X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
dpldplSkrevet 02/11-09 18:42 
Skal have 360 udgaven, så jeg er ligeglad! :P

Mit problem er derimod at visse playlist ikke ville kunne spilles vis man er i en xbox live party. Kun en ting at sige til IW, "FUCK YOU"(undskyld).

Elsker personlig party chat til snakke med mine gaming venner på tværs af diverse spil. Samme tid er live party dejlig til at spille CoD med venner, for slippe for de dumme "børn" og så vi kan have vores random snak i fred(mest har ikke meget med gaming at gøre). Og folk der snyder ved hjælp af dette, går vel bare over til vent eller skype?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/11-09 08:58 
Men handler vel bare om at gøre den slags snyd så besværlig som muligt?
dpldplSkrevet 03/11-09 12:35 
Problemmet er jo de ikke har gjordet det meget svære, da hurtig kan bruge Vent eller skype til gøre det samme. Helt ærlig så det vel også begrænset hvor meget man kan snyde med det i CoD (Gears 2 jeg kan forstå med men harr fri kontrol over kamera)

Derimod har de jo ødelagt den BEDSTE feature på hele live(Efter min menig).

Personlig synes jeg de valgt den lettest løsning og istedet for at finde en der virket.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/11-09 12:45 
Det er da noget nemmere lige at starte cross-game chat via 360 dashboard fram for at have en PC eller anden enhed ved hånden. En bedre løsning end slet ingen. Den slags snyd kan man aldrig helt eliminere - kun begrænse.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 09/11-09 11:23 
så er der ikke lang tid launch-dagen! kan se at min bestilling fra coolshop blev sendt i lørdags, så mon ikke jeg har spillet i dag? hot damn jeg glæder mig!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-09 11:24, rettet 09/11-09 11:24 
Der er launchevent på Boomtown Kbh i dag for de interesserede. Der er også noget konsol-setup, for dem der ikke gider pc.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/11-09 11:49 
Glæder mig så meget, til online delen!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 09/11-09 11:57 
Jeg tror sku også jeg vil prøve det for en gangsskyld, men det er også mest for online delen.
Bashful Neophyte
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 09/11-09 15:03 
ikke noget MW2 til mig med posten i dag :/ er der nogen, der har fået det i dag fra coolshop? må trøste mig med lidt WaW mp.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-09 15:17, rettet 09/11-09 15:59 
Der går nok noget tid inden jeg får mit. Ville have den dér version med Nightvision goggles så jeg bestilte fra Axel Music. Modern Warfare 3 kan nå at udkomme inden det dukker op :D

For øvrigt... Hvis der er nogen der er interesseret i at se nogen af de nye ting man kan unlocke via killing spree's i multiplayer så er der en video hér

http://www.youtube.com/watch?v=prK-lmQzyDo
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/11-09 15:48 
Bestilte i Torsdags, men har ikke modtaget nogen mail om at de har sendt det fra coolshop af :-( håber virkelig det kommer i morgen så jeg kan komme online med det på selve udgivelsesdagen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 09/11-09 19:48, rettet 09/11-09 20:25 
Jeg kender ikke så meget til den her serie, men det er lidt sjovt, at der ikke er kommet nogen reviews op endnu?

Er det imorgen man kan købe det i butikkerne?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 09/11-09 20:15, rettet 09/11-09 20:15 
Ja!

GlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMigGlæderMig...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 09/11-09 20:22, rettet 09/11-09 20:29 
Haha Fedt! ;D

Synes bare jeg kan se på Gamestop siden, at det først er d. 11, men mine øjne må lyve...

Tjek!
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 09/11-09 20:23, rettet 09/11-09 20:24 
Nej, Gamestop lyver. De har også dækket over cirkusvognen i Uncharted 2. De er for gamere, hvad kirken var for Da Vinci Mysteriet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 09/11-09 20:26, rettet 09/11-09 20:39 
Øh..Okaaay.. :-)

Og jeg er 1000 år gammel.
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 09/11-09 20:53 
Hvorfor er det lige en tirsdag. Så skulle jeg bruge 3 timer efter jeg hentet spillet, til at tænk "uh kom nu, bliv færdig lorte avis rute" :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 09/11-09 23:20 
neros>
jeg er 1000 år gammel.

Du lyver også. Du er for Playright, hvad Keyser Soze er for NYPD.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 10/11-09 00:24 
Wow mange tak! Viste ikke jeg var en undergrunds og mystisk legende med overnaturlig indflydelse på Playright!

Tilbage til game. Jeg er spændt på at prøve det, og synes det lyder fedt med online co-op. Håber ikke det bliver for svært i multiplayer og rookies kan være med ;-)
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 10/11-09 00:42, rettet 10/11-09 00:44 
Vis der er ligesom CoD4, hvilket jeg regner med, så er det "noob" friendly. Men skal nok ikke regne med gå 35/10(kills/deaths) med det samme. Men så igen er min k/d ratio stadig under 1 i CoD4 og jeg startet som "noob" konsol FPS spiller.

Med samme du finder et godt setup og kender maps. Så kan næsten alle være med. Men som altid vil der være folk der slåer dig ned hårdt og brutalt. Ninja classes kan især være god måde at starte på med silencer og hard blooded perk.

Personlig vil jeg nok prøve en bling(2 attachment) sniper med silencer og hearthbeat :P. Men ellers Spiller jeg altid efter at gennemføre challenges og level/prestige. Det fik CoD4 til holde lang tid i multiplayer for mig.

Og heldigvis er .50cal fra level 1, så jeg vil nyde snipers endnu mere. Intet er bedre end den .50cal lyd når man skyder folk fra afstand :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 10/11-09 00:51 
Det lyder ellers super fedt. Jeg må bare springe ud i det og prøve mig frem. Jeg kan godt tåle at få min ass kicked bare jeg kan se, at jeg bliver bedre og bedre ;-) Jeg har været en rimelig stor haj til Rainbow Six Vegas 2, men det her er nok en del anderledes.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/11-09 08:09 
dpl: ikke helt fra lvl 1 - det kit er låst til omkring lvl 4 :p
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/11-09 08:23 
neros>
Jeg kender ikke så meget til den her serie, men det er lidt sjovt, at der ikke er kommet nogen reviews op endnu?


det ser ganske fornuftigt ud...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-09 08:29 
Ja, det var da vist sagt på jysk...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-09 08:36, rettet 10/11-09 08:37 
neros>
Jeg kender ikke så meget til den her serie, men det er lidt sjovt, at der ikke er kommet nogen reviews op endnu?

Er det imorgen man kan købe det i butikkerne?


jo, det kan købes i dag. Der er online embargo på anmeldelser indtil midnat i dag (tirsdag/onsdag)... (der er så tydeligvis nogen som ikke overholder den embargo). Men det er grunden til, at de store sites endnu ikke har anmeldelser online.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 10/11-09 08:49 
Ok tænkte nok der var embargo, men indtil videre ser det ikke så ringe ud jo. Jeg må nok hellere komme hurtigt ud i butikkerne da jeg ikke har forudbestilt :-/
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 10/11-09 08:53 
Herold>
dpl: ikke helt fra lvl 1 - det kit er låst til omkring lvl 4 :p

okay, men første levels tager normalt kun 1 eller 2 matchs for mig :P

Nå nu skal jeg bare vente på gamespot og blockbusters åbener. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaftenSaftenSkrevet 10/11-09 09:31 
Så er Eurogamers anmeldelse her. Det lyder godt at den infamøse lufthavnsbane ikke er alt for klodset håndteret.

Eurogamer anmeldelse
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 10/11-09 09:45, rettet 10/11-09 09:58 
Gametrailers' anmeldelse er oppe....

lige her!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-09 09:54 
Modern Warfare 3 - det mest realistiske krigsspil nogensinde.

Modern Warfare 3
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/11-09 10:01 
Genial markedsføring :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-09 10:06 
Flere anmeldelser:

IGN: 9,5
TeamXbox: 9,7
Gamespy: 5/5
1UP: A
GiantBomb: 5/5
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-09 10:21 
hvad er det for en infamøse lufthavnsbane? Er der en snak som jeg er gået glip af? Kan vi ikke lige få den igen? :)
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-09 10:33, rettet 10/11-09 10:33 
Som en slags prolog til spillet, spiller man de onde terrorister der henretter en ordentlig røvfuld civile i en lufthavn. Efter historien og filmklip slap ud på nettet er der rigtig rigtig mange der har gået og ventet på at medierne ville kaste sig over det og kalde det usmageligt og så videre.

Indtil videre er det vidst kun The Daily Mail der er hoppet på vognen.

http://www.destructoid.com/daily-mail-jumps-on-modern-warfare-2-outrage--154506.phtml
nerosnerosSkrevet 10/11-09 10:58, rettet 10/11-09 11:35 
Spillet giver faktisk dig den option at fravælge en bestemt mission når du starter det op..!?

I think not ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/11-09 11:02 
PalleJensen>
Modern Warfare 3 - det mest realistiske krigsspil nogensinde.

Minder mig om Steel Battalion :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-09 12:31 
Det lyder da fedt :)
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-09 12:40 
Den tyske censur slår til igen:

In the German version of Modern Warfare 2, you will not be allowed to kill the civilians without punishment. You can certainly shoot at them, but doing so will grant you a game over screen. While other versions will give players the option to play this controversial scene however they want, the German edition makes the decision for you.


Kilde
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-09 13:47 
ok, jeg har lige set banen på gametrailers. Det er ret ubehageligt lavet. Men det er fedt at se at de tager det næste skridt i gaming.
For The Love Of The Game
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 10/11-09 14:20 
Darknon>
ok, jeg har lige set banen på gametrailers. Det er ret ubehageligt lavet. Men det er fedt at se at de tager det næste skridt i gaming.

Jeg har lige spillet banen igennem og jeg må sige at jeg ikke har oplevet noget så grotesk voldeligt i et computerspil før! Men jeg synes at de gør det på en måde som film jo også er sluppet afsted med før, det underliggende tema er jo ikke en accept af hvad der sker, men netop at der tages afstand til det. Lad os bare kalde næste skridt i gaming!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 10/11-09 14:26 
Det udelukker vel ikke, at det er det næste skridt i usmagelighed... Jeg er spændt på at se det selv, men får vist først spillet i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-09 14:41 
Det er med til at sætte en tone i spillet. Jeg syntes også at det er rart at se et spil uden hæmninger på den måde. Idag er vi jo omgivet af vold og terrorist film som ikke rigtigt viser noget vold alligevel. Det hele er gjort børnevenligt for ikke at støde nogen. Hvor mange ser man egentligt blive slået ihjel transformers, dark knight, og andre blockbuster film? svaret er ingen. Derfor rammer modern warfare måske endnu hårdere.

Lufthavns scenen (SPOILER)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 10/11-09 14:44 
Ja det er tæmmelig chockerende!! Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/11-09 14:56 
Syntes også det er et nyt niveau i usmagelighed. Ikke specielt fordi der dræbes uskyldige (set så tit) men fordi man som spiller er med til at henrette uskyldige og det er så autentisk lavet i 1st person - en større indlevelse. Så kan de komme med alle deres deres jammen-du-er-under-cover-agent-og-infilterer-terror-gruppe argumenter.
Virker umiddelbart som et billigt stunt for at få gratis PR på shock-faktoren.
RaGeRaGeSkrevet 10/11-09 15:35 
Chokerende, men endelig noget andet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 10/11-09 15:51 
Beano>
Virker umiddelbart som et billigt stunt for at få gratis PR på shock-faktoren.

Eller, hvor usandsynligt det end måtte være, kunne det være for at fortælle en historie?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/11-09 15:54, rettet 10/11-09 15:54 
Også derfor jeg skrev "umiddelbart" da jeg ikke har spillet det kun set scenen ud af sammenhængen. Lyder det usandsynligt?
HeroldHeroldSkrevet 10/11-09 16:03 
Ja, det synes jeg egentlig. Bare fordi det er kontroversielt, behøver det ikke at være taget med, udelukkende på det grundlag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-09 16:27 
Man må sige at de får slået den seriøse setting fast med den første bane der.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-09 17:19 
Jeg kan ikke blive forarget over sådan noget... Det er et spil for christ sake... Det er ligesom film, som også kan være meget voldelige - og nogle gange også alene for voldens skyld...

Det er dejligt, at spilbranchen også kan være med til skubbe til folks moral og grænser... Fedt at se.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig