X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 2


Svar
enfenenfenSkrevet 30/03-09 23:42 
Jeg ved godt, at 'Call of Duty' er droppet fra titlen i spillet, men jeg vælger at beholde navnet i emnet, så alle er klar over, hvilket spil, der er tale om :)

Der er lige kommet en ny beskrivende teaser fra GT, der går i dybden på den første teaser, der blev udgivet. Det er meget godt lavet.

Modern Warfare 2 teaser
What is the Matrix?
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
enfenenfenSkrevet 18/02-10 19:30 
Jeg har også lagt mærke til et andet meget udbredt problem; spawn glitching.

Her kommer to spillere ind på en bane, hvor den ene i hvert fald benytter sig af SitRep perk. Den anden person er bare canon fodder. SitRep perk gør, at man kan få den anden til at spawne ved siden af sig hele tiden. Og det gør, at den anden person kan nå eks. Tactical Nuke hurtigt. Samtidigt ødelægger det spillet for alle andre - sjovt nok. Man kan selvfølgelig ødelægge det for snyderne, hvis man kan finde deres lille gemmested. Det er selvfølgelig meget nemt at se, hvem der snyder. Der er en person med mange kills og ingen deaths, og omvendt er der en person med ingen kills men mange deaths. Jeg håber virkelig Infinity får styr på disse glitches, da det er ret udbredt på 360 og PS3 - sikkert også PC.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 02/03-10 18:03 
Gnidninger bag kulissen:

Activision fyrer Infinity Ward-chefer
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 02/03-10 21:07 
Ja, det må man sige.

Men så meget har Infinity Ward vel ikke at tabe, når de er frie til oktober, og hvor de så kan forhandle med andre udgivere. Jeg er sikker på, at der nok skal være en eller to, der gerne tegner kontrakt med dem.
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 02/03-10 22:31 
Det med kontrakt er vel vel bare en dumt rygte? Da vis det var sådan en kontrakt tvivler jeg på activision overhovedt kunne fyre dem, ellers skulle de vel sagsøge firmaet IW istedet for at fyre 2 top personer.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 02/03-10 22:54 
Det er lidt op og ned med info om det. Nogen siger at Activision ikke ejer IW - andre steder står der at de gør.

Men hvad er sandheden? Hvis Activision kan fyre folk fra IW, så må de også have lidt mere end bare en kontrakt med dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/03-10 23:08, rettet 02/03-10 23:08 
Jeg håber på de samme folk et andet sted, hvor hver andet udspil i deres næste serie ikke skal tvangsforpurres af amatørudviklere. Under IW-navnet eller ej.

Nu må franskmændene til lommerne. Ubi Soft er vel den største udgiver som de endnu ikke har været i stald hos.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 09:07 
Mere info i sagen...

"Activision unveils Call of Duty reshuffle"
HeroldHeroldSkrevet 03/03-10 09:11 
Det ser også ud til at IW var ejet 100 procent af Activision :S Deraf fyringerne - hvad er der for noget kontrakt som folk herinde så snakker om?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-10 10:31 
Det er hvad Peter skriver på eb.dk = vås :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-10 10:33 
Jeg spekulerede på om det kunne være licensen til Modern Warfare der udløber, men serien bygger på en engine som ejes af Infinity Ward som ejes af Activision, så jeg ved det ikke. Men jeg synes jeg har hørt noget med en licens før :/
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 11:12 
Det er deres licens til drab der udløber - så MW3 bliver med paintball våben og vandballoner. Bliver et kæmpehit!
enfenenfenSkrevet 03/03-10 13:19 
Idiot ;)
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/03-10 14:19 
Modern Warfare 3: Nerfocalypse!
enfenenfenSkrevet 03/03-10 20:44 
Lidt mere fra VG247

Activision vs. Infinity Ward
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/03-10 19:12 
Jeg ved ikke om det er postet før, men hvad betyder det når folk har gamertag i grøn skrift med xbox knapper altså X,Y,A og B??
Hoid to colony C05 where the computer is...
PlaykidPlaykidSkrevet 12/03-10 20:34 
De betyder at de er nogle små modder svin :)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 30/03-10 19:24 
Stimulus Package er nu et finde på Marketplace.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/04-10 15:30 
Se den oprindelige post og "neorhetoric"'s svar lidt nede... epic!

Boosting
enfenenfenSkrevet 01/04-10 16:20 
Haha. Så kan de lære det!

Og så er det satme en morsom omskrivning af det oprindelige indlæg :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 16/04-10 11:05, rettet 16/04-10 11:06 
Revideret MW2 credits...

"Who's left Infinity Ward so far? Let's see... "
enfenenfenSkrevet 04/06-10 11:57 
Resurgence Pack er nu tilgængelig for den nette sum af 1200 point.

Jeg mener stadig, prisen er alt for høj for kun 3 nye baner + 2 gengangere fra COD4.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/06-10 12:14 
Alt for højt... lyder mere som 400 point ville være spiseligt (men der er jo nok masser af syge fanboyz, der gerne punger de 1200 ud).
WehnerWehnerSkrevet 04/06-10 12:16 
Jeg var da i hvert fald i party med fem andre i går :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 04/06-10 12:51 
Uanset hvad det koster, så køber folk det... Fordi det er call of duty.
For The Love Of The Game
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/06-10 13:04 
Jeg købte det lige da det kom pga jeg har ca. spillet COD i 7-8 dage sammenlagt, så trængte til lidt nyt.
Hoid to colony C05 where the computer is...
enfenenfenSkrevet 04/06-10 13:57 
Kalicola>
Uanset hvad det koster, så køber folk det... Fordi det er call of duty.

Jeg køber det i hvert fald ikke nu, og Stimulus er heller ikke havnet hos mig endnu.

Der er faktisk flere årsager til, at jeg ikke er hoppet med på de to udgivelser, selvom banerne fra COD4 tiltrækker mig. Man kan ikke vælge hvilken gamemode, man vil spille, når man spiller de to expansions - og jeg er primært til FFA (spiller jeg nok 99% af tiden). Og så er der selvfølgelig prisen, som ikke retfærdiggøre indholdet efter min mening.

Men ja, der er mange, der hopper med på vognen. Det så man i hvert fald med Stimulus Pack,
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/07-10 13:50 


Sjov video
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 28/12-13 23:30 
Glenn Morshower, Lance Henriksen og Kevin McKidd er fandme gode at have med i MW2 :)

Red Dawn-referencen er også herlig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig