X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad har Simon Talbot gang i?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-09 14:40 
Jeg ved godt at det er et shameless plug... men det er sgu sjovt

Simon... nøgen
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/03-09 14:43 
Er han en man skal kende? (Og hvorfor er det ikke bare postet i youtube-tråden?)
KeenKeenSkrevet 19/03-09 15:34, rettet 19/03-09 15:34 
simon talbot er en af dem fra zulu comedy fight club
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-09 17:55 
Hyakotake>
Er han en man skal kende? (Og hvorfor er det ikke bare postet i youtube-tråden?)

Ja, men det sjove er når han siger "jeg har snakket med Sidney..."

...ok, for nogen er det sjovt... for andre er det nok bare sort
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/03-09 18:34 
Blackest black. Jeg mener Sidney Lee skal skrives ind i en ny udgave af trosbekendelsen.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-09 18:45 
Han er sgu sød... på sin egen kejtede måde :D
scavengerscavengerSkrevet 19/03-09 19:11 
Sidney hævder han har vundet mesterskaber i Onlinespil af Tekken og Soul Blade. Er der nogen der kan bekræfte det?
Nemo me impune lacessit
HeroldHeroldSkrevet 19/03-09 19:20 
Jeg tvivler stærkt på at det er online, men han har skam vundet mesterskaber i Tekken.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/03-09 22:12 
Det er squ lang tid siden jeg har siddet og måbet så længe ad gangen. Årsagen er udelukkende fantastiske Sidney Lee i dette klip!

Forklarer endda hvad Simon Talbot har gang i...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/03-09 23:36 
Har vundet i 18 forskellige DM kampe?
http://da.wikipedia.org/wiki/Sidney_Lee
DM i Tekken 5 på PSP
http://www.youtube.com/watch?v=4xdRLKOMPls&feature=related
Hoid to colony C05 where the computer is...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/03-09 00:55, rettet 20/03-09 00:56 
Han holdte dog ikke længe i virkelighedens "tekken" da han fik klø af tøffe på 7 sek :D

Den 'mand' er en joke(sidney).
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-09 07:15 
Echelon VI>
Det er squ lang tid siden jeg har siddet og måbet så længe ad gangen. Årsagen er udelukkende fantastiske Sidney Lee i dette klip!

Det er fandme så sjovt... man krummer sgu tæer.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-09 23:23 
Helt vildt dér!

Jeg håber virkelig der er tale om et alt for langt method acting projekt, som stakkels Sidney bare ikke kan få sig selv til at stoppe :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-09 23:31 
Der går så mange rygter om hvad Sidney har gang i. Jeg har hørt at han skal være Morgen Resens bitch i stedet for Frøkjær.
dRxLdRxLSkrevet 21/03-09 00:13 
Hvordan skal jeg skrive det her... Jeg har én gang (gentager én gang) for en del år siden været ude hos Sidney for at spille fightere. Det var en lang eftermiddag...
Uden alt for meget at prøve at trampe på én der ikke er i stand til at stå oprejst... så lad mig bare sige at jeg tror at det man kan se er 100% ægte Sidney.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 21/03-09 00:34 
Det er jo godt at vide, at han er for real :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-09 12:01 
Men kan man leve af at spille fighter-turneringer, smøre sig ind i soyasovs og wrestle med Tøffe på dansk TV? Der må være nogen, der bakker manden op økonomisk (jeg lægger da gerne et par kroner selv, hvis det kniber for Slee)!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/03-09 12:23 
Well, jeg syntes da det må være en utrolig selvtillid der må ligge bag og det må da være rart af have, men gad vide om han ikke også føler sig lidt ensom engang imellem?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-09 14:05 
Selvtillid!? Mon ikke der nærmere er tale om usikkerhed, når han nu går så ekstremt højt op i sit udseende - det er da hvertfald den klassiske psykologiske analyse...

Ensomt må det hvertfald være.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig