X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 2: Among Thieves


Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-09 09:52, rettet 19/03-09 09:54 
Jeg glæder mig til det her. Håber det bliver hvad de lover, men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre..håber jeg!

Her er lidt tekst fra IGN:

IGN: What's your goal with Uncharted 2? Are you trying to make the most realistic traversal game featuring snow ever created?

Richard Lemarchand: You left out amazing cover-based shooting, in... Se hele indlægget


Mere her :-)
Bashful Neophyte
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/10-09 16:17 
Så fik jeg det gennemført (11 timer 4 minutter) - det er ganske underholdende hele vejen igennem. Det bliver dog en smule trivielt mod slutningen, men man er godt underholdt alligevel. Bestemt et godt spil... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/10-09 21:57 
Ha ha ha... fandt ud at man kan låse en "next-gen filter" op under Bonus. Aktiverer man den bliver farverne i brune og gullige toner. Gad vide hvilke next-gen spil hundehovederne har tænkt på? :D
BeanoBeanoSkrevet 16/10-09 08:05 
Etteren tog mig 9:44 at gennemføre første gang på normal :)
nerosnerosSkrevet 16/10-09 10:26 
Hvem vandt egentlig koncurrencen?
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 16/10-09 17:59 
Jeg synes der mangler noget punch i farverne i spillet, men har os kun lige spillet første chapter.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 17/10-09 08:37 
Så blev den gennemført... 11 timer og 5 min på normal.

En ok længde og lidt længere end etteren i spilletid for mig men føler det er større pga. flere locations og højere tempo.

Suverænt underholdende og gennemført spil... kedede mig ikke et øjeblik :)

Men lidt kritisk skal der være plads til: Trals man stadig ikke kan indstille følsomhed i både aim og kamera - der er kun een fælles indstilling. Coversystemet kan godt være lidt for sticky nogle steder - døde et par gange pga det. Og så er det surt man konstant skal skifte underbukser pga. grafikken!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/10-09 08:40 
Beano>
Så blev den gennemført... 11 timer og 5 min på normal.

Haha - 1 minut langsommere end mig... Loooooser... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 17/10-09 08:57 
He he he ... vildt vi landede på næsten den samme tid :)
HankyHankySkrevet 17/10-09 11:43, rettet 17/10-09 11:59 
Så er jeg også igennem Uncharted 2.

Det tog mig lidt over 10 timer, men hvilke timer. Lidt multiplayer har der også været plads til, men det ser jeg udelukkende som bonus, og spillets stærke side er da også singleplayer-delen IMO. Grafikken er generelt noget af det mest komplette og voldsomme jeg nogensinde har set. Især i kapitel 17 var jeg helt blæst væk.

Jeg er klar på det hele, så nu vil jeg gennemføre det på svær, iklædt Chloe-kostume :D~ (når jeg igen har tid).
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-09 19:15 
Jeg opdagede lidt tilfældigt noget.
Hvis man trykker firkant i singleplayer shopping menuen søger spillet din PS3 igennem og hvis du har gennemført Uncharted 1 får du 100.000 Dollars extra.
CoreCoreSkrevet 17/10-09 23:53 
Er der andre end mig, der har bladret lidt rundt i Drakes Journal, og moret sig over Drakes Scare O´Meter?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-09 23:55 
Jah og "The Many Faces of Sully" er også fin :)
HeroldHeroldSkrevet 18/10-09 01:09, rettet 18/10-09 01:09 
Darkbeat>
Jeg opdagede lidt tilfældigt noget.
Hvis man trykker firkant i singleplayer shopping menuen søger spillet din PS3 igennem og hvis du har gennemført Uncharted 1 får du 100.000 Dollars extra.


Kun hvis man har trophies D:

Jeg blev lige færdig efter 10 timer og 2 minutter. Fremragende spil. Fantastisk velskrevet dialog, og ikke et kedeligt øjeblik.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/10-09 11:03 
Core>
Er der andre end mig, der har bladret lidt rundt i Drakes Journal, og moret sig over Drakes Scare O´Meter?

Ja, den er ret morsom!! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/10-09 16:18 
Spillet er suverænt på alle måder.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/10-09 16:54 
Jow jow... :) Jeg ville nu gerne have set et gameplay, som ikke kørte helt så meget på autopilot... Men det er stadig underholdende og super flot... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-09 20:52 
Så er jeg også igennem og har spillet noget multiplayer også. Har ikke spillet noget deathmatch endnu, kun co-op men det er også super sjovt. Det er bare ærgeligt at spillet stopper fuldstændigt og man ikke får XP hvis bare én spiller får en connection error.

Historien er som i det første spil rigtig, rigtig god. Jeg mener... Det ER Indiana Jones i spil version: Et action-eventyr med skattejægere der besøger eksotiske steder, love interests med ben i næsen, massere af vittige one-liners og et strejf af det okkulte.

Grafikken var heller ikke helt tosset! Sne-effekterne så fantastiske ud og jeg var ret vild med det tordenvejr der var på én af de sidste baner.
KalicolaKalicolaSkrevet 19/10-09 10:54 
Spillet er kompromisløst ligesom DiRT 2 :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 19/10-09 10:59 
Hvad betyder det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 19/10-09 11:01 
Gude-spil! Jeg venter bare på at arbejdsdagen er færdig, så man kan kommer hjem til Uncharted igen - sikkert ikke så godt for karrieren. :)
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 19/10-09 12:51 
Det betyder at det er et spil som er lavet uden kompromis. Et spil som ikke nøjes med noget. Der er ikke noget som er lavet halvt, alle elementer i spillet fungerer 100%
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 19/10-09 13:10 
Har fået spillet et par timer - Det fanger mig ikke helt endnu, som jeg havde håbet. Det kan dog også være fordi jeg er lige blevet færdig med Arkham Asylum så lysten efter den slags spil ikke er så stor - Men anywho så virker det som et utroligt gennemført spil.

Dog synes jeg der er lige lovligt mange jaggies ved karaktérernes øjne eksempelvis? Lidt træls for derudover er grafikken imponerende. For min skyld måtte de gerne ligge et "grain" ind som skulle være valgfrit - som i Mass Effect.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 19/10-09 13:12 
Mit indtryk af DiRT 2-demoen var "Temmelig kedeligt racerspil, hvor man ikke laver andet end at køre i ring tre gange". Håber Uncharted 2 er anderledes. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
LarsGLLarsGLSkrevet 19/10-09 13:46 
Jeg er kommet til omkring chapter 20, og jeg er fuldstændig blæst væk af spillets forrygende præsentation og hæsblæsende set-pieces. Drake kan godt være lidt tung at danse med i de platformsektioner, hvor man skal være lidt mere præcis, og gameplayet synes egentlig bare at være et sammenkog af elementer fra de mest populære spil de sidste par år - præcis ligesom forgængeren. Men igen, jeg er så forblændet af spillets production values, at man er villig til at se igennem fingre med det.

*SPOILER*

Dog havde jeg ønsket, at Naughty Dog havde droppet monstrene i denne omgang. De er helt ærlig lidt latterlige.

*SPOILER*
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
BeanoBeanoSkrevet 19/10-09 13:48, rettet 19/10-09 13:53 
Prøv at spille det lidt videre før du kritiserer "monstrene" :)
LarsGLLarsGLSkrevet 19/10-09 13:53 
Okay :-)
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/10-09 15:20 
Forklaringen på "monstrene" gør dem jo ikke mindre latterlige... Jeg var også ret træt af dem...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 19/10-09 15:36 
Det er både en spil- og filmmæssig kliché. Det hører hjemme i Uncharted 2, IMO.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 21/10-09 09:30 
Jeg forstår ikke lige helt hvad det var der skete med mit savegame efter jeg gennemførte spillet, den kom med nogle spørgsmål som jeg til syneladende ikke fattede. Jeg er startet forfra på normal efter rulleteksterne, men jeg kan ikke gå ind og vælge chapters mere. Jeg savede oveni mit gamle savegame, men jeg gik da ud fra at den huskede at jeg har gennemført spillet, for jeg kan stadig se de der bonus video'er. Så det er lidt en gåde for mig.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 09:35, rettet 21/10-09 09:39 
Spillet spørger om du vil overføre fundne skatte, medaljer, penge, etc. til det nye spil - svarer du nej starter du helt forfra. Hvis du samtidig har valgt at overskrive det gamle savegame, er du lidt på skideren :O

Trophies har du dog stadig.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/10-09 10:27, rettet 21/10-09 10:33 
Jeg svarede også ja til den der. Men den kan huske de ting jeg har fundet på mit savegame men ikke mine chapters, lidt underligt syntes jeg. så man skal altså have et savegame for hver sværthedsgrad man vil gennemføre på. Der er noget der jeg er utilfreds med, det er dårligt design.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 10:35 
Åh på den måde... tja, måske. Egentligt naturligt nok at kapitler er låste til de er gennemført på en bestemt sværhedsgrad. Ellers kan du jo bare beholde det gamle savegame - det har jeg :)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/10-09 11:04, rettet 21/10-09 11:11 
På det savegame jeg har nu, der har den jo registreret at jeg har gennemført spillet, eftersom den jo har beholdt de treasures jeg har fundet, og bonus video'er osv. Selv hvis jeg sætter sværhedsgraden på easy, som var den jeg gennemførte den på, så har jeg stadig ikke adgang til at vælge hvilket chapter jeg vil spille. Så chapters er ikke låst til sværhedsgrad. I Halo f.eks kan jeg jo bare springe rundt i forskellige sværhedsgrader uden at skulle lave et nyt savegame hver gang jeg skifter sværhedsgrad...

Jeg er bare skuffet over at det ikke var tydeligt at man ikke måtte overwrite sin fil når man når rulleteksterne. Meget underligt valg syntes jeg.

EDIT: Jeg tror at min pointe er, at jeg ligesom har mistet hele mit spil (minus bonusser) fordi jeg overwrited min fil efter rulleteksterne... Så det skal i andre nok lige være opmærksom på når i når dertil.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 21/10-09 11:19 
Er det ikke lidt for kedeligt at gennemfører noget på easy med hensyn til den her slags spil? Eller er det bare hammerende svært ;D
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/10-09 11:21 
Så fik jeg også kørt spillet igennem, 10:43 på normal. Spillet er som etteren, bare bedre på alle områder. Efter min mening er dialog og voice acting i spillet noget af det bedste, hvis ikke det bedste, i noget spil overhovedet, det trækker virkeligt op. Grafisk, uden tvivl det flotteste spil til konsol indtil videre. Jeg kan ikke rigtigt sige noget dårligt om spillet, alt var som forventet og det var fedt hele vejen igennem spillet, alligevel sidder jeg med følelsen af at spillet aldrig kommer i maskinen igen...

Om det er årets spil 09 ved jeg ikke, sikkert nok, der har ikke rigtigt været nogen 'super titler' i 09 og uncharted er nok det tætteste man kommer pt.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 11:21 
Darknon>
Så chapters er ikke låst til sværhedsgrad.

Jo indirekte da du skal starte et nyt spil for at bruge en anden sværhedsgrad. Eller har jeg misset noget?

Helt enig i at det kunne gøre bedre og mere forståeligt - men syntes ikke det er noget stort problem da man jo selv vælger at overskrive det gamle savegame og tydeligt spørges før det sker. Default er oprettelse af ny savegame når man laver et nyt spil.
HeroldHeroldSkrevet 21/10-09 11:22 
Det var bestemt ikke svært på Normal. Der var nogle kedelige sekvenser med lidt mange fjender, og en bosskamp, der var lige lang nok - men svært var det ikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 11:30, rettet 21/10-09 11:32 
Syntes jeg heller ikke - normal var passende for mig. God udfordring men heller ikke sværere end nogle enkelte sektioner kunne klares efter 2-3 forsøg.
Har spillet det 6-7 kapiter på hard og syntes umiddelbart ikke det er meget anderledes. Fjenderne gør mere skade og man dør nemmere, men AI og antal fjender er det samme. Ihvertfald indtil videre :)
nerosnerosSkrevet 21/10-09 11:46 
Ok jeg har det lidt svært med de nye spil som er begyndt at komme frem hvor man faktisk ikke kan dø og der ikke sker videre afstraffelse hvis man dummer sig. Faktisk er jeg begyndt at få second thoughts omkring Ninja Gaiden Sigma 2 på grund af jeg læste i gamespot anmeldelsen, at de først døde i level 8..!? Så er det ikke et Ninja Gaiden spil i mine øjne.

Jeg er oldschool og kan godt lide, at man får udfordring også selvom det kan være en pain ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/10-09 11:57, rettet 21/10-09 12:03 
I et spil som uncharted, der er bare er fuld skrald lineær action hele vejen igennem kan du ikke have sådan et system. Det ville være katastrofalt og direkte ødelæggende for spillet. Det vil være umuligt at balancere det rigtigt når det er et rent action spil der 'låser' så man ikke kan backtrack efterhånden som man går frem.

Det er ikke svært, men du dør stadigvæk MANGE gange. Jeg døde over 100 gange i min playthrough på normal, men jeg lavede også en del hasarderede spring og shotgun charge osv :)

Man spiller ikke Uncharted for at få udfording, man spiller det for alt det andet.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/10-09 11:58 
beano: Den spørger også om man vil overskrive når man saver sit spil undervejs, så jeg regnede ikke med at det var et problem når man så startede et nyt spil. Jeg går jo ud fra at ens savegame husker alt hvad man har været igennem. Nåh, fuck it, spillet er helt sikkert godt nok til at jeg vil spille det igennem igen.

Og jeg valgte at spille på easy udelukkende for at undgå at nå 7 timer ind i spillet og sidde fast et tåbeligt sted fordi man dør hele tiden eller at man er kommet til at løbe tør for ammo og ikke kan komme videre eller skal bruge alt for lang tid på en specielt svær passage. Jeg ville gerne opleve spillet rent uden at støde ind i frustrerende elementer, og opleve historien rigtigt uden at det skal være en krig at klare. Og så mener jeg at hvis spillene er gode nok så tager man dem igen på en højere sværhedsgrad.

Og det her skal helt sikkert klares igen på normal.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 12:04 
Azzkikr>
Det er ikke svært, men du dør stadigvæk MANGE gange.

Også her. For mig er det vigtigt at der er en udfordring men samtidigt ikke er frustrerende at dø eller noget der ødelægger spillets tempo - det syntes jeg var helt perfekt ballanceret på normal for mig :)
nerosnerosSkrevet 21/10-09 12:24 
Azzkikr>
Det er ikke svært, men du dør stadigvæk MANGE gange. Jeg døde over 100 gange i min playthrough på normal, men jeg lavede også en del hasarderede spring og shotgun charge osv :)

Man spiller ikke Uncharted for at få udfording, man spiller det for alt det andet.

Nej nej helt enig det var egentlig også bare en tanke omkring visse spil, og jeg ved godt man ikke kan påfører den slags et spil som Uncharted.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 27/10-09 16:40, rettet 27/10-09 16:47 
Så fik jeg det også gennemført. Det tog mig 11 timer og 10 min på normal.

Jeg må tage hatten af for hvad de mennesker bag det her spil har bragt til livs. Helt sikkert et af PS3'ens bedste spil. Utroligt flot hele vejen igennem og super fedt skuespil ;-) Jeg blev blæst væk i nogle af spillets højt pumpende action scener og gameplays. Den første helikopter fight inde huset, og tog turen samt den sidste del af spillet er mindeværdigt. Starten af spillet inde i byen virker lidt tam i forhold til resten, men så tager spillet også godt og grundigt fat om anklerne på dig :-)

Det skal dog siges jeg har været en smule irriteret over spillets cover og klæbesystem da til tider var skyld i at jeg døde. Selve kernen i historien er ret banal men sådan ser en god actionfilm jo også ud ;-) Ellers er der ikke så meget andet jeg kan komme på at kritiserer. Spillet fungerer og er smukt lavet.

Hvis vi aldrig for det Indiana Jones spil så må vi tage til takke med det her, og hvis der kommer et har det ihvertfald noget at leve op til.

Jeg troede man kunne vælge Chapters efter man havde gennemført spillet som man f.eks kan i Lost Planet. Hvis man nu gerne vil prøve tog-turen igen, men jeg kan se Darknon også har haft det problem. Jeg blev dog til gengæld aldrig spurgt om noget men fik bare en autosave smidt i hovedet efter rulleteksterne?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/10-09 17:46, rettet 27/10-09 17:48 
Det er når du starter et nyt spil (efter gennemførelse) du bliver spurgt.
Du kan godt vælge de chapters som du har gennemført - bare ikke efter man starter af nyt spil. Derfor du skal huske at lave nyt savegame hvis du starter et nyt på anden sværhedsgrad.
nerosnerosSkrevet 27/10-09 18:46 
Ok jeg kom til at starte et nyt spil ved en fejltagelse efter gennemførelsen, men blev da ikke spurgt om noget som helst?

Hvorfor er det ikke lavet ordenligt? Det burde da ikke være et problem og virker lidt hovedløst af programørene! :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/10-09 19:04 
Og du er 100% sikker på du ikke bare har fortsat (Continue) et nyt spil på samme sværhedsgrad som er default efter gennemførelse og ikke valgt "new game"?

Man bliver spurgt om overførelse af treasures, etc. og der bliver lavet et nyt save game fil som default.
nerosnerosSkrevet 27/10-09 19:15 
Ok nej det kan sku godt være jeg ikke har det ;-)

Jeg prøver lige senere iaften. Det er nok bare mig som ikke kan finde ud af det.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/10-09 19:23, rettet 27/10-09 19:23 
Men du har da ret i det ikke er godt nok lavet når folk bliver forvirret over det :)
SumezSumezSkrevet 27/10-09 19:54 
Jeg blev heller ikke spurgt om noget, og kunne ikke vælge chapters efter gennemførelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig