X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

G-TV i 75 procent af kongeriget


Svar
Per SPer SSkrevet 17/04-09 18:48 
Pressetekst fra G-TV (og fordi Kristian er så flink):

Den nye danske tv-kanal om gaming, G-TV, kan nu ses gratis i Storkøbenhavn, Jylland og på Vestfyn.

Er du vild med gaming? Så er G-TV sikkert noget for dig!
Alt, hvad du behøver for at kunne se denne nye gaming-kanal, er en Boxer godkendt mpeg4 digital DVB-T modtager eller et DVB-T mpeg4 fjernsyn. Så kan du ganske gratis se G-TV med din stue- eller tagantenne i Storkøbenhavn, Jylland og på Vestfyn.

G-TV er en dansk tv-kanal om alt, hvad der vedrører computer- og konsol-spil. G-TV tilbyder interview, foromtaler og anmeldelser i forbindelse med de nyeste spil. Vi viser nyheder fra spilverdenen, talkshow med gæster i studiet samt reportager fra turneringer og andre spilbegivenheder i ind- og udland.

”G-TV handler om fantasi og udfordringer og kan ses af alle, der kan lide at spille, dyste og lege,” siger Mads Ehrhardt, som er en af stifterne af G-TV. Han fortsætter: ”Der er alt fra hurtige biler, benhård action og energisværd til historiske scenarier, strategiske udfordringer og eventyrlige universer med kæmpe monstre og magiske trylleformularer.

Og så handler det om finurlige lege og intelligensudfordrende opgaver, for slet ikke at snakke om chancen for at være Ronaldinho eller Tiger Woods. G-TV giver dig denne fantastiske verden med det bedste inden for gaming. Alt, du skal gøre, er at tænde dit tv”.

På G-TVs hjemmeside www.g-tv.dk kan du læse spilanmeldelser, nyheder, deltage i konkurrencer og se/gense vores tv-indslag.

Bag G-TV står en række personligheder med erfaring inden for både gaming-verdenen og tv-verdenen. Til sammen har vi kompetencer til at drive og udvikle en spændende og nyskabende tv-station til glæde for alle med interesse for gaming.
----

Dækningsområde i Jylland
http://www.satinfo.dk/images/footprints/boxer-vest.jpg

Dækningsområde i København
http://www.satinfo.dk/images/footprints/boxer-kbh.jpg
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 18/04-09 09:34, rettet 18/04-09 09:34 
Nu skal jeg så bare liiige have en digital modtager, så kan jeg også se på King Chaos om natten! :D (igen)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/04-09 10:00 
Det er sort, jeg kan ikke finde kanalen? Jeg har en Matsui MATDVBT1207E og bor i Århus N. Nogle der ved noget? Er det fordi kanalen ikke er der 24/7?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 18/04-09 10:30 
Er du sikker på det ikke kun har MPEG2 dekoder?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/04-09 10:38 
Ved det ikke lige, hvad skal den bruge for at kunne?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/04-09 11:01 
Den skal kunne dekode MPEG4.
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/04-09 11:07 
Det kan den ikke så. Der stå kun DVB-T og MPEG2. Øv :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/04-09 12:25 
Nu er det ikke bare fordi jeg vil lave reklame for os selv... det gør Per så fint. Men man kan få den der USB-ting i f.eks. Netto (og resten af Dansk Supermarked) til 199,- Den kan mpeg4... vi udlodder nogen af dem pt.

Vind den her eller køb den i Netto
HankyHankySkrevet 18/04-09 12:29, rettet 18/04-09 12:46 
Sådan en har jeg jo - troede kun det var MPEG2 :-)

De er meget smarte, men driveren fungerer ikke i Windows XP (som jeg bruger nu). Det virkede fint i både Vista og Windows 7 Beta.

*EDIT*
I filmen på G-TV's side, med opsætning af kanalen på et TV, snakker I om, at der er 2 G-TV kanaler, én i MPEG2 og en MPEG4 - var det kun i testfasen?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 13:10 
Hvis ens TV kan dekode MPEG4 er det så nok? Hvordan er dækningen på Fyn?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/04-09 14:08, rettet 18/04-09 14:09 
Hanky: Ja, de fik ikke plads til begge :(

Dækningen på Fyn som er... det nord vestlige, kan ses på nedenstående kort.

Hvis man vil se kort over Sjælland skal man erstatte 'vest.jpg' med 'kbh.jpg' :P

Edith: Dem havde Per inkluderet i sit indlæg :)

Noget af Fyn
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 14:22 
Ja dem så jeg godt men overså fuldstændig Fyn på det kort... :)

Vildt at så meget af Ærø kan se kanalen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-09 22:39 
Jeg synes i skal opsætte en stor fed mast midt i Odense. Det er ikke til at fange kanalen ude i 5230 :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-09 11:43 
Vi har i sidste uge taget Gladsaxe-senderen i brug. Det har selvfølgelig nok ikke den store betydning på Fyn, men midt på Sjælland får jeg lyden ind (i mpeg2), så jeg håber på at opgradere til mpeg4 snart. Så hvis du har prøvet uden resultat for nogen dage siden, er det måske værd at prøve igen :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-09 12:00 
Jeg skrev desværre indlægget lige efter jeg havde prøvet, så jeg må vist blot væbne mig med tålmodighed. Er der planer om at udvide modtagerforholdende i Odense-området i den nærmeste fremtid?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-09 12:19 
Det kan jeg jo ikke sige noget om. Den slags er altid skruphemmeligt :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig