X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 25/05-09 08:16 
Så kom der en trailer...

Link
ElgenElgenSkrevet 25/05-09 09:48 
Damn, det ser lækkert ud. Kan næsten ikke vente til 11.10.09
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-09 09:56 
Ja, det ser virkelig fedt ud... og når man tænker på, hvor godt CoD4 fungerede, kan man ikke andet end at se frem til det her!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 25/05-09 11:38, rettet 25/05-09 11:57 
Jeg glæder mig sindssygt meget. Har læst en god artikel i Game Informer, og det virker ikke til, at Infinity Ward har tænkt sig at hvile på laurbærrene. CoD4 var godt, rigtig godt, men Modern Warfare 2 lader til at blive meget bedre på alle punkter.

Jeg glæder mig især til Special Forces, som er en slags mode, hvor udviklerne har kunne proppe alle mulige spændende baner ind, som umiddelbart ikke har noget med selve historien at gøre. Det skulle minde om bonusbanen Mile High Club, og man kan ovenikøbet spille co-op :D

Desuden ser det rigtig spændende ud med snelandskaber, og dykkerturen glæder jeg mig også ekstremt meget til. Banerne lader også til at blive større og mere åbne. Fx er første bane et bjerg, man skal bestige, men man kan selv vælge sin rute.

Det bliver interessant at se, hvad de vil gøre med skjoldene, som man ser et kort glimt af. Bliver det mon ligesom i Rainbow Six: Vegas? De har også røbet, at der vil være maskingevær-turrents til stede, men om de er i multiplayer, vides ikke endnu. I al fald skal multiplayer-delen nok blive rigtig god; masser af folk (inklusiv mig) spiller stadig CoD4 online her to år efter dets udgivelse.

En interessant billedeanalyse af traileren
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-09 13:14 
Det bliver med garanti det samme spil som 4'eren, bare re-skinned :)
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-09 13:30 
Helt fint med mig!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 25/05-09 13:54 
Darknon>
Det bliver med garanti det samme spil som 4'eren, bare re-skinned :)

Det tvivler jeg på. Infinity plejer at fornye sig ret meget... men nu er CoD4 ikke så gammelt, så det kan være du har ret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 25/05-09 14:14, rettet 25/05-09 14:15 
World at War var mestendels et WW2-skin lagt ovenpå CoD4 (selvom der var få, nye tiltag som fx Zombie Mode), men jeg tvivler på, at det blive ligesådan med Modern Warfare 2. Selvfølgelig kommer de til at ligne hinanden, men det gør de fleste skydespil jo også til en hvis grad.
SumezSumezSkrevet 25/05-09 14:29 
Det ville heller ikke være særlig fedt hvis det bare var et nyt spil med samme skin? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 14/07-09 13:52 
Info omkring 'Prestige Edition' af Call of Duty: Modern Warfare 2, der inkluderer fungerende nightvision goggles :)

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Prestige Edition)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 14/07-09 14:02 
Skal vi gætte på at den bliver ubeskriveligt dyr? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-09 14:04 
Nåh. Den bliver jeg nødt til at købe jo så! Jeg er totalt sucker for den slags.
SumezSumezSkrevet 14/07-09 14:07, rettet 14/07-09 14:07 
Jeg ville købe den for gogglesne alene, men tvivler som sagt på at prisen bliver særlig overkommelig. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 14:09 
Jeg ser to muligheder ...

1) Pakken bliver SYG dyr

2) Goggles er usselt 1. gen. NV skrammel som kun med nød og næppe virker

:)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/07-09 14:33 
Din sure gamle mand... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 14:36, rettet 14/07-09 14:42 
Jeg er bare realist :)

Man kan evt. checke priserne på bare 2. gen goggles
HeroldHeroldSkrevet 14/07-09 14:41 
Jeg ser en tredje mulighed. At de der goggles er en lige så tro kopi af en ægte natkikkert, som Halo-hjelmen var af den virkelige vare...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 14:43 
He he he.. tror dog nok goggles kan bruges, men kvaliteten er i total bund :)

Skulle man ikke have et ret lille Smølfe-hoved for at bruge Halo 3 hjelmen?
HeroldHeroldSkrevet 14/07-09 14:55 
Tjoeh, mit bud er dog at det bare er en replika - lidt plastic med noget grønt lys i. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/07-09 15:52 
Beano>
Jeg er bare realist :)

Haha ja, det er lige præcis det du er kendt for at være... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/07-09 16:01, rettet 14/07-09 16:01 
Den Prestige Edition ser altså pænt lækker ud... Spol frem til 3.00 minutter for at se Night Vision dimsen...

Modern Warfare 2 Prestige Edition unboxed
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 16:41 
Herold>
Tjoeh, mit bud er dog at det bare er en replika - lidt plastic med noget grønt lys i. :D

Ud fra videoen, så lyder det som om det er mere end en replika.


PalleJensen>
Den Prestige Edition ser altså pænt lækker ud... Spol frem til 3.00 minutter for at se Night Vision dimsen...

Som P.T. Barnum sagde : "There's a sucker born every minute".
enfenenfenSkrevet 17/07-09 17:24 
Prisen for Prestige Edition bliver i UK 120 £. Så små 1.000 kr. herhjemme, kan man vel regne med.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 17/07-09 18:59 
+ evt. moms og skatter - forudsat at de overhovedet udgiver det herhjemme.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KajikaKajikaSkrevet 17/07-09 19:07 
Det er ikke engang det værste, RRP'en på standard edition er £55, mens HMV lister Steelcase eksemplaret til £69.99 - Det er fandme noget svineri Activision.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
enfenenfenSkrevet 17/07-09 19:10, rettet 17/07-09 19:11 
Ja, jeg glemte lige moms (+ eventuelle skatter) - i hvert fald differencen mellem engelsk og dansk moms. Der er jo engelsk moms i de 120 £ - går jeg da ud stærkt fra.

Kajika: Det er en noget pebret pris, de har smidt på spillet.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-09 13:35, rettet 18/07-09 13:38 
Kajika>
Det er ikke engang det værste, RRP'en på standard edition er £55, mens HMV lister Steelcase eksemplaret til £69.99 - Det er fandme noget svineri Activision.

Ja, tænk at de gerne vil tjene penge... Det er noget svineri... ;) Men enig, det er en lidt høj pris, men det er heldigvis valgfrit, om man vil købe spillet til den pris...

Det lader iøvrigt til, at HMV har sikret sig rettighederne til at sælge Modern Warfare 2 Prestige Edition i UK, mens GameStop står for salget i Ireland.

"UK retailer HMV has secured an exclusive on the Prestige Edition of Call of Duty: Modern Warfare 2. ... We've also received word from a retail source that GameStop will carry the set exclusively in Ireland..."

Joystiq: Modern Warfare 2 Prestige Edition exclusive to HMV in UK, GameStop in Ireland
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ThediazThediazSkrevet 18/07-09 13:38 
Glæder mig sindsygt til dette spil udkommer til november, det kommer forhåbentligt til at slå COD 4 med banelængder. Jeg krydser ihvertfald fingre
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-09 13:40 
Ja, jeg ser også meget frem til det... For mig bliver det julens største spil i år - CoD4 var fantastisk og denne efterfølger ser ud til at blive endnu bedre!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KajikaKajikaSkrevet 18/07-09 14:08 
Det er ikke så meget det at de vil tjene penge, det kan jeg forstå, men at de tørrer regningen af på forbrugeren med så latterlig en undskyldning som den lave pund, det syntes jeg er noget svineri.

At Robert Kotick så samtidig tillader sig offentligt at bashe Sony for at sætte prisen på PS3'eren for højt, hvorefter Activision går ud med en markant pris stigning i den britiske RRP, det er simpelthen for lavt.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-09 14:51 
Ja kan ikke rigtigt se, at de to ting har noget med hinanden at gøre. Det er da tydeligt, at der skal gøres noget, for at få PS3 til at sælge. Hardwaren fejler jo ikke noget, så er der prisen man kan skrue på...

At Activision bruger en tynd undskyldning til at hæve prisen på deres største spil i år, er en helt anden snak i mine øjne...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-09 15:56, rettet 18/07-09 15:56 
Ja, jeg kan heller ikke lige se at MW2 skulle være dyrere end de fleste andre spil at udvikle. Ligner alm. grådighed IMO da de jo ved at det garanteret sælger som varmt brød.
PlaykidPlaykidSkrevet 19/07-09 06:35 
Thediaz>
Glæder mig sindsygt til dette spil udkommer til november, det kommer forhåbentligt til at slå COD 4 med banelængder. Jeg krydser ihvertfald fingre

Det bliver nok noget af det samme. Jeg gætter på en smule forbedret multiplayer, og en noget forbedret campagne.

Jeg læste de uendelige fjende spaws skulle være fjernet, og det er i hvert fald en god start. Så jeg er bestemt nyssgerig for at se singelplayeren, dog uden de store forventninger.
Coop vækker nu også lidt interesse.
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-09 08:38 
Beano>
Ligner alm. grådighed IMO da de jo ved at det garanteret sælger som varmt brød.

Ja, analytikere har spået MW2 til at blive det største spil i 2009, med omkring 4,5 millioner solgte på første dag, knap 8 millioner i den første uge, og 11 millioner inden årets udgang. Det er nogle vilde tal - og jeg tvivler på, at deres oppustede priser kommer til at betyde ret meget for de tal.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/11-09 10:49 
pre-order til xbox 360 billigst hvor? nogen der har overblikket?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 02/11-09 10:54, rettet 02/11-09 11:33 
Coolshop har den til PS3 og 360 for 399,- - fin pris hvis man vil have det på dagen :)
SumezSumezSkrevet 02/11-09 11:00 
Jeg tror ikke jeg har givet så "fin" en pris for et spil siden cartridge-dagene :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/11-09 11:31 
Jammen du siger endeligt til hvis du finder den billigere i DK...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 02/11-09 11:55 
Jeg havde egentlig tænkt mig at anskaffe MW2 til pc, men jeg har læst mig til en masse brok om, at der ikke vil være dedikerede servers på pc, men kun på konsol. Nogen der kan forklare, hvad det i praksis betyder og om det har en reel effekt på oplevelsen. Det skal lige siges, at jeg ikke er hardcore og bare regner med at hygge mig med onlindelen...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 02/11-09 14:43 
Det vil sige, at pc-udgaven også kommer til at køre matchmaking ganske som konsoludgaverne. Det er i hvert fald det, jeg har læst.

Ganske som det skabte et ramaskrig, da Bungie introducerede det med Halo 2, så er pc-gamerne også helt oppe på barrikaderne. Om et år er det kun de mest stædige, der ikke vil takke Activision for det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 02/11-09 14:52 
Men, muligheden for dedikerede servere udelukker vel ikke matchmaking?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KajikaKajikaSkrevet 02/11-09 15:18 
Nej, men det betyder til gengæld at de ikke kan kontrollere DLC og selve spillets indhold fra at blive moddet.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-09 15:23 
Men jeg hørte da ellers, at Infinity Ward og Activision var bukket under for presset, og tillod dedikerede servere på PC alligevel...

Eller husker jeg forkert...?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RaGeRaGeSkrevet 02/11-09 17:09 
Spændt på at se, hvordan de får implenteret det. Jeg tvivler på, at det vil lykkes dem. Det fede ved PC spil er netop muligheden for, at kunne vælge netop den server man har lyst til at spille på pingmæssigt osv.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 02/11-09 17:16, rettet 02/11-09 17:17 
Wehner>
Det vil sige, at pc-udgaven også kommer til at køre matchmaking ganske som konsoludgaverne. Det er i hvert fald det, jeg har læst.

Ganske som det skabte et ramaskrig, da Bungie introducerede det med Halo 2, så er pc-gamerne også helt oppe på barrikaderne. Om et år er det kun de mest stædige, der ikke vil takke Activision for det :)

Du har åbenbart aldrig spillet fps spil på pc i et konkurrencemæssigt sammenhæng..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
WehnerWehnerSkrevet 02/11-09 17:27 
Det er korrekt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/11-09 17:35 
så er det bestilt hos coolshop. bliver spændende at se, om man så har det på releasedagen...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SaftenSaftenSkrevet 02/11-09 17:41 
PalleJensen>
Men jeg hørte da ellers, at Infinity Ward og Activision var bukket under for presset, og tillod dedikerede servere på PC alligevel...

Eller husker jeg forkert...?



Det her er vist det sidste nye omkring emnet, så nej, indtil videre kommer der vist ikke dedikerede servere.

Infinity Ward response to petition.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
RaGeRaGeSkrevet 02/11-09 17:44, rettet 02/11-09 17:45 
Jeg skal have spillet uanset hvad. Håber de udgiver en patch på et tidspunkt, der tillader dedikerede servers.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
328 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig