X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet 2


Svar
nerosnerosSkrevet 28/04-09 21:02, rettet 28/04-09 22:49 
Ja før eller siden vil vi jo nok begynde at snakke lidt om det her, så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne oprette en tråd om det. ;D

Jeg synes det ser rigtig godt ud grafikmæssigt, men synes stadig det ser lidt ud som om man stadig har det lidt kluntede gameplay med.

4 film er oppe.
Bashful Neophyte
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 28/04-09 21:02, rettet 28/04-09 22:49 
Ja før eller siden vil vi jo nok begynde at snakke lidt om det her, så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne oprette en tråd om det. ;D

Jeg synes det ser rigtig godt ud grafikmæssigt, men synes stadig det ser lidt ud som om man stadig har det lidt kluntede gameplay med.

4 film er oppe.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 28/04-09 21:11 
Hvad er det, du syntes, der gør gameplayet "kluntet"?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 28/04-09 22:21 
Hmm synes bare hele spillet virker lidt langsomt på den måde man bevæger sig på. Det skyldes måske kamera vinklen, men jeg kan faktisk ikke lige sætte en finger på det? På den anden side løber man jo rundt i en halv meter sne :-) Men to'eren ser jo ud til at foregå i junglen, men her ser det stadigvæk lidt ud som om man løber rundt i en halv meter sne!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-09 22:37 
Var det ikke netop det lidt "kluntede"/træge der gjorde det første spil til en anderledes oplevelse? Det var hvertfald en af de kvaliteter, hvis man kan kalde det dét, jeg faldt for :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/04-09 22:43 
Jojo det kan vel have sin charme, meeeeeen jeg så godt at gameplayet blev lidt speeded op.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 28/04-09 22:46 
Jeg ville heller ikke savne det kluntede, hvis det blev fjernet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 29/04-09 00:29 
Jeg husker ikke selv at være generet af "kluntethed", men jeg ville også bare sikre mig at Neros (og andre) ikke havde taget sig til takke med det kiksede default-sigte, og samtidig var irriteret over det, for så ville jeg da pege på "settings" ;)

Jeg var vild med det første Lost Planet, og glæder mig meget til en 2'er, hvori co-op for mig er det største ønske.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 29/04-09 02:01, rettet 29/04-09 14:42 
allerede gået i gang med at få min gaming venner til at forudbestille det, så der kan spilles co-op day 1! :p

Dejlig se de har givet græs også videre liv, så det bevæger sig(Især ses når monsteret gå rundt). Ting som det giver bare spillet en føles af det er i live istedet for det bare er pynt.

MT Framework er nice, capcom har overgået Epic også videre på konsol vis dette kører i ok opløsning og med ok FPS.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 29/04-09 09:14 
dpl>
Dejlig se de har givet græs også videre liv, så det bevæger sig(Især ses når monsteret gå rundt). Ting som det giver bare spillet en føles af det i live istedet for par pynt.

Ja det lagde jeg nemlig også mærke til og var ret imponeret. Så er der kælet for detaljen ;-)

Co-op bliver super fedt. Er det egentlig ikke 8 players co-op der er tale om?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 29/04-09 22:32, rettet 29/04-09 22:34 
Så er der lidt nyt igen, og jeg må sige det lyder til at blive et super spil. 4 player co-op it is. Det bliver sjovt.

Taget fra IGN:

Lost Planet 2's campaign is designed as a multiplayer game at its core, which means no player takes the lead. Instead you'll travel in small groups with up to four of the squad members controlled by humans. If you have fewer friends available online -- or the squad is a bit bigger in size -- some of the others will be controlled by AI. These groups are small bunches of snow pirates, fighting to seize control of a planet that was once frozen and is now covered in lush jungles and harsh deserts.

The campaign follows various groups of these snow pirates across six episodes. The story may appear disjointed at first, we're told, but those that make it through to the end will see the threads that tie each episode together. The single player game will even evolve depending upon the player's actions, though exactly how that will work is unclear at this time.

..og noget jeg jo holder meget af :-)

Once the fight was finished, Takeuchi gave us a quick rundown of the player customization options Lost Planet 2 features. The head, body, back and legs can all be individually customized with a huge variety of body types and armor sets. You can play as a woman or man and, as Takeuchi put it, "You can have the slender type or maybe on the rebound from a failed diet." My favorite was the slightly pot-bellied model that jiggled mixed with a skinny frame.

There are plenty more options for customizing -- including gestures, weapon models, and color palettes -- but suffice it to say there are lots of ways to make your character yours alone. To unlock everything, though, you'll have to level up and unlock weapons, abilities and equipment. This leveling system works in both the adversarial and the co-operative game. None of the customizable parts, however, will have any effect on player abilities. That doesn't mean you won't look cooler, though.

Hele pivtøjet her
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-09 22:43 
Det lyder alt sammen godt, og videoerne ser fine ud. 4 player campaign co-op, level-up med unlocks i campaign-delen uden at man er tvunget ud i at få sin r.. ristet online af überseje spillere i adversarial. Joeh, jeg glæder mig skam også nu. :-)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 13:15 
Stuck-in-animation (sorry) 2 bekræftet til PS3.

"E3: Lost Planet 2 confirmed for PS3"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-09 21:24 
Jeg begynder at blive mere og mere lun på Lost Planet 2. Var glad for etteren, men der er sket en del ser det ud til til to'eren... Jeg er klar.

Lost Planet 2 Extendede E3 trailer...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 19/08-09 17:25, rettet 19/08-09 17:25 
Jeg synes co-op demo'en er ret fed og overbevisende. Flot ser det ihvertfald ud, og så elsker jeg gigantiske monstre ;D Jeg syntes bare ikke at de 3 andre jeg var på hold sammen med lavede ret meget?! Jeg blev nu ret overrasket da jeg til sidst røg ind i maven på dyret og skulle kæmpe videre hehe.

Det føles som Lost Planet og jeg glæder mig ret meget til at få det her spil. Lost Planet har en kæmpe online community, som jeg håber vil leve videre i det her.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 19/08-09 17:55 
kommer der intet decideret singleplayer i spillet, hvor man kan rende rundt alene som i etteren?
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 19/08-09 18:03 
Jo der bliver det hele både single, co-op og multiplayer :-)

Wiki
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 19/08-09 18:18 
takker
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 20/08-09 10:02 
Nogen der ved hvor mange man kommer til at spille sammen i co-op? Jeg troede egentlig at det var 8 player co-op, men i demo'en er det kun 4..
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 20/08-09 11:05 
Hvornår lærer de dumme monstre at tygge deres mad ordentlig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 24/08-09 20:36 
Nogen der ved hvornår det her udkommer i DK?

Glæder mig efterhåndet ret meget til det her nu :D
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 24/08-09 20:39 
Der er så vidt jeg ved ikke afsat en dato endnu for udgivelsen :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 24/08-09 21:39 
Hmm ok måske jeg skulle for første gang i mit liv forudbestille det :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 27/09-09 01:11 
Jeg har lige prøvet PS3 demo'en her til aften og jeg er blæst væk...Det spil bliver for vildt :O

Dog køber jeg det til min kære XBOX360. Jeg kan ikke vende mig til at spille det med en PS3 controller :-/
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/09-09 01:45, rettet 27/09-09 01:46 
Jeg synes det spiller meget fint med PS3 controller. Dog bliver al den tearing nok for meget i længden så jeg springer over. Jeg kunne heller ikke specielt godt lide etteren og det her virker som mere af det samme :)

Grafisk er det dog meget nydeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 27/09-09 18:04, rettet 27/09-09 18:05 
Du er også så kræsen Kongen ;-) Haha!

Jeg kommer hele tiden til at trykke på de forkerte knapper på PS3 kontrolleren da jeg på den seneste tid har spillet utrolig meget Lost Planet online på 360'eren. Jeg er vel bare et meget vanedannende menneske :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/09-09 09:17 
Jeg prøvede X360-demoen, ekstremt flot spil, men kedeligt og uoverskueligt. Jeg var dog stadig imponeret, og tror bare ikke jeg forstår det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/01-10 23:48 
Nåh der er ikke sparet på extra ting. Udover Wesker som var annonceret til at optræde i Lost Planet 2 for lang tid siden, er Marcus og Dom fra Gears of War nu også med

http://www.destructoid.com/watch-marcus-and-dom-in-lost-planet-2-161632.phtml
nerosnerosSkrevet 26/01-10 23:54 
What?

Ved faktisk ikke om jeg skal grine eller græde..
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 26/01-10 23:59 
Lol :) Nå men Lost Planet-serien kan vel kun blive bedre af at trække lidt på Epics univers. Jeg synes, de skal være meget stolte af at have fået Marcus og Dom med på holdet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-10 03:08, rettet 27/01-10 03:08 
Jeg synes det virker ret malplaceret at de står blandt de andre soldater i deres GOW rustning.
Jeg er lidt ligeglad om de er med eller ej. Der er ikke rigtig noget univers at ødelægge alligevel og GOW er en ganske sej serie :)

Sjovt at det ikke er 360 eksklusivt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/01-10 04:16, rettet 27/01-10 04:17 
Well måske viser de to sig at være 360 ekslusive... Den slags numre er jo set før, senest i Dynasty Warriors Strikeforce hvor der er figurer fra Ninja Gaiden Z2 på PS3 (Ryu Hayabusa, Ayane og Momiji) og figurer fra Warriors Orochi 2 på 360 (Fu Xi, Nu Wa og Taigong Wang).

Hvem ved... Måske kan de nå at snige Solid Snake ind i spillet inden det udkommer?
nerosnerosSkrevet 27/01-10 08:46, rettet 27/01-10 08:50 
Helt ærligt synes jeg det GOW tiltag her er en meget dårlig ide! :-( Det virker ikke som om den er tænkt igennem. Jeg ser det kun som en klam markedsføring fra begge hold. Hvad fanden sker der egentligt i hovedet på de folk?

Hvis det bare er figurene man kan spille online eller noget, og de ikke spiller en større rolle i universet og historien kan jeg holde det ud, men hvis vi skal til at se Locust rende rundt sammen med Akrids bliver det for meget for mig....

Hvis man holder af det første spil som mig...Ja så bliver man sku ikke alt for glad, og sådan er jeg sikker på rigtig mange hardcore fans af det første spil også har det.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/01-10 09:24 
http://www.youtube.com/watch?v=zdBJ7nggykM
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JohsJohsSkrevet 27/01-10 11:29 
Lost Planet 2: The Search for Maria.

Efter sigende så er Dom og Marcus DLC i Xbox versionen, og vil ikke være tilgængelige i gennem story missionen.

Det ville sgu osse blive for meget, at skulle høre på Dom gå og tude over hende den skanky ho Maria én gang til.
SumezSumezSkrevet 27/01-10 13:16, rettet 27/01-10 13:19 
Wehner>
Lol :) Nå men Lost Planet-serien kan vel kun blive bedre af at trække lidt på Epics univers. Jeg synes, de skal være meget stolte af at have fået Marcus og Dom med på holdet.

....fordi "universet" fra Gears of War er jo genialt, og kaster stjernestøv på alt hvad det rører? :P

GoW er efter min mening et genialt spil, men at følge med i historien er lidt på samme niveau som når man hygger sig med en B-films-aften.



Øh? Er det ikke præcis den samme video?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/01-10 13:39 
Sumez>
...fordi "universet" fra Gears of War er jo genialt, og kaster stjernestøv på alt hvad det rører? :P

GoW er efter min mening et genialt spil, men at følge med i historien er lidt på samme niveau som når man hygger sig med en B-films-aften.

Dels er universet skruet ret godt sammen, men i hvert fald så vil en titel som Gears jo også helt naturligt kaste stjernestøv på et spil, der trods ikke er hverken bedre eller større, end Lost Planet nu engang er.

Og det med b-filmene gælder jo stort set alle spil. Med mindre man naturligvis forveksler "kinøjser" med "dybde", eller hvad det nu er Alf81 har i sin tagline.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 27/01-10 13:45, rettet 27/01-10 13:45 
Ja, men lige netop Gears of War er jo nærmest kendt for at have et utroligt plat og kitchet "univers". Personligt holder jeg kun af det, men kunne aldrig finde på at give spillet credit for noget i den retning. :)

Derudover så har "kinøjserne" nu egentlig bevist at de har en langt højere tendens til at skabe originale, interessante og, ja, dybe spil-universer, lige fra Ico til Final Fantasy-spillene, men det skal da ikke forhindre vestlige genier i også at skabe genistreger som f.eks. Legacy of Kain-serien. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 27/01-10 14:09, rettet 27/01-10 14:10 
Skal vi nu ikke også lige adskille univers og historie (også jvf. Mass Effect-tråden) :)

Universitet i GoW er, efter min overbevisning, bevidst B-agtigt. Der er næppe nogen med respekt for sig selv, der uden et glimt i øjet, designer et univers kun bestående af protein-helte. Det MÅ være en reference til kliche-actionhelte som Diesel og Arnold :) Og derudover er universet jo meget stemningsmættet og veldesignet.

Historien er til gengæld nærmest fyld (i hvert fald i 1'eren), men en spilhistorie trækker jo kun delvis på universet, mest i form af baggrundshistorie.

Det sagt, kan jeg godt lide den slags (næsten) plot-løse historier, som i fx GoW1, ICO og nogle Zelda-spil, da det efterlader mere til fantasien, og da historien kan ses som de events man står overfor, og ikke plot i traditionel forstand.
SumezSumezSkrevet 27/01-10 14:10 
Helt enig med Jaes :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/01-10 14:28 
Det er ikke det, jeg kender Gears of War for, og der er mange, der har givet spilet masser af credit for eksempelvis den visuelle stil, der hænger tæt sammen med universet.

At diskutere historierne i jrpgs modsat vestlige spil gider jeg ikke, men jeg er slet ikke enig i, at de japanske generelt set er bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 27/01-10 14:35 
Hovhov jeg generaliserer ikke, så det behøver du heller ikke. :)
Jeg snakker om Final Fantasy (i særdeleshed 6'eren) vs. Gears of War, jeg snakker ikke om Jrpgs vs. Amerikanske skydespil.

Gears of War er kitchet og kliché, men som Jaes siger, så er det godt selv klar over det. Spillet er lige skridtet før Duke Nukems udpenslede satire (som er noget sværere at slippe helskindet afsted med), og det er i stor grad det tilforladelige ved spillet - man morer sig over spillet, sammen med spillet. Det er meget mere end man kan sige om visse andre spil (inkl. en stor bunke formel-jrpgs)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/01-10 15:55 
Så er det bare lige jeg spørger om der overhovedet er nogen herinde som har dyrket Lost Planet online ligesom mig?

Sci-fi universet i Lost Planet er langt mere genialt og fortryllende end GOW's B-horror univers, og det er sku over hele linjen..
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 27/01-10 19:41 
Jeg har i den grad nydt at spille igennem lost planet 1. Et af mine bedste 360 oplevelser, og et af de spil jeg stadig har stående på min hylde.

Jeg glæder mig rigtigt meget til 2'eren, dog syntes jeg at demo'en stank, med den der store sorte boss ting.

Den nye GOW trailer ting er super fed. 1 klasse animation og kamera føring :)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 27/01-10 20:00, rettet 27/01-10 20:01 
Konsolkongen>
Jeg synes det virker ret malplaceret at de står blandt de andre soldater i deres GOW rustning.
Jeg er lidt ligeglad om de er med eller ej. Der er ikke rigtig noget univers at ødelægge alligevel og GOW er en ganske sej serie :)

Sjovt at det ikke er 360 eksklusivt :)

Så vidt jeg har hørt så kommer de vist kun at optræde på Xbox udgaven. Virker lidt underligt at smække dem i PS3 udgaven når ingen PS3 only spillere har spillet GOW og MS har pumpet en del penge i Gears serien. Så mon ikke PS3 får nogen fra deres egen serie med.
Uncharted eller Killzone f.eks

Heh... har det første LP, godt spil.. men sammenlignet med f.esk Gears så virker det lidt tamt
nerosnerosSkrevet 27/01-10 20:44, rettet 27/01-10 20:44 
Ja og Wii får Mario eller Metroid!!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-10 00:08 
Lost Planet på Wii bør da havde hele SSBB holdet med ;p
Spørgsmålet er ikke om det kan lade sig gøre men mere om det burde.. og lige her og nu fandt jeg ud af at jeg faktisk burder få noget søvn.
nerosnerosSkrevet 28/01-10 00:28 
Det er jo helt godnat ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/01-10 02:01, rettet 28/01-10 02:01 
jaes>
Universitet i GoW er, efter min overbevisning, bevidst B-agtigt. Der er næppe nogen med respekt for sig selv, der uden et glimt i øjet, designer et univers kun bestående af protein-helte. Det MÅ være en reference til kliche-actionhelte som Diesel og Arnold :) Og derudover er universet jo meget stemningsmættet og veldesignet.

Bevidst ja, men ikke den sammenhæng du skriver. Det er jo den slags (bang bang, muskler, monstre) der appellerer til især hjernedøde amerikanske teenagere.

På samme måde som splejsede, langhårede og små-deprimerede hovedpersoner åbenbart appellerer til japanerne.
jaesjaesSkrevet 28/01-10 18:04, rettet 28/01-10 19:17 
Azzkikr>
Bevidst ja, men ikke den sammenhæng du skriver. Det er jo den slags (bang bang, muskler, monstre) der appellerer til især hjernedøde amerikanske teenagere.

Hvad mener du med "sammenhæng"?

Jeg taler om at GoW et langt stykke af vejen, som jeg tolker spillet, skal ses som tongue-in-cheek. Hvem der kan lide en given form for tongue-in-cheek er vel underordnet. Det handler om, at spillets univers ikke skal tages for seriøst.

EDIT: For lige at uddybe ovenstående: Hvis GoW skulle opfattes 100% seriøst, så ville spillet nok mest være for teenagere (og ikke kun "hjernedøde amerikanske teenagere", som du skriver :) ), samt actionfans der kan leve med en ultra klichefyldt actionstil. Men i kraft af spillets selvironiske distance, er målgruppen formentlig væsentlig større.
SumezSumezSkrevet 28/01-10 23:36 
Jeg havde i hvert fald ikke kunne snuppe det, hvis ikke det var så grotesk udpenslet som det er. Især i toeren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig