X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/11-09 14:34 
Har kun spillet campaign i 3 timer - så kan ikke udelukke der kommer noget snavs senere ;)
WehnerWehnerSkrevet 11/11-09 14:42 
Playkid>
Tror dog jeg vil ende med at konkludere at det har en bedre campaign end Cod4. Det er stadig for scriptet, men der er nogle interessante miljøer og virker mere åbent.

Stadig uendelige fjender hvis man ikke rubber neglene?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 11/11-09 14:54 
Wehner>
Playkid>
Tror dog jeg vil ende med at konkludere at det har en bedre campaign end Cod4. Det er stadig for scriptet, men der er nogle interessante miljøer og virker mere åbent.

Stadig uendelige fjender hvis man ikke rubber neglene?

Jeg er i tvivl, jeg spillede det kun på medium så det var ret nemt at løbe igennem uden for meget bøvl.
Jeg er dog helt sikker på det ikke er i samme stil som forrige spil, skulle der være uendelige fjende spawn.

Vil prøve at lægge mere mærke til det når jeg løber igennem det på Veteran en af dagene.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 11/11-09 15:02 
Det er vist et af punkterne de har pillet ved - fjendespawneriet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 11/11-09 15:12 
Fedt! Jeg tror jeg får det i aften, men det er nu alligevel multiplayer, jeg ser frem til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 11/11-09 15:13, rettet 11/11-09 15:13 
Playkid>
Jeg er i tvivl, jeg spillede det kun på medium så det var ret nemt at løbe igennem uden for meget bøvl.
Jeg er dog helt sikker på det ikke er i samme stil som forrige spil, skulle der være uendelige fjende spawn.

Jeg er ret sikker på der er uendelige fjendespawn! Jeg synes jeg opdagede det et par gange undervejs indtil jeg fandt ud af at jeg blev nødt til at blæse frem af..

Jeg har ihvertfald på fornemmelsen at det er visse steder.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/11-09 16:22 
Jeg har lige klaret lufthavns banen. Og indtil videre er det super fedt. Også fordi at banerne er så korte. Det betyder at man kan klare et par baner i sin frokost pause :)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 11/11-09 16:37 
Campaign har en fed slutning..
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 11/11-09 16:52 
Jeg har også lige fået et eksemplar ind af døren, og selvom jeg normalt ikke spiller så mange FPS'er, så ser jeg da frem til at gå i krig med spillet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PlaykidPlaykidSkrevet 11/11-09 16:56 
neros>
Campaign har en fed slutning..

Jeg har lige gennemført det, men jeg husker faktisk ikke at det havde en slutning :)
Fulgte dog heller ikke med i historien så jeg ved ikke helt hvad det hele gik ud på :P
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 11/11-09 19:18 
Lad os bare sige det slutter. Tænker på det sidste der sker med kastebananen ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/11-09 23:24 
Jeg har lige klaret "det hvide hus". Og hvor er jeg dog træt af det her gameplay. Det var det samme i 1'eren, og killzone for den sags skyld også. Fjenderne ved ALTID hvor du er, og de skyder på dig inden du overhovedet når at stikke hovedet frem fra dit cover. Og cover er næsten ligegyldigt for man bliver oftes ramt alligevel. Det ender med at man bliver ret ligeglad, og bare stormer afsted som en anden rambo for at komme videre i krigen. Man har ingen kontrol over tempoet i spillet...

Jeg ved godt at COD altid har været sådan, men jeg ser det mest som spildt potentiale. Det hele er bare løb løb løb, skyd der skyd der skyd der. Ligeså snart at du starter på en bane bliver du beskudt. Det er ikke muligt at dræbe en fjende uden at blive set. De ved hvor du er inden du overhovedet når at se hvilket våben du starter med. Og det sucks alt for hård. AI'en er ikke eksisterende.

Spillet er til gengæld super flot. Og mere er der ikke at sige til det. Nu håber jeg bare at multiplayer har mere at byde på end bare nye baner.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 11/11-09 23:39 
neros>
Lad os bare sige det slutter. Tænker på det sidste der sker med kastebananen ;-)

Nå ja, det er da rigtigt. Jeg synes faktisk det var kedeligt, måske fordi jeg var utålmodig med at komme vidre med spillet ;) Men det grunder nok også i at spillets plot twists var uhyre gennemskuelige.
Lige præcis den scene havde jeg ikke gennemskuet, men langsom var den :P
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 12/11-09 00:09 
Jeg synes det var fedt på grund af det filmiske aspekt ;-)

Darknon egentlig kan jeg godt se hvad du mener med gameplayet i campaign mode, men jeg synes det virker godt nok fordi man hele tiden bliver presset. Jeg synes det fungere meget bedre her end i Kill Zone 2. Måske fordi det virker mere realistisk. Jeg synes også godt jeg kunne finde lidt ly for kugleregnen når jeg var hårdt presset. Desuden kan jeg godt lide man kan skyde igennem træ og murbrokker som i the real world ;D
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 12/11-09 00:18 
Men en 50 cal har dog sit besvær med at skyde igennem en olietønde :P
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 12/11-09 00:30 
Tjah...jo deeeet ;D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-09 08:34, rettet 12/11-09 08:34 
Modern Warfare 2 har solgt 1,2 millioner eksemplarer i UK i løbet af de første 24 timer - og slår tidligere rekordholder, GTA4, som solgte 631.000 i løbet af de første 24 timer, med næsten en fordobling.

*plok*

Gamespot
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-09 09:56 


Easter Egg i MW2 :-)
jaesjaesSkrevet 12/11-09 15:47 
PalleJensen>
Modern Warfare 2 har solgt 1,2 millioner eksemplarer i UK i løbet af de første 24 timer - og slår tidligere rekordholder, GTA4, som solgte 631.000 i løbet af de første 24 timer, med næsten en fordobling.

Imponerende, men antallet skal formentlig også ses i lyset af, at der i år udkommer betydeligt færre AAA-titler mellem september og december, end der plejer. Så et eller andet skal folk jo kaste deres penge efter. En fordobling var nok ikke sket under normale omstændigheder.
HeroldHeroldSkrevet 12/11-09 15:55 
Jeg tror ikke du kan presse en succes af den kaliber ned over 'der kommer ikke så meget andet'. Sidste titel fra Infinity Ward var ret populær, så jeg tror mere at det er der den ligger... + al den omtale, det har fået.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SaftenSaftenSkrevet 12/11-09 16:00 
Grunden til at der har været tyndt mellem AAA-spil for tiden, er at alle andre har rykket deres udgivelse for at slippe for at skulle konkurrere med den juggernaut som udgivelsen af MW2 er.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 12/11-09 16:06, rettet 12/11-09 16:38 
Næææ, det er ikke derfor. Dette er bare hvordan det går for activision spil. Og vis det forsætter på samme måde, så går CoD samme vej som tony hawk og GH snart. ><

Og angående mindre AAA spil, der jeg personlig langt uenig. Da 2009 var bedre end 2007 og 2008!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 12/11-09 16:34 
Herold>
Jeg tror ikke du kan presse en succes af den kaliber ned over 'der kommer ikke så meget andet'. Sidste titel fra Infinity Ward var ret populær, så jeg tror mere at det er der den ligger... + al den omtale, det har fået.

Jeg mener så omvendt, at netop fordi der er tale om så stor en stigning, må andet spille ind :) En fordobling er ekstremt meget i spilindustrien.
SaftenSaftenSkrevet 12/11-09 16:36 
Direkte at sige at der har været tyndt mellem AAA-titler, var nok også forkert. Men der har været udsættelser af titler væk fra MW2's udgivelsesvindue for at de skulle have en bedre chance blandt konkurrenterne.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/11-09 16:37 
Herold>
Jeg tror ikke du kan presse en succes af den kaliber ned over 'der kommer ikke så meget andet'.

selvfølgelig kan man ikke det, og desuden er der vist ikke megen tvivl om, at MW2 er i en klasse for sig.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 12/11-09 16:42 
jaes>
Jeg mener så omvendt, at netop fordi der er tale om så stor en stigning, må andet spille ind :) En fordobling er ekstremt meget i spilindustrien.

Men spillet er meget ventet, meget hypet og meget omtalt. Al den negative omtale spillet har fået, har været fokuseret på pc-markedet, som jeg vil vurdere er en meget lille del af spillets totale brugergruppe. Andet negativt (lufthavnsscenen) er druknet i pc-brokkeriet.

Jeg siger ikke at det ikke spiller ind, men jeg tvivler stærkt på at det spiller nok ind, til at være årsagen til den reelle fordobling.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 12/11-09 18:33 
Altså et spil der har solgt over 12 millioner og så for en efterfølger der hypet langt mere. Og en helveds del af de 12 millioner jo købt spillet efter `release` og nu blevet til "dag 1 køber".

Mit gæt er MW2 ville have solgt samme antal selv vis alle de udskubbet spil vil have været udkommet som planlagt.

Gennemførte campaign idag. Var lidt meh og det var en sindsyg kort spil. 5 til max 6 timer på normal. Nå ja i det mindste har jeg smidt 18 timer i multiplayer og klart et par spec op. Så den er allerede de 300kr værd i det mindste.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RaGeRaGeSkrevet 12/11-09 22:13, rettet 12/11-09 22:14 
Kæft en omgang halvfærdigt produkt iw leverer. Der er intet andet end lag i dag og problemer med at joine iw.net
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HNHNSkrevet 12/11-09 22:15 
Nogen der kan få den kode fra Gamestop til at virke?

Fik den med ved at forudbestille.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/11-09 23:17 
Nej har også prøvet :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 12/11-09 23:32, rettet 12/11-09 23:53 
Herold>
Jeg siger ikke at det ikke spiller ind, men jeg tvivler stærkt på at det spiller nok ind, til at være årsagen til den reelle fordobling.

Og jeg siger ikke, at det er *hele* årsagen til fordoblingen ;)

Jvf. Tothegame udkommer der ca. 25% færre "store" titler i år mellem september og december til X360 sammenlignet med 2007 og 2008. Sammen med finanskrisen vil det sikkert have en indflydelse på spilsalget - folk er mere selektive, og er nok tilbøjelige til at bruge penge på de mere sikre (kvalitetsmæssigt) mainstream-titler, som eksempelvis MW2.

Jeg må dog indrømme, at jeg huskede faldet i AAA-udgivelser som endnu større, men 25% er stadig en del.

Saften>
Direkte at sige at der har været tyndt mellem AAA-titler, var nok også forkert. Men der har været udsættelser af titler væk fra MW2's udgivelsesvindue for at de skulle have en bedre chance blandt konkurrenterne.

Der udkommer 25% færre titler i år sammenlignet med 2007 og 2008. Til X360, jeg har ikke gidet at tjekke alle platforme. Det synes jeg er et ret stort fald.

Det er næppe kun på grund af MW2, det er jo spil i mange forskellige genrer, der er blevet udsat. Jeg tror snarere, at finanskrisen er den største årsag. Og der er også tal der viser, at spilsalget er dalet betydeligt i år.

EDIT 2 (nu med mindre justering): Jeg droppede i første omgang dette, men synes egentlig det er væsentligt: De øvrige rekorder, i hvert fald dem jeg har set, viser en stigning på 10-20%. Det så for salg i første uge og måned, men de er vel sammenlignelige. Og det er jo ikke rekorder, der er slået af spil med nævneværdig mindre hype end MW2. Jeg tror ikke, at alene hype og kvalitet på magisk vis fordobler salgsrekorder i spilindustrien. Men i sidste ende ved vi det naturligvis ikke :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-09 00:52 
HN>
Nogen der kan få den kode fra Gamestop til at virke?

Fik den med ved at forudbestille.

Den dur nu for mig :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-09 13:01 
RaGe>
Kæft en omgang halvfærdigt produkt iw leverer. Der er intet andet end lag i dag og problemer med at joine iw.net


spil. på. konsol.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
nerosnerosSkrevet 13/11-09 13:35 
KroeboCop>
Den dur nu for mig :=)

Hvad kan man med den så? :D
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-09 14:41 
Spillet er overhovedet ikke konsistent. Den sne scooter som ham AI'en tager ned, den sker der ikke noget ved når man skyder på den. Det samme med ham der bliver skubbet ind i et skab og dræbt med kniv, ham kan man heller ikke selv dræbe.
Og i en bane jagter man en som man skal skyde i benene. Og lidt senere jagter man endnu en over nogle tage, men hvis man skyder ham i benene så er det game over. Hvad er det for noget ged? helt ærligt... De kan da ikke lære en først at man skal skyde en i benene, og når man så gør det igen senere, så fejler man missionen.

Desuden har jeg heller aldrig set en fjende reloade deres våben, de kan åbentbart ALTID skyde.

Jeg har stået i en bane og skudt fjender på nogle tage, og set den ene respawnede fjende tage over efter jeg har dræbt ham før. De løber i det samme mønster igen og igen. jeg har brugt alle mine 500 bullets på at dræbe den samme respawnede fjende igen og igen.

uanset hvor flot spillet er, så kan jeg ikke leve mig ind i den verden af pap-AI.

Desuden har man ingen krop. Igen er man bare et flyvende kamera i verden. Prøv at kigge ned når i står på kanten af det isbjerg i bane 2. Man står midt ude i luften. Det er jo helt til grin.

ja måske leder jeg efter fejl. Men jeg forstår ikke at folk er sådan oppe og køre over det, når det er lavet så meget bedre i mange andre spil.

vi skal ha diskutionen igang ik :)
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-09 14:53 
Ja det er lidt tyndt. Jeg har ikke fået min version af spillet endnu men jeg er da rimeligt skuffet over at det kun tager 4 timer at gennemføre og at det endda nærmest bare er en glorificeret rail shooter.

Jeg tror ikke at du vil finde nogen der ikke er enig med dig i at singleplayer delen er lidt tynd og gammeldags i sit design. Multiplayer delen er en stor del af MW2, men det er virkelig synd af det næsten er hele spillet der er lagt dér.

Nu venter jeg bare på at der går en uge før der kommer en bonus singleplayer mission som DLC til 1200 Microsoft Point som viser sig at være en 100kb download da det allerede lå på discen. AAAAACTIVISIOOOOONNN!!!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-09 15:04 
Ca 6 profil billeder. Så jeg er mega heldig :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-09 15:11, rettet 13/11-09 15:11 
Darkbeat>
men jeg er da rimeligt skuffet over at det kun tager 4 timer at gennemføre

Det bliver kortere og kortere jo mere folk snakker om det... Jeg er 4 timer inde i det - og jeg er måske 3/4 dele igennem det... Jeg vil gætte på, at det tager omkring 6 timer at gennemføre. Og jeg vil hellere have 6 fede timer (som MW2 tyder til at blive) end 12 kedelige timer. Og så er der jo også lige en multiplayer del og Spec Ops, hvor der ligger mange timer.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 13/11-09 15:25 
Først og fremmest, der er INGEN respawn. Har gennemførte på regular og første act på veteran, cis man tager stille og rolig (især den capture mission). Så vil man altså se de har droppede respawn.

Er måske respawn et par steder senere hen, jeg overså. Men vis steder passer respawn ind i nogen spil.

Og hvad folk er oppe og kører over er mere multiplayer.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 13/11-09 15:40, rettet 13/11-09 15:40 
KroeboCop>
Ca 6 profil billeder. Så jeg er mega heldig :=P

Fnis :-)

Til alle dem som ikke forstår, så spil multiplayer and you will learn! Jeg er skide ligeglad med Campaign mode. For mig er det ren bonus og en måde at lærer spillets gameplay som iøvrigt holder 100% :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-09 18:28, rettet 13/11-09 19:18 
Campaign er kedelig, online delen er det eneste der holder IMO.
Hoid to colony C05 where the computer is...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/11-09 18:57, rettet 13/11-09 18:59 
PalleJensen>
Og jeg vil hellere have 6 fede timer (som MW2 tyder til at blive) end 12 kedelige timer.

Det er jo ikke noget argument for at det er i orden at det kun varer omkring 6 timer.

6 fede timer er muligvis bedre end 12 kedelige, men det ændre ikke på det faktum at single player delen stadigvæk er alt alt for kort, hvilket er yderst kritisabelt.

Jeg synes generelt der er for meget fokus på multiplayer i mange spil. Diverse udemærkede spil bliver sablet ned pga de har begrænset eller ingen online support, men omvendt bliver spil som GoW, MW1&2 og andre shooters skamrost fordi man kan rende rundt og pløkke hinanden ned i multiplayer selvom single player delen er under middel.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-09 19:24 
Jeg kunne meget godt bruge flere baner i online delen, men det kommer jo nok ligesom i COD4.
Hoid to colony C05 where the computer is...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-09 22:56, rettet 13/11-09 22:59 
man kan sige mange ting om single-player delen af mw2, men kedelig er nu nok det sidste jeg ville kalde den. for kort, ja, men jeg husker da ikke hvornår jeg sidst har været så underholdt i de 6-7 timer det varede. banedesignet er fabelagtigt og de mange forskellige typer af missioner gør netop, at man aldrig keder sig. multiplayer-delen er uden tvivl det, der gør spillet værd at spille i længden, men at kalde singleplayer for kedelig er efter min mening en skændsel.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/11-09 01:39, rettet 14/11-09 01:40 
Det er da godt lavet, men jeg tror også mere det er fordi jeg er mega vild med online delen. Så når den er der, kan jeg bare ikke holde til at spille singleplayer delen, kom til Rio banen også fik jeg abstinenser. Skulle hurtigt ud at spille online igen.
Hoid to colony C05 where the computer is...
RaGeRaGeSkrevet 14/11-09 04:59, rettet 14/11-09 04:59 
dynamitedavo>
RaGe>
Kæft en omgang halvfærdigt produkt iw leverer. Der er intet andet end lag i dag og problemer med at joine iw.net


spil. på. konsol.

^^ mus og tastatur er den eneste vej! Tror de har fået fikset problemer, for i dag kørte det uden lag og det virkede bare :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 14/11-09 10:47 
Åååhh det var da belastende med det evige varighedsjammer. Hvorfor er det altid folk der spiller på de lette sværhedsgrader der jamrer over at spillet er for kort?

Og hvorfor bliver folk ved med at hænge sig i det timetal, deres stats viser, her er der jo ikke medregnet al den spilletid mellem checkpoints og død/forfejlet missioner.

Og hvorfor ignoreres Spec Ops helt? Det er vel også en del af pakken.

Og hvordan kan nogen forvente andet, det har aldrig været anderledes i COD. Det bedste kur må være at alle sætter sig og spiller MOH: Airborne bagefter. Så kan det være at de værdsætter CODs singleplayer-del mere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 14/11-09 13:05 
Amen!

Ja det er her er sku lavet til multiplayer så hold op med at hyle.

Hilsen
Keyser Söze ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 14/11-09 14:30, rettet 14/11-09 14:51 
Jeg synes, I skal sætte tingene i perspektiv, drenge :)

Ikke alle køber spillet primært for multiplayer, og ikke alle synes, 6 timer for 500 kr. er i orden. Har I glemt, at de fleste actionspil var omkring 10 timer lange i sidste generation? Der kostede spillene mig bekendt omtrent det sammes om i dag ;)

Og hvem siger egentligt, at folk der gennemfører på 6 timer, spiller på lavere sværhedsgrad end "normal" - det er vel dén som et spils længde hovedsageligt skal måles efter...

Fair nok, hvis spillet markedsføres som, at singleplayer er opvarming til multiplayer, men det gør det jo ikke.

EDIT: Skimtede lige IGN's og Gamespots anmeldelser, og begge skriver, at det tager ca. 5 timer at gennemføre. Så det kunne tyde på, at 6 timer endda er lidt højt sat.
WehnerWehnerSkrevet 14/11-09 14:38, rettet 14/11-09 14:40 
Det er ikke nogen hemmelighed, at Darknon spiller på easy. Jeg har svjh. tidligere også været efter ham, da han klagede over at han ikke selv nåede at lave nogen kills i en Tom Clancy-shooter, fordi hans teammates gjorde alt arbejdet. På easy...

Men altså perspektiv eller ej så er den primære del i spil i MW2 multiplayer, det kan der slet ikke herske nogen tvivl om. Det havde det også været, hvis kampagnen havde været 12 timer. Hvis kun kun vil nyde kampagnen, er det jo fint - det er der også mange, der gør i Halo - men de må så også tage med, at spillet ikke er designet primært til dem.

Angående markedsføring så er det jo med en spil som det også er med en guitar eller en trådløs boremaskine: Den velinformerede køber kan træffe det bedste valg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig