X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cryengine3


Svar
enfenenfenSkrevet 08/04-09 09:31 
Der kom for en lille uge siden et par demonstrationer af Cryengine3 fra Crytek. For dem, der ikke kender firmaet, så er det dem, der blandt andet har lavet Crysis og Far Cry til pc.

Crytek har åbenbart forsøgt at lave og optimere en engine til konsollerne, og det må siges at være lykkedes. Det er ret imponerende at se, hvad man kan få ud af en 360 og PS3. Der ser blandt ud til, at der ikke er (og heldigvis) texture pop-in, som man ser i stort set alle UnrealEngine baserede spil.

Demonstrationen af skovområdet er specielt imponerende.

http://www.gametrailers.com/player/47412.html <- part 1
http://www.gametrailers.com/player/47410.html <- part 2
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 08/04-09 10:37 
Bortset fra at ingenting bevæger sig i skovområdet, jeg mener der er ingen dynamik..!?
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 08/04-09 10:45, rettet 08/04-09 10:49 
Så skal du lige se filmene igen, når han skyder igennem bladene. Det ser altså ret godt ud. Det er i slutningen af klip #2. Det er ikke i skoven - selvom jeg stadig synes det er flot - men det er ude ved stranden/vandet. Skyggen er dog ikke så pæn, når træet falder sammen.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-09 12:42 
enfen>
Der ser blandt ud til, at der ikke er (og heldigvis) texture pop-in, som man ser i stort set alle UnrealEngine baserede spil.

Ikke specielt meget i hvert fald. Der var dog en del popup på objekter, især ude i skoven.
Det var en ret kedelig demonstration og de holdt farten på et minimum, nok for at dække over frameraten der ikke var specielt imponerende IMO. Jeg så også tearing et par steder.

Men grafisk synes jeg godt nok at skoven i klip 2 var vildt imponerende, så med lidt mere arbejde kunne det godt blive helt fantastisk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-09 14:11, rettet 08/04-09 14:12 
Hvis dog bare man kunne slukke for østeuropæeren der står og ævler og kævler om ingen verdens ting.

Det ser imponerende ud, selvom der var en del pop-up, som underligt nok var tæt på spilleren, og ikke ude i horisonten. Der bliver snakket utroligt meget om at skubbe konsollerne længere end de er nu, ved hjælp af motoren, hvilket i mine øjne er det mest interessante. Jeg er dog langt mere interesseret i stilistisk krævende grafik, end noget der er fotorealistisk krævende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 10/03-12 13:37 
CryEngine 3 med tilsat next-gen-lir:
http://www.youtube.com/watch?v=-TtgW20IEm0&feature=player_embedded
enfenenfenSkrevet 10/03-12 13:43 
Ikke dumt.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-12 15:43 
Ja det ser godt ud. Så skal de bare bruge det i nogle bedre spil...
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 10/03-12 20:39 
Ja det er så det vigtigste.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig