X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 22/11-09 14:29, rettet 22/11-09 14:31 
Jeg adder dig, holmebolle.

Edit: Kan ikke finde nogen holmenkolmen...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 22/11-09 15:19 
Herold>
Jeg adder dig, holmebolle.

Edit: Kan ikke finde nogen holmenkolmen...

Hmmm mærkeligt! Det er lykkedes for andre før dig;-) Ellers så skriv dit steam id, så prøver vi den anden vej...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 22/11-09 15:20 
Mit Steam-ID er perfectspamshield.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/11-09 15:23 
Er der et fixed antal fjender i Spec Ops "Snatch & Grab" (og lignende scenarier) eller spawner fjenderne bare totalt random og kontinuerligt? Jeg vil godt vide det for om det kan betale sig at tage det med ro og "rydde op" eller om man pinedød SKAL presse sig fremad og jabbe gennem banerne.
KalicolaKalicolaSkrevet 24/11-09 16:01 
Det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/11-09 17:00, rettet 24/11-09 17:01 
Jeg har søgt lidt rundt i nogle FAQs og det lader til, at der er limited med fjender, hvad enten det er waves eller run'n'gun-banerne.

F.eks. står der, at både Suspension og Snatch & Grab kan ryddes for fjender... og der er ingen tidsgrænse, så man kan tage det stille og roligt (eller: så stille og roligt som du nu kan, når en Juggernaut har spottet dig!) og plaffe en modstander ad gangen. Og selvfølgelig er det tusind gange nemmere med 2 spillere, da man kan revive hinanden (singleplayer ops sucks!).
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-09 08:42 
Nåh... Nu er Japanerne blevet udsat for det som vi har været vandt til i årtier fra deres RPG'er... Dårlig lokalisering.

http://kotaku.com/5415904/gamers-not-happy-with-japanese-modern-warfare-2
SumezSumezSkrevet 03/12-09 09:36 
Eller rettere, ingen lokalisering, og fejlagtige oversættelser? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/12-09 11:59 
Nogen der ved hvordan man kommer ud på kranen på highrise mappet?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-09 12:06 
Yes

http://www.youtube.com/watch?v=rTBnfN1U5Ao
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-09 22:04 
Kan man fjerne en fjendes counter UAV ved selv at bruge en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 06/12-09 22:45 
Det mener jeg ikke nej. Du kan vist godt bruge EMP, tror jeg.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 07/12-09 00:08 
Stinger på ryggen og skyd alle de dumme UAV eller counter UAV ned. Alle mine classes har en stinger med rundt nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/12-09 17:46 
Er der nogen, der er stødt på denne type plat-ugler i multiplayer?

Javelin Time Bomb
BazeBazeSkrevet 07/12-09 17:48 
Ja (desværre), håber de får lov til at smage lidt på hammeren.
CoreCoreSkrevet 07/12-09 18:07 
Hyakotake>
Er der nogen, der er stødt på denne type plat-ugler i multiplayer?

Vanvittigt mange af dem faktisk...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 07/12-09 18:35 
Jeg mener faktisk at de lige har bannet en masse for lige netop dette.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 07/12-09 20:26, rettet 07/12-09 20:27 
De kan da ikke banne nogle der udnytter en glitch. Det er jo bare dårlig programmering fra Infinity Wards side. De kan sgu bare få lavet en patch hurtigst muligt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/12-09 21:06 
Helt enig.
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 07/12-09 21:33 
Selvfølgelig kan de banne folk, der bevist udnytter et hul - det er jo tydeligt snyd.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 07/12-09 22:24 
Herold>
Selvfølgelig kan de banne folk, der bevist udnytter et hul - det er jo tydeligt snyd.

Var rocketjumping i Quake så også "snyd"? Det var vel også et hul og ikke en planlagt feature.
HeroldHeroldSkrevet 07/12-09 22:37 
Nej, det var en allerede en feature i Doom :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 07/12-09 23:05 
I Doom hvor man ikke kan hoppe eller kigge nedad?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-09 00:31 
Horizontal rocket jumping
HeroldHeroldSkrevet 08/12-09 07:21 
Jep - det blev brugt til at nå et hemmeligt område.

Anywho, så har glitch-udnyttelse i onlinespil været grundlag for banhammeren de sidste 10 år jeg har spillet online.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-09 12:33 
Jeg synes det virker voldsomt at banne til højre og venstre, med mindre ban'en kun er midlertidig, og der åbnes for adgangen igen, når glitchen er rettet. Det er okay med et rap over hånden, men en perma-ban er ude af proportioner.
dRxLdRxLSkrevet 08/12-09 22:19 
Jeg har læst at det netop kun er en tidsbegrænset udelukkelse (en uge så vidt jeg husker).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/12-09 23:47 
Det er så sort at når man nogle gange stjæler en pakke, sker der intet?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/12-09 23:57 
Tror bare jeg stener lidt, det er nok bare kassen med ammo jeg har taget :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/12-09 21:30 
Jeg er helt gået over til TDM og HCTDM, fatter ikke jeg gad FFA før ?:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-09 01:00 
Jeg fik en challenge for at blive dræbt af en der var "infected" i TDM. Hvad betyder det? Og hvorfor er den challenge slet ikke at finde på listen i barracks?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 28/12-09 05:42 
er der en større gruppe der spiller på daglig plan? så man har nogle fler dansker at joine sammen med.? savner lidt at spille med nogle flere fra DK
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KilroyKilroySkrevet 28/12-09 08:54 
Det er en art sygdom. Hvis du bliver dræbt med en kniv, af en der har Infected som sin titel, så vil du også blive inficeret. Du kan så inficere andre ved at dræbe dem med kniv og du har Infected-titlen sat på.

Så vidt jeg kan forstå, startede den simpelthen med at IW-medarbejdere havde den, og så breder det sig bare. På et tidspunkt har alle det.
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-09 12:08 
Det forklarer en del, meget spøjst :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-09 19:51, rettet 29/12-09 19:59 
Hvordan fungerer den Grenade Launcher man kan sætte på sin Assault Rifle? Den springer jo langt fra hver gang man bruger den. Så vidt jeg kan bedømme så har det noget at gøre med hvor langt fra man skyder. Skyder man langt fra så eksploderer den, men skyder man en fjende tæt på så er sprænger den næsten aldrig.
Jeg vil ikke påstå at vide ret meget om skydevåben, men sådan kan det da aldrig forholde sig i virkeligheden?

Er jeg i øvrigt den eneste der synes at spillet kører ad H til siden den sidste opdatering? Der er lag i snart hver tredje kamp, og når vi prøver at joine flere sammen så sker det nogle gange at en eller flere af os ikke kommer med. Derudover synes jeg også at det sker langt oftere at vi bliver smidt ind i en kamp der er spillet halvt færdigt og hvor vi er langt bagud på point, dvs. stensikkert tab til os selvom vi kun når de sidste par minutter. Ergo kan man ikke bruge win/loss ratio'en til en skid.

Jeg synes det kørte langt bedre for et par uger siden, men det er måske bare ren tilfældighed.

EDIT: Spiller PS3 versionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 29/12-09 19:56 
Granaterne er sikrede. De skal flyve et vist stykke, før de armeres og kan sprænge. Det er derfor man giver mavepustere på klos hold.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-09 19:58 
Ok så må jeg prøve at holde mig mere på afstand af fjenderne, eller bare helt droppe den da den så ikke passer min spillestil så godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 29/12-09 20:29 
Bliver den også kaldt for noob-tube på konsollerne? Pc-spillerne er ikke så glad for den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-09 20:40, rettet 29/12-09 20:40 
Det ved jeg ikke jeg har slået lyden fra på de andre. Jeg bruger den bare pt for at få Danger Close i pro og har ikke brugt den tidligere. Jeg synes bestemt også den er møgtræls at rende ind i, men stadigvæk ikke nær så cheap som at ligge på maven med en sniper.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 29/12-09 20:43 
n00b tube, poop tube, kært barn har mange navne.

Det kører stadig fint på 360.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 29/12-09 23:04 
Konsolkongen>
men stadigvæk ikke nær så cheap som at ligge på maven med en sniper.

Så vidt jeg husker fra træning så skyder man best med en sniper i liggenede stilling og man kan ikke ramme en dør hvis man løber og sigter samtidig. En af de ting jeg altid har hadet ved FPS, at folk kan løbe og sigte med en sniper samtidig. Dettet ses især i HALO. Men i MW2 og andre er det lidt bedre at rifflen lige skal holdes stilles for få det beste sigte.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/12-09 23:27 
Jeg elsker at campe med sniper, syntez ikke det er cheap at campe, heller ikke hvis det er med andre våben. Hvis jeg skal have Killstreak er jeg nød til at campe en gang imellem. Når jeg blive skudt af en camper vil jeg bare have ham ned, hvis han dræber en for 3. gang i træk begynder jeg at tæske mig selv på låret og nogle gange på kinden også, råber også nogle så jeg får lidt ondt i halsen(crazy). Men stadig syntes jeg ikke man er cheap hvis man camper i spillet. Det er straks værre hvis det er i HTDM, der kan man ikke se hvem man blev ramt af.
Hoid to colony C05 where the computer is...
RaGeRaGeSkrevet 30/12-09 06:32, rettet 30/12-09 06:33 
Konsolkongen>
Hvordan fungerer den Grenade Launcher man kan sætte på sin Assault Rifle? Den springer jo langt fra hver gang man bruger den. Så vidt jeg kan bedømme så har det noget at gøre med hvor langt fra man skyder. Skyder man langt fra så eksploderer den, men skyder man en fjende tæt på så er sprænger den næsten aldrig.
Jeg vil ikke påstå at vide ret meget om skydevåben, men sådan kan det da aldrig forholde sig i virkeligheden?

Er jeg i øvrigt den eneste der synes at spillet kører ad H til siden den sidste opdatering? Der er lag i snart hver tredje kamp, og når vi prøver at joine flere sammen så sker det nogle gange at en eller flere af os ikke kommer med. Derudover synes jeg også at det sker langt oftere at vi bliver smidt ind i en kamp der er spillet halvt færdigt og hvor vi er langt bagud på point, dvs. stensikkert tab til os selvom vi kun når de sidste par minutter. Ergo kan man ikke bruge win/loss ratio'en til en skid.

Jeg synes det kørte langt bedre for et par uger siden, men det er måske bare ren tilfældighed.

EDIT: Spiller PS3 versionen.

Det der er daglig rutine, når man spiller pc udgaven. IWnet er det mest skrøbelige jeg nogensinde har oplevet og håber de patcher lortet og giver mulighed for dedikerede servers.

Det værste er faktisk, at man kan risikere at spille den samme bane igen og igen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/12-09 07:19 
Griner, Core og mig kom helt tilfældigt til at spille sammen i TDM :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
CoreCoreSkrevet 30/12-09 12:59 
Nope, "Join session in progress" virker en gang i mellem ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/12-09 16:55 
Nå for dælan, den kendte jeg ikke lige :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/02-10 16:28 
HeheHoho

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
enfenenfenSkrevet 11/02-10 15:34 
Nu har jeg ikke spillet MW2 i lang tid, men jeg er da allerede pisse irriteret over, at folk benytter sig af glitches, så deres killstreak ikke bliver ødelagt. Det sker ofte, at folk bliver skudt, inden de når 24/25 kills, men alligevel så fyrer en nuke af.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/02-10 16:10 
Hvilke glitches er der tale om?
enfenenfenSkrevet 11/02-10 16:45, rettet 11/02-10 16:45 
Jeg ved ikke hvordan, det foregår. Men der er i hvert fald et eller andet galt, når ens killstreak ikke bliver ødelagt af et normalt kill.
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig