X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 20:33 
Jeg syntes der mangler en "samle-tråd" for download spil der er på vej til de forskellige platforme.

Starter med rygter om en Turtles In Time remake som er på vej til XBLA og måske PSN og Wiiware.

"Turtles in Time remake in development for XBLA, possibly PSN and WiiWare"
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-11 20:28, rettet 20/07-11 20:33 
Sumez>
Det er Summer of Arcade-titler, men jeg har slet ikke hørt om nogen af dem, er der nogen der ser særligt interessante ud?

Bastion virker interessant og grafikken alene burde være nok til at sælge det til de fleste herinde:

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej

PSN/XBLA/Wiiware spil på vej

Lidt for tidligt at komme med en vurdering endnu, da jeg ikke er så langt, men det virker som en blanding mellem Torchlight og Island of Wakfu med en fortæller der kommenterer alle ens handlinger mens man spiller. Indtil videre er jeg positiv stemt.

Edge er til gengæld helt vilde med det:

9/10
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 20/07-11 21:07 
Medmindre demoen forbløffer mig helt vildt, venter jeg til det kommer på tilbud. :)
Grafikken er bestemt tiltalende, men traileren som jeg så forleden dag gjorde ikke lige noget for mig. Har ellers fået fornyet interesse for isometriske action/udforskningsspil på det seneste (a la solstice og equinox), men som du selv siger lugter det her mere af Torchlight. Det er selvfølgelig ikke nødvendigvis en skidt ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-11 21:15 
Sumez>
men som du selv siger lugter det her mere af Torchlight.

Det er det også og bedømt umiddelbart er Edges karakter for høj, men det er alligevel mere interessant end det meste andet, der udkommer på HD maskinerne for tiden. Måske med undtalelse af Blocks that Matter, men det er jo så også decideret fremragende :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 20/07-11 21:22 
Dunno, jeg har temmelig travlt med ret mange XBLA-titler for tiden :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-11 21:31, rettet 20/07-11 21:34 
Samme her :)

Men skulle man give Bastion en chance af andre grunde end den flotte grafik, skulle det være ud fra forhåbningen om, at det vil mere fortællermæssigt, i modsætning til Torchlight som bare vil grinde. Om en sådan forhåbning reelt bliver indfriet til sidst, er så en anden sag og jeg har da mine tvivl, men starten af spillet gav mig mod på at gå videre, i modsætning til Torchlight som hurtigt blev stillet på "hylden".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 20/07-11 21:45 
Det der primært gør mig mere interesseret i Bastion end i spil som Torchlight er aktiv brug af forsvars-tenikker som 'block' og 'roll'. Det synes jeg er meget vigtigt for oplevelsen (kun én af dem kan lige gå). Det med bare at rende rundt som en stiv høne, har aldrig sagt mig det store ;)
KamekKamekSkrevet 20/07-11 23:23 
SFIII kommer 23/8 på PSN og 24/8 på XBLA.

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/07-11 10:33 
Nice!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-11 14:34 
Skal du så ha' en PS3 Kroe, så du kan få det en dag før XBL udgaven? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/07-11 14:36 
Ja det burde jeg :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 21/07-11 15:06 
Apropos hack 'n slash/action-RPG, så synes jeg Crimson Alliance virker ret lovende og poleret. Ligner naturligvis lidt en del andre spil i genren, men der er trods alt både dungeons og andre typer områder i spillet. Det skulle udkomme 7/9.

Gameplay-film:
http://www.gametrailers.com/video/sdcc-11-crimson-alliance/717681
Bede-xBede-xSkrevet 21/07-11 15:16, rettet 21/07-11 15:16 
Man får det i øvrigt "gratis", hvis man køber alle fem summer of arcade titler:

http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-27-xbl-summer-of-arcade-release-schedule
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 22/07-11 10:49 
Jeg synes virkelig ham fortælleren i Bastion er umådeligt irriterende at høre på - følger han en gennem hele spillet?

Umiddelbart er der ikke rigtig noget der tiltaler mig ved det, tror jeg springer over indtil videre...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 22/07-11 13:58 
Han ER historien, så ja. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 27/07-11 16:35, rettet 27/07-11 16:37 
Renegade Ops gør mig glad... Det er top-down-action med fartøjer (jeeps, helikopter m.m.). Useriøst på den gode måde, og med Bay-filter på toppen (fint i denne sammenhæng ;) ). Virker lidt Jackal-agtigt, men har ikke prøvet dette spil. Det ser ud til, man kan have en del sjov to på samme team, jagtende en fjende.

Der er single-player, co-op for to personer i split-screen og co-op op til fire online. Det udvikles af Avalanche Studios og udgives af Sega. Er sat til at udkomme i september til XBLA, PSN og pc.

Gameplay:
http://gamersyde.com/stream_renegade_ops_game_modes-22418_en.html

EDIT: 'Ok' skulle have været 'fint'. Og det er det så nu.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/07-11 20:31 
Glæder mig også rigtig meget til det :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 03/08-11 15:13 
Insanely Twisted Shadow Planet virker pisse fedt i demoen. Metroidvania med afsindig flot grafik og simple puzzles til at skabe lidt afveksling. Det skulle kun være fem-seks timer langt, men det er der selvfølgelig også en del håndholdte spil i genren der er.

Nogen der har spillet From Dust og ved om det er de 9/10 værd Edge gav det?

http://www.next-gen.biz/reviews/dust-review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 03/08-11 15:21, rettet 03/08-11 15:25 
Bede-x>
Det skulle kun være fem-seks timer langt, men det er der selvfølgelig også en del håndholdte spil i genren der er.

Og fuldpris retail udgivelser :P
BeanoBeanoSkrevet 10/08-11 10:01, rettet 10/08-11 10:02 
Splinter Cell HD Trilogy på PSN Store i dag med 1080p grafik og 3D understøttelse.

Koster €9,99 stykket eller man kan købe alle tre samlet og spare hele minus 2 EURO cent... wuuhoo!

Sphincter Smell
BeanoBeanoSkrevet 25/08-11 08:47 
Video af det nye Joe Danger spil som er på vej til PSN og XBLA.

Forhåbentligt er musikken i videon ikke fra spillet :O

Klikkelikke
spectrespectreSkrevet 26/08-11 08:19 
Fandt en liste over kommende releases på XBLA:

August 31
Mortal Kombat Arcade Kollection (800msp)
Pinball FX 2: Ms. Splosion Man (240msp)
Rock of Ages (800msp)
The Baconing (1200msp)
Ugly Americans: Apocalypsegeddon (800msp)

September 7
Bloodrayne Betrayl (1200msp)
Crimson Alliance (1200msp)
Leedmees (800msp)
SkyDrift (1200msp)

September
Double Dragon II: Wander of the Dragons (1200msp)
mercury Hg (400msp)
Renegade Ops (1200msp)
Rotastic

October 19
Dungeon Defenders

October
NBA Jam: On Fire Edition
Orcs Must Die!

November
Puddle

"Summer"
Burnout Crash!
BurgerTime World Tour
Retro City Rampage
Sega Bass Fishing
Skullgirls
Space Channel 5 Part 2
Storm (800msp)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 26/08-11 08:50 
Stadig ingen Radiant Silvergun!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/08-11 14:15 
Til os uden NEO GEO er der to nye spil på vej på PSN nemlig World Heroes og Shock Troopers.
Håber på at Shock Troopers er emuleret ordentligt for det er et virkeligt fedt spil.
jaesjaesSkrevet 30/08-11 22:50 
Der kommer et spin-off af Worms-serien til PSN, Worms: Crazy Golf.

Side-scroller-golf.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/08-11 00:46 
Darkbeat>
Shock Troopers.

Det skal jeg bare have, noget om hvornår det kommer? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 31/08-11 08:32 
Den kom i går på US Store, så mon ikke den kommer i dag i Europa?
BeanoBeanoSkrevet 31/08-11 14:56 
Næh... åbenbart ikke.

Kilde
jaesjaesSkrevet 05/10-11 14:29, rettet 05/10-11 14:34 
Her i oktober skulle der komme et 2D-action-adventure på PSN og XBLA baseret på The War of the Worlds. Ser ret lovende ud IMO.

"With gameplay paying homage to classic cinematic platformers such as Flashback, Out of This World and Prince of Persia, the game follows the exploits of an unknown everyman struggling to escape the Martian invasion of London and rescue his family. Forced to think through insurmountable odds, players will outsmart an army of alien tripods, spiders and drones as they make their way through a landscape of total devastation."
http://www.waroftheworldsgame.com/index.html

Film med lidt gameplay:
http://www.gametrailers.com/video/arthurs-diary-the-war-of/721747?

Mere gameplay (off-screen):
http://kotaku.com/5835626/the-war-of-the-worlds-video-game-resembles-the-classic-out-of-this-world
BeanoBeanoSkrevet 12/10-11 17:28, rettet 12/10-11 17:29 
Så blev Daytona USA til PSN/XBLA officielt annonceret :)

Daytona USA launches this month on Xbox Live Arcade and next month on PlayStation Network - in Europe.

It launches on 26th October on Xbox 360 for 800 Microsoft Points, and on 25th October on PS3 (in the US) for $9.99.

Daytona will release on PSN late November in Europe, Sega said. European PSN pricing is yet to be confirmed.

Sega said the 1993 arcade racer been "tuned up and overhauled" with enhanced graphics, steering wheel support and online multiplayer.

The list of features in full:

- Fresh Oil and a New Coat of Paint: Experience the classic retro graphics of the original arcade hit in an enhanced,16:9 widescreen format.
- Let's Go Away: Relive your glory days of racing to the sounds of the original Daytona USA soundtrack, also available in Karaoke Mode (admit it, you know you've been singing along anyway).
- Pedal to the Metal: Drive like a pro with included support for the Logitech GT Driving Force steering wheel controller on PS3, and all Xbox 360-supported steering wheel controllers.
- Reach the Winner's Circle: Challenge AI opponents in Arcade Mode, race the clock in Survival and Time Trial Modes, and trade paint with up to eight players in online multiplayer to place on the worldwide leaderboard.


Kilde med trailer
KamekKamekSkrevet 12/10-11 17:40 
Nice! :D
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-11 19:01 
Det ser godt ud. Rart at det ikke er Dreamcast udgaven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 12/10-11 21:59 
Synes det ser lidt meh ud. Ville godt have haft boosted grafikken, med mulighed for at skifte frem og tilbage til den originale. Demoen skal da prøves, men Daytona har aldrig rigtig gjort det for mig (arcade eller dreamcast) Virtua Racer derimod har jeg et super-svagt punkt for.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/10-11 15:26 
Nogen der har info om hvornår der vil komme nye spil, og hvilke, til Virtuaconsole eller Wiiware?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 24/10-11 14:17 
PixelJunk Sidescroller udkommer på onsdag.

Men ER det en sidescroller?

Info og video
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-11 14:22 
Det er svært at se forskel synes jeg. Det ligner en helt alm. scroller ligsom ALLE andre spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-11 14:34 
Ja du har ret - jeg troede først det bare var en video til Uncharted 3.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-11 14:43 
Shit Beano, jeg ville da tro at du kunne forstå joken bag :)

Hej Charter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-11 14:52 
Jeg forstår ikke ironi!
BeanoBeanoSkrevet 26/10-11 11:25, rettet 26/10-11 11:25 
Daytona USA skulle være at finde på XBLM og US PSN Store i dag. Kommer først om en måned på EU PSN Store.

€-gamer anmeldelse
jaesjaesSkrevet 26/10-11 21:30 
Faldt lige over Warp, som mange journalister tilsyneladende var vilde med på PAX-messen i sommer. Det er en 'isometrisk' puzzle/action/stealth-ting. Udkommer til PSN og XBLA (og pc) inden udgangen af året.

Site med film m.m.:
http://trapdoorinc.com/playwarp
SumezSumezSkrevet 26/10-11 21:49 
Det er vist ikke nok med gåseøjne rundt om "isometrisk", tror du skal bruge overstregningstuschen i stedet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 26/10-11 22:19 
Hehe, utroligt som du næsten altid kommenterer, når folk kalder et spil isometrisk, hvis det ikke er det i matematisk forstand - selv nu hvor jeg satte anførselstegn rundt om. Det må virkelig være en stor kæphest for dig :P

Isometrisk i spilsammenhæng refererer jo oftest blot til en type af spil, som man ser "skråt fra oven" - ud fra min erfaring er det i hvert fald en helt normal praksis at bruge isometrisk som fællesbetegnelse for den type spil :)
SumezSumezSkrevet 26/10-11 22:46 
Jamen undskyld, det var nu heller ikke meningen at fjerne fokus fra spillet. Men det er da klart at jeg kommenterer når du smider sådan rundt med et ord, der ikke kunne være mere malplaceret i denne sammenhæng. :P
Det hænger nok også sammen med at du rammer en eller anden godt gemt retro-nerve et sted i mig, når du siger isometrisk, og jeg så håber på at spillet faktisk er det.

Lige netop det her spil er billedvinklen endda så bred at næsten alle andre 3D-spil jeg kan tænke på, er mere isometriske at se på :)
Der er dog en sandhed gemt i det, i og med at de spil der ofte omtales som isometriske faktisk er -ortografiske-.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 26/10-11 23:46 
Sumez>
Men det er da klart at jeg kommenterer når du smider sådan rundt med et ord, der ikke kunne være mere malplaceret i denne sammenhæng. :P

Jvf. min forklaring synes jeg absolut ikke det er malplaceret. Det er jo som nævnt et samlebegreb. Naturligvis med forbehold for at du ikke selv tit støder på ordet i bred betydning.

Det hænger nok også sammen med at du rammer en eller anden godt gemt retro-nerve et sted i mig, når du siger isometrisk, og jeg så håber på at spillet faktisk er det.

Du bemærkede selv anførselstegnene, så det kan da ikke være den store overraskelse, at spillet ikke er ægte isometrisk :)

Lige netop det her spil er billedvinklen endda så bred at næsten alle andre 3D-spil jeg kan tænke på, er mere isometriske at se på :)

Prøv at overdrive lidt mere ;D
SumezSumezSkrevet 27/10-11 09:58 
jaes>
Du bemærkede selv anførselstegnene, så det kan da ikke være den store overraskelse, at spillet ikke er ægte isometrisk :)

Jaeh, men det er jo ikke engang normal perspektiv-projektion set fra en "isometrisk vinkel" (som i Lara Croft and the Guardian of Light), det er bare et 3D-spil set ovenfra? :)

Prøv at overdrive lidt mere ;D

Det er faktisk ikke overdrevet. Det svarer til en ekstrem zoomlinse på et kamera, altså tænk modsat fisheye ("pincushion"). Jeg går ud fra at de har lavet viewmatricen sådan for at undgå at den nederste væg ikke dækker over alt for meget på banen. Ganske smart, egentlig, men stadig stik modsat isometrisk :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 27/10-11 17:53 
Synes du har en lidt for teknisk og bogstavelig tilgang til det. Jeg vil igen henvise til min oprindelige pointe :)
SumezSumezSkrevet 27/10-11 18:01, rettet 27/10-11 18:01 
Jeg tror stadig du er den eneste der hentyder til alle spil der er set ovenfra som "isometriske" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 27/10-11 23:00 
På engelsksprogede spilsites er det efter min erfaring nærmere reglen end undtagelsen. For bare at nævne ét eksempel. Men ser du tingene anderledes/har anden erfaring, har jeg det selvfølgelig fint med det.
SumezSumezSkrevet 07/11-11 09:57 
Chrono Cross kommer til PSN sammen med Final Fantasy 5 og 6:
http://www.1up.com/news/winter-of-rpgs-chrono-cross-final-fantasy-v-vi-psn

Hvis man aldrig har spillet Chrono Cross før, så er det her muligheden for endelig at få fingeren ud! Det er et fantastisk spil, og da jeg genspillede det for nogle månedet tilbage var det som at blive fløjet direkte tilbage til slutningen af det forrige århundrede, da japanerne stadig kunne lave spændende RPG'er :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/11-11 23:26 
Vanguard Bandits kommer også snart til PSN:

http://www.1up.com/news/vanguard-bandits-working-designs-game-psn
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
490 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig