X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godfather 2 promotion gone wrong


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/04-09 18:51 
Haha wow:

Electronic Arts today contacted game writers around the country asking them to return the brass knuckles they were sent as part of a promotion for Godfather II.

.....

Brass knuckles or metallic knuckles are illegal in many of the states that they were shipped to. They're also illegal in California, where EA is based.


De skulle nok have sendt en pistol istedet... Det er jo lovligt i alle stater.
BeanoBeanoSkrevet 12/04-09 19:00 
Syntes det havde været mere passende med et afskåret hestehoved - kunne være det havde givet bedre anmeldelser :)
dpldplSkrevet 12/04-09 22:03, rettet 12/04-09 22:06 
De skal bare have lavet den om til en bogholder og så ville problemmet være løst.
Tro stadig min big daddy figurine slår folk hurtiger ihjel med den "drill" iforhold vis den her lille ting var lavet til en slags bogholder

Vil være en del federe med et ninja/samurai spil med sværd til, de er jo "lovlige". :p
Minder mig, min katana skal enlig snart gøres ren igen. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/04-09 22:14 
dpl>
De skal bare have lavet den om til en bogholder og så ville problemmet være løst.

Hvordan man får et menneske af kød og blod ud af et kno-jern, er næsten lige så gådefuldt som opskriften på at lave bly til guld...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/04-09 22:22 
...støtte, så :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-09 22:23 
Echelon VI>
Hvordan man får et menneske af kød og blod ud af et kno-jern, er næsten lige så gådefuldt som opskriften på at lave bly til guld...

Fryd! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 12/04-09 22:58, rettet 12/04-09 22:59 
bah. for mig lød som du sagde "hvordan laver man et kno-jern om til et menneske". Okay nu er jeg enlig forvirret...... ><


EDIT: AHHH nu fatter jeg den.... Og kan kun sige DOH!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-09 10:37 
En af mine kollegaers goth-agtige teenage søn fik en bøde for våbenbesiddelse inde på studiestræde i København fordi han havde et bælte på hvor spændet var et kno-jern... Åbenbart et slags logo for det tøj mærke.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/04-09 10:45, rettet 13/04-09 10:48 
Product video:
http://beltswords.com/shop/index.php?main_page=page_3

Se især dem under Medical student og 85-year old grandma :-)

Hvad med sådan et bælte? Totalt psykopati!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-09 11:15 
Nomura ville ønske han havde fundet på et bælte sværd.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig