X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brütal Legend til Xbox 360/PS3 + info


Svar
Per SPer SSkrevet 22/04-09 22:52, rettet 22/04-09 22:54 
Ubeskåret pressemeddelelse fra EA, inklusiv overraskende opfindsom salgsgas:

DOUBLE FINE OG EA SLIPPER Brütal Legend LØS TIL ROCKTOBER

Officiel hjemmeside relanceret med eksklusiv adgang bag kulisserne på Brütal Legend

Redwood City, Californien – den 22. april, 2009 – Electronic Arts Inc. og Double Fine Productions, Inc annoncerede i dag, at Brütal Legend™ ... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
SonicSonicSkrevet 15/10-09 22:59 
Er der nogen der har prøvet spillet på PS3, og oplever, at dialog af og til er ekstremt lave, i forhold til alt andet?

Det er virkeligt underligt, det er som om spillet prøver at sparke lyd ud igennem 7.1 hvor man kun har 5.1?! Eller faktisk, som om spillet ikke udnytter centeren?! Har nogen oplevet dette?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/10-09 23:09 
Kan man ikke indstille det i nogle spil? Sådan at dialog/tale skrues op mens musik skrues ned...
SonicSonicSkrevet 15/10-09 23:36 
Jo. Problemet er bare, at dialog kun af og til lyder som om, at der er skruet meget ned for den. Mærkeligt :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 15/10-09 23:40 
Sonic>
Jeg ved ikke hvor meget af spillet er præget af disse RTS elementer endnu, men indtil videre har jeg da spillet et par "baner", hvor RTS elementet har været brugt.

Det lyder da helt vildt nederen. Nu er jeg næsten pre-skuffet :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/10-09 07:34 
Sonic>
Er der nogen der har prøvet spillet på PS3, og oplever, at dialog af og til er ekstremt lave, i forhold til alt andet?

Det er virkeligt underligt, det er som om spillet prøver at sparke lyd ud igennem 7.1 hvor man kun har 5.1?! Eller faktisk, som om spillet ikke udnytter centeren?! Har nogen oplevet dette?

Prøv at tjekke dine konsolindstillinger. Måske står din PS3 til at outputte i et andet format. Ellers, så sæt den til stereo midlertidigt...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 16/10-09 10:03 
Tjoh, de har vist smidt en patch ud, da mange har brokket sig over lydproblemer, men det ser ikke ud til at være fikset helt endnu imo.

Er jeg den eneste der er lidt træt af, at man i disse internet-tider bare smider halvfærdige produkter ud på markedet, fordi... man kan jo bare patche dem en eller anden gang når nok folk brokker sig?

Til den tid hvor de har fikset lyden helt, har jeg sikkert gennemført spillet :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WikzoWikzoSkrevet 16/10-09 11:29 
Godt nok en kort singelplayer-del (omend rigtig fed). Det er tydeligt, at man blot har tænkt campain som en introduktion til multiplayer.

Har lige nået et par kampe online, men det er ret kaotisk, og det lader til, at den bedste taktik bare er at rushe derud af hen mod modspillerens scene (HQ) og smadre den.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-09 20:27, rettet 18/10-09 20:28 
Jeg er blevet færdig efter ca. 12 timer ig 96% completion, og det har været en fed tur.

Jeg synes RTS-elementerne passer fint ind, da de fra starten er tænkt ind i selve spillet - man kommandere konsekvent med spillets enheder. At det så måske ville have været sjovere hvis spillet udelukkende var en brawler, er en anden sag.

Det eneste jeg umiddelbart savner er flere markeringer på kortet, og evt. et minimap. Spillet er måske også en anelse ubalanceret i sin pacing, de sidste tre, ret store områder, strækker sig over kun to hovedmissioner - man kunne måske godt have udnyttet områderne, og de figurer man møder i dem, bedre. Ellers har jeg ikke noget at indvende, og vil blot anbefale at man stifter bekendtskab med Brütal Legend.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 28/10-09 13:22, rettet 28/10-09 18:24 
SPOILER

Så er Brütal Legend gennemført... men hvad f%#¤# skete der´ ! Pludselig var jeg bare færdig, og historien har en slutning der bare virker som, når mine elever midt i en god stil bare skriver " og så døde han. Slut " Altså virkelig rushed.Et eksempel kunne være da Eddie kørte tilbage til BladeHenge for at hente udstyr. Her så man jo, at denne del af verden var blevet besat af dæmoner, alligevel holder de efterfølgende en "afslutningsfest" i BladeHenge og der er ikke en dæmon i sigte.
Derfor føles den sidste mellemsekvens også, for mig meget malplaceret.

/SPOILER

Jeg sidder tilbage og ønsker at der ville komme en opfølger, der går mere i dybden og udforsker den Metal Verden Dubble-Fine så tydeligt har lagt en masse arbejde i, og som samtidig lækker mere vægt på historien og mytologien, for der er for mig at se mange løse ender.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om spillet. :-/
ElgenElgenSkrevet 28/10-09 13:45 
Øhhh, kunne godt ha' brugt en spoiler-alert omkring ovenstående indlæg; startede på spillet i går };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SaftenSaftenSkrevet 28/10-09 15:59 
Elgen>
Øhhh, kunne godt ha' brugt en spoiler-alert omkring ovenstående indlæg; startede på spillet i går };-(

Jeg nåede osse kun lige med nød og næppe at klikke væk:P
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
WehnerWehnerSkrevet 28/10-09 18:25 
Spoiler-advarsel tilføjet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 28/10-09 20:32, rettet 28/10-09 20:33 
Elgen>
Øhhh, kunne godt ha' brugt en spoiler-alert omkring ovenstående indlæg; startede på spillet i går };-(

Ja, det må I undskylde, det var ikke meningen at spoile jeres spil.
Hvis i startede i går er sikkert snart færdige ;-)
jaesjaesSkrevet 27/09-10 21:13, rettet 27/09-10 21:14 
Ron Gilbert er blevet ansat hos Double Fine, og skal være designer på en ny IP (en af sine egne spilkoncepter). Så Tim Schafer og Ron Gilbert er i samme firma igen, kan næsten kun blive godt :)

De vil ikke sige hvad det er, udover at det er adventure-agtigt, og at det bliver et downloadspil.

http://kotaku.com/5646512/tim-schafer-hires-ron-gilbert-gets-funnier
SumezSumezSkrevet 28/09-10 07:56 
jaes>
Så Tim Schafer og Ron Gilbert er i samme firma igen, kan næsten kun blive godt :)

+1!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig