X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Armored Core: For Answer


Svar
nerosnerosSkrevet 30/04-09 10:19, rettet 30/04-09 10:19 
Nogen der har spillet det her? Synes den trailer ser meget flot ud, men har læst lidt på nettet hvad folk synes om det. En del mener sådan her: "awesome trailer, but bad game!" Det er jo ikke fordi det får så dårlige reviews og jeg er nu blevet ret hooked da jeg læste alt det med limitless customization options ;D Jeg kender ikke ret meget til Armored Core serien, men har nu altid holdt meget af det mech halløj.

Hvad siger i andre?

Flot Trailer.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-09 11:10, rettet 30/04-09 11:11 
Jeg holder som du også utroligt meget af noget der bare lugter af Mech - har spillet Mech Warrior III til uigenkendelighed.

Jeg har ikke selv prøvet Armored Core: For Answer, men lugter det bare en lille smule ligesom Armored Core 4, er der efter min mening ikke meget at komme efter. Mulighederne er rigtigt mange i sidstnævnte, og det er sådan set spillets største problem. Du bliver kastet direkte ud i herlighederne uden nogen former for hjælp, med alt tilgængeligt fra starten, hvilket gør det stort set umuligt at vide hvor man skal starte, og hvilken robot, med hvilket udstyr man skal vælge til en given mission. Det hjælper lidt jo mere erfaring du får, men det er svært at gætte sig til hvad der egner sig bedst til den bestemte mission, uden at have været den igennem nogle gange (hvilket man selvfølgelig ikke kan, uden den rigtige konfiguration). Der er med andre ord tale om et spil der er meget svært tilgængeligt.

Jeg ved ikke om det er lige så slemt med Armored Core For Answer, men efter hvad jeg har læst mig til, ser det ud til at det er nogenlunde det samme. Nu er du i hvertfald advaret :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 30/04-09 15:46, rettet 30/04-09 16:24 
Ok tak :-) Jeg har synes at have læst, at der skulle være ting man kan unlocke undervejs i spillets kampagne. Jeg har det med faktisk, at kunne lide den slags spil som er lidt svært tilgængeligt, men det afskrækker mig en smule, at man sådan selv skal finde ud af hvilken mech der skal bruges til hvilken mission, da der nu skulle være så meget at vælge imellem, men faktisk ser jeg det også lidt som et plus.

Jeg har faktisk været lidt ude og kikke efter det idag. men synes de steder de har det ligger prisen alt for højt. Vi snakker om 545kr i Gamestop og Game. Det tør jeg ihvertfald ikke give for det. Så jeg må vente til jeg finder det mere billigt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/04-09 16:02 
Hmm, nogen der ved hvad der er for noget musik der spiller i traileren? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 11/05-09 06:41 
Her kan det købes for 86 kr. og det er med fragt + ingen frygt for told ;)

Link...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/05-09 08:07 
OBS: Det glimrende tilbud herover, gælder kun mandag d. 11/5 2009!..
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 11/05-09 09:26, rettet 11/05-09 09:35 
Done :-) Det var da en dejlig morgen nyhed!
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 11/05-09 09:42 
Men er det blevet anmeldt endnu?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/05-09 09:46 
Jups

65.74 %
nerosnerosSkrevet 11/05-09 17:10 
Det er da ikke så ringe, men tror det er mere et spil for fans af genren, derfor er det også gået forbi min radar. Men i øjeblikket er jeg ret hooked på den slags :-)
Bashful Neophyte
BazeBazeSkrevet 16/05-09 13:44 
Læste lige i et forum, hvor en spurgte om hvordan spillet var i forhold til AC4.

I have played all of the original Armored Core games, which were very entertaining. Sadly playing AC4 on 360 was a major letdown. What I'm wanting to know is how does this compare to AC4? Better, worse, or just the same thing with new parts. Any input would be greatly appreciated.

Svar dertil:

it is far far better than AC4. It is a sequel to AC4 storywise, however. There are alot more parts, the graphics look amazing as well. Def. worth it, I've played all the other AC's as well and I love it.. of course i liked AC4 too though.

og

well... AC: For answer has a new control scheme you can use if you like and it also has the control schemes from AC4... they take some getting used to but once you have the hang of them it works great.

Everything about the For answer is much cleaner and better than in AC4, easier to understand story, better graphics, more parts, etc.
nerosnerosSkrevet 16/05-09 15:46 
Aha tak for info det lover jo godt så. Spillet skulle være på vej hjem i min stue :-)
Bashful Neophyte
BazeBazeSkrevet 16/05-09 16:00 
Du må lige skrive kort om hvad du synes om spillet.
nerosnerosSkrevet 16/05-09 18:18 
Will do :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 24/05-09 13:20, rettet 24/05-09 13:27 
Nu er spillet så kommet hjem.

Mit første indtryk efter ca. 2 timers spilletid må være følgende:

Hvis du går efter flotte scenerier og grafiske detaljer i baggrunde og atmosfærer så hold dig væk fordi du ville blive skuffet. Det er ikke her Armored Core: For Answer holder, men selve gameplayet er ret fantastisk. Jeg er så en af dem som ikke har spillet noget fra den serie før, men jeg er meget glad for, at jeg fandt det her. Det kræver at man sætter sig ind i kontrollen og den kan foresten også twikes til det som passer en bedst. Det føles helt vildt fedt at flyve rundt i sin super mech-tank :-) Hvad der er af design muligheder for at bygge sin egen mech er helt overdrevet vildt. Hvis du f.eks er Gundam fan og vil bygge sådan en kan du præcist det :-) Der er flere missioner at vælge imellem i hvert kapitel, og det virker ret varieret indtil nu ihvertfald. Man tjener penge efter hver mission man har klaret og kan derefter så købe nyt udstyr som f.eks ja "you name it". Der er simpelthen et overflødighedshorn af ting man kan udstyrer sig med. Super fedt!

Det eneste jeg gruer lidt over er at det til at starte med føles ret nemt, men men jeg har læst mig frem til på diverse forums, at spillet bliver meget svært, og det virkelig kræver at man sætter sig grundigt ind i hvad man skal udstyrer sin flotte mech med for at klare de kommende missioner. Indtil nu er jeg rigtig glad for mit køb og spillet føles helt som jeg håbede.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 26/05-09 21:14, rettet 27/05-09 00:36 
Ok nu har jeg så fået ret voldsomme problemer med "White Glint Mech'en". En slags boss man skal kæmpe imod et stykke inde i spillet. Jeg kan simplethen ikke finde ud af hvordan man skal få ham ned! Han er sindsygt hurtig og jeg kan ikke finde ud af hvilke våben som er bedst? Jeg føler mig som en langsom snegl i forhold til ham... Damn!

Er der virkelig ingen andre som har spillet det her og måske kan hjælpe?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/05-09 23:02 
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/944262/55588
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 27/05-09 00:43, rettet 27/05-09 00:45 
Ja :-) Jeg har været derinde, men det er ikke så lige til. Der står faktisk bare man skal give ham tæv...?!

Men jeg fandt dog det her og det er faktisk meget vigtigt:

Once you start new game, you will notice an awfull truth: you can only
import designs from Armored Core 4, not the FRS memory, AC parts, or
the money… So, you are really poor, your initial AC isn’t so good, shop
has little parts at the beginning, and you have not the money to buy
even one of them.

So, what do we do? My suggestion is to play the first mission to get
some money, buy a weapon capable of something more than scratching
the PA of a NEXT, and then go arena until you get bored or stuck. Why?
In mission mode you pay for the ammo and the repairs, in arena mode
Kalad (or Orca) will pay it, meaning that on an arena combat, you have
absolutely nothing to lose, except the patience, but a lot to win. Beating
arena rankers will result always in having some money, their emblem
and AC design, and sometimes in obtaining FRS memory or new AC
parts.

Det er en langsommelig proces, men så får jeg også råd til det dyre hardware i sidste ende og jeg kan opgradere/tune min mech :D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig