X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield: Bad Company 2


Svar
nerosnerosSkrevet 30/03-09 15:04 
Hvad skal det artistiske look nu betyde?

Specializing in Online Warfare since 1942
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/03-09 15:08 
Jeg kunne ikke forestille mig andet end at det blot er valgt til traileren/spillets interface.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 30/03-09 15:12 
Ja sikkert. Kunne ellers være ret fedt hvis hele spillet kom til at se sådan ud. Men det er nok lidt en for stor satsning for EA :-(
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 07/11-09 13:00, rettet 07/11-09 13:01 
EA har annonceret at de igen har Public Beta på Bad Company, denne gang eksklusivt til PS3 (Sidste gang var det vist kun til 360?).. Jeg glæder mig til endnu en kvalitets online FPS'er efter MW2 stormen har lagt sig.

Hvornår betaen åbner missede jeg, men det ser cool ud med en del nye features, nogle af dem lignende MW2..

Gamespot video preview..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HulleHulleSkrevet 05/02-10 16:26 
Har fået prøvet multiplayer demoen nu hvor den er udgivet på PSN. Hold kæft hvor er det fedt! Er glad for at det har været muligt at forudbestille til 1 krone i Gamestop. Ser frem til det fulde spil.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 07/02-10 17:49 
Helt enig. Det er en fantastisk demo!
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 16/02-10 10:25 
Det tager jo overdrevet lang tid at komme op på level 3. Respekt for det.. Nogen der ved om det bliver sådan i den endelige udgave, eller om de bare har sat et par ekstra nuller på i demoen, så spillerne ikke skulle stige så meget?

Tænker da at det ville være super fedt hvis det krævede rigtig meget at stige i level.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BatemanBatemanSkrevet 16/02-10 10:48 
Det er kun i demoen. Hvis det færdige spil brugte det pointsystem ville du først være level 50 om 10 år.

Superfedt spil forresten :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SaftenSaftenSkrevet 17/02-10 16:03 
En genial opsummering af hvad der kan gøre en til en bedre spiller. Kan godt være man ved det i forvejen, men er altid godt med en lille opfrisker.

Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KalicolaKalicolaSkrevet 17/02-10 17:56 
Fed video :)
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 17/02-10 22:50 
Helt sikkert meget fed og brugbar video. Spot systemet er super fedt og jeg bruger det allerede meget til at hjælpe mit team. Har dog ikke prøvet at skyde en helikopter ned med shotgun endnu :-D

Jeg bliver mere og mere vild med BC:2 og glæder mig til at prøve ørken banerne, som plejer at være mine favoritter ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/03-10 13:52 
Bad Company 2 er det hurtigst sælgende spil i 2010 i England. hvilket man godt forstår - det er fremragende.

I øvrigt står PC-versionen kun for 16% af salget... Troede stadig at PC var den primære platform for denne slags spil... Det er det ikke i dette tilfælde.

MCV: BFBC2 fastest seller of 2010
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SaftenSaftenSkrevet 08/03-10 14:42 
Er dog stadig PC-folket der er mest aktiv i spillet.

Har dog selv købt 360-versionen, og elsker det udover alle grænser.
Det var dog noget af en kold tyrker da de lukkede for demoen en uge inden udgivelse. Men godt at være tilbage på hesten;)

Hvis der er nogen her der er på boxen med BF2 må de endelig adde mig (XSaftenX), da det er svært at finde nogenlunde kompetente mennesker i random squads.

PC biggest audience for Bad Company 2
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
nerosnerosSkrevet 08/03-10 15:36 
PalleJensen>
Bad Company 2 er det hurtigst sælgende spil i 2010 i England. hvilket man godt forstår - det er fremragende.

Haha det er jo også en FPS'er!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/03-10 10:14 
Det lyder altså helt vildt/forkert/usandsynligt.

PC-spillere står for kun 16% af salget, men står for størstedelen af onlinetiden kontra _både_ X360 og PS3, dvs. over 50% af spiltiden?
KalicolaKalicolaSkrevet 09/03-10 10:18 
Uanset hvad, så er det et afsindigt godt spil!
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/03-10 10:22 
Hyakotake>
Det lyder altså helt vildt/forkert/usandsynligt.

PC-spillere står for kun 16% af salget, men står for størstedelen af onlinetiden kontra _både_ X360 og PS3, dvs. over 50% af spiltiden?

Nej, PC spillere står for størstedelen af online tiden i forhold til Xbox 360 eller Playtation 3 - ikke 360 og PS3 kombineret.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 10/03-10 09:11 
Ja, det er et pisse fedt multiplayer spil.. Nogen der spiller det på PS3? Så tilføj mig gerne. PSN id: HullePR
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-10 09:15 
Jeg har en kammerat som har spillet call of duty lidt for længe. Han prøvede bad company 2 hos mig. Han stod af lige med det samme, alt var åbentbart forkert i forhold til call of duty... Det var en skræmmende oplevelse for mig! Skræmmende at nogen har spillet et spil så meget at de er helt lukkede overfor andre spil.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/03-10 10:25 
Det troede jeg var et udbredt fænomen med alle de JRPG-fans der er herinde! :-P (Oooooh, SNAP!)
CoreCoreSkrevet 10/03-10 17:11 
Darknon>
Skræmmende at nogen har spillet et spil så meget at de er helt lukkede overfor andre spil.

Kunne det måske også stilles op som: "Skræmmende at nogen er så forblændet af et spil, at et simpelt "det er ikke lige mig" bliver til "helt lukket overfor andre spil"?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 10/03-10 19:01 
Hyakotake>
Det troede jeg var et udbredt fænomen med alle de JRPG-fans der er herinde! :-P (Oooooh, SNAP!)

Jeg er med på at det bare er "for sjov"-trolling, men jeg forstår ikke hvad den hentyder til?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 10/03-10 19:08, rettet 10/03-10 19:09 
Det er tydeligt, at folk er blevet vant til at spille Call of Duty. Det er faktisk ret vildt, hvor mange egoistiske sniper-folk, der render rundt i Bad Company 2 og slet ikke fatter, at det går ud på at angribe/forsvare en række baser. For dem handler det blot om rå frag kills.

Dog skal man huske på, at Battlefield har nogle år mere på bagen end Call of Duty. På trods af at de begge er skydespil, er de alligevel temmelig forskellige i gameplayet. Call of Duty er, især efter Modern Warfare, blev det mest mainstream på (konsol)markedet, men dét kan lige så godt ændre sig om nogle år. Før var det Perfect Dark, så Halo og Gears of War, så hvad mon det næste bliver?
SumezSumezSkrevet 10/03-10 19:14 
Jeg tror ikke jeg kender nogen udenfor P:R der ved hvad Perfect Dark er :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 10/03-10 19:56 
Wikzo>
Det er faktisk ret vildt, hvor mange egoistiske sniper-folk, der render rundt i Bad Company 2 og slet ikke fatter, at det går ud på at angribe/forsvare en række baser.

Det gør sig sgu også gældende i MW2. Det fede ved det er, at de oftest taber, når de camper i Domination og det der ligner.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SaftenSaftenSkrevet 30/11-10 20:35 
BOOM, det var ikke lang tid at BLOPS fik lov til at tage min multiplayer-tid. VIP Map Pack 7 ude imorgen(!!!) 1. december og Vietnam-expansion ude 21. december.

Gametrailers.com: Battlefield: Bad Company 2 VIP Map pack 7 trailer
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HulleHulleSkrevet 23/12-10 16:04 
Vietnam Expansion er ude nu, skønt :)
Når jeg åbner Bad Company 2, står der i info linien at man får 33% af prisen når man er VIP medlem, men når jeg vil købe den, så koster den 1200?
Er prisen normalt over 1200 for ikke VIP medlemmer? Eller har jeg misforstået noget?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig