X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcadespil


Svar
nerosnerosSkrevet 24/03-09 09:03, rettet 24/03-09 09:05 
Ja jeg tænkte vi måske havde brug for sådan en tråd herinde hvor man kunne spørge om alt mellem himmel og jord til Arkadespil. Vi er jo en del som elsker den slags :-) Det er fordi jeg gerne vil finde ud af hvad der findes af spil på arkaden som kunne ligne Speedball konceptet. Jeg er ret glad for den slags futuristiske sportspil a la Power Spikes II, Windjammers: Flying Power Disc, Discs of tron osv.

Nogle der kan komme på andre?

Windjammers gameplay
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/03-09 10:06 
Super baseball 2020
http://www.youtube.com/watch?v=oFlKdzdnPVw&feature=PlayList&p=322DC00C9E1C505A&index=0&playnext=1
Soccer brawl
http://www.youtube.com/watch?v=Iq3-kwNf3YM
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 24/03-09 10:17 
Hvorfor ikke lave en ny tråd hver gang man har et specifikt spørgsmål?
Det gør det meget lettere at søge i databasen hvis hvert emne har sin egen sigende overskrift tilknytttet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 24/03-09 10:33, rettet 24/03-09 10:54 
Ja ok tænkte bare vi manglede en disideret tråd til Arkadespil da jeg mener det er en genre i sig selv! Men så bare luk den ned hvis i synes.

Succer Brawl kendte jeg sku ikke :-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 24/03-09 10:56 
Jeg bestemmer intet på playright, så det var kun en opfordring fra én bruger til en anden.

Omvendt finder jeg de meget lange "<generisk emne>-tråden" superfjollede. Og selvom denne ikke hedder "arcadespil-tråden" så gætter jeg på at det var det der var hensigten.

/bitter mavesur gammel mand
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 24/03-09 11:36, rettet 24/03-09 11:40 
Haha! Jeg kan godt forstå dig :-)

Hensigten med tråden kunne være mere generalt snak om hvad Arkadespil er, og dets fremtid f.eks. Det var ikke min mening, at man i denne tråd kunne få hjælp til en glemt titel osv, men mere snak om de forskellige spil man er glad for og sin begrundelse dertil. Jeg savner lidt viden og snak om hvilke arkadespil der kunne være komplekse, have dybde, kant, finulighed og anderledes opbygget end hvad man umiddelbart kan få ud af en genre som i sin opbygning kan virke meget simpel.
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 24/03-09 12:55 
Soccer brawl skal man kende ;)
Det har jeg smidt mange kr. i på grillbaren

Men har til gengæld ikke prøvet windjammers.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 24/03-09 16:17 
Windjammers har jeg til gengæld brugt mange timer på nede i døgneren ;D

Men hey hvis den her tråd skal køre, er der så ikke en som kan ændre navnet fra Arcadespil til Arkadespil! Det lyder vist bedre, og det irretere mig at jeg skrev forkert :-/
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/03-09 17:00 
Et af de første spil jeg kunne finde ud af og én af mine all time favorites er klart Operation Wolf.

Jeg må en tur til Jylland og prøve det på museet snart.
nerosnerosSkrevet 25/03-09 09:45 
Var det ikke det som havde en uzi monteret som kontroller?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-09 10:26 
Jo og skærmen blinkede når den skød så hvis man lå indover kabinettet for at sigte lidt kunne man hurtigt udvikle en god gang epilepsi.
RJKRJKSkrevet 25/03-09 10:31 
For the record er Operation Wolf ikke udstillet her i tiden (men var det seks år i Sporup). Vi er generelt gået på kompromis med alle de helt store og tunge maskiner i nuværende udstilling.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-09 11:06 
Nuijj....

Må jeg få det så? :3
nerosnerosSkrevet 25/03-09 12:24, rettet 25/03-09 12:34 
Jeg synes ikke det er muligt at kunne se den fulde liste over registrerede arkadespil med og uden vurdering på P:R kan det virkeligt passe?

Edit: Ok man går bare ind på RJK's samler profil ;D
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 25/03-09 12:35 
Du søger bare på platform=arcade under hhv. Info og Vurder for at se hhv. alle titler og vurderede titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig