X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Max Payne 3 til vinter 2009


Svar
enfenenfenSkrevet 28/03-09 20:29, rettet 28/03-09 20:30 
Så blev Max Payne 3 annonceret med udgivelse sat til vinter i år. Den havde jeg ikke lige set komme, men hilser det velkommen.

Jeg var ret vild med de to forrige spil, selvom toeren var en anelse for kort. De havde begge en rigtig god historie - og fortalt på en fed måde.

Udkommer, som det ser ud nu, til 360 og PS3.

Max Payne 3
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-09 20:57 
Hvem står for udviklingen? Jeg går ud fra at Remedy er travlt optaget af Alan Wake!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 28/03-09 21:05, rettet 28/03-09 21:08 
Der står ikke rigtigt noget på deres side. Men jeg tænkte da også det samme som dig - at Remedy forhåbentligt er travlt optaget med Alan Wake. Men måske er der nok ansat til, at de også kan stå for udviklingen af Max Payne 3.

Edit: Gametrailers nævner Rockstar Vancouver som udvikler. Om det så er rigtigt, ved jeg ikke.
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-09 21:34 
Det passer sikkert, at det er et internt Rockstar studio, der står for udviklingen af tre'eren. Remedy har vist taget munden rigeligt fuld med deres marathon udvikling på Alan Wake. Det bliver spændende om det tredje spil kan leve op til de to foregående titlers høje kvalitet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/03-09 22:03 
Det er rigtigt, at det er Rockstar i Vancouver som laver Max Payne 3. Det er i øvrigt annonceret til 360, PC og PS3.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-09 23:27 
Det ligner i hvert fald samme kedelige artwork fra GTA4. Men nok negativitet, jeg var vild med de forrige og helt enig med det enfen skriver.

Jeg håber på det bedste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 29/03-09 12:14 
Artwork'et på hjemmesiden minder meget om GTA4, men jeg tvivler på, at det bliver samme type grafik, vi kommer til at se ingame i Max Payne.
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 29/03-09 12:48 
Det Vancouver der laver spillet, og Vancouvers sidste spil var Bully, så de er ikke uerfarne.

Forhåbentlig sidder Sam Lake og skriver historien og mellemsekvenserne har bare at være fortalt gennem vaselineindsmurte stillbilleder.
Kilroy Was Here
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-11 20:08 
Jeg synes godt nok slet, slet ikke det her lugter af noget af det, der var så fedt ved 1'eren :(

Døm selv..
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/09-11 21:51 
Det er ikke noget der fik mig op af stolen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/09-11 23:09 
Jeg er stadig spændt på at se hvordan det vil ende med at se ud, så jeg vil vente lidt med at fælde dom over det.
SumezSumezSkrevet 15/09-11 07:57 
Killer Bean 2>
Jeg synes godt nok slet, slet ikke det her lugter af noget af det, der var så fedt ved 1'eren :(

Hvad var det 1'eren kunne?
Jeg tror kun jeg formåede at spille gennem det første område før jeg aldrig var i stand til at samle spillet op igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/09-11 08:11, rettet 16/09-11 14:38 
Jeg kan bare virkelig godt lide stemningen og humoren i spillet. Den sekvens, man kommer igennem efter Nicole Horne har givet Max en overdosis af Valkyrie, er fantastisk morsom :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 15/09-11 08:26 
Nej så kan jeg godt se der ikke er meget at komme efter i traileren til det her spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/02-12 16:19, rettet 19/02-12 16:33 
Er jeg den eneste som synes det nye Maks Pain ligner endnu et GTA spil? Det er selvfølgelig Rockstar som udgiver men alligevel skal de ikke snart finde på noget nyt?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-12 16:42 
Jeg har ikke fulgt så meget med i Max Payne 3. Jeg håber på det bedste, men det jeg har set synes jeg ikke ligner de gamle i serien.

Har du spillet etteren og toeren Neros? Det SKAL være lige dig. Jeg synes de er skide gode og skal selv have fat i dem til Xbox snarest igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/02-12 17:28 
neros>
Er jeg den eneste som synes det nye Maks Pain ligner endnu et GTA spil? Det er selvfølgelig Rockstar som udgiver men alligevel skal de ikke snart finde på noget nyt?

Tjo, rent udtryksmæssigt, men det er bliver da ikke sandkasse, gør det?

Umiddelbart virker det som ethvert andet TPS, der så har fået smækket Max Payne-navnet på, så der er større chance for at det sælger. Ideen om at Max er blevet gammel og halv-fed tiltaler mig dog. Meeeen, det jeg har set rammer ikke rigtigt stemningen eller niveauet fra Remedys to iterationer. Især etteren, var så også helt fænomenal.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 19/02-12 18:02 
Jeg ser frem til det - og har også forudbestilt. Det kan godt være, vi er kommet lidt væk fra det mere dystre, der var i de to første spil i serien, men det ser stadig ud til at have nøgleelementerne i orden.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 19/02-12 18:08 
Konsolkongen>
Har du spillet etteren og toeren Neros? Det SKAL være lige dig. Jeg synes de er skide gode og skal selv have fat i dem til Xbox snarest igen :)

Nej faktisk ikke kun kikket folk over skulderen da de spillede det :-) Jeg har jo ingen xbox så kommer nok aldrig til at spille dem.

Jeg ved ikke om det her nye spil bliver noget for mig overhovedet kom bare lige i tanke om at det var Rockstar som udgiver og traileren ligner meget et GTA agtigt spil.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/02-12 18:09 
Jeg skal spille det i London den 28. - så jeg kan nok komme med noget feedback dér.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/02-12 18:15 
neros>
.. Jeg har jo ingen xbox så kommer nok aldrig til at spille dem.

Jeg har en du kan købe super billigt, til gengæld har den RROD. :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 19/02-12 18:24 
Hmm..Jeg tror ikke jeg har mere plads efterhånden ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-12 18:27 
Jeg har etteren til PS2 du gerne må få hvis du vil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 19/02-12 18:31 
Haha det er sødt af jer men jeg tror bare virkelig ikke at jeg for det spillet.....Neo Geo Woods on the way, og der er andre mere vigtigere spil jeg ikke har fået spillet endnu.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/07-13 16:46 
Ahhh, for #¤%¤# da. Snuppede lige PC-udgaven til en hund nede i GameStop. Var så dum, at jeg først kiggede ordentligt på bagsiden, da jeg var kommet hjem med lortet. Rockstar Social Club? Seriøst!?

Går ned og afleverer det i butikken i morgen. Det kan fanme ikke passe, at man skal oprette en tumpet konto på en eller anden hjernedød server, hver gang man køber et spil. De kan rende mig kan de.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 29/07-13 16:57 
Har jeg sgu aldrig hørt om. Sikker på de kræver det?
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/07-13 17:02 
Der står på bagsiden:

Other requirements: Initial activation requires internet connection and a valid Rockstar Social Club account.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 29/07-13 21:25 
*Suk*
j/k
slk486slk486Skrevet 03/01-14 12:47 
Af urensagelige årsager er jeg endt op med 2 udgaver - PS3 og 360. Hvilken bør jeg spille? Ifølge DF er 360 en smule mere flydende og der mangler lidt effekter i PS3 hist og her, men det er ikke altid det passer bevistheden i praksis og patches kunne have rettet PS3 udgaven ind...
j/k
ProzelProzelSkrevet 03/01-14 14:55 
Har Rockstar/RAGE Engine spil ikke altid kørt bedst på Xbox 360, måske tilsvarende i GTA Vs tilfælde? :)
slk486slk486Skrevet 03/01-14 15:06 
I GTA Vs tilfælde er det jo omvendt - kører bedst på PS3.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/01-14 15:51 
Har ingen sammenlignelige forhold, men jeg gennemspillede da Max3 på PS3 uden at føle mig snydt for noget.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 03/01-14 23:31 
Hvilken controller foretrækker du <- bedre kriterie for hvor du får bedst gameplay finder du nok ikke,
slk486slk486Skrevet 04/01-14 01:29 
God pointe. Kommer an på spillet og implementeringen af deadzones og acceleration :)

Jeg tror jeg snupper den på 360 i dette tilfælde, medmindre der er diskswapping. Må jeg vist lige undersøge igen.
j/k
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 19/05-14 20:08 
Så har jeg spillet Max Payne igennem... Og HOLD NU OP hvor er det flot.
Af en eller anden årsag, så holder det bare, og jeg mener virkelig man kan se at der er kælet for detaljerne.
Samtidig så er spillet på en´ gang både råt og stilrent på samme tid.
Hvis spillet blev udgivet i dag, så ville det ikke falde igennem på hverken grafikken, design eller gameplay. Og dette mener jeg fortæller noget om det arbejde der ligger bag.
Jeg håber i DEN grad at RockStar Vancouver har noget i støbeskeen i til den næste generation.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig