X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

3D-serie


Svar
KilroyKilroySkrevet 20/04-09 19:14 
For år tilbage sendte Troldspejlet nogle afsnit af en serie.
Serien var i (primitiv) 3D og omhandlede meget sære væsner. En af de ting jeg husker klarest var nogle væsner der kopierede malerier og invaderede andre billeder. Man så et maleri, hvor en plamage af væsnerne viste et andet billede.

Jeg elskede den serie, men jeg har ingen anelse om hvad den hed, hvor den kom fra eller hvem der havde lavet den.
Jeg har for længe siden mailet til Troldspejlet, men de har ikke svaret.

Er der nogle af jer der kan huske programmet, og eventuelt kan give mig et navn?
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/04-09 19:22, rettet 20/04-09 19:35 
Det kan måske være serien om "quarkerne" (er ikke sikker det blev stavet sådan den gang). Denne serie handlede netop om nogen sære væsner, der mest af alt lignede former mere end noget andet, og så vidt jeg husker blev det nævnt i hver introduktion at de ikke kunne ses med det blotte øje. Den blev hvertfald introduceret af Stegelman og jeg husker det som var den en del af Troldspejlet, i en periode.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 21/04-09 21:13 
Det lyder rigtigt nok. Desværre kan jeg ikke finde noget på nettet. Nåh, jeg er da nået lidt længere:)
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig