X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/11-09 15:02 
Det lyder mere og mere som den gamle diskussion, om et spil skal vurderes som en helhed, eller om man kan se singleplayer/multiplayer som en bonus, der ikke nødvendigvis hører med til en helhedsvurdering, hvis et spil hovedsageligt fokuserer på den ene eller anden del.

Jeg har aldrig været den store multiplayer, og har derfor kun nydt Call of Duty's singleplayer-del igennem tiderne, hvilket jeg har været godt tilfreds med. Spillene har levet op til mine forventninger i singleplayer, så selvom serien, især siden Modern Warfare, har fyldt meget som multiplayer-spil i manges bevidsthed, er det ikke nødvendigvis tilfældet for alle spillere. Jeg forventer stadigvæk en fornuftig singleplayer-del, af en tilpas længde, fordi det er hvad jeg har fået serveret de sidste tre gange jeg spillede et spil i serien. Om Modern Warfare 2 leverer, skal jeg ikke kunne sige - jeg har ikke selv spillet det endnu.

Til note: Jeg nåede igennem Modern Warfare på normal og hard, og halvt igennem spillet på den sværeste sværhedsgrad :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 14/11-09 15:06 
Men om du foretrækker det ene eller det andet, er ikke relevant for, hvad der objektivt set er spillets primære del (men naturligvis relevant for dig, og om du køber det).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 14/11-09 15:08, rettet 14/11-09 15:11 
Wehner>
Det er ikke nogen hemmelighed, at Darknon spiller på easy.

Én person udgør ikke en statistik :) IGN skriver desuden 5 timer på "Regular".

Men altså perspektiv eller ej så er den primære del i spil i MW2 multiplayer, det kan der slet ikke herske nogen tvivl om.

Det handler ikke om, hvad der er det primære, når man sidder med spillet. Ï virkeligheden handler det slet ikke om, hvad der er fokus af de to spiltyper - fint at MP er det vigtigste, men det ændrer ikke på, at både Halo og MW2 fremhæves for SP af udviklerne. Så må køberen jo også forvente, at produktet er som de beskriver det.

Angående markedsføring så er det jo med en spil som det også er med en guitar eller en trådløs boremaskine: Den velinformerede køber kan træffe det bedste valg.

Delvis enig - klart at man bør læse anmeldelser eller spørge kyndige folk til råds inden køb, men det ændrer ikke på, at udviklernes udtalelser ofte tenderer løgn, når de omtaler længden af deres spil.

EDIT: Fremhæves er et dårligt ord i denne sammenhæng uden forklaring - pointen er, at udviklerne fremhæver SP som noget de lægger stor vægt på, ikke nødvedigvis hovedvægten.
WehnerWehnerSkrevet 14/11-09 15:22 
Chance favours the prepared mind. De fleste, der reklamerer for produkter snakker en masse bull, så det kan man ikke rigtig tage efter. Nu du også spiller musik, får du så Aage/Eskildsen-"bladene"? De er reelt set lange eksempler på, hvad jeg mener.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 14/11-09 15:53, rettet 14/11-09 15:55 
jaes>
Og hvem siger egentligt, at folk der gennemfører på 6 timer, spiller på lavere sværhedsgrad end "normal"

Det siger jeg heller ikke, jeg siger at det oftest er dem der spiller på de lave sværhedsgrader, der tuder over hvor korte spillene er ;)

jaes>
Skimtede lige IGN's og Gamespots anmeldelser, og begge skriver, at det tager ca. 5 timer at gennemføre.

+ de 3-4 timer der ikke fremgår af statistikken når spillet er slut, fordi at spillet ikke saver, når du dør, men fører dig tilbage til det checkpoint den gemte for dig, for et kvarter siden. Jeg HADER det der timetælleri, for det er de færreste der tænker over, at det der står i statistikken til sidst, ikke tager højde for den tid der bruges når man dør x antal minutter efter respawn nr. 10 x 10 x 10.

Men forgængeren fik også prygle for at være for kort, og det samme gjorde COD 2, så folk burde da være bare en smule forberedt på det. Og hellere de korte fede oplevelser i COD 2, MW1 og MW2, end det langtrukne lort man udsættes for i Treyarchs venstrehåndsarbejde.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/11-09 16:03, rettet 14/11-09 16:03 
Core>
Det siger jeg heller ikke, jeg siger at det oftest er dem der spiller på de lave sværhedsgrader, der tuder over hvor korte spillene er ;)

Spillet bliver jo ikke længere eller får mere indhold af at du dør 500 gange istedet for 5 gange. Det bliver spillet bare mere repetitivt og frustrerende af.
jaesjaesSkrevet 14/11-09 16:07, rettet 14/11-09 16:20 
Wehner: Jeg er helt med på, hvad du mener, og det er også derfor jeg skriver, at jeg er delvist enig.

Umiddelbart virker det bare lidt hårdt at gå så stærkt efter de folk, som kritiserer længden. Men omvendt kan jeg godt se, at de måske gør det lidt for meget uden hold i spillets fokus. Måske ligger den bare dér, at folk der kritiserer længden, skal gøre det med lidt andre briller, og dermed på en lidt anden måde :)

EDIT: Og med hårdt mener jeg ikke, at alle indlæg var grove, men folks holdninger blev i hvert fald mere eller mindre affejet.
jaesjaesSkrevet 14/11-09 16:17, rettet 14/11-09 16:23 
Core>
+ de 3-4 timer der ikke fremgår af statistikken når spillet er slut, fordi at spillet ikke saver, når du dør, men fører dig tilbage til det checkpoint den gemte for dig, for et kvarter siden.

Enig, al den tid, der bruges med spillet skal tælles med. Men IGN og GS skriver jo ikke, hvordan de har optalt, så man må jo gå ud fra, at de udregner spilletiden fornuftigt. Jeg har dog kun læst afsnittene, hvor længden nævnes første gang, så vil ikke udelukke, at de uddyber senere. Det burde jeg måske have læst, men havde ikke tid til mere. Så jeg satsede på, at det ville fremgå med det samme :)
CoreCoreSkrevet 14/11-09 16:29, rettet 14/11-09 16:39 
Azzkikr>
Spillet bliver jo ikke længere eller får mere indhold af at du dør 500 gange istedet for 5 gange.

I MW2 er det ikke nødvendigvis 500 dødsfald der forlænger spilletiden, men derimod forsigtigheden man er nødt til at udvise for ikke at dø hele tiden. Den samme forsigtighed kastes jo helt over bord, hvis du på de lave sværhedsgrader, bare kan storme igennem store klaser af fjender. På den måde kan 20 minutter nemt gøres til 8, uden at repetitivt eller frustrerende er en relevant definition.

jaes>
Men IGN og GS skriver jo ikke, hvordan de har optalt, så man må jo gå ud fra, at de udregner spilletiden fornuftigt.

Jeg har aldrig oplevet en anmeldelse, vurdering, omtale eller et indlæg, der ikke er baseret på den tid spillet selv registrerer. Det er netop derfor at timetælleriet hænger mig langt ud af halsen. Nogle få spil gemmer når man dør, og tæller alt med, så de skiller sig selvfølgelig ud.

Et alternativt eksempel på single-/multiplayer-snakken længere oppe, kan være at Tekken kan gennemføres med en figur på easy, på under en halv time. Er et spil på en halv time 500 kr. værd? Nej, men her fokuseres på at spillet gennemføres MANGE gange, og gerne spilles i forskellige varianter heriblandt multiplayer, men her er det heller ikke alle der køber spillet for at spille det i multiplayer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/11-09 16:57, rettet 14/11-09 17:02 
Wehner>
Men om du foretrækker det ene eller det andet, er ikke relevant for, hvad der objektivt set er spillets primære del (men naturligvis relevant for dig, og om du køber det).

Helt sikkert. Mine to afsnit skulle ikke ses som en forlængelse af hinanden; En objektiv vurdering af et spil har selvfølgelig intet med mine personlige præferencer at gøre. Pointen var at udfordre det argument, at man ikke kunne forvente noget af CoD's singleplayer-del, fordi den altid har været sekundær - det mener jeg ikke er tilfældet, eller et specielt godt argument :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/11-09 17:05 
Nåmen jeg har lige fået spillet idag og har spillet i ca 2 timers tid. Jeg var overhovedet ikke stødt over den lufthavns scene... Mest fordi det bare er et spil og halvt om halvt det faktum at det ikke rigtig var en overrsaskelse (tak skal du ha internet!) og fordi min influenza får alting til at virke så langt væk for tiden.

Nuij det er godt nok fovirrende når der er blod på hele skærmen når man er tæt på at dø, men fedt spil indtil videre... Glæder mig til at give multiplayer en tur én af de nærmeste dage når jeg er lidt mere ovenpå igen. :)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/11-09 17:41, rettet 14/11-09 17:56 
Gennemførte spillet på veteran tidligere i dag, jeg vil bestemt ikke klage over længden. Det er bare ikke den type spil jeg gider bruge mere tid på i sp ;)
Kedelige u-skipbare cutscenes, stadig for meget scriptning og alt for meget on rail shooter-stuff.
Det er vist kun næst sidste bane der havde en form for åbenhed.

Veteran er blevet betydeligt letter, er overbevist om jeg døde væsentlig færre gange end min første gennemspilning på regular.

Mht. hvordan spillet skal vurderes så vil jeg mene at campaignen bør trække ned, da udviklerne har brugt tid på og forsøgt at lave den den.
Enten det, eller at man bør have 2 scores til spillene, hvilket jeg selv ville foretrække.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 14/11-09 19:30 
Core>
Jeg har aldrig oplevet en anmeldelse, vurdering, omtale eller et indlæg, der ikke er baseret på den tid spillet selv registrerer.

Det lyder da mest som et gæt. Med mindre du mener, at hvis fremgangsmåden er nævnt i anmeldelse/indlæg, så har vedkommende forklaret, at det har været spillets ur, der er benyttet.

Et alternativt eksempel på single-/multiplayer-snakken længere oppe, kan være at Tekken kan gennemføres med en figur på easy, på under en halv time. Er et spil på en halv time 500 kr.

Det sammenligning synes jeg ikke helt holder. Men som forklaret, kan jeg godt se det fra begge sider af lejren. Jeg opponerer mest mod, at folk affejes hvis de brokker sig over korte spil. Fightere, FPS'er, whatever. Naturligvis skal spil vurderes på forskelligt grundlag, derfor medgav jeg også, at "brokkehovederne" måske kunne omlægge deres brok :)
CoreCoreSkrevet 14/11-09 20:18, rettet 14/11-09 20:19 
jaes>
Det lyder da mest som et gæt.

OK, omformuleret: Af alle de spil som jeg selv har gennemført hvor anmeldelser, vurderinger, omtaler eller indlæg sætter timetal på, har det altid været baseret på den tid spillet selv registrerer ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 14/11-09 20:34 
Jeg er ret enig med Core, og jeg vil til enhver tid hellere have 5 timers god underholdning end 10 timers blandet landhandel, hvor udvikleren har tilføjet backtracking, indsamling af orbs i samme område, eller andre billige måder at forlænge spilletiden. Eksempler, hvor jeg har været skuffet er "træjagt" i "Alone in the Dark" og "orb-jagt" i "Prince of Persia". Det er kedeligt og gør, at jeg ikke engang gider at overveje at gennemføre spillet på en anden sværhedsgrad.

Med hensyn til længde og sværhedsgrad, så kan man også kigge på RTS-genren, hvor man på de lette sværhedsgrader ofte kan gennemføre spillet på en brøkdel af den tid det tager på de svære, fordi man ikke behøver at tænke på forsvar og kan angribe med en meget mindre hær.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, er singleplayer-oplevelsen god så længe den varer, og det er fint for mig. "Call of Duty 4" havde mange gode øjeblikke, hvor "sniper-snigerbanen" var et højdepunkt og "silobanerne" var et af lavpunkterne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 14/11-09 21:04 
Nu har jeg også kun spillet multi-player i 2eren, men hvis campaign er bare nær så retarderedet, som i det første, kan det vel knapt være en diskussion værd.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/11-09 21:56 
Ja det virkelig Borring! Men online Ja daaaaaaa!
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 15/11-09 01:52 
For bedre spillere kommer det på sigt til at være et problem, at MW2 ikke matcher folk ordentligt mod jævnbyrdige modstandere, men det kan selvfølgelig være, at de fikser det senere hen. Det er naturigvis sjovt at vinde, men på et tidspunkt bliver det også sjovt at få modstand.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 15/11-09 11:28 
Jeg sad og spillede lidt Spec Ops igår aftes splitscreen og var rigtig godt underholdt, men for satan der er nogle svære baner....damn!!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-09 12:07, rettet 15/11-09 12:07 
Wehner>
For bedre spillere kommer det på sigt til at være et problem, at MW2 ikke matcher folk ordentligt mod jævnbyrdige modstandere, men det kan selvfølgelig være, at de fikser det senere hen. Det er naturigvis sjovt at vinde, men på et tidspunkt bliver det også sjovt at få modstand.

Det undrer mig meget, for der er jo efterhånden ingen undskyldning for dårlig team-upping - de har haft MW1 og bl.a. Halo-serien (som pragteksempel) og Gears of War at se tilbage på... så det burde være løst med denne generation af spil :-(
WehnerWehnerSkrevet 15/11-09 12:09 
Well... Da jeg gik i seng sent i nat var vi på 35 sejre - in a row. Planen var først at gå i seng, når vi tabte, men til sidst begyndte mine øjne at løbe i vand :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 15/11-09 12:40 
Måske er i bare de bedste i verdenen?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 15/11-09 12:42 
Gid det var så vel - det var de andre, der var utter shite.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-09 14:27 
Wehner>
35 sejre - in a row.

In a row??? Så tog I vel 2 mere og stoppede... :-)
dpldplSkrevet 15/11-09 14:37, rettet 15/11-09 14:39 
tro jeg endte med et spille omkring 8 timer i trak igår med små toilet pauser. Vi var færdig omkring klok 3 om natten. Tro vi endte med 2x 14 winstreak, vis ikke hvert for den en kamp hvor alle havde lag udover 1 enkel person, de 2 winstreak ville have været 1 enkel. :(

Mig, 1 svensker og op til 4 englænder spille den nye bomb gametype(lige glemt navnet). Hvilket for mig enlig er en bedre udgave af sabotage, da vi normal vinder sabotage på et pat minuter.

FAL + acog = gode tider headshotting.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/11-09 12:33 


"My friend outside..."
SaftenSaftenSkrevet 16/11-09 13:24 
dpl>
Mig, 1 svensker og op til 4 englænder spille den nye bomb gametype(lige glemt navnet).

Demolition?

Anyways, syntes at sværhedsgraden på online matches svinger rimelig meget. Jeg kan gå fra at være halv-kompetent i en lobby til at være nummmer-sjok i en anden. Men må vel bare til at lægge mig i selen. Skal lige omskoles fra at have spillet Battlefield 1943 i så lang tid.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 16/11-09 15:26 
Saften>
Anyways, syntes at sværhedsgraden på online matches svinger rimelig meget. Jeg kan gå fra at være halv-kompetent i en lobby til at være nummmer-sjok i en anden.

Jeg kunne ikke være mere enig!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/11-09 19:54 
Nå nu er jeg også kommet igennem det og det er ganske action packed. Jeg oplevede ikke selv nogen fjender der respawnede men sad da mest fast et par steder hvor der så mange fjender der kom fra flere sider at det var svært at orientere sig. Det var rigtig sjovt at deltage i nogen slag på nogen kendte lokaliteter.

Multiplayer svinger også meget. Jeg er ikke super god til det men der var da en enkelt kamp hvor jeg endte som nr. 1.
Det er som om at når man først begynder at få kill-streaks, så er man pludselig on a roll.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/11-09 12:56, rettet 17/11-09 12:56 
hvem er klar på lidt mp i aften? gerne spec ops, har jeg stadig ikke prøvet. gamertag: david808

edit: til xbox 360 :)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/11-09 12:57 
desuden: epic knife throw!

http://www.youtube.com/user/Brich45#p/a/u/0/cudCajMNRM0
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
nerosnerosSkrevet 17/11-09 13:43 
Fåk det er sygt det der :O
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 17/11-09 13:44 
Det er sådan en video, man kun kan få optaget én gang i sit liv...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/11-09 13:52 
Wallhack
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/11-09 14:13 
Det er på Xbox 360 :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-09 15:33 
Sjovt lille sammentræf... men det har jo intet med "M4d 1337 sk1llzz" at gøre :-)
SaftenSaftenSkrevet 17/11-09 16:51 
dynamitedavo>
hvem er klar på lidt mp i aften? gerne spec ops, har jeg stadig ikke prøvet. gamertag: david808

edit: til xbox 360 :)

Jeg er nok på i aften, bare sig til. Mit tag er: XSaftenX
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 17/11-09 17:41 
Jeg er blevet meget glad for CTF og S&D. Synes ikke rigtig Team Deathmatch har noget at byde på efter jeg prøvet, hvor meget dybde, der er i de to gamemodes. Hvad spiller i for gamemodes???
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-09 17:42 
Det er sku da træls man ikke kan spille de samme baner når man vælger Team deathmatch og Free for all? :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-09 17:44 
holmenkolmen>
Jeg er blevet meget glad for CTF og S&D. Synes ikke rigtig Team Deathmatch har noget at byde på efter jeg prøvet, hvor meget dybde, der er i de to gamemodes. Hvad spiller i for gamemodes???

Jeg spiller for det meste Free for all, men når jeg skal klare sniper missionerne tager jeg Team deathmatch, fordi så er det lettere at at gennemføre de missioner.
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 17/11-09 17:48 
Vi spiller mest Domination og CtF.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 17/11-09 17:54 
Demolition, når jeg spiller med mine venner- Da dette minder om sabotage, bare bedre, Da vi tit kan vinde en sabotage på et par minuter.

Og FFA når jeg er selv. Også det jeg er bedst til. Min K/D rygger altid under 1,0 i diverse team playlist. Hvorimod in FFA ender jeg for det mest i top 3.


Men hold kæft der enlig mange dårlige spiller, og jeg griner altså hver gang jeg ser choppers, harrier eller AC130 der holder længere end 20sek. Personlig skyder jeg dem + AUV/counter UAV ned med samme jeg ser dem i luften (med stinger). Tro ikke de holder meget længere end 5sek, når spiller sammen med mine venner :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/11-09 18:11 
sweet har addet dig saften, er klar senere i aften!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 17/11-09 18:11, rettet 17/11-09 18:11 
@dpl: Nogen vurderer vel bare at et ekstra våben man kan skyde mennesker med, er mere værd?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 17/11-09 18:36 
Måske, førhen havde jeg da enlig også en class til tage dem ned med i CoD4.

Men nu hvor stinger har 2 skud og der er nogen rigtige gode assault rifles, samme tid med der er mindst 6 ting der kan skydes ned og care packages giver dem. Så det stadig et meget dårlig valg, da alle de hurtig masser kills.

En mine venner endte med gå 41/1 i en demolation, da han fik sin AC130.

Nå ja vis folk ikke vil vinde, så det deres egen valg. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-09 20:34 
Der er altså ikke udelt begejstring for MW2:

Der findes ikke tudekiks nok i hele verden!
nerosnerosSkrevet 17/11-09 21:30 
Det er beviset på at ikke alle kan tåle at spille computerspil....!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 18/11-09 10:42 
Så kommer der tournament!

Linkz
Bashful Neophyte
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 22/11-09 12:46 
Efter lidt eksperimentering frem og tilbage mellem hardcore og "core", synes jeg, at core er fedest, i hvert fald i public games. Det kan være det er anderledes med klaner osv. Derudover er jeg klart til CTF, S&D og nu også Sabotage/Demolition efter anbefaling herinde fra:) FFA giver for mig ikke rigtig mening, der er lige lovligt mange random kills imo.

Hvis der er nogen, der spiller på pc, kan i add mig på steam, mit id er holmenkolmen.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 22/11-09 13:18 
holmenkolmen>
core er fedest
´
Det ka' du selv være.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig