X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EyeToy


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/07-03 17:48 
Sad lige og læste lidt om den tingest, og det lyder jo rigtig skægt. Nogle der ved, hvilken dato den kommer, samt om man skal købe spillet og kameraet hver for sig eller samlet?
Zzap!Zzap!Skrevet 01/07-03 18:49 
Er det ikke udkommet? Jeg har prøvet det, og det er da meget sjovt, men helt klart et noget man skal gøre sammen med andre, alene bliver det virkelig hurtigt kedeligt.
Og ja, der følger en samling af småspil med, spørgmålet er så bare om der kommer flere senere?
"Synssansen" sluger en pæn del af computerkraften så der er ikke overskud til at kaste den flotteste 3D grafik rundt, så vi skal nok ikke forvendte at se meget mere en 3D-puzzle spil og lign.
Born to kill space
Per SPer SSkrevet 01/07-03 20:39 
Der er en presse event på dingenoten i Tivoli onsdag d. 3-7. fra kl. 12.00 til 14.00. Jeg kigger ihvertfald selv forbi. Andre?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/07-03 21:18 
Desværre ikke mig, denne gang, Per ;)

Udgivelsen er sat til 4/7. Jeg har endnu ikke prøvet dyret, men det kommer. Min kolleger var meget begejstrede efter at have prøvet det på E3
jaesjaesSkrevet 01/07-03 21:29 
Zzap! >
spørgmålet er så bare om der kommer flere senere?

Jeg mener udviklerne af Eye Toy, har udtalt at de vil lave flere spil, jeg ved ikke med andre firmaer...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/07-03 22:00 
Der var/er en stor og ret interessant artikel om eye toy i EDGEs "EQUIP PlayStation 2" special mag. Jeg skal ihvertfald have eye toy pakken så snart den kommer på gaden (den er rimelig brutalt-lavt prissat i england, btw).

Nu mangler vi bare, at der bliver lavet en ny og ordentlig version af Polce 24/7, der udnytter eye toy kameraet. Go on, make my day Konami.

eye toy = £29.95 = Dkr. 319,75 ...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 01/07-03 22:04 
jeg prøvet det på roskilde festival, og det var rigtig sjovt, og det virket bedre end jeg hvade trodet. der stod at prisen ville være 500kr og så var der 12 spil med...
så det er jo ikke så dyrt, og det spil skal nok give rigtig rigtig mange sjovt timer..
these go to eleven....
jaesjaesSkrevet 01/07-03 22:08, rettet 02/07-03 00:30 
Jeg er også en sikker køber. Det (de) må næsten blive det ultimative partyspil :)

EDIT: To Eye Toys, med tilhørende PS2´er og fjernsyn, er selvfølgelig endnu bedre ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/07-03 22:28 
Hvis det max. kommer til at koste 500,-, er jeg også en sikker køber. Det kan da kun være sjovt med nogle folk ved siden af!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/07-03 22:49 
Coolshop.dk har dem nu! Overvejer seriøst lige at bestille det pokkers kamera! :)

Deu Link
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/07-03 23:02 
City Members 439/Basic Members 469

Boomtown Shoppen
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/07-03 23:19 
Så, bestilt. (Coolshop.dk)

Det ser ud til at de allerede har dem på lager, siden der ikke står noget om udgivelses-dato på siden. Måske får jeg det så allerede i overmorgen.
BatemanBatemanSkrevet 02/07-03 14:34 
Jeg tror altså ikke Coolshop har fået det. De annoncerer heller ikke når spillet er i restordre.

Jeg venter til på næste onsdag og køber det i butikkerne :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/07-03 21:45 
omkring de 500kr er da slet ikke så slemt...jeg havde da frygtet en pris på 1k +

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Per SPer SSkrevet 03/07-03 21:54 
I får også en lille P:R ting serveret på Eye Toy fra mig af.

Jeg venter lige med at komme med en endelig vurdering til lørdag. Der skal lige laves lidt sjovt sammen med vennerne først.

En ting kan i være sikker på, der kommer ikke en mavesur udmelding herfra uden at jeg har haft flere foran kameraet. ;o)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JloweJloweSkrevet 03/07-03 22:16 
Hej Per.

Har du fået fingrerne i legetøjet allerede? Passer det at den udkommer d. 4/7, dvs. fredag?? eller er det først onsdag i næste uge? Jeg kan kun se at Boomtown reklamerer med d. 4/7 - kan den fåes andre steder i morgen?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/07-03 22:18, rettet 04/07-03 09:17 
Jeg har set noget om den, i det program der engagn kørte på TV3 med Jason Watt. Det så da mega sjovt ud!

EDIT: Hvad var det nu det program hed?
Sælg mig en Xbox =)
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/07-03 08:15 
Jlowe >
Passer det at den udkommer d. 4/7, dvs. fredag?? eller er det først onsdag i næste uge? Jeg kan kun se at Boomtown reklamerer med d. 4/7 - kan den fåes andre steder i morgen?

Vi har IKKE fået den på lager. Så jeg gætter på at datoen er blevet skubbet. Jeg checker og retter det ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/07-03 08:22 
Uuups...jeg tror det er mig der har set forkert på Egmonts release-liste. Datoen er 9/7. Gigt i øjnene.
T.REXT.REXSkrevet 14/07-03 22:32 
Nu er det udkommet i Danmark, 500 bobs. Jeg skal ned og have fat i sådan en fætter :-P
One PS2 to rule them all
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig