X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brütal Legend til Xbox 360/PS3 + info


Svar
Per SPer SSkrevet 22/04-09 22:52, rettet 22/04-09 22:54 
Ubeskåret pressemeddelelse fra EA, inklusiv overraskende opfindsom salgsgas:

DOUBLE FINE OG EA SLIPPER Brütal Legend LØS TIL ROCKTOBER

Officiel hjemmeside relanceret med eksklusiv adgang bag kulisserne på Brütal Legend

Redwood City, Californien – den 22. april, 2009 – Electronic Arts Inc. og Double Fine Productions, Inc annoncerede i dag, at Brütal Legend™ ... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
65 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 22/04-09 22:52, rettet 22/04-09 22:54 
Ubeskåret pressemeddelelse fra EA, inklusiv overraskende opfindsom salgsgas:

DOUBLE FINE OG EA SLIPPER Brütal Legend LØS TIL ROCKTOBER

Officiel hjemmeside relanceret med eksklusiv adgang bag kulisserne på Brütal Legend

Redwood City, Californien – den 22. april, 2009 – Electronic Arts Inc. og Double Fine Productions, Inc annoncerede i dag, at Brütal Legend™ udkommer til Xbox 360® og PLAYSTATION®3 den 15. oktober i Europa.

Brütal Legend, der er ’opfundet’ af Tim Schafer og Double Fine Productions, er et trediepersons-actionspil spækket med kampe, utrolige scenarier og spændende historiefortælling, der vil få dig til at headbange dig igennem det ene brutalt rockende slag efter det andet.

De, der er klar til at rocke, kan begynde allerede i dag ved at besøge den netop relancerede Brütal Legend-hjemmeside (www.brutallegend.com), den bedste online-kilde til den rendyrkede Brütal Legend-oplevelse med alt fra trailere, skærmbilleder og koncepttegninger til eksklusive blogs fra Double Fine-holdet, episke undersøgelser og meget mere!

Både sitet og dets indhold vil gradvist udvikle sig og vokse, så sørg for at kigge forbi med jævne mellemrum, når du føler metalguderne kalde på dig.

Tilmeld dig eksklusive opdateringer med Brütal Legend-nyhedsbrevet eller følg med i den seneste Brütal Legend-udvikling på Twitter, hvor du kommer helt tæt på spillet og får den seneste information dagligt.

"Wauw! Det er fantastisk nu at have en official udgivelsesdato!” sagde Tim Schafer, leder af Double Fine Productions. “Og hvor sejt er det lige, at EA har punget ud for at få omdøbt en hel måned til rocktober?"

Brütal Legend fortæller historien om Eddie Riggs, som spilles af Jack Black. Som den ultimative roadie er Eddie den første, man ringer til, når man har brug for at få sine guitarer stemt eller sin scene gjort klar. Han elsker fede gaderacere og har en fotografisk hukommelse for alle heavy metal-pladecovers og –tekster.

En aften bliver Eddie slået bevidstløs under en ulykke på scenen og vågner op i en verden, som er både syret og samtidig underligt genkendelig. En verden, hvor hver eneste rockplade, Eddie kender, har fået liv, og hvor den onde hersker Doviculus og hans dæmonhær, The Tainted Coil, har gjort de sidste mennesker til slaver.

Da det undertrykte folk vender sig mod Eddie for at få hjælp i deres kamp for frihed, må han trække på sine erfaringer fra det eneste arbejde, han nogensinde har haft, som heavy metal-roadie. Og under hans kommando forsøger den barbariske hære af motorelskere, læder-freaks og krom-galninge nu at løfte den gamle verden ind i metalalderen.

Vil du vide mere om Brütal Legend og tilmelde dig Brütal Legend-nyhedsbrevet kan du besøge: www.brutallegend.com

Følg Brütal Legend på Twitter ved at klikke dig ind på: http://twitter.com/brutallegend
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 22/04-09 23:05 
For satan, hvor ser det skidt ud.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dpldplSkrevet 22/04-09 23:18, rettet 22/04-09 23:27 
SCREW grafik. Der er ingen mere spændende spil for en gamer som mig. Metal music(Rob halford som VA og music fra f.eks judas priest!) + "metal verden"(Vis det har været på metal cover, så kan være in BL) + spil fra double fine = Årest spil for mig! ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 22/04-09 23:18 
Jeg synes det ser helt fantastisk ud :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 22/04-09 23:29 
dpl>
SCREW grafik.

Det var nu ikke bare grafisk jeg mente :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
silverstarsilverstarSkrevet 22/04-09 23:42 
Haha, ja, det kan bare ikke slå fejl :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dpldplSkrevet 23/04-09 00:43 
Hanky>
Det var nu ikke bare grafisk jeg mente :-)

Kan ikke se hvad du ellers hentyder til. Da der 1 trailer med gameplay og en del billeder. Så for mig kan man enlig kun bedømme grafik og ideen.
Og vis man ikke kan lide ideen, så skulle man bare skamme sig! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 23/04-09 08:20 
Jeg synes, det ligner lört.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 23/04-09 13:53 
Èr dêt bäre mïg, dêr sýnes, têgnsätnîngén êr lïdt fjôllèt?
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-09 13:54 
Ligeledes med overskriften? "Xbox306" :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 23/04-09 14:06, rettet 23/04-09 14:06 
Ok, efter at have set traileren, giver det lidt mere mening :P Priest, Schaefer og Black. Lidt af et team, men gameplayet ser godt nok noget tamt ud.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/04-09 19:25 
Jeg har det altså ret svært med Jack Black... men måske får det en chance, når jeg har set lidt reviews og gameplay-videoer.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/04-09 00:12 
åh nej, hvorfor jack black ?..

Brütal legends, ud over de prikker over u'et der nok referere til motörhead så tænkte jeg lidt "hey det kunne faktisk være det blev et fedt spil".
Når det nu hedder brutal var der en chance for tog fat i de lidt hårdere genre, men nej.

Metalocalypse the game med jack black.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
dpldplSkrevet 24/04-09 00:54 
Det er jack black, fordi ham der laver spillet synes jacks personlighed passet godt ind i spillet. I starten var kun inspiret af jack, og double fine blev helt vild da de hørt jack også kun lide spil og gerne vil være VA til det.

Så derfor er det jack black! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/04-09 01:53 
dpl>
Det er jack black, fordi ham der laver spillet synes jacks personlighed passet godt ind i spillet. I starten var kun inspiret af jack, og double fine blev helt vild da de hørt jack også kun lide spil og gerne vil være VA til det.

Så derfor er det jack black! :p

ja og fordi hans navn sælger.
Men ja, en typisk Metal kliché karaktere i form af jack black er nok også den mest optimale karakter til det puplikum de søger.. . true that true that..
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 24/04-09 08:58 
Jeg kan bedre lide spil end jeg kan lide Jack Black, så jeg skal helt sikkert prøve det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 24/04-09 22:06 
Det er ved at være meget lang tid siden, dette spil blev annonceret. :) Det eneste der gør at jeg har den mindste smule tillid til spillet er Tim Schafer. Derudover synes jeg også det ligner det arveste lort.
Men humoren skal nok være i orden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 24/04-09 22:18 
Synes os det ser mere end grimt og kedeligt ud.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RitesRitesSkrevet 29/04-09 05:04 
Jack Black er Güd!
Syntes han er fin nok, og den rolle er jo (som) skabt til ham :)

Krydser fingre for at det bliver mere end bare endnu et popkultur produkt.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 09:02 
Hvad syntes i om demoen?

Må sige jeg blev skuffet. Stilen, humoren og universet er udemærket - men puha jeg syntes gameplayet er simpelt og klodset.
Selvfølgeligt en kort demo og jeg tager forhåbentligt fejl, men ikke noget i demoen der fik mig til at storme ud og købe spillet - virker ret overhypet pga. Jack Black og Tim Schafer. Vil ihvertfald se nogle positive anmeldelser før jeg køber det fulde spil.
SonicSonicSkrevet 02/10-09 09:07 
Jeg syntes faktisk det er ganske underholdende. Spillet virker ret simpelt i sit gameplay, men for at være ærlig, er det lige hvad jeg trænger til :) Et simpelt hack-n-slash agtigt spil, loaded med god humor, og fed musik :D I disse dage, hvor alle spil bliver mere og mere krævende, er en simpel perle kærkommet i mit hjem, til når man ikke gider tænke for meget, men bare flænse dæmoner, og slappe af :)

Men det er bare min holdning til det, andre syntes måske nok det er alt for simpelt :) Men igen, demoen viser nok heller ikke alt hvad spillet har at byde på :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 02/10-09 09:15 
Jeg forstår ikke hvorfor Tim Schafer ikke bare laver et adventurespil. :) Man kan da ikke forvente at den mand, uden nogen erfaring med genren, går ud og laver et beat'em up/action-spil, der slår jorden væk under fødderne på alle andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 09:53 
Jeg synes også det virkede ganske underholdende - på en Tim Schafer agtig måde. Jeg synes gameplayet fungerede fint - kampsystemet havde noget "punch" og humoren var fin. Tror det kan blive ganske underholdende... og ikke mindst sjovt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 02/10-09 14:26, rettet 02/10-09 14:27 
Sumez>
Jeg forstår ikke hvorfor Tim Schafer ikke bare laver et adventurespil. :)

Simpel enlig, da han flere gange har sagt det her er hans "drømme" spil og simpel action passer særdeles godt til en Metal tema efter min menig.

Samme tid skulle der gerne komme en del mere til gameplayet. Da det skulle også være semi RTS over det, og det man ser i demoen aldrig i livet ville være nok til multiplayer(som spillet har)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
LarsGLLarsGLSkrevet 02/10-09 16:12 
Gameplay sat til side, så synes jeg spillet har en forrygende høj production value. Jeg kunne finde på at købe det alene for den.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/10-09 16:44 
Jeg synes også det virker udmærket, men hvis ikke jeg allerede havde forudbestilt spillet med gamestops tilbud, så ved jeg ikke om jeg var sprunget ud for at købe det. Den megen hype og mediedækning har også næsten haft en 'mættende' effekt. Men det virker til at være flot produceret og universet er meget sjovt, uden dog at nå Grim Fandango's tårnhøje niveau :)
(...)
jaesjaesSkrevet 02/10-09 19:31 
Sumez>
Jeg forstår ikke hvorfor Tim Schafer ikke bare laver et adventurespil. :) Man kan da ikke forvente at den mand, uden nogen erfaring med genren, går ud og laver et beat'em up/action-spil, der slår jorden væk under fødderne på alle andre.

Det gik da udmærket med at lave et platformspil ;)

Desuden er han næppe den eneste designer hos Double Fine. Og gode teknikere er formentlig ligeså vigtige som gode designere i den slags spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-09 03:03 
Jeg har også lige spillet demoen igennem og jeg syntes at det var rigtigt sjovt og simpelt. Hvis spillet udfolder sig til at være et meget action baseret spil med den spilmekanik tror jeg godt det kan ende med at føles lidt tamt, men det er helt sikkert historien der gør det fedt.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 03/10-09 10:51 
Ak... Man skal være GoldMember for at downloade det !
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-09 14:00 
Ofcourse... :) Troede du at frihjulere skulle have adgang til the good stuff, som dem der betaler, har adgang til?? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 03/10-09 14:25 
Palle du opfører dig som en MS-handskedukke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-09 15:22, rettet 03/10-09 15:28 
:) - sødt...

Men jeg kan VIRKELIG IKKE forstå, hvorfor folk forventer, at en betalingsservice skal give deres materiale væk til dem som vælger ikke at betale...

Det kan godt være, at nogen synes det hele skal være gratis, fordi det er en hobby for mange af os - for MS (og alle andre i industrien) er det business...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 03/10-09 16:35 
Men det er jo demoer vi snakker om... Demoer burde per princip være free-ware, da det jo er smagsprøve på et produkt som, hvis jeg kan lide det skulle købe.
Forestil dig at skulle betale for at få adgang til en shareware virusscanner... Som du så igen skulle betale for atfå fuld adgang til.
WehnerWehnerSkrevet 03/10-09 16:48 
De er også gratis. Gold members får bare adgang til dem først.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 03/10-09 17:27 
Hvor lang er venteperioden egentligt?

Fast for alle demoer eller varierer det?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-09 19:23 
Tror det er 14 dage for dem alle... (??)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 03/10-09 19:43 
Ok tak ;)
HeroldHeroldSkrevet 03/10-09 20:25 
Var det ikke 7 dage engang?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 04/10-09 01:09 
Herold>
Var det ikke 7 dage engang?

Sådan fungerer inflation.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/10-09 11:10 
Herold>
Var det ikke 7 dage engang?

Jow og det er det vist stadig...

Major Nelson FAQ: "If you have a Silver account and you see a piece of content that has a red circle with a slash through it, you’ll have to wait until a week after the content is released to access it."

My mistake...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/10-09 15:18, rettet 04/10-09 15:19 
Som stort set fast silver Xbox-live medlem, kan jeg afsløre at demoer sjældent bliver frigivet efter de syv dage. Der er i de fleste tilfælde tale om 14 dage - enkelte gange har jeg endda oplevet at der går længere tid end dette.

Jeg vil ikke brokke mig over at Microsoft forsøger at tjene penge på deres udmærkede netværk, men jeg bryder mig ikke om at demoer, der i forvejen skal gøre mig interesseret i at købe et produkt, bruges som salgsfremstød for deres service.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 04/10-09 18:10 
Sådan er det, når man vil være med i de voksnes klub/vil ha' rokokkopuden. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-09 18:23 
Man behøver ikke engang æde en skovsnegl...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/10-09 00:01 
Tim Schafer og Eddie Rigs interview

http://www.gametrailers.com/video/epk-09-brutal-legend/57391
BonziniBonziniSkrevet 13/10-09 11:22 


Eurogamer review
SaftenSaftenSkrevet 13/10-09 21:27 
Så har joystiq osse fået anmeldt det. Må dog indrømme at det lyder lidt skuffende. Havde ellers høje forhåbninger efter at have spillet demoen. Men nu må man se, når der kommer flere anmeldelser.

Joystiq Brütal Legend anmeldelse
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/10-09 21:45, rettet 13/10-09 21:46 
Demoen var nok til at jeg blev overbevist - oplevelsen vil for mig hovedsagligt være (det næste kapitel i Tim Schafer's) historiefortælling. Jeg har været nede og forudbestille det hos Gamestop for 1 kr. i dag. Umiddelbart synes jeg det store mix af genre lyder spændende, selvom det selvfølgelig kan være elementerne passer dårligt sammen.

Kotaku anmeldelse
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 13/10-09 22:24 
Jeg har spillet det lidt siden i går, og har lidt blandede følelser for det.

Jeg er godt underholdt af spillet som sådanne, men de RTS elementer der er i spillet, kunne de godt have undladt. Jeg ved ikke hvor meget af spillet er præget af disse RTS elementer endnu, men indtil videre har jeg da spillet et par "baner", hvor RTS elementet har været brugt.

Jeg havde måske håbet på et mere rendyrket beat em up, og må indrømme, at spillet virker ret underligt, så snart RTS elementerne dukker op. Man kan selvfølgeligt vælge, selv at deltage meget i kampene, men vejen frem (og det som spillet helst ser at du gør) er, at overtage towers, hvorfra du så udvider din army, og derudover ellers bare kommanderer dem rundt, for at smadre fjendens towers og borg(e).

Der er ellers en fed stemning i spillet, og mange sjove detaljer. Jeg havde, som sagt, nok bare personligt forventet, at dette var et beat em up, fremfor et mix af beat em up, bilspil, guitar hero, og RTS i ét.

Men ja, er da alligevel godt underholdt, og vil da også blive ved med at spille det, trods den efter min mening lille fejl i gameplayet :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/10-09 08:40 
IGN AU: 9,3/10
TeamXbox: 9,2/10
Gamespy: 4,5/5
IGN: 9,0/10
Gamespot: 85/100
1UP: B+
Eurogamer: 8/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-09 08:57 
Gametrailers anmeldelse oppe

Link
65 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig