X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

AAA Nintendo spil på vej


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/04-09 20:45 
Gæt for satan gæt :-D

Key Nintendo game
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-09 20:49 
Chancerne er vel ret store for at der er tale om endnu et Zelda, Mario eller Metroid spil. Nintendo plejer ikke være så gode til at finde på nye franchises :)

Men det lyder godt med et godt spil til den maskine.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 16/04-09 20:53 
Spændende-spændende. Det er sikkert et nyt Zelda. Men gid Nintendo dog var modige nok til at satse på nogle andre serier end Mario, Zelda, Metroid og Smash Bros. Hvorfor ikke saste på nogle af de andre serier fra 8bit-tiden og udgive spil såsom Kid Icarus 2 og Mega Man 10 i stedet? Eller hvad med et Duck Hunt 2 - nu med ræv?
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-09 21:06 
Urban Champion 2?

Det er sikkert et nyt Star Fox spil...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-09 21:09 
Xiwana>
Mega Man 10...

Det er så ikke Nintendo... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
TheDukeTheDukeSkrevet 16/04-09 21:26 
Darkbeat>
Det er sikkert et nyt Star Fox spil...

Det vil jeg også gætte på. Et nyt Kid Icarus er heller ikke utænkeligt.
XiwanaXiwanaSkrevet 16/04-09 21:31 
Konsolkongen>

Det er så ikke Nintendo... :)

Nåå-nej. Jeg blev revet ned af 8bit-nostalgien. Åh.. Disse minder!
[inspirational quote here]
WonderboyWonderboySkrevet 16/04-09 21:42 
Kunne være Fedt hvis det hva Kid Icarus 2:).
I love monster land
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/04-09 22:31 
Rygter vil vide at Myiamoto hader Kid Icarus, så det vil jeg gerne se før jeg tror det... I øvrigt tror jeg slet ikke Nintendo betragt det som en AAA-titel... :P Det drejer sig nok om Zelda eller Mario...
SumezSumezSkrevet 17/04-09 00:37 
Kid Icarus er næppe "AAA", og iøvrigt heller ikke Miyamoto's hold. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 17/04-09 00:48 
Der er vel nok næppe tale om Zelda eller Mario, da de seneste toptitler fra netop de to franchises havde mangeårige forløb fra første annoncering til egentlig udgivelse. Og da vi ikke har set skyggen af materiale eller tunge rygter, på nær en smule snak om et nyt Zelda, tror jeg ikke på en udgivelse af en sådan karakter før tidligst Q4 2010, hvis de annoncerer en sådan til E3.

Der er nok nærmere tale om en "A" titel, med en så kort udgivelsesfrist. Pikmin er mit gæt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
jaesjaesSkrevet 17/04-09 01:49 
Wii Sports: Dress your dogz and Horz0rz up.

Men man kan håbe på det bedste.

Pikmin bliver det næppe, da de to GC-spil genudgives i år. Nok heller ikke Zelda af den grund, Hølmkjær nævner. Med mindre Nintendo har ændret strategi.

Håber på et helt nyt franchise.
tastasSkrevet 17/04-09 07:23 
Pikmin 3 er også mit gæt - og det håber jeg egentlig også. Jeg var i hvert fald vild med 1'eren og især 2'eren :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig