X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 2: Among Thieves


Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-09 09:52, rettet 19/03-09 09:54 
Jeg glæder mig til det her. Håber det bliver hvad de lover, men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre..håber jeg!

Her er lidt tekst fra IGN:

IGN: What's your goal with Uncharted 2? Are you trying to make the most realistic traversal game featuring snow ever created?

Richard Lemarchand: You left out amazing cover-based shooting, in... Se hele indlægget


Mere her :-)
Bashful Neophyte
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/10-09 10:40 
Så kom Gametrailers' anmeldelse op...

Link
dRxLdRxLSkrevet 03/10-09 10:54 
Læg lige mærke til hvor glade de er for multiplayerdelen. Jeg sagde jo at det var godt, og spillet er bare så sindsygt flot.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 03/10-09 10:55 
Det kan ikke siges nok... jeg glæder mig så sygeligt meget til dette spil :) Måske vil det endda få mig til at spille multiplayer, andet end coop :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KajikaKajikaSkrevet 03/10-09 11:18 
GT anmeldelsen indeholder en del spoilers, vær opmærksom på det.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
SumezSumezSkrevet 03/10-09 14:59 
Jeg synes også samtlige anmeldelser jeg har læst nævner at de er bange for at spoile det i deres forsøg på at forklare hvorfor det er så godt. Det kan kun være et positivt tegn. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/10-09 11:24 
Den er fin den dér replay og screenshot funktion. Jeg ville ønske der var noget lignende i andre spil.

Uncharted 2: Among Thieves
BeanoBeanoSkrevet 04/10-09 12:06 
Det var dog nogle gavaldige balloner hun har fået dér - en "Robert cheat" der er aktiveret?

Ved heller ikke lige hvad der er sket med læberne... :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/10-09 12:22 
Jeg ville prøve at lave et screen af et melee-move men figurene rør ikke rigtig hinanden når de gør det så jeg tog det closeup istedet.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/10-09 13:30 
Hvad er det for et spil der ser sådan ud??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 04/10-09 14:02 
Dejligt naturlig pige med et sødt smil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/10-09 15:02 
Kajika>
GT anmeldelsen indeholder en del spoilers, vær opmærksom på det.

Jah hvorfor gør de det egentligt eller er de bare dumme?

Spillet ser fedt ud :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/10-09 15:51, rettet 04/10-09 15:53 
Ja hvis man virkelig vil kradse i malingen kan man se i replay sekvenserne at figurene animeret sådan at de ikke kan dreje torsoen helt når de strafer rundt om hinanden, hvilket resultere i at de ender med at kigge i én retning, have våbnet pegende i en anden retning og skyde skråt i den retning de kigger. Det er selvfølgelig ikke noget man overhovedet ser når spillet køre og for det meste ser spillet også rigtigt lækkert ud.

Uncharted 2: Among Thieves
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-09 18:51 
Nåh... Jeg har siddet og kigget lidt efter Special Editions og der findes en super lækker én hvor man får en art book og en sten dagger.

Uncharted 2: Among Thieves

Denne version kan man dog ikke købe... Kun vinde
http://blog.us.playstation.com/2009/09/uncharted-2-among-thieves-fortune-hunter-edition/

Til gengæld har Game en special edition som jeg ikke syntes er det værd.

Uncharted 2: Among Thieves

I den får man

* 2 Post cards
* PlayStation 3 Theme
* Multiplayer skins
* Gold weapons 1 Beretta and 1 AK-47 (suk!)

http://www.game.co.uk/PS3/Action/~r343449/Uncharted-2-Among-Thieves-Special-Edition/

Den billigste jeg har fundet (med mindre man gør brug af noget GamesTop trade-in) er den ordinære version hos ShopTo

http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3UN04-Uncharted%202%20%3A%20Among%20Thieves.html
BeanoBeanoSkrevet 08/10-09 07:57 
Gamespot anmeldelse...

they like
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/10-09 12:30 
Jeg ved I elsker at finde fejl, så jeg tænkte jeg ville gøre opmærksom på konkurrencen herinde først. Pt. kan jeg ikke få den til at virke i IE, men med Firefox og Safari kører den fint. :)

Vind Nathans nye eventyr
nerosnerosSkrevet 08/10-09 13:28 
Cool, done :-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 11/10-09 12:33 
Sig lige til hvis I ser spillet (med forsendelse til under 300kr).
Hvad er det gældende bedste tilbud?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dpldplSkrevet 11/10-09 12:56 
Bedste tilbud er vel finde 2 billige spil og bytte ind hos gamestop butikker og få den i limited edition udgave til 1kr.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/10-09 13:08 
dRxL>
Sig lige til hvis I ser spillet (med forsendelse til under 300kr).
Hvad er det gældende bedste tilbud?

Billigste er nok VG+, 325 kr inkl forsendelse.
nerosnerosSkrevet 13/10-09 10:56 
Nåh hvad siger i til det dem som har købt?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 13/10-09 11:02 
Bør du ikke vente med at spørge til at folk har det? Det er ikke udkommet herhjemme endnu, og er først ude i USA i dag. Det kommer i denne uge.

Jeg har spillet det, og jeg kan ikke rigtigt forstå topkaraktererne. Det er et godt spil, men ikke 10/10.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/10-09 11:19 
Jeg er også i gang med det - jeg forstår heller ikke hysteriet. BESTEMT et godt spil, som virker meget gennemarbejdet, men ikke til 10/10... De tekniske problemer ødelægger illustionen en smule og afholder det fra at ryge helt til tops...

Det udkommer officielt på fredag.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/10-09 11:21 
Herold>
Jeg har spillet det, og jeg kan ikke rigtigt forstå topkaraktererne. Det er et godt spil, men ikke 10/10.

Sådan synes jeg faktisk det er med mange spil til den nyeste generation af konsoller.

Her tænker jeg på spil som Batman, GTA4, Oblivion, Bioshock, GOW 1&2, SF4, SSBB ect ect og mange flere. Det er ganske gode spil, men hører de virkelig til blandt de bedste spil nogensinde, som deres average rating i 90-100% indikerer?

Det synes jeg overhovedet ikke, men igen er det vel svært at lave ratings der indikerer hvordan et spil ligger i den henseende. Men generelt synes jeg rigtigt mange spil bliver rated alt alt for højt.

Anyways, jeg har ikke købt UC:2 endnu, jeg går stærkt udfra det er min tur til at vinde det i King Chaos konkurrence nemlig ;)
nerosnerosSkrevet 13/10-09 11:31, rettet 13/10-09 11:35 
Azzkikr>
Sådan synes jeg faktisk det er med mange spil til den nyeste generation af konsoller.

Her tænker jeg på spil som Batman, GTA4, Oblivion, Bioshock, GOW 1&2, SF4, SSBB ect ect og mange flere. Det er ganske gode spil, men hører de virkelig til blandt de bedste spil nogensinde, som deres average rating i 90-100% indikerer?

Ok troede det var udkommet herhjemme igår ;-)

Jeg vil give dig ret med hensyn til de titler du nævner. Jeg har været tæmmelig uforstående med den hype der har været med Batmanspillet. Det var jo fuldstændig vildt hvor meget ros det fik. Åbenbart et af de bedste spil nogensinde?! ;-) Jeg skal da prøve det når det falder i pris. Jeg har prøvet demo'en og synes det virkede lidt fjollet må jeg indrømme.

Uncharted 2 ser flot ud men jeg tør ikke udtale mig før jeg selv har prøvet hele spillet.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 13/10-09 11:33 
Det kommer vel an på hvordan du vælger at tolke en høj karakter. Er det et udtryk for at det er det bedste spil nogensinde, eller bare lige pt.?

Jeg kan sagtens udpege et par spil som jeg mener har fortjent et 10-tal, men det er lidt omsonst at gøre det, da det bare er endnu en mening.

Jeg vil dog sige at mht. Uncharted, så er der masser af spil tilbage i spillet, som forhåbentlig åbenbarer sig, når jeg kommer længere i det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 13/10-09 11:41 
Herold>
Det kommer vel an på hvordan du vælger at tolke en høj karakter. Er det et udtryk for at det er det bedste spil nogensinde, eller bare lige pt.?

Enig!

Jeg mener med bedste spil nogensinde lidt som en joke da folk i forhold til andre gode titler, som er kommet ud roser f.eks Batman endnu mere end normalt og helt op i skyerne, og på den målestok må det jo være det bedste spil nogensinde ;D Det kan også være fanboys af Batman serien har spillet en stor rolle det skal jeg ikke kunne sige.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/10-09 11:56, rettet 13/10-09 11:56 
Jeg tror også B:AA har fået ekstra point af mange fordi det er et Batman spil, men jeg syntes dog det er et utroligt vellykket spil (Batman eller ej) og de 91-92% værd som det pt. står til på MetaCritic :)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-09 13:03 
Edge : 9/10

Anmeldelse
HeroldHeroldSkrevet 14/10-09 20:30 
Du har helt ret. Det er ikke teknisk muligt at spille et PS3-spil på en Xbox 360 eller omvendt. Det er derfor man har to konsoller. Thank you, Captain Obvious!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 14/10-09 20:51 
Jeg synes egentlig godt at du må leve videre i troen om at der er nogen herinde, der sviner spil, bare fordi de er til PS3. Men så synes jeg også du skal sætte dig pænt over i hjørnet til de andre ballademagere, der mener at 92% er en middelkarakter, der er 'ok uden at være prangende'. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-09 21:08 
Jeg kommer med min negative mening om spillet så snart jeg har fået det gennemført :)
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 14/10-09 21:27 
I'm loving it. Loving loving loving it. Elena er stadig hot :o)

Lord Darkeyes>
et spil, som teknisk ville være helt umuligt for Xbox360 at afvikle. ;-)

Det var da den værste gang pladder!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 14/10-09 21:34 
Det er også blevet væsentligt bedre, jo mere jeg har spillet det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/10-09 21:35 
Han henviser nok til dette:
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-impossible-on-xbox-360
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/10-09 22:46, rettet 14/10-09 22:55 
Bare lad ham snakke - han gør det sikkert bare for at holde fluerne fra munden... ;-)

Jeg er 77% igennem det og det er stadig underholdende. Gameplayet har man set mange gange før, men alligevel er det sjovt - og historien fortælles gennem nogle mellemsekvenser som er Hollywood værdigt - fremragende.

Men det er altså stadig svært ikke at sammenligne det med Tomb Raider - der er altså en masse klatrerier, trækken i håndtag og templer hvor der skal løses (simple) gåder i. Men det er krydret med nogle hektiske actionbobler...

Et rigtigt godt spil - og det ser p**** godt ud langt det meste af tiden... Den frække hund kan nogle tricks... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 14/10-09 23:20 
Core>
Elena er stadig hot :o)

Oh yeah!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 14/10-09 23:23, rettet 14/10-09 23:25 
Jeg kan ikke lade være med at synes, Elenas stemme lyder som en mands. Etta Cameron eller noget vildere. Det ødelægger det totalt for mig :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 14/10-09 23:27, rettet 14/10-09 23:30 
Azzkikr>
Han henviser nok til dette:

Det er pudsigt som folkene bag de eksklusive titler altid råber op, om hvad der kan og ikke kan lade sig gøre på den maskine som de IKKE har udviklet til.

Hvad ved Naughty Dog-folk om det? De har aldrig udviklet til Xbox 360. Hvad ved Hideo Kojima om det? Og bare fordi at DE ikke kan, er det jo ikke ens betydende med at andre ikke kan.

Jeg er så træt at konsolkrigs-propaganda, og det fanboy-foder det fører med sig. Især fordi at fanboys og det der er værre, bare klemmer skyklapperne endnu tættere sammen om øjnene, og blindt råber op, uden at tænke det igennem selv.

For ikke så længe siden sad en EA-talsmand og snakkede om, at nu kunne man ikke få mere ud af Xbox 360-konsollen. Det er snart et halvt år siden. Tænk hvis folk troede på det i blinde. Så kunne alle lige så godt lade være med at købe flere Xbox 360-titler fra EA, da det selskab jo tydeligvis havde rendt panden mod en mur på det format.

Det er dumt udtalt af udviklerne, endnu dummere tolket af de tosser der bider på krogen og HELT vildt belastende.

Jeg er en sucker for Uncharted 2, og var det også for 1'eren. Elena er hot. Jeg har desværre rigtig dårlig tid til spil for tiden, så jeg er kun kommet til chapter 10, selvom jeg begyndte allerede i fredags. Elena er hot.

Jeg syntes godt nok at starten var en kende sløv, især på grund af stealth-missionen i starten, men når først man er ude af junglen, så tager det fart, og Elena er hot. Jeg er vild med persongalleriet og dialogen. Skyderiet er lige mig, Elena er hot og jeg nyder grafikken. Alt sammen er helt den samme positive oplevelse som i 1'eren indtil videre, og jeg kan ikke få nok. Især Elena er hot.

10/10 er bestemt i overkanten, men jeg syntes at det fortjener høje karakterer, baseret på de 10 chapters jeg har spillet indtil videre. Elena er hot.

Uncharted 2: 8/10
Elena 12/10.

Men hvad sker der for hende den anden truntes øjne? Hun er i hvert fald ikke lige så hot som Elena.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 14/10-09 23:28 
Hanky>
Jeg kan ikke lade være med at synes, Elenas stemme lyder som en mands.

Måske, men hun er hot.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/10-09 00:06 
Core>

... baseret på de 10 chapters jeg har spillet indtil videre. Elena er hot.





>>> POSSIBLE SPOILER!!! <<<



Hvis du kun er nået til Chapter 10, så er du da ikke stødt på Elena endnu?? Eller husker jeg forkert...???
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 15/10-09 00:08 
Haha Core du må være besat af Elena.. ;D

Ellers er jeg sku helt enig i det du skriver med hensyn til fanboys og konsolkrig. Hvis man scroller ned og ser kommentarende på Gametrailers er der en åbenlys konsol krig igang ligegyldigt hvilket format der vises klip eller trailers fra. Det er jo helt vanvittigt! Håber ikke de folk som vælger at poste deres stupide kommentarer er ret gamle :-(
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-09 00:10, rettet 15/10-09 00:13 
Core>
Naughty Dog-folk om det? De har aldrig udviklet til Xbox 360. Hvad ved Hideo Kojima om det? Og bare fordi at DE ikke kan, er det jo ikke ens betydende med at andre ikke kan.

Måden de får spillet til at køre på PS3 i kombination med BD-drev og HDD kan nok ikke lade sig gøre på 360 ;) Resten er selvfølgelig en lodret løgn, selvfølgelig kommer der langt flottere spil på både PS3 og 360, det kaldes optimering.
Prøv f.eks. at stille de ældste PS2 titler op mod de nyeste, der er en kæmpe forskel. PS3 og 360 skulle gerne holde mange år endnu, eller i hvert fald indtil Dreamcast 2 :)

Baseret på demoen synes jeg ikke Uncharted 2 er noget grafisk vidunder.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-09 00:30 
Konsolkongen>
...indtil Dreamcast 2 :)

Det er med i min aftenbøn hver aften :D

Men ja. Det kan godt tænkes at Naughtydogs engine er lavet til at udnytte kombinationen af PS3's blu-ray drev og chipsæt, men jeg er enig i at det ikke er ensbetydende for et spils grafiske kvaliteter. Jeg håber blot at det er noget der kan få andre udviklere med på vognen til at udnytte PS3'en.
MajorPMajorPSkrevet 15/10-09 07:50 
Jeg gennemførte Uncharted 2 i går, og synes det er fremragende. Igennem hele spillet var jeg vanvittigt underholdt. Grafikken er vel det flotteste, der er set indtil videre, og historiefortællingen er sublim. Hvis jeg skulle komme med et minus ved Uncharted 2, så må det være, at hjælpesystemet engang imellem spolerer diverse puzzles, da man får en anelse for meget hjælp... Men hold da op, hvor er Uncharted 2 en fantastisk spiloplevelse.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
BeanoBeanoSkrevet 15/10-09 07:52 
PalleJensen>
Men det er altså stadig svært ikke at sammenligne det med Tomb Raider - der er altså en masse klatrerier, trækken i håndtag og templer hvor der skal løses (simple) gåder i.

Nu var det etteren jeg talte om da jeg ikke havde spillet toeren.

Men... jeg har spillet U2 54%/5½ time og kun stødt på to meget nemme puzzles i kapitel 7 (?) der tog ca. 15-20 min at løse sammenlagt. Om der kommer flere (og sværere) senere krydser jeg fingre for :)

Men der er mere platforming (indtil videre) i U2 syntes jeg - og det blandes meget mere med shooting. Det fungerer faktisk rigtigt godt og føles ikke så adskilt.


Konsolkongen>
Baseret på demoen synes jeg ikke Uncharted 2 er noget grafisk vidunder.

Jeg syntes grafikken i multiplayer delen er lækker, men det er betydeligt flottere i singleplayer delen. Samme stil men der er skruet op for detaljegraden i omgivelser, effekter, lys, etc. og så er der nogle utroligt set-pieces undervejs. Ingen tearing eller nævneværdige framedrops (so far!). Jeg syntes det er ekstremt flot - flotteste spil jeg har set i denne konsol generation. Flottere end MGS4, Gears 2 og Killzone 2. Håber den sidste halvdel holder niveauet.

Utroligt gennemført og underholdende spil i højt tempo. Velskrevede dialoger og humoren er i top - der er nogle herlige jokes undervejs :)
CoreCoreSkrevet 15/10-09 08:08 
PalleJensen>
Hvis du kun er nået til Chapter 10, så er du da ikke stødt på Elena endnu?? Eller husker jeg forkert...???

Ja, det tror jeg at du gør, jeg er i hvert fald stødt på hende. Men det kan selvfølgelig være mig der husker forkert mht. numrene på kapitlerne.

Jeg har lige været nede i gabet på detn store statue.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/10-09 08:16 
Så er du nået længere end til kapitel 10... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/10-09 08:17, rettet 15/10-09 08:20 
Core husker ikke forkert - hun dukker op i kapitel 7 :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/10-09 08:42, rettet 15/10-09 08:50 
Jeg ved ikke lige, om jeg vil betegne Uncharted 2 som det flotteste spil i denne konsolgeneration, men det er bestemt blandt de allerflotteste... I Top 3 IMO...

Uncharted 2 er det bedste spil til PS3 i år IMO... (Ud af de 2-3 stykker jeg har prøvet i år... :) )
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 15/10-09 09:29 
Beano>
Jeg syntes grafikken i multiplayer delen er lækker, men det er betydeligt flottere i singleplayer delen. Samme stil men der er skruet op for detaljegraden i omgivelser, effekter, lys, etc. og så er der nogle utroligt set-pieces undervejs. Ingen tearing eller nævneværdige framedrops (so far!). Jeg syntes det er ekstremt flot - flotteste spil jeg har set i denne konsol generation. Flottere end MGS4, Gears 2 og Killzone 2. Håber den sidste halvdel holder niveauet.

Jeg synes ikke at figurerne er _så_ pæne. Der er noget sært over Elenas ansigt. Det er måske stregen i spillet, der gør det... Tilgengæld har jeg aldrig set så detaljeret et spil før. Jeg tror ikke der et spil med så høj en detaljegrad.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig