X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Back from the grave


Svar
BatemanBatemanSkrevet 06/03-03 15:16 
Ok...jeg er tilbage, og ja..jeg har ikke spillet konsol i 2,5 uge og ikke købt et spil i 1 måned.

Men nu er det nok!!!, jeg er tilbage...både her og på Live!

Kender andre til sådan nogle faser i ens liv, hvor konsoller ikke siger én en pind??
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
tastasSkrevet 06/03-03 15:21, rettet 06/03-03 15:23 
Noget af en lang fase i dit liv du havde dig der :P

Men jeg tror da de fleste har nogle perioder (har jeg da også :) hvor man måske ikke lige gider at spille, se tv, læser eller hvad det nu er.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SolaegSolaegSkrevet 06/03-03 15:25 
Jeg har kun spillet meget lidt her på det sidste(lidt har jeg da), men det er nok også fordi, at jeg ikke synes at der er vildt mange gode spil her for øjeblikket(Har kun Xbox, men der kommer snart mange gode spil), og pengesituationen kunne godt være lidt bedre.

Har også lige fået LIVE og glæder mig, men har ikke fået det til at virke endnu. :-( Skal dog på skiferie, så nu kommer jeg væk fra konsoller, pc og andet stads. Bliver dog snart dejligt med PDO, XBL og andre gode sager.
RaGeRaGeSkrevet 06/03-03 15:28 
Jep, kender det alt for godt! På et tidspunkt havde jeg mistet interessen for at spille på mine konsoller fuldstændig, selvom jeg lige havde fået Xbox Live, så rørte jeg ikke Xboxen i omkring 10 dage "underligt".
Well... Jeg tror alle bare på et tidspunkt har så meget andet at fokuserer på, at man glemmer alt om sine kære konsoller, men det kunne muligsvis også være en stresset periode man har, så skal man i hvert fald holde sig væk, da der med lethed ryger et par controllers mod væggen - jeg ved at det er individuelt med temperamentet ;-)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 06/03-03 15:42 
Jeg er alt for stresset i skolen lige for tiden, og jeg har ikke kunnet koncentreret mig om at spille, selvom jeg har spillet, så har jeg bare følt en eller anden træthed og ville kunne springe på hovedet i sengen, men underligt nok kan jeg ikke slippe kontroleren og bliver hængende foran fjernsynet som en slags zombie.
Spiller nu: Halo 3
TLTLSkrevet 06/03-03 15:52 
Velkommen tilbage Bateman.

Jeg har ikke haft det før, men lige det sidste halve år op til at jeg købte min PS2, var jeg ved at gå død i mine gamle spil. Nu er jeg glad for lidt afvæksling i min gaming-hverdag :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 06/03-03 15:54 
PS2 playkid >
Jeg er alt for stresset i skolen lige for tiden, og jeg har ikke kunnet koncentreret mig om at spille, selvom jeg har spillet, så har jeg bare følt en eller anden træthed og ville kunne springe på hovedet i sengen, men underligt nok kan jeg ikke slippe kontroleren og bliver hængende foran fjernsynet som en slags zombie.

Jeg har det nøjagigt ligesom dig. Jeg kommer også først hjem fra skole kl: 16.45 hver hverdag...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
quadquadSkrevet 06/03-03 16:02 
Har haft det i en del tid såden :(
Ikke altid man kan nå at spille :(
Skal altid prioitere om man virkelig har tid og kræfterne til at spille en gang Samba, dette ændrer sig forhåbenligt når jeg kommer i gymnasiet ;)
RitesRitesSkrevet 06/03-03 16:02 
Jeg har også kun spillet meget lidt i et godt stykke tid.

Jeg håber ikke det varer ved.
» a winner is you «
SeptraSeptraSkrevet 06/03-03 16:54 
Ja jeg kender det kun alt for godt. Jeg har faktisk ikke spillet hele sidste måned. Men jeg tror bare, at jeg skal have købt mig nogle nye spil, og så er jeg klar igen. Jeg regner også med at være en del mere synlig på xboxlive-netværket det næste stykke tid.
"The best argument against democracy is a five minute talk with the average voter."
RitesRitesSkrevet 06/03-03 17:05 
Jeg har både Metroid Fusion, Golden Sun, Starfox Adventures, Super Mario Sunshine, Splinter Cell, MechAssault og Master of Orion 3 at gå igang med.

Lysten er der bare ikke.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 06/03-03 17:21 
velkommen Bateman, du er savnet på live :) Jeg har netop købt GR, så jeg er frisk
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig