X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Blade


Svar
nerosnerosSkrevet 28/03-09 23:55, rettet 28/03-09 23:58 
Ja det blev sku lidt et impulskøb troede egentlig jeg skulle hente Killzone 2 hjem, men så blev det til Ninja Blade. Jeg kan ikke helt lade være med at købe den slags spil ;D Indtil videre har det da været ret underholdene, meeen jeg synes lidt det har visse irritationsmomenter. Grafikken er ret flot til tider, men når man så ser en lastbil komme drønene op forbi en uden at hjulene på selve lastvognen ikke drejer rundt, så rynker man lidt på næsen? Jeg er nået til bane 3 og nu begynder spillet lidt at vise tænder rent sværhedsmæssigt og det begynder en smule at ligne Ninja Gaiden. Så hvis man ikke orker den slags skal man nok holde sig væk. Spillet har en del ligheder med Ninja Gaiden både på soundtrack og gameplay. Det fungere fint. Over the top action ;-)

Der er også fine customization valgmuligheder i valg af farver og udstyr osv.

Men skulle man have valgt Killzone 2 istedet....Jeg tror det!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/03-09 09:36 


Det tror jeg også :)
nerosnerosSkrevet 29/03-09 10:50 
Så også det havde fået 7/10 hos eurogamer ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/03-09 10:56 
7/10 hos EG er nu ikke skidt :)
nerosnerosSkrevet 27/11-09 10:34, rettet 27/11-09 10:34 
Nej Killzone 2 var kedeligt neros :-)

Jeg Byttede faktisk Ninja Blade igen, men er begyndt at få trang til at prøve det igen. Jeg blev lidt sur på det til sidst, men når jeg tænker over det var det måske ikke så ringe endda. Det havde sådan et dejligt B-feel over sig ;D

Hvad med i andre har i opgivet det, eller måske endda nogen der har gennemført det?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/11-09 11:04, rettet 27/11-09 11:04 
Ja, jeg har gennemført det (det samme med Killzone 2 - jeg må kunne lide smerte...) :)

Jeg var nu også godt underholdt af det... Kunne også godt lide den vilde over-the-top action... I Ninja Blade altså...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 27/11-09 11:23 
Hehe! Det er rart at se andre også kan lide smerte :D Nu spillede jeg kun til bane 3 tror jeg det var, men er det rigtigt at man ikke får nye våben eller upgrades? Ikke fordi det gør så meget jeg kan egentlig godt lide et simpelt gameplaykoncept.

Hver gang jeg har været ude og kikke på spil i eb eller games ligger Ninja Blade stadigvæk til 500kr..? Underligt jeg vil ihvertfald ikke hoste op med sådanne beløb til det spil.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/11-09 11:31 
Nu har From Software jo vundet mig med Demon's Souls, så måske man skulle prøve det :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/11-09 11:46 
Ja men pas på Sumez spillet har ikke fået den helt varme velkomst. Det er nok mest for genre fans.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/11-09 11:48 
Nej, har også altid haft det indtryk at det er et lortespil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/11-09 13:19 
Det koster 9£ hos Shopto +3.5£ shipping.
KTCKTCSkrevet 28/11-09 14:57 
Jeg har også gennemført Ninja Blade i forbindelse med min anmeldelse. Spillet er langt fra finpudset, men der er fart over feltet hele vejen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 07/11-10 23:16 
Jeg er gået i gang med spillet igen. Det føles lidt bedre end første gang jeg prøvede det dog kan det være lidt for meget med de cutscenes og button smashing hele tiden, men spillet har sgu charme. Sindsyge opfindelser der er i de bossfights! Stadig fedt man kan lave sin egen ninja dragt a la Godfrey Ho :D

Nu da Ninja Gaiden Sigma II fejlede totalt er det her meget mere sagen for mig må jeg indrømme.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig