X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii Motion Plus til Virtua Tennis 2009


Svar
Per SPer SSkrevet 15/04-09 14:28, rettet 15/04-09 14:30 
Pressemeddelelse fra Sega:

SEGA’S VIRTUA TENNIS 2009 IS READY FOR WII MOTION PLUS

Virtua Tennis 2009 is the first 3rd party title for Wii to feature Wii MotionPlus support.

LONDON (April 14, 2009) – SEGA Europe Ltd. today announced that Virtua Tennis™ 2009 will support the new Wii MotionPlus™ feature. This means that for the first time Nintendo Wii™ owners will be able to experience the thrill of playing with the Wii Remote™ as you would with a real-tennis racket.

The Wii MotionPlus feature allows players greater control than ever before, with the Wii responding more accurately to the swings and shots of each individual player.

With Wii MotionPlus and Virtua Tennis 2009 the shots you play in your living room are mimicked by your on screen character, so that satisfying cross court winner, or drop shot followed by the roar of the crowd feels so much more rewarding.

As well as direction, Wii MotionPlus will allow a slice to be played with a simple twist of the wrist, while an upward motion allows players to lob the ball over your opponents head.

Virtua Tennis 2009 is due for `release` on the Xbox 360® video game and entertainment system, the PlayStation®3 computer entertainment system, the Nintendo Wii system and the PC in May 2009.

Further information relating to the content of the game will be available over the coming months from the official website of the game.

Officiel Website
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 15/04-09 22:41 
De mange kommentarer vidner vel om, hvor lidt Wii Motion Plus har folks interesse, i hvert fald herinde.

Personligt synes jeg, at de burde have skabt en ny Wiimote, hvor denne del var intergreret og så samtidig gjort denne wiimote standard med maskinen, som det var tilfældet med Sony i sin tid, hvor de kom på Dual Shock og ligeså stille fjernede den originale controller fra markedet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 15/04-09 22:45 
Det ene udelukker vel ikke det andet?
Born to kill space
HankyHankySkrevet 15/04-09 22:49, rettet 15/04-09 22:54 
Sikkert ikke, men i så fald ville det da være et tåbeligt træk.

*EDIT*
Og så måske alligevel ikke.
Det ville sikkert pisse mig af, hvis de om et halvt år gjorde Motion Plus standard i Wiimotes, udviklerne begyndte at bruge teknologien i spil og jeg så ikke havde muligheden for at bruge mine launch-Wiimotes.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 16/04-09 00:17 
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår din kval... Du køber dongles til dine nuværende wiimotes og/eller nye wiimotes med indbygget M+? Er der noget galt i det?
Born to kill space
HankyHankySkrevet 16/04-09 00:20, rettet 16/04-09 00:26 
Jeg er bare træt af attachments - jeg så gerne de lagde ud med at integrere det i Wiimoten med det samme.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ComradeComradeSkrevet 19/06-09 22:35 
Sådan monteres Wii Motion plus .. Jeg tør ikke afsløre hvad jeg kommer til at tænke på når jeg ser den video :D

http://www.gametrailers.com/video/motionplus-walkthrough-nintendo-wii/51756
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-09 23:08 
Hvor er det vildt at de har fundet det nødvendigt at lave en video der forklarer noget så indlysende og garanteret allerede er forklaret i manualen.

Kan den bruges uden den "Jacket"? Jeg synes wiimoten bliver sygt ukomfortabel at holde med den på :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 19/06-09 23:28 
Hvor kan man finde motion+ billigst? Har set dem på Amazon.co.uk til £15.9 (ca. 140dkk).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/06-09 23:28, rettet 19/06-09 23:29 
@KK: Ja, den sidder ikke fast i kondomet :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-09 23:48 
Men vil den så sidde godt nok fast til remoten?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 19/06-09 23:51 
Så du låsen i filmen? Hvis ikke, se filmen igen og find ud af at svaret på dit spørgsmål er ja.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/06-09 00:26, rettet 20/06-09 00:26 
Ja den så jeg godt, smart-per :) Men filmen viser intet om hvor godt låsen kan holde uden "jakken". Jeg forestiller mig at den kommer til at sidde løst ligsom nunchucken gør når den sidder i.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/06-09 00:28, rettet 20/06-09 00:31 
Den sidder fint fast i kondomet også :)

Soldt lavet og WMP sidder godt fast på wiimoten, eneste ulempe er at controlleren er lidt klodset og tung når wiimote+WMP+kondom er samlet. Wiimotens enkelthed og elegance er forsvundet lidt IMO.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-09 17:40, rettet 04/07-09 17:41 
Nogen der har anskaffet den endnu? Jeg snakkede med et kunde der havde købt en samt Grand Slam Tennis (EA halløj...). Han lød ikke specielt positiv da den i følge ham skulle genkalibreres ret ofte.

Altså dvs. når den pludselig ikke virker som den skal og bevægelserne er helt off, så skal den ligges på et fladt underlag i nogle sekunder for at resette sig selv.

Kan man formode at EA slet ikke har styr på så meget Nintendo, eller er Motion Plus virkelig SÅ dårlig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/07-09 18:38 
Jeg gætter på, at det er begge dele... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/07-09 19:24, rettet 04/07-09 19:25 
Tiger Woods 10 har ellers fået store roser netop pga. WMP præcisionen. Eurogamer roste Grand Slam Tennis i deres gen-anmeldelse men den kalibrerings-ting som spillet har trak vist ned.
Regner med at få mulighed for at prøve TW10+WMP i næste uge :)
millenniummillenniumSkrevet 04/07-09 22:32 
Jeg har også en Virtua Tennis 2009 liggende og venter på at motionplus kommer med posten.

Selvom det er en feature der burde være inkluderet fra starten af, så er der vel ingen som kan frakende sig en smule nysgerrighed.

Det skal da lige prøves - og som en lille dims der sættes på wii remoten er det ikke den store udgift. De ville sikker tage +500 kr for en opdateret wii remote - men mon ikke den alligevel kommer på gaden i løbet af efteråret. Der er jo nogen som skal tjene penge på os :)
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 07/07-09 11:34 
Nintendo skriver at hvis den bliver ved at at ville kalibreres, så skal man læse i sin manual eller kontakte kundesupport.. Overført må det vel betyde at der er noget galt med den.

Jeg spillede 2 timers Tiger Woods for et par dage siden, og var ikke ude for at den ville kalibreres.

Men det er en helt utrolig præcision når man spiller Disc Golf.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
tastasSkrevet 21/08-09 09:37 
Nogle der har brugt lidt tid med Tiger Woods og WMP?

Overvejer nemlig at købe det - og anmeldelserne lyder jo ganske positive!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig