released in 1985, Space Harrier pioneered the 'Super Scaler' effect that defined much of Sega's '80s arcade output. The same hardware was used for the Super Hang On games, while a refined version powered the original OutRun, so there's a decent chance that both those games will get the 3D Classics treatment too.

In more distressing and related news, EG's Tom P and Wes didn't know what Space Harrier was, and thought Fantasy Zone was the name of one of those Soho shops that smells heavily of chlorine.


Kilde
BeanoBeanoSkrevet 09/01-13 12:52 
Retro City Rampage kommer endeligt til PS3 og Vita i Europa på onsdag d. 6. januar.

Det er en cross-buy titel så man får det til PS3 og Vita for samme pris.

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 21:46 
Capcom Arcade Cabinet er på PSN og XBL nu.

Startpakken, som inkluderer Black Tiger, er gratis mens den først pakke (1942 & Avengers) koster kr 40,-. 1942 og Avengers kan spilles som trial.
nerosnerosSkrevet 20/02-13 22:29 
Fedt!!

AvP arcade KOM SÅ..!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 20/02-13 23:13 
Også til PSN? Confirm, please. Jeg troede det var en xbl ting.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 23:19 
Viile jeg skrive det hvis det ikke passede? ;)
spectrespectreSkrevet 21/02-13 07:30 
Var det kun igår det var gratis for jeg kan se at det koster 400ms points?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-13 07:42 
Det kostede det også i går.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 08:34, rettet 21/02-13 08:41 
Nope ikke i går aftes da jeg var derinde. Grundpakken gratis mens DLC pakke med 1942 & Avengers kostede kr 40,-.

Grundpakken indeholder faktisk alle spil da den fylder 1.5 GB og spillene er 100kb unlocks.

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej

Billede tager i dag :)
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-13 09:27 
Weird. Jeg var derinde lidt efter kl.2300 og der kostede pakken 400 M$ dullars.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 09:34, rettet 21/02-13 09:36 
Der er to "pakker" også på XBLM?

EDIT: Måske er spillet bare pakket anderledes på XBLM end PSN... een pakke med 1942+Avengers som har trial mode. Dunno, men du burde kunne spille Black Tiger gratis på XBLM versionen også.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/02-13 16:32 
Der kommer en ny rotation af spil på PS+ den 6 marts deriblandt Dead or Alive 5.

http://www.el33tonline.com/past/2013/2/22/european_ps_plus_members_get_mass/
BeanoBeanoSkrevet 22/02-13 18:10 
Nice, Joe Danger 2 :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/03-13 01:05 
Capcom kommer nu endelig med deres fantastiske Dungeons & Dragons spil til 360 og PS3.

http://www.siliconera.com/2013/03/15/dungeons-dragons-shadow-over-mystara-tower-of-doom-are-coming-to-ps3-and-xbox-360/

Nu mangler vi bare Aliens vs Predator
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/03-13 11:30 
word darkbeat!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 22/03-13 15:03, rettet 22/03-13 15:04 
Der kommer et XBL spring sale der starter d. 26. marts

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/03-13 15:20 
1up>
Der kommer et XBL spring sale der starter d. 26. marts

Godt nok ikke meget der er noget værd IMO :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HølleHølleSkrevet 22/03-13 20:07 
DuckTales remake klar til sommer: http://www.screwattack.com/news/pax-downloadable-ducktales-remake-development-wayforward
Youtube trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Syz0qlsBD5Y&feature=player_embedded
SumezSumezSkrevet 22/03-13 20:16 
Fedt at WayForward har fået licens til det! Fra både Capcom og Disney.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/03-13 20:18 
Det er godt nok længe siden en XBLA/PSN titel har fået mig til at hvine som en lille skolepige, men DuckTales trak den lige i land.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 27/03-13 21:57, rettet 27/03-13 22:18 
Sony Japan Studios annoncerede for nogle måneder siden Rain, der handler om en dreng, der er synlig i regn og usynlig, hver gang man bevæger ham i tørvejr under halvtag og lign. Nu er der kommet en gameplay-trailer. Ser stemningsfuldt ud på den der ICO-agtige måde. Gameplayet lyder til at være en blanding af stealth, "fysik-baserede" puzzles og lidt kravleri, men de har ikke nævnt så mange detaljer, så der kan være andre elementer. Historien er noget med at lede efter en pige, der også er semi-usynlig,

Mere info og trailer:
http://blog.us.playstation.com/2013/03/25/new-gameplay-the-invisible-world-of-rain/

EDIT: Kan være jeg husker forkert mht. at puzzles skulle være fysik-baseret - kan ikke finde noget om det i hvert fald.
SumezSumezSkrevet 28/03-13 10:54 
Det ser ret interessant ud, men fortællerteksten ødelægger godt nok al form for indlevelse. Man kan håbe at det kun var til traileren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/03-13 07:57 
Luftrausers er et indie spil der er på vej til PSN på PS3 og Vita. Det kommer også til PC, Mac og Linux.

Det er sådan set et rimeligt simpelt spil, men det lugter lidt af gammel arcade så jeg får ihvertfald lyst til at prøve det... Musikken er også kickass.

http://youtu.be/X3EENoDfu0g
BeanoBeanoSkrevet 12/04-13 09:27 
Er jeg den eneste herinde som er hoppet på Guacamelee! vognen på PS3/Vita?

Fortræffelig metroidvania platform-brawler med masser af spil-referancer og charme.

Gametrailers anmeldelse:
http://www.gametrailers.com/reviews/0cu1lx/guacamelee-review
slk486slk486Skrevet 12/04-13 09:30, rettet 12/04-13 14:59 
Selvom gameplay ser fortræffeligt ud, er jeg nok bare for træt af den art style til at hoppe med. 10 år med Cartoon Network er nok.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 12/04-13 14:16 
Jeg bliver nødt til at prøve/eje det, men jeg er mere en sucker for pixel art end Cartoon Network.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 12/04-13 14:29 
Bestemt, men pointen er at pixel art'en i spillet desværre er Cartoon Network style.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/04-13 14:54 
Grafikken i Guacamelee har da intet med pixelart at gøre? Det er vector-baseret grafik.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/04-13 14:57 
Er det nogensinde påstået at det havde det? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/04-13 14:59, rettet 12/04-13 15:03 
Tror min post hentyder...

Hvis jeg skriver: Art design i spillet er Cartoon Network style, så arbejder vi os pænt uden om både faktuelle fejl og fluekn*ppere :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/04-13 15:03 
Har Cartoon Network en bestemt stil?

Jeg har aldrig set kanalen, så derfor.
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig