X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 2: Among Thieves


Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-09 09:52, rettet 19/03-09 09:54 
Jeg glæder mig til det her. Håber det bliver hvad de lover, men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre..håber jeg!

Her er lidt tekst fra IGN:

IGN: What's your goal with Uncharted 2? Are you trying to make the most realistic traversal game featuring snow ever created?

Richard Lemarchand: You left out amazing cover-based shooting, in... Se hele indlægget


Mere her :-)
Bashful Neophyte
247 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-09 09:52, rettet 19/03-09 09:54 
Jeg glæder mig til det her. Håber det bliver hvad de lover, men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre..håber jeg!

Her er lidt tekst fra IGN:

IGN: What's your goal with Uncharted 2? Are you trying to make the most realistic traversal game featuring snow ever created?

Richard Lemarchand: You left out amazing cover-based shooting, intriguing problem-solving, our gripping story, our awesome character performances, and…

But seriously, if you distill all of the incredible variety of stuff that we're putting into this game into one simple concept: we really just want to create the most amazing and playable version of a summer blockbuster action movie that has ever been seen on the PLAYSTATION 3, or on any game console, for that matter. We want the quality of our performances and writing, and the careful way that the story interweaves with the very best action-gameplay we've ever created, to really transport the player into a world of adventure that they'll never forget.

We really think that we're outdoing ourselves with Uncharted 2, and we can't wait to see what people think of what we're making!

IGN: When can the fans expect to hear more about this game -- i.e. when will you stop torturing me and let me play it?

Richard Lemarchand: But it's so much fun to torture you! Of course, that means not quite yet - but you'll get your hands on it when we think you've suffered enough!

Mere her :-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/03-09 10:13 
neros>
men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre...


Hvad er det for en form for logik?? ;) Når noget er supergodt, så kan efterfølgeren kun blive bedre...?? Jeg ville nu nok sige, at risikoen for at efterfølgeren skuffer er større end sandsynligheden for, at efterfølgeren bliver bedre... :D

[/FLUEKNEPPER]
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 19/03-09 10:20, rettet 19/03-09 10:20 
Ja sådan gik det ihvertfald for multiplayer i Gears of War 2 IMO ;-) Men jeg er pesimist lige til det sidste.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/03-09 10:38 
PalleJensen>
Hvad er det for en form for logik?? ;) Når noget er supergodt, så kan efterfølgeren kun blive bedre...?? Jeg ville nu nok sige, at risikoen for at efterfølgeren skuffer er større end sandsynligheden for, at efterfølgeren bliver bedre... :D

[/FLUEKNEPPER]



Jeg har to svar!

1: Eftersom Uncharted ikke var supergodt, men bare godt, så er der jo masser af plads til forbedring :D

eller;

2: Så jo dårligere spil, jo større chance for en superfed efterfølger? Det forklarer hvorfor Eidos bestilte et Sheelshock 2, efter at det første fik lige omkring 50% på GameRankings. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 19/03-09 12:02 
Jeg vælger at tro på det indtil det modsatte er bevist ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/04-09 06:58, rettet 28/04-09 07:13 
Neros får måske ret trods den lidt bizarre formulering... Uncharted 2 får online muliplayer modes og co-op :)

Co-Op and Multiplayer Debut Trailer (SD):
http://www.gametrailers.com/player/48500.html

Multiplayer Designer Interview (HD):
http://www.gametrailers.com/player/48491.html

Eurogamer hands on:
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-among-thieves-hands-on
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-09 08:53 
Men det er jo desværre ikke rigtig co-op, men bare team vs team eller team vs bots.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/04-09 09:04, rettet 28/04-09 09:06 
Hvad er definitionen på co-op så?

Der er ikke co-op campaign, men der er co-op i den forstand man sammenarbejder. Lidt a.la. Left 4 Dead og Resistance 2 (med færre spillere).

Eurogamer skriver:

"If the competitive multiplayer presents fresh mechanics in a standard setting, Uncharted 2's co-op is a more unusual proposition all-round. Three's a crowd by most standards, and the scenarios on offer sit somewhere between the complete co-op campaign of Resident Evil 5, say, and the map-based challenges of Resistance 2. They are self-contained mini-adventures that rehash parts of the single-player game but have been remixed for co-op play, light on the platforming (sorry, traversal) and heavy on the frenetic combat - at least, in the example we played."
HeroldHeroldSkrevet 28/04-09 09:26 
Er Left 4 Dead ikke co-op campaign?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/04-09 09:42 
Jo men delt op i scenarier, ikke?

Lyder lidt som det i U2 udfra de beskrivelser jeg har læst.
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/05-09 17:14 
Til dem der er vilde kan jeg sige at der er vouchers på vej. Men jeg skal lige ha skrevet artiklen og man kan første spille d. 3. juni, så...
BeanoBeanoSkrevet 15/05-09 17:34 
Nice :)
KajikaKajikaSkrevet 15/05-09 23:35, rettet 15/05-09 23:36 
5 Min single player footage støvet op

Instant pre-order, I think so
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/05-09 00:49 
Ser rigtig fedt ud.

Ser ud til at man rent faktisk er lidt "stealth action" over det, og det ikke bare er run 'n' gun al the way som i etteren.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/05-09 01:16 
Det er dælme ikke ret meget stealth der er over det i hvert fald, men LIDT er der.... Det meste er Gears of War gameplay krydret med Prince of Persia platforming...

Men det ser spændende ud... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 16/05-09 06:48, rettet 16/05-09 06:56 
PalleJensen>
Det meste er Gears of War gameplay krydret med Prince of Persia platforming...

Helt som etteren :)

Men puha det set godt ud... damn!

Bedre udgave af videoen her
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-09 08:57 
Det ser fandme fedt ud!
CoreCoreSkrevet 16/05-09 10:23 
Glædermigglædermigglædermigetterenvarforvild...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RaGeRaGeSkrevet 16/05-09 13:36 
OMG! smukt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 16/05-09 14:06 
Noget jeg godt kan li' er at hovedpersonen ikke umiddelbart virker som en testesteron bombe med macho-oneliners. Der er oneliners, men de er mere afdæmpede og sympatiske.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 16/05-09 15:37 
Beano>
Helt som etteren :)

Men puha det set godt ud... damn!

Ja det ser utrolig flot ud, men jeg synes dog jeg er lidt træt af at se hans våben (AK47), whatever sidder så klistret fast på han ryg. Kunne man ikke have lavet det lidt mere realistisk nu da man forsøger at gengive virkeligheden så flot ellers i spillet. Man kunne da nemt lige have lavet det med en sele eller den slags ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-09 20:56 
Det ser fedt ud. Stadig de samme flydende realistiske bevægelser og de nye stealth-kills ser fede ud. Det virker til at granaterne også bliver håndtere mere organisk... At det ikke er et våben man skal skifte over til men at de er bundet til en knap
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-09 19:52 
Jeg kan slet ikke huske noget fra etteren. Det kunne være man skulle anskaffe det igen :)

Toeren ser umildbart noget bedre ud end etteren, og det mener jeg da var ganske god underholdning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-09 21:13 
Hvis du ikke kan huske noget fra et'eren, hvordan kan du så sige at to'eren ser bedre ud?? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-09 22:51 
Jeg ved det ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/05-09 07:57 


tut
BeanoBeanoSkrevet 21/05-09 09:53 
Cool :)
KajikaKajikaSkrevet 21/05-09 22:57 
King Chaos>


Jeg bukker og nejer, mange tak.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
BeanoBeanoSkrevet 22/05-09 07:46 
Er det korrekt forstået at koden først virker fra d. 3 juni?

Eller er det demoen som først kan spilles fra denne dato?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/05-09 08:05 
Du kan formentlig godt hente den allerede nu, men kan først spille den fra 3. juni...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/05-09 08:05 
Koden virker ikke - derfor jeg spørger :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-09 08:09 
Ja, det skulle man tro... det er ikke kun din der ikke virker. Jeg fik bare stukket 3. juni ud
BeanoBeanoSkrevet 22/05-09 08:16 
Ok, vi ser hvad der sker. Tak :)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 08:14 
Så virker koderne... 1.2 GB download.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 12:25 


Ny trailer... splat!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-09 19:56, rettet 03/06-09 19:56 
Beano>
Så virker koderne... 1.2 GB download.

Jeg synes ikke specielt godt om det. Spillet er ok flot men jeg havde forventet noget mere ud fra trailerne. Headshots har ingen effekt tilsyneladene og hver anden gang man spawner dør man med det samme.

Hvis de lige pudser det lidt af inden `release` kan det sikkert blive meget godt. Men der er ingen grund til at ærge sig over hvis man ikke kan spille betaen her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/06-09 21:02 
...men jeg har stadig en håndfuld koder...

Come and get some
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 21:51 
Spillede 7-8 runder deathmatch uden spawn problemer?. Ikke noget revolutionerende multiplayer gameplay men spillede da fint og oplevede ikke lag. Co-op har jeg ikke prøvet endnu - har i det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-09 22:39 
Nej lag oplevede jeg heller intet af. Er der co-op i betaen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 22:55 
Ja - det vælges under playlist.
dRxLdRxLSkrevet 03/06-09 22:58 
Er det der coop en forsmag på singleplayer, kan man spille det alene?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-09 23:01 
Beano>
Ja - det vælges under playlist.

Det burde vi vel prøve engang så?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 07:17, rettet 04/06-09 07:18 
Ja :)

@dRxL: Co-op delen er seperat fra singleplayer campaign men banerne er baseret på campaign. Lidt som Resistance 2 og måske L4D som jeg har forstået det.
dRxLdRxLSkrevet 04/06-09 12:49 
Nu har jeg også været på knæ for KC og tryglet om at få den, og jeg må sige at jeg finder det ganske udmærket ;-)

Specielt gør spillet noget med depth of field som jeg er helt vild med =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 04/06-09 23:56 
Og nu har jeg så spillet det helt vildt meget. Kan virkelig varmt anbefale det. Det spiller utroligt godt med masser af variation og muligheder for at være kreativ.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KajikaKajikaSkrevet 14/08-09 11:57, rettet 14/08-09 11:59 
1UP har smidt 12 minutter single player footage op på deres side, det spil bliver ved med at se bedre og bedre ud!

Edit: Men jeg håber dog de erstatter de fesne laser lyde pistolerne har.

Lig her!
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-09 00:12 
Så er den første officielle anmeldelse landet.

Spillet fik...

hold nu fast...


21/20.

http://www.tawkn.com/index.php?news_id=2485

Uncharted 2: Among Thieves
nerosnerosSkrevet 15/09-09 00:29 
Haha helt sikkert ;D
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 15/09-09 01:09 
Det er sgu for plat. Det kan man da ikke tage som en seriøs anmeldelse. Kan huske et italiensk blad der engang gjorde det samme med Donkey Kong Country til Snes. Det fik 101 ud af 100.

Men jeg glæder mig dog til Uncharted 2, og det er allerede forudbestilt via Gamestops favorable indbytning.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 15/09-09 07:21, rettet 15/09-09 07:35 
Ja det er useriøst at bryde sit eget rating system på den måde. Men må betyde de syntes det er helt fantastisk hvilket er positivt nyt ;)

Ny video : Train Gameplay (HD)
247 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig